News and SocietyCultura

I più belle arabe (foto)

Hè erroneu hè quellu chì pensa, tutte e ragazzi arabi sò persone scritte, impannillati da a pede in u velu è sottumessu à i capricci di u maritu despot. In fatti, tuttu ùn hè cusì, è avà hè stata cunvinta di questu.

I più belle raggi Arabi

Meet, Afef Jnifen - mudelevuli è TV presentatore da Tunisia. Cù un caratteru forte è u desideriu di l'indipendenza, hà ignoratu i standards di a società è andò à studià in Svizzera. Allora vinia u muvimentu in Parighji, induve hè stata offerta per esse muderna. U travagliu hà datu un rigalu apprezzatu - un occasione di viaghjà. Ma l'Italia era u paese happiest per ella, induve hà campatu in quellu ghjornu.

Francese, dancer, d'origine argeline Amelia Zidane. Questa bellezza ùn hè micca solu inclusa in i primi 5 artisti di belly dancing in u mondu, ma hè ancu u primu dancer chì pareva nantu à a tonda di u glossu, micca esse mudellu.

Haifa Wahbi - un veru simbulu di u sexu di l'Oriente Medio - vene da u Libanu. Da a so zitiddina a ragazza era bonita è incredibile talentu. À 16, hà vindicatu u concorsu Miss Lebanon. Dopu à l'età di 20 anni, hà principiatu a decorazione di e cose di glosses di moda, è in u 2002 a so crescita com'è cantanti. À 18 anni, hà datu a nascita di una figliola, è in 2009 hè una sughjera.

Nancy Ajram hè un famusu cantante di Beirut. U primu annu hè statu liberatu à l'età di 15, è in 17 hà aghjunta a lista di artisti prufissiunali di u Libanu. Ma hè stata vittoria di l'avienti ùn solu cù a so voce di dolce, ma ancu cun un aspecte interessante: una bruna con ojos blu brillanti.

Eghjezpiatti raggiune arabi

Lalla Salma hè a donna di u Rè di Maroccu è a mamma di l'erede. Hè stata cunsiderata una di e eleganti di u mondu islamicu, chì ùn hè micca surprisante. U vestuariu di a princesa marocaina hè cumplicata da vestiti di noite cù piacè tradiziunali è ricordi cù pedichi preziosi. À l'avvene secular, si parla una sultana di a pelicula "Magnificent Age".

Dina Abdulaziz hè una brunsa harmoniosa è incredibile bella, mamma di trè figlioli è a mòglia di u Prìncipe di l'Arabia Saudita. Per un bellu tempo, Dean è u so maritu hà viviatu in New York, è era quì chì hà fattu l'opinione chì e zitelli arabe anu puru sceglienu ciò chì portanu.

A strada, in l'estiu di 2016 Dina Abdulaziz divintò l'editore principali di a rivista di moda Vogue Arabia.

Hijab è i zitelli orientali

E ragghi arabi in hijab sò una categoria separata di bellezza orientali. Quandu u proverbiu dici: "A donna hè a rosula di a casa". Dunque, in l'Islam, a bellezza femina hè stata oculta da l'altri ochji.

Eccu ciò chì bellissima bellezza arabe vede (e tà caratteri sò isciuti sottu) in u hiyab.

E se a ghjovana hè sempre permessa di esse scuperta, perchè à u maritu, l'absenza di u hijab hè una pituitaria. Perchè oghje, questu roba tradiziunale hè obligatoriu per aduprà in Arabia Saudita è in Afganistan. In i paesi cum'è u Tadjikistan, Turchia è Tunezia, l'abitazioni di hijab in istituti stati è i stituzi educativi hè pruibita.

Miti nantu à l'aspettu di e ragazze à Arabi

Parechje persone crèdenu chì l'Arabi (senza esvisione) sò di cani nìuli, cù a pelle scarsi è l'occhi neri, è tutti i zitelli arabe sò chini è cù i capelli richi. Ma questu ùn hè micca cusì, perchè a maiò parte di quelli sò assai simili à i europei, ma anu un scantu orientali.

L'Orienti Mediu hè in fattu un locu per a misurazione di e trè razzi: Africana, Europea è Asiàtica. Scriviennu di l'Arabian veshnost, deve esse nutatu chì hè diversa. Per esempiu, in Sìria, Libanu è Algeria, a pelle di a pupulazione hè di u latti latinu à u chocu, è in u Sudan hè moltu ùtule è beige.

Ochji - questu hè u puntu chì tutti e zitelli arabi anu. I ritratti di e fascicante vede prisentatu in questu articulu sò pruvatu di questu. Eye shade - da u celu brillanti à u neru, a figura di i biddizzi di l'uvernu s'assumiglia una guitare, è u capelli ùn sò micca solu ombra fosche.

Beauty Tips

I ragiuni arabi sapemu assai di bellezza naturale è di cosmichi. Hè per quessa chì assai sicreti di a bellezza di e donne orientali meritanu una attenzione especial:

  • Oliu Argan - numaru di u produttu 1 in a tesoru di bellezza à l'Arabi. Hè applicata in una forma pura à a faccia, cigliali, cella e capelli.
  • U fragilità Amla hè un produttu miraculatu per un rapidu criatu di capiddi. Pudete aduprà u petra è l'oliu.
  • L'acqua rossa hè un toner refrescante maravigghiusu per a fàccia, chì ponu rimpiazzari l'acqui micellare acquaghjanu à parechji donne.
  • U ziferariu hè a basa di mascarelli face. Per a cucina, misure 2 tbsp. L. U lettu è a listessa cantata di l'acqua rossa, un pizzicu di turmericà è 50 g di farina.

Mudelli arabi

I cambiani sempre sònniu di cunquistà l'intaglio di u mondu, è in u munnu orientale anu esistