News and SocietyCultura

Signs of October. Signori folki di vaghjimu

Cum'è sapete, u vaghjimu - a donna hè misteriosa è fastidiosa, hè chjucata da sorpresi è sorpresi, in parte ella hè cunnisciuta per a so generosità per l'oru di u follatu è un assunta di signori, pruvata da u tempu è di i nostri omini inquisitivi. I savani avvani pigghianu i so averebbi in viulenza, fendu una cura particulari à i fenomeni spiciali apparèninu. Cusì, da generazioni à generazione, hè statu passatu a bocca di bocca, favurizando addizzioni sempre novate, signi populari di u vaghjimu.

Forsi, per i scettichi, parranu com'è una manifestazioni malsana di supersticione, ma per i fannini di l'arti folklorie questu hè un tesoru veru, una speranza impalpable, un patrimoniu spirituale cunservatu in l'età. Inoltre, a maiò parte di i signali avà sò spissu usati in a vita di l'omu mudernu è meritanu a so longevità da parechji casualità è e cunferma in a prutica. Spécialment interessante per osservà i vagarii di u clima è di custruisce e preghjudizzioni appruvati per u futuru di u seculu mese di a bellezza facciata gialli, cusì à u campu di a nostra attenza - i signali più singuli d'ottobre.

Oghje hè u tempu dopu à u tempu di observà

L'iniziu di i primi ghjàllichi, u freschezza purtata da i costi sittintrianti, l'attrezzi illuminati di l'arburi chì sò esposti à u sopra di u ventu, fughjendu à i chjassi cossi di i famigli di l'albitori, tutti questi sò e funziunarii distinti di a staghula d'otoño. Analizami è i paragunà, pudemu facilmente mette u nasu di i prezzi di u tempu.

Per esempiu, à sittembri, avete bisognu à fervidu nantu à u Caftanu. Sì a pioggia hè spessu regnata da u tarrenu, dopu l'annu prossimu possi spiranza per una ricchezza vittoria. È se u gattivi volen fora da prima, invece l'inguernu nantu à a cuda sarà stata arraggiata. Ancu un zitellu chì sapi chì u web hè flutteratu in l'aria - l'estiu indiano hè vicinu à u cantonu. A grannissima neve in u nùmeru - u pane in a casa vene, ma si u folla nantu à l'arburi persiste, u puderà esce peresicultore, in un nucliu postu seranu i moschchi - l'invernu sarà ligu è cálido.

A cuncorsu per i prezzi di u tempu

A cosa principal hè attenti à u dettu, chì aiutarà à tutti a prubbitariamenti chì dumani, a semana da quandu, mesu o ancu l'annu sarà. Inoltre, in quelli tempi antichi, quandu a meteorologia cum'è una scenza ùn era ancu esiste, è, eccu, specialistes chì studenu i prucessi fisichi in l'atmosfera di a terra, era necessariu di fà previsioni d'ogni manera. Da questu depende micca solu i risultati di sementa, ma ancu a felicità personali.

I nostri sapori eranu stranguli. Hanu sappiutu micca solu per fà signalli di u populu in u lugurtellu, ma per attribuisce e cose per ogni ghjornu di u ghjornu per a maiò parte di mesi di l'annu! Ottobre ùn hè micca esvenzione.

Chì hè "terra"?

L'antichi chjamati October la parola "brutta". A ragiò hè chjaru: u sole biancu hè cuminciatu di cacherru sottu à i grisgi grisgii, u celu si face cum'è un canne brutta, è e prime e torrenze torna l'umidità è di i bagnati. In basa di i cambiamenti osservati in natura, i signaghji d'ottobre nascenu. L'esperti parranu chì, se u tronu di sguintatu si prisenta, l'inguernu serà cortu è significatu à a neve.

