News and SocietyCultura

Letteratura in Russia. Grandi scritturi russi è poeti

Letteratura in Russia - un ogghjettu di peregrinazione di parechji admiraturi di talentu di famosi poeti è scrittori. Dognu chì cumu micca quì, intru u spiritu di i so travagli, cumu si cumprende a vostra figura favurita in literature? Spécifique reverente sò viaghji guidati à i posti littirarii di Russia, induve scrittori è poeti hà stesu a so zitiddina è a ghjuventù. Dopu tuttu, questu hè u babbu di a furmazione di u so talentu, u prugramma è di l'attitudini di u mondu, chì sò riflettuti in u travagliu sussisciutu. Tali, per esempiu, sò l'estate di nascita di L. N. Tolstoy, I. S. Turgenev, N. A. Nekrasov.

Lu Tsarskoe Selo Lyceum

Tsarskoe Selo pò esse chjamatu un forge di talentu di u XIX seculu. Era da sottu à l'alerce di sta istituzione educativa chì AS Pushkin, VK Kukhelbeker, II Pushchin, ME Saltykov-Shchedrin è assai altri politichi è artisti vanu.

Fundatu in u 1811 per ordine di Alexander I, u liceu era di preparà l'elite di a futura sucità russa. Per sei anni di furmazione, i ghjovani ricivutu una educazione sustinibile, uguali à l'educazione università.

Certu, u studiu più famosu, chì sapia chì u Tsarskoe Selo, era Pushkin. Hè quì chì u principia à scrive poema, chì stilla imitatu Zhukovsky, Batiushkov è poeti romantici francesi. È à u stessu tempu, l'originalità di u futuru genius hè digià divulgatu quì.

U periodu di studiu hè cunnessu cù un altru avvene significativu in a vita di u poeta. Hè in questa ora chì a so primu travagliu petite "A un Amicu di u Poeta" hè publicatu. Anni di studiate studienti sempre sempre ricurdati cun calidez, sinceramenti preoccupatu di a destinazione di i vostri istituzioni favuriti.

À u mumentu, u Tsarskoe Selo Lyceum hè una istituzione operante induve pudete vedà a sala di u poeta (u chjamò una cellula), è u locu di studiu è l'esame finali, induve Pushkin hà impressionatu u talentu di i maestri eminenti.

A.S. Pushkin: Mikhailovskoye

Vogliu parlà da dui piazze più assuciati cù u geniu di Pushkin. U primu hè Mikhailovskoye. Questa hè a splutazioni famigliali di a mamma di u pueta, custruitu da u so avianu Anibal à a terra Pskov.

Connoisseurs di a creatività di Pushkin è à i lettori chì anu visitatu quì, nota chì i quadri di a natura di parechji opere pare chì anu scurtatu da a manu dilicata di l'artista da queste locu. Per a prima volta u poeta hà cunnisciutu da a vita rurale midiata dopu à a fini di u Liceu, in u 1817. Pushkin fascinate subitu in a bellezza di u mondu circundante è a dimensione chì regnanu quì.

Dopu, in u 1824, serà mandatu davanti à l'esiliu, durante ellu chì parechji moinsali partenu da a penna di genius. "Boris Godunov", "Arap of Peter the Great", quasi tuttu u novu "Eugene Onegin" hè stata scritta in questa anni.

Ancu dopu l'esiliu di l'odiu, Pushkin torna è torna torna da ispirazioni, perchè hè in Mikhailovskoye chì particularmente senti u so rigalu poetic. L'ultima visita di a spluta hè assuciata cù l'avvene tràgicu - u funerale di a mamma, è pocu mesi dopu chì u poeta si perisce in un duellu. A so tomba hè ancu quì, in Mikhailovskoye.

Boldino

Boldinsky u tardiu ... Stu piriudu di a vita di Pushkin hè marcatu da un risultatu creattivu senza precedente, chì ellu sintia in casa in a famiglia di Boldino. U so viaghju sfurzatu nantu à a vittima di a matrimoniu cù Natalia Goncharova hà cullatu nantu à l'epidemija di u còrculu furioso in San Petesburgo. Inspirata da a vita di famiglia futura, u pueta hè à a cima di l'ispirazione. Quì finisci "Eugene Onegin", scrivite a maiò parte di i "Little Tragedies", "Cunsigliu di u Priest è a so Travagliatore Balda" è "Cunsigliu di u Belkin".

Questi siti littirarii di Russia necessariamente visita tutti quelli chì aduranu u geniu di u grande Pushkin.

M. Yu. Lermontov: Pyatigorsk

Ci sò posti in Russia, inextricabbile ligata cù a vita è travagliu di un altru pueta di u XIX seculu - M. Yu. Lermontov.

Prima di tuttu, questu hè u fiumu Caucasia-Pyatigorsk. Stu locu jucìu un rolu impurtante in a vita di u poeta. U primu cunnannati cun Pyatigorsk hà inveciutu in a zitiddina di Lermontov - era quì chì a so avanna u purtonu à migliurà a so salute, perchè u futuru poeta hà criatu per esse un figliolu assai dulore. A natura di u Caucasu impressò assai a Lermontov. Da a so zitiddina hè stata galizziana in u campu di u disegnu. Dottore sottu u so sbraccianu vinni assai acchjaru pittoresca, i paisaghji muntosi accaptati.

À questu ghjornu in i bagnu spiaggiu di Pitatiggi sò travagliati duva u pueta era trattatu. E so osservazioni di l'u so "societaria di l'acqua" sò stati riflessi in a storia "Princess Mary".

