News and SocietyCultura

Cattedrale di Dôme (Tallinn): l'attrazioni principali di a capitale estonia

Cum'è qualsiasi capitali, Tallinn hà una storia unica è grande. Cusì hè ovviu chì in questi cità, cum'è una regula, assai attraziati sò cuncentrati, chì facenu delight entre i turisti è quelli chì e genitori lucrumani. A capitale estonia hà cumpostu 800 anni. Duranti stu tempu, assai maraviglii architettonii sò stati nantu à e so vastie. Unu d'elli hè a Cattedrale di Dôme. Talinnu hà fattu famosu in tuttu u mondu. A struttura hè cunsiderata cum'è a chjesa più antica di a cità. Hè struitu in u 13u seculu da i danesi. E duranti a so esistenza, a cattidre hà avutu a valutà per vede guerri, epidemii è sacculus.

Storia di a custruzzione di cult

A Cattedrale di Dome (Tallinn) hè dedicata à a Vergine Maria. Questu hè a chjesa di Luterana, si trova in a cità vechja di a capitale estonia nantu à a Strada Toom-Kooli, sei casa. U nome chjamatu di u ghjocu cum'è l'Episcopal Dome di Tallinn. Oghje, sfurtunatamenti, ùn pudemu micca vedutu u tempiu cum'è statu originale. Dopu tuttu, u marcatu fù ripetitu ricustruitu è ricustruitu, è dunqua cambiatu in questu. U custruiu di a cattidrali hè stata edificata nantu à u situ, induve a chjesa di l'antica era custruita in 1219.

Cattedrale di Cattedrale Dome (Tallinn) hè stata custruita in u 1240. Half sigulu dopu, una decisione hè stata fatta nant'à a prima ricustruzzione di u monasteru. Cu l'avventu di u 15 secolo, a chiesa chjamava a trasforma in una basilica. In u 1648 ci anu un incaricu terribbili, in u quale a torre di a meridionale hè stata distrutta. U decoru di a chjesa era ancu persu per sempre. Doppu sti fieri, dopu à 90 anni, un mudellu tremu hè statu fattu per l'aspettu esternu di l'edifiziu. Above era custruitu una torre uccidintali in u stilu baroccu. In u XIX seculu, u maestru di Berlinu stallò un enormu urganu in a catedrale.

Oghje ci sò trè torre di a Cattedrale di Dôme. Centrale cuntinuau a parti d'altari. U campanile hè situatu à u nordu di u mondu.

Campane di a Cattidrali

A Cattedrale di Dome (Tallinn), chì l'indirizzu avemu indicatu in l'articulu hè famosa per i so campane. Ci hè quattru campane di bronzu. Dui d'elli fùbbenu riittati in u seculu XVII. Ma a più famosa hè a campana di a Vèrgine Maria. Hè stata fatta in pocu tempu dopu un poviru focu chì succidia in u tèmpiu in u 1865. L'imaghjini di a mamma di Diu cù u zitellu adorneghja sta alarma. E in i dui costi di a faccia di San, u poemu inciso hè gravure in alimanu.

Spettaculi inusuales di u santariu

A Cattedrale di Dôme (Tallinn) nantu à u so tarritori tende un numerosu esemplari unicu. Dintra a chjesa, parechji ogetti religiosi, chì sò stati creati da scultori lucali, ghjudeteri è artisti di quelli tempi. In u core centru di u tempiu hè l'altare, chì à a fine di u 17 Secolo K. Ackerman hà fattu. Tra l'òpera di u maestru in a catedrale, ci hè ancu a scola di Mosè cù i Dine Mandi. L'artista di l'Alimagna E. Gebhardt hà pinzatu l'altare.

A cattidrali di a Santa Vergina trà e so pareti si stalla dui lodanze. Unu hè fattu in l'stile classica è pertene à a famiglia Patkul. U secondu era a pruprietà di a famiglia Manteyffel è fete in u modu di u baroccu. À l'esprissioni unichi di u sacrali appartene l'altare di a Virgine Maria, cum'è a fàccia di Cristu, chjamatu "Come à mè".

Un grande numaru di tombi di i figuri storichi famusi sò ancu situati ind'i mure di una struttura di culte. Per esempiu, l'intaglio di u famusu navigatore di Russia, l'Ammiragliu Kruzenshtern. E in i camini di santu di l'installazione sò più di cente lunghezzi chì datanu da u 13 à u 18 seculu. Inoltre, ci sò l'armatura è l'epitapii di figuri storichi.

Una misura solu hè degna di l'organu di a Cattedrale di Dôme. Hè cè famoso per u so sonu splendidu è hè cunsideratu unu di i migliori in Tallinn. Oghje in a chjesa Ci hè una storia fatta in 1878 da u maestru F. Ladegast in Berlinu.

I fatti interessanti à a catedrale

Ogni vira turisticu à Tallinn implica a visita a Cattedrale di Dome, chì ci guarda parechji fatti interessanti nantu à ellu stessu. Cusì, a storia di u centru di a custruzzione hè evidenza da u fattu chì era necessariu di scanzari i passi davanti è cusì hè pussibule inseritu in a chjesa. Avà à l'intrada à i marcanti persone falonu. Questu hè duvuta à u fattu chì a catturica di a catedrali cumparisci una cuttura culturale.

Ci hè una legenda chì quasi nant'à e porte assai di l'istituzione, ci hè una grande tombola. Sutta sia una famosa ragazza amatoriali Otto Johan Tuve, chì anu purtatu l'alcuni di u Don Juan di Tallinn. Rispizziu assai ripintu davanti la so morte è hà urdinatu per intrufirlu vicinu à e porte di a cattidrali. Cusì, ellu hà aspittatu chì pisà e so cennuli, i persunalizazioni di u citadinu i pardonu per i so piccati. Ci hè una versione è chì Otto hà dumandatu à intruducirle à l'intrata, per esse di pudè vede à e donne sottu e so faldesce da a morte.

Cuncerti

A Cattedrale di Dome in Tallinn hè incredibile famosu oghje. I Concerti di musculugia d'òrganu sò maravigliose. E fècenu u duminiu pupulari à tutta Estonia. È i turisti, è i citadini sò regularmente venenu à a chjesa per piacè di questi mutivi. A purtata à l'eventu custa solu cinque eurò. Per queste soldi, a ghjente pò disfate di una musica straordinaria bella per una ora, chì hè una di e prime impresione in a capitale.

Open to all

Sì dite chì u sensu di ritenisce viaghjà à Tallinn, ùn cose dighjà - sta cità hè vale una visita. È sopratuttu dopu, per vedà a Cattedrale di Dome, passò per l'età è sopravivìu più di una tragedia. Oghje hè majestuve è bella. Hè creatu per servizii di cultu è per parrocchiale chì crèdenu in tuttu u bonu è cercanu a gràzia.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.