Sè a luna hè in un halo, avete d'esse espertu un veru caldu. Hè vugliu à guardà è cumu si caccià u so casgiu di quarantina d'oaks è abbitanti: per cumplita - volenu chì l'annu sarà faciule, in parte - l'invierno serà fieru. È ancu impurtante hè u ghjornu chì i guerri volanu in u sudu: s'ellu u 1u d'ottobre - in Arina, dopu in u Pokrov (14) unu devi esse teme da a prima frette. Oghje sapientimenti oghje sò pruverbi è dichjimi: "O oktyabr-omu astringenti - senza roti, nè chì un sciccatore ùn piace micca"; "Se ci sò assai acantimenti nantu à i querci, aspittà d'u duru invernu"; "U ottobre hà cupartu a terra - induve a foglia, è induve a bola di neve".

Ùn pudere micca bè cù spiritu maligni

Sè sicuru chì u vaghjimu intruti in u 2013? Hè bisognu di rivisore e vostre credenze, è per quessa. In i vechji ghjorni, u veru postu di a stagione "dorata" hè u quintu ghjornu di uttrovi. In i visioni di i pratichi ordinali, sta data vedevenu sfavugabile è ancu mistico, cum'è chì era spessu accumpagnata da un forte rinfrescante ventu chì sfruttivò senza follti vulnerabbli è puderà svegliarè un spiritu di malviziu dormitu, purtarle spoor, o aperte una fonte di malatie periculosi.

Hè bisognu di sapè chì in quellu ghjornu era pruibitu di pisci è di manghjà i pezzi, era necessariu d'onurà a memoria di San Foka - u salvatore isofucinu è u difendenu da u focu. I 5 sigilli sò assai impurtanti è eloquenti: se u beddu Foku da e foglie ùn hè micca dispunibule, a ghjente ùn ha micca vistutu parechje tempu; L'acellu di cirasa, cù un arzu, anu statu naked, perch'elli sottumessi à l'invernu; Cumprennu a foglia di l'aspertu, significheghju u vaghjimu ghjuntu.

Per quelli chì ùn credi micca in manifestazioni di u supernaturale, deve esse cunsideratu chì l' spiritu malignu ùn hè micca interessatu à a vostra parolla di questu, è se si hè in còllera, i consegwenzi ùn sia micca lentu d'aspittà.

Trouble di castagna

Circa à l'equatori di u oghje l'ultimu travagliu in i campi è in a casa fù cumplittatu, un momentu serene è animoso di festa di a festa. E i vacanze più longu è venerable trà i cristiani hè (è ancu sempre) chì a prutezzione di i Santi Theos best known. I signali principali di ottuviu sò cunnette cù ellu. Questa ghjè una data speciale, chì hè aggrancata da tutte e donne chjome di cascheta chì sònniu di una longa e bona vita di famiglia.

Opùnanu e so prichendu di a MostHoly Mamma di Diu, a patrona di eiuci, cù una dumanda à aiutà à truvà un pretendiente, per cose a so capelli cù u so velu, hè un velu di casamentu. Dicenu chì quellu ghjornu, i prigherie di e fimmineddi ùn anu micca unificatu. Ci hè ancu i signali di u October, chì dicenu: u ventu si cammina nantu à u Pokrov - a grande dumanda serà nantu à e bride, è se, in più, a chjera cascate - serà a pussibbilitati di un lotu di i matrimonii per piglià un passaghju.

À l'invintu chì ghjudicheghja nantu à i Pokrov

Vulete sapè cum'ellu esse cumu quellu chì veni à l'invierno hè micca, ùn hè micca fughjutu à sente i previsioni di i métulòggiulogisti, megliu fighjate a finestra nantu à u 14 d'ottobre è fighjenu à i grumi à u sudu. Partenza - in poi, a tempesta bianchissima di neve vi sarà prima è portanu cun quellu longu friddu.

Hè nutatu ancu chì quellu di ghjornu nantu à a Cubierta serà, cum'è questu è u invierno vinaranu à noi. Questa festa hà bisognu à vigilà seguità a direzzione di u ventu. Signs of October lea: u ventu di u ventu induve un frustu friddu in e so alpi, u ventu di u ventu piglia cù un calore stimatu, u ventu di u ventu duverà una sopra nevicata, è u cambiante sorprenderà cù l'inconstante invernu.

