News and SocietyCultura

U Monument a Alyosha hè un simbulu d'heroisimu è curaggiu di suldati suvietichi, è dinò l'gratitù d'Europa libera

In l'Unioni Suvietica, ognidunu era cunnisciutu Alyosha, chì ùn ùn dà note pè e donne ghjovani, ma li dà un fiori. Questu hè primuratu principalmente da a canzone famosa di E. Kolmanovski di versi da K. Vanshenkin. Ora hè un altru tempu è altre canzone. Sfortunatamente, a memoria di i sfrutti di i suldati suvietiani hè borra in a cuscenza di a società moderna in Europa è in l'espazio post-sovieticu. E ancu e parolle "Alyosha", "Bulugia", "munumentu" hà intrudule solu in una sola imagine in u menti di l'abbitanti di l'Europa orientali.

Storia di a creazione

In tuttu l'Europa, i monumenti à i suldati Inconnu sò spargugliati . Questu cumprumbu - quantu parechji suldati suvietici sò stati ammazzati quandu i paesi di l'Europa orientali eranu liberati da i fascisti. In quelli anni, i truveri suvietichi sò u pani è a salina in u mondu di i Balcani à u Balticu. Uni pochi anni dopu, l'abitanti di a cità búlgara di Plovdiv anu una decisione di capture l'imaghjini di un libbera suldatu in a petra. In u futuru, sta idea passau à u munumentu per Alyosha. Allora, in u 1948, un cumitariu publicu hè statu creatu per sviluppà a distribuzione di u munumentu, è una ponta simbolica di i fundatori per u futuru pezarratu in u centru di a cità. In a selezzione competitiva, a scelta hà pricipiatu à u mudellu di Vasil Radoslavov chjamatu "U Bugatru Roja". Prima chì u prugettu avia dettu 9 anni. In u 1957, in vigilia di a festa di u Rivoluzzioni d'uttobre, hà fattu un apertura solenni di u cuncrettu commemorativo.

Descrizzione

Da tutte e parte di a cità di Plovdiv hè veduta una figura enorme di un suldatu russu, chì si trasferì à a terra u famusu subfusione Shpagin, cun quale passava da Stalingrad à Birlinu. Nant'à un pedestalu à 6 metri, un héroe di peda cun una altezza di 11 metri d 'amari in a distanza à u livante, induve hè a casa, induve a famiglia stalla. U pedestal stessu hè decoratu cù bas-reliefs. Unu di elli era creatu da Georgy Kots è chjamatu "L'armata soviètica supera l'inimitariu", un'altra mostra a riunione di u populu búlgaro di l'Armata di Liberaturi, u so autori hè Alexander Zankov. Per fà i fiori à u pedi di u munumentu, hà bisognu à scanzari un centu passi. In a muntagna Bunardzhik, oghje chjamatu Liberators 'Hill, nantu à u quale u munumentu à Alyosha stands, divintò unu di i principii attraversu di l'antica cità di Plovdiv (Filippopol).

Russian Alesha

E perchè hè u monicu in Bulgaria attraversu u munnu cunusatu cum'è "Alyosha"? Cumu hè vinutu stu nome? Ci hè parechje versione di l'apparizione di u prototipu per sta statua di petra. Un modu o altru, tuttu porta à Alyosha Skurlatov, un ghjovanu cumunicatu - l'eroi, chì sta fotografia hè stata preservata in l'archivi di unu di l'abitanti di a cità di Plovdiv. Ci era una legenda riguardu à l'eroie di Russia chì, in u ghjornu di celebrà a liberazione di a cità, hà postu dui ziteddi lucali è nantu à e so spalle, è hà ballatu cun elles incridibile. L'antichi cuntenenu questu, a storia passava da generazioni à generazione. Stu cumpagnu hè assuciatu cù Alexei Skurlatov. U suldigatu stessu solu 20 anni dopu hà amatu chì u famoso monumentu à u suldatu Alyosha hè a so copia. In 1982, A. Skurlatov anu visitatu a Bullicia è hà ricevutu u titulu di citatinu onorariu di a cità di Plovdiv.

Alyosha, stampata in a canzona

Monumentu "Alyosha" (foto vene nantu à l'articulu) fa una impressione forte nantu à l'audienza, timendu a so grandeur, simplicità colosale è spirituale à u stessu tempu. U cumpusitariu sovietu E. Kolmanovsky, chì visitò Plovdiv in u 1962, ammirazione di u memoriale è l'attitudine di l'abbitanti di u Bulgare. Scrivite i so imprese di u viaghju à Moscu cù u so amicu, poeta K. Vanshenkin, u musicista hà dettu a storia di a creazione di u munumentu. Dopu e parolle appeared, è da a melodia di a famosa canzone "Alyosha". Gran numenzia ch'ella sia accadutu in Bulgària è, sicuru, in l'unione Soviètica grazzi à u duet búlgaro - Rita Nikolova è Georgi Còrdova.

A lotta per esse

Cù u colapuzzu di l'Unioni Soviètica una storia sana hè ghjustu. Tutti i piacini fighjenu parlendu di e difetti di u regimimentu cumunista e subitu inghjustì tuttu ciò chì era. E ci hà assai cose! Questa hè l' amici trà i pòpuli è a cooperazione ecunomica, è, più importantemente, un vittori cumuni di u fascismu. In l'annu passatu vinti anni, assai posti in memorii in Europa sò sottumessi à i atti di vandalismu. E s'ellu si ufficialmenti li guverni di i paisi adopranu una risuluzzione di prevenzione di a profanzia di i monumenti dedicati à a vittoria di u fascismu, questu ùn ùn impedisce e forze sociali individuali. Ci hè custisftamentu discussioni nantu à u cessatu o trasferimentu à a perifrie di memoriale di memoria. Sta destinazione ùn scappò micca u monicu à Alyosha in Bulgaria. I fotografie di u suldatu Russu, u fugliale parechje più di più in a stampa, ma cù tituli chiancennu nantu à l'iniziativa di dimolitu. Trè volte chì era vulutu esse rimettutu da u pedestal, ma quandu u publicu hà ribizza contru è difendenu micca solu un munumentu, ma a memoria è a gratitudi di a pupulazione.

Monumentu à Alyosha oghje

L'ultima volta chì a dispunibilità di u desegnu di "Alyosha" hè statu risuscitatu, u publicu hà urdinatu un vigore vicinu à u munumentu, è i veterani di a guerra promettenu di cumprà un attu di immilatazioni in u casu di a so demolizioni. Parechji audizzioni tribunale eranu tenuti. U risultatu era u ricunniscenza da a Corte Suprema chì u monicu di Alesha hà l'statu di un Monumentu di a Siconda Guerra Munniali, è per quessa hè inviolable. Oghje questu hè unu di i lochi prediletti per visità i turisti in Plovdiv, quì per tradizione ci venenu nanzi è fugliate fiori. In u 2007, per commemorate u cinquante anniversariu di a stallazione di u memoriale in Bulgaria, un segnu commemorativu hè statu emessu. U munumentu à Alesha, incù Shipka è altre monumenti, hè un signu di l'amici è a cooperazione di centu anni è a cooperazione trà i populi bulgara è russa.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.