News and SocietyCultura

Musei interessanti in Odessa

Musei in Odessa, a lista di quale hè ricustituita ogni annu, hè unu di i motivi per vene in questa cità maravigliosa. Ci hè quasi 40. Hè abeddi di ghjucate nantu à a sassa calza è vulianu diversificà u so tempu di l'ogliu? Allora hè ora di visità i musei di Odessa, perchè sò quì per tutti i gustu è culore.

Per principianti cuntrabberi

Ci hè stallatu à u cori di a cità, nantu à u Cc. Ekaterininskaya, 6. Tras visitaru u Museu Smuggling, pudite apreghjunà à decumenti di modi di trasportu illegale di merchenzie in a fruntiera. Nant'à i palòglii cullittaru più di 150 setti cunfiscati è illustrazzioni di i modi di a so impurtante legale. Invevule chì e le drogu ùn sò micca chjucciutu: in lavu in poi, in i ghjucassi di i zitelli, è in reeli di u filu. A razza X di u viaghju gastrointestinali di una persona detenuta chì faciola 72 paese di coca hè impressuuta. Dopu avè visitatu a scursioni, pudite sente ciò chì l'aria era trasportata da l'Alimagna in Francia, cumu a tradizione era pagata per a mòmia cum'è un alloghju per u pesciu seccu, è un tunnel sotano entre Ucraina è Slovakia, 700 metri di longu, chì purtò annu $ 50 millioni Renda illega. A stallazione ancu cun daveru nantu à quali frazzii stati eranu fatti in Odessa, chì, grazia à u regnu port-franco, tutti i meri pru prufitti entri à a cità per u mari è e catacumbes.

Per i zitelli inquisitivi è i so genitori

U Museum of Interesting Science (Shevchenko Ave., 4е) hè un locu maravigliu per u restu cù i zitelli di l'età di u culleghju di u culleghju. Eccu alcuni leghji fisichi in l'accionu sò visualmente amparatu. Per esempiu, si puderete capisce chì i zitelli anu perceive u mondu chì l'allughjenu, cumu volte sarà tornati è tsunami, chì hè levitu. Perpetuum mobile, imagegatore termale, echophone, pinhole camera, arpa laser, piano trasparenti, assai illusions otticu, chì includenu un spazi trapeziu - sò quelchi di i decenni d'exhibiti unichi di u museu. Eccu cumu misure u sonu di a vostra voce in deci deci, visitate l'habitació cù traversi laser, find a way out of the labirintu spìritu, risolvi i puzziche. In una parolla, ci saranu assai impresioni. A u cuntestu di e altri istituzioni di stu tipu, tutte l'exhibiti pò esse tuccatu da a manu.

Musei di Odessa: per sapienti di u cinema

In visite u studiu di Dovzhenko (Boulevard français, 33), pudete scuprite qualchissimi filmi sovieti Sovietsi, in particulare "The Children of Captain Grant", "Musketeers du Tous", "Prisione di u Casteddu" è altri. U tour conta un passaghju per i panzoniche di filmulazione, è dinò una spezzione di queste infurmazioni. Ci hè una occasione unica di pruvà à u casu di bambù di Major McNabbs, stendinu à a cinghera di "Duncan", pusatu nantu à u caprettu di D'Artagnan. Ci hè chì i costumi sò stati fora di costi da tessuti assai boni, è nantu à a pantalla parevanu degni di a corte reale. Per esempiu, i famusi pendenti sò acquistati in u mercatu di avvocatu per un mperinu un cintesimu. U museu dà una occasione di vede u cinema da l'internu: annunziate parvene chì u paisaghju hè fatta da materie improvisu, cumu l'scena di l'estiu estenu fotografiatu in a frigidu ghjàlle è di a situazione à u mercatu mudernu di a produzione di u cinema ucrainu.