U più serviziu di u ghjovanu ufficiale hè cunnisciutu cù u Caucasu. Eccu Lermontov hà truvatu a so morte. Per casu, a tragedia hè in Pigatigorsk. A decisione di finiscinu u so serviziu, l'ultima era per u Caucasu, allughjatu una casa chjuca cù u ziu. Quì sò posti di ritornu per u trattamentu nantu à l'acque. U 27 di giugnettu, 1841, u duellu letale di Lermontov cù u cunnisciutu longu di Martynov t'hà postu. Quì, à a muntagna di Mashuk, u pueta era sipillatu, ma dopu à 8 mesi i so cinti traspurtati à a cripta di a famiglia - M. Yu. Lermontov hè quì. Russia perde altre geniu poeta.

Ci si deve esse dichjaratu chì a memoria di u poeta hè sagru in Pyatigorsk. U postu di l'ultima sera, a casa induve a furia cù Martynov hà fattu u locu di u duellu è l'uttinimentu originali di Lermontov - i posti chì i visitatori di a cità visite senza fallimentu.

Tarkhany

U museu di Tarkhany-Riserva hè un altru locu chì hè intigrata cù M. Yu. Lermontov. A so zitiddina passava per questu stagnura. Eccu, cù a precisione documentata, a vita di una famiglia nobili di u XIX seculu anu creatu. In più di a casa di u duminiu, a casa di a chjesa è a caba d'omi sò aperti per i visitanti. Inoltre i visitanti anu onore u memoria di u poeta in a cripta di famiglia, induve hè sipatu, è in a capela.

U Museu-Risque guida una vita culturale assai attiva: i cuntesti è i festivali dedicati à u poeta sò sempre stati disposti. I vacanze di Lermontov hà traditu, chì ghjucate quì nantu à u primu ghjornu di u giugnettu.

Museu di NA Nekrasov in Chudovo

Tanti poeti è scrittori russi addiventanu megliu cumu si scopre a so vita di u ghjornu, è ancu megliu, i cundizioni chì a zitiddina passava. In questu nurmale, NA Nekrasov hè ancu una salute. Da u cursu di scrittura di a literatura, sapemu chì hè l'osservazioni di i zitelli di a difficult life di servi chì largamente determinava a direzzione di u travagliu di u pueta.

A casa-museu di NA Nekrasov hè u locu induve u poeta restu l'ànima da a vita di a cità, caccia è ricivutu l'ispirazioni per i novi opere. Hè situatu in Chudovo è hè inclusu in un grande complexe di a listessa riserva. Hè quì chì u famusu «ciclu Chudov» hè scrittu, 11 ombrelemi brillanti. In regula, Nekrasov caccia à queste locu. Eccu, ancu un poeta greve è cundottate a so grandi travagliu - u poema "A Voi in Russia Live Well".

A stu mumentu a casa-museu hè una casa di caccia, in u quali, in più di i salotti di u poeta è a so moglia, ci sò un comedor, una uffizione, camere. L'ultimu, da a strada, era quì assai, assai scrittori sò vinuti quì per caccià cù Nekrasov: Saltykov-Shchedrin è Pleshcheev, Mikhailovsky è Uspensky. Inoltre, l'attinzioni di i visitori hè rapprisintatu da a custruione di una scola agricula.

U museu di a casa spessu mantene exhibiti è programmi per i visitori di parechji età.

Museu di FI Tyutchev in Ovstuga

A casa famigliali di Tiutchev appartineva à a famiglia di u pueta longu prima di a so nàscita: in a fine di u 18u seculu l'avvucatu di u poeta hà principiatu à custruisce un estate in i terri chì hà ricevutu cum doti dopu à a festa.

U patri di u poeta, avendu ricevutu i diritti di l'eredi, cumencia à spenderà a casa. Questu quì si cresce un postu elegante in u spiritu di u classicismu cù una casa di casa, decorata cù e culonni, cù un alatu. Situata nantu à u fiumu fiumu, hà u so stessu illate cù una cescia. Stu locu hè diventatu per Tyutchev una fonte di not only vitality, ma ancu ispirazioni. U poeta, glurificatu a natura in tutta a diversità di a so varietà, tinghje ritratti da st'impresione - sò stati scurdati da a so ànima.

Por desgraciate, a famiglia ùn hè micca degnu una attenzione propria, è ghjunghjite à a desolation, ma una riconversione pratica es trouvée. In l'iniziu l'excursioni à sti locu literariu in Russia sò limitati solu à a scola campagnola, avà cuddaru l'allargumentu, cum'è a chjesa. Inoltri, i visitori puderanu vedà un mulchieru novu, un ciumi à l'isula è l'avenimenti chic lime.

Peredelkino

Listendu i posti littirarii di Russia, avemu duveremu esse chjamati quelli chì sò assuciati à l'attività di scrittori di u XX sèculu. Questu hè principalmente Peredelkino. Hè stu locu chì hè l'enfasi di i casali di l'elite letteraria di u XX sèculu.

L'idea di custruisce un paese induve a gente restanu, viaghjà è creanu scrittori di Russia, appartine à M. Gorky. Hè questu in u 1934 stu pezzu di terra per questi scopi. In un tempu pocu cortu, i primi 50 case sò stati ricustruiuti. Fù quelli incantevanu l'eranu A. Serafimovich, L. Kassil, B. Pasternak, I. Ilf, I. Babel.

Molti paisani è assai scrittori di post-guerre sò edificati campagnoli: V. Kataev, B. Okudzhava, E. Yevtushenko, B. Akhmadulina. Eccu per i zitelli di u tribunale scrive i so belli contos di fata di K. Chukovsky.

In u territoriu di u paese ci hè a Casa di Scrittura Creativa, da i musei chì si stanu, pudete nutà i casali di B. Pasternak, K. Chukovsky, B. Okudzhava, E. Yevtushenko. Tanti scritturi è poeti anu trovi u so ultimu refuge quì.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.