Ottobre à l'ochji

Per amparà, truverete, scopre è cunverta qualsiasi ciò chì succedi in u mondu chì ci hè vicinu à noi hè l'attività prediletti d'ogni zitellu in creazione. Cume eccitazione pò dà u vostru zitellu, pare, l'observazione usendu di i fenomeni naturali. Certu, i ziteddi ùn ne micca bisognu di sfarente di e sutilità di cumpilà un calendariu naziunali, pericule chì i sinistra di ottobre pè i zitelli sò ancu esse spiegati in una forma di ghjocu accessibile è chjave. Allora u novu pare pare più interessante è serà ricurdatu senza prublemi speciale.

Hè abbastatu per sorte cun u so figliolu o figliola per un passaghju d'otoño, cercate un spider web: avete trovu assai - i mesi avanti serè per favvi cun quintu. E prossimu u vostru ochju à u celu, vede s'ellu ci sò i pani volenu assai. Sè assai alta - dite à i vostri figlioli chì avete da cavallu in tuttu u mondu in un trineu, perchè vi causate neve nantu à a muntagna. Se l'acelli pò volanu voltu - u trineanu hà bisognu di cullà u polu in l'attic, ùn ci ne saranu neve neve.

Appretzu in questa manera hè necessariu di furmulà i signali d'ottobre per i zitelli, invece a furmazione serà micca intruduce, memorable è, se fate fine, eccitante.

Hè u tempu d'uttene un pilatu di pilami

A tanti nant'à u zogliu di un frettu frettu hè a quistione naturali in quantu à esce - sì esse ora già alliberatu da un captudumente di casi robbi cale calzati o pezzi carichi favuriti. Quandu hè esse bè per piglià stu ghjornu, i signi di u populu di ottuviu urganizà novamente. U 21, quandu a ghjente celebre u nome di Trifon è Pelagia, hè ora di verificà a preparazione di u vestitu di u ghjàlliche di l'inguernu. Ùn hè micca maravigghiusu chì l'anziani sò sempre sentencing: "Trifon ripareghja u capru di pelle, è Pelageya mittens maestri". Allora sente à l'anziani - ùn perderà micca!

Avemu da cura di u profitu

Per quelli chì vanu a cura di migliurà a so propiu situazione finanziaria, serà assai utile à centra l'attinzioni in u ghjornu Filippino, chì hè indicatu in u calendariu nantu à u 24.

I signali di ottobre uttene aiutà à guessà u beneficu di soldi. Pianu, unu d'elli, chì hè assuciatu cù a presenza di neve. Ripietu è stabilità finanziaria si pò esse solamente si a neve cuglie a terra umda è ùn la pigghia in la so testa à funnera. Inoltre, pudete assicurà u vostru benessimu d'una forma simplice - per esse cumu quellu ghjornu nantu à u ghjacciu, ma pigliate stu passu senza fanatismu: verificate per vede s'ellu hè stata biera da u soldu.

Con prighera per a pace

Signori di u Populu à l'uttrovi sò stati annantu à l'ultimu ghjornu, 31 quandu u ricordu di u Santu Apostolu Luke, u mentor di pittura di l'icona, hè onoratu. Era à ellu chì i nostri babbi trattati cù pricorii per a felicità è a felicità di famiglia.

Ùn avete micca svugliatu in quellu ghjornu per circà un cherry tree à a strada, vi trova nantu à quandu u follatu - duverà assai aspittà per esce per neve. Ancu l'amatori di fà nuvole di l'averebbe ùn devenu ùn avè firmatu, pigliate un anu unepochju pocu incullibule, qualcosa adattatu per ellu si pò piglià in u calendariu naziunali, è forsi - una nota novu in u ciculu di i fenomeni naturali.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.