Per quelli chì mi piace di fà selfies

A mostra di cera di cera: "A a donna di Ooty" hè in u listessu bastimentu cum'è l'uffiziu di registrazione cintrali. Intru entrà in una manera tipica Odessa hè invitatu da a "affari" stessu, o più preferitu a pupulazione di plastica chì mostra. Tali un esternu ùn pò vaghjimu di tutti i musei di Odessa.

Vulete fà una photo in ella senza fallimentu. Dopu à tutti, trà e cattivi sò parechje persone storicu storicu in un modu o altru cunnessu cù Odessa (Catherine II, Langeron, Richelieu), attori di Hollywood (Schwarzenegger, Stallone), héros di assai contatti di fiori è cartoni (Shrek, Batman), mostranu stili cummerciale (u gruppu Beatles "). Sculture di cera sò assai realistique, à quarchi ancu trembu: pari chì anu da cercà.

Per amatori di bellezza

U museu di l'Arte uccidintali è l'uccidintali hè cunzidiratu cunzidiratu unu di i migliori in u paese. U so indirizzu hè Pushkinskaya 9. Eccu trè pranzi tematichi dedicati à arti antichi, occidenti è orientali. Trà i vestiti sò parechji capulavori cum'è i quadri di Caravaggio, Strozzi, Khalsa.

Museu di Letteratura

Hè dedicatu à tutti i scrittori chì anu visatu è travagliatu in Odessa o scrivenu nantu à sta cità. Ci hè circa trenta centu di elli. Chì sò Pushkin, Gogol, Babel, Ilf è Petrov, Mickiewicz, Bunin, Akhmatova, Franco. Un interessu particulari hè u patrice di u museu. Ci hè una cullizzioni insula in scrittura di i caratteristi littirarii è folklori cèlegiate creati cun una inclinazione umoristica (Rabinovich, Sonka-seamenka, Panikovsky) hè recullatu. Indirizzu: Lanzheronovskaya, 2.

Per sapienti di a antichità

Musei in Odessa è a regione Odessa an una di i più antichi d'Ucraina - Archeologica (Lanzheronovskaya, 4). Fu fundata in u 1825. Quì ci saranu 160 mila esposi, principalmenti chiddi chì i archeologhi anu truvatu in a regione di a Costa di u Mar Negro. Inoltre sò parechji antichi di l'antichi d'Egittu, Grècia è Roma.

Altre musei à Odessa

Quellu chì interessa in affari navali, avete bisognu à l'indirizzu: Lanzheronovsky Descent, 2. Ddu ellu pudete acquistà infurmazioni nantu à u rolu chjamatu da u portu in u so principiu, in quantu per a prutezzione di a cità in diversi cunflitti borte.

A cità hè sempre statu di paradisu per differenzi naziunalità, in particulari i Bulgariani, i Greci è, sicuru, i Ghjudei si stabbilianu quì abbastanza bè. Per quessa, un tempu era stanu musei in Odessa com'è "Filiki-Eteria" (Red Lane, 20), chì introduzianu a manera di vita è a cultura di e minurità naziunali. U centru giudeu "Migdal-Shorashim" (Nezhinskaya, 66) cunta à a storia di i Ghjudei in a cità da u 1770. À questu ghjornu, cuncintrà i veri tragichi di l'olucaustu.

U cunnuscenza di l'arti di Pushkin ponu visità u museu dedicatu à tuttu ciò chì culloca l'scrittore cù questa cità. Hè in u numeru di edificu 13 in a strada di u listu nome, induve Alexander Sergeevich hà primatu per a notte.

Quandu puderete ghjunghje à i musei di Odessa, è i so indirizzu deve esse esse clarificatu prima di visita, perchè micca tutti travaglia senza ghjorni off. Certi sò chjusu u meseczu, è altri accede micca visitori da quandu a mattina, ma da 11h00. Di sicuru, per vede tutte l'exposazzioni è l'exposici, ùn ci hè micca bisognu di un mesi, ma unu o duie duie esse uncuntizamente visitati, altri chì Odessa ùn la pirduna.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.