News and SocietyCultura

U prete hè u cumpagnu fiele di u prete. Quale pudete esse mamma?

U significatu di a parolla "sacrificadore" ùn hè micca prubbredumente in tutti i persone. In particulare per elle, dicemu d'alcuni chì hè a donna di un sacrificadore Ortodoxu. Un tali appellu à a mo mamma vinia da u fattu chì in i vechji ghjorni tutti i sacerdoti eranu chjamati in u populu da i preti. Subsequently, stu alcuni passavanu à e so mòglie, solu cambiatu so nomi so sonu.

Vita di u cleru

Per i cattolici, un sacrificadore cunmessu hè questu maiò di i cimi di a so intelligenza. Dopu tuttu, sò sicuru chì ei relazioni distracenu una persona di serve à Diu. Ma a Chiesa Ortodoxa hà avvicinatu à questu mumentu più umanu, postu chì u nostru populu hà apprezzatu assai a santità di a famiglia. I papi ùn anu micca pruibitu di spusà i dui in i tempi di u Rusu Anticu, è in u mondu mudernu.

Perchè oghji u sacrificadore hè una cosa ordinariu. Hè veru, era tortu per dì chì ogni zitella pò esse a mamma. Dopu tuttu, ci sò e reguli in u mondu di i servitori di Diu chì ùn pò micca esse micca viulati o ignorati.

Qualessu hè chì pudete diventà a mòglia di u sacerdote?

A matri o parrinu hè u cumpagnu spirituale di u prete. Hè a so parti integrale, è per quessa, per un omu tali, a ricerca per una donna hè un prucessu longu è meticulosimu. Ellu deve esse sicuru chì u sughjettu ùn hà mai trattatu, perchè un cleru Ortodoxu pò esce a sola una volta in a so vita. Inoltre, in u passatu u sacrificadore veduvi hè obligatu à imaghjera immediatamenti à u monasteru.

Naturmente, oghje micca stalla in centri stimi. Invece, certi reguli è tradizzioni anu cambiatu da a fundazione di a Chiesa Ortodoxa. Per esempiu, un sacrificadore hè una fede fiducia chì rispettu à Diu è à l'altri populi. Hè ancu esse una virginità à l'ora di a festa, cum'è u prete stessu.

Fattu vene, i matri ùn ponu diventerà e femine divorciati, è ancu quelli chì anu un zitellu da altru omi. Hè pussibule di viulazione di sta regula solu cù u permessu specialu di u patriarca è solu solu in u casu più estremu.

Muderni muderni

Oghje, u prete hè una ragazza ordinaria. In generale, ùn hè micca diversu di altre omi, fora di a vucazione di u so maritu. Inoltre, a chjesa ùn impedisce à e mamma à a vita corta - puderebbenu andà à travaglià, ponu vistite u ghjocu è visite cù i so amici u cinema. A principal hè chì anu da rimbursà u so fede è ùn difamaranu a santificità di u nome di u maritu.

Ma u priest must be preparatu per u fattu chì a so vita sana sarà intravata cù u destinu di a so scelta. Dopu tuttu, i sacrificadori sò servitori di a chjesa, chì significa chì sò obligati à obey senza servitore tutti i so ordini. E si avete bisognu di cambià una parrocchia à l'altru, anu bisognu di fà, anche tutti i rializazioni è a legami famigliali chì sò stati abbandunati.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.