News and SocietyCultura

Chì ci hè un ànghjulu? Definizione

L'oceanu senza circundante di l'argutulie di ghjuvanottu annu hè chinu d'esempii viventi più vivaci. Qualchì parechji causanu un soru, qualchissia fate sfacciatilu, ma i valori di u restu di l'espressioni avemu solu ùn capiscenu micca. Questu hè appiicatu à a parulla di a moda di issa "anon". Intendemu di capiscenu.

Definizione

Allora chì hè un "anon"? U significatu di a parolla ùn ponu esse truvata in dicenziare. Ma mancu avemu a frebba spessu. "Anon" significa "anonimu", questu, ammucciu u so nome; Ùn avete micca un indicazione di l'autore; Ù micca cuminciate e so datu persunale. A so riduzzione hè, pare mancu, una parolla simplice ricevuta da a manu facilissima di i seguenti d'Internet chì anu sempre avid à cut long plexes di lettere per riduce a necessità di chjama repetitori in i chjavi. In u World Wide Web, ogni persona sapi ciò chì una persona anonima significa: quellu chì vole esse incognito, esprimendu a so opinion. Perchè hè questu necessariu? Ogni omu hà e so propiu razze per ùn sparte micca di u so nomu.

Etimulugia

Chì ghjè l'anoniu in u sensu uriginale, l'antichi grechi anu ancu cunnisciutu, perchè era a so lingua chì dava u mondu sta parolla. In seguitu hè stata trasfurmata in a versione francese di anonimia, è dopu - in inglese anonimu.

A parola greca era duie parte: "senza" è "nome", da quì u significatu "in nome". In questu forma hè ghjustu finu à i nostri ghjorni. Cume deve esse nutatu chì in inglese, a so versione di ciò chì l'anonimu significatu. Hè chjamata una sigla, una forma truncata di a variante primaria. Questu hè, riferite à u vocabuli littirariu, standardizatu. Dà unu un valori più altu - quellu chì ùn hà micca richieste memorable, interessanti.

In ogni casu, in l'ambienti di u ghjovanu mudernu, a parola "anon" ùn hè micca in u quadru di u lèxicu di u libru è hè utilizzatu com una unità emissionale espressivu.

Sinonimi e antònimi

Per spiegà ciò chì un anon hè, puderete è più lingua littiraria. Unnamed, unknown, non-public - quì sò uni pochi scuperte adattati. Anònimu pò esse una carta, trattamentu, una cuntribuzione monetaria. I risultati sò spustamenti in l'Internet. Questa facilità prupone l'absenza di a bisognu di auturizà quandu u login in un foru o situ. Un usu di a rete chì abbandunò un messagiu innominatu hè chjamatu annunziu anonimu. Grazie à a ricchezza di a lingua russa, a versione arguale pò esse rimpiazzata cun una expressione di più gustosa è littiraria: una persona chì vulia stà incognito. L'antònimi di sta parola sò "famosi", "publicu". L'utilizatori di Internet accessu nantu à i pianu di a cumunicazione chì ponu pensà à cumunicà sò più rispunsevuli di u cuntenutu di i missaghji si abbandunonu. L'autorizazione indispensavule in i siti reduzza significativamente a quantità di puzzicheghju (per quessa, publicità di a rete), affirmazioni non-subject e holivars (disputà senza sensu trà e persone chì ghjurà micca per u cuncepimentu ma per u prucessu stessu).

L'usu di a parola

Per capisce ciò chì un "anon" hè quandu, è quandu, per usar esa parola, avete bisognu di capiscenu a cultura di a cumunicazione Internet. Semplamentu à e so funziunalità, cumpresa l'anonimatu. In a maiò parte di i fori è siti, l'utilizatore ùn hà micca bisognu à ghjornu per post un commentu. Questu, sicondu parechji, hè assai còmicu, perchè guarda da u sessu, età è altri stereoti. Ma se qualchissimi anu utilizatu l'anonimatu per cumunicari liberamente è cumparenu i so opinioni, una altra parte di i vitturi in Internet vi a prufittuzza di l'anonima in chì ignurani disputi etichi nantu à i pratichi di cumunicazione impunità, i pirate e siti è facenu attacchi di pirate. Avìnu unitu, sti minori infettori di e lege di a rete includenu fundatu a so urganizazione "Anonymus". Hè intrattinuta in u rottu World Wide Web à u terrorismu di informazioni. Tuttu questu permete a libertà assoluta in Internet. Cusì, cumu pudete vede, l'anonimati nantu à a Web sò quelli chì ùn volenu micca à logà è cumprassi certi azzioni senza specifichi u so nome in stu casu.

Chjave

Piuttostu chì spessu, quasi tutti chì anu un urdinatore è accessu per l'Internet cunnosce ciò chì hè un anònimu. L'Adolescente è i trolli spessu saranu l'usu più autoritariu chì oculta u so nome, dispunione debati saneati nantu à i fori è insultenu tutti chì si prumesse in pruvucazione. Ci hè ancu quelli chì ùn sò micca solu cunvene l'Internet-holivary, ma ancu impone centru di attaccà à i siti di pirate è altre tipu di atrocità, storii chì sò chjuche di numerosi siti tematii. Quandu l'atti criminali sò cumposti solu per a scopi di l'intrattenimentu, i pagine web di l'organisimi rispettati sò chjete di cuntenutu strangeru: imagine provocativu, registri, articuli.

Comu pudete a vede, l'anonici in l'argutula di i giovani moderni sò chjamati tutti amatori chì utilizanu l'incognito Internet - da i più inutilità à i rappresentanti più perikulosi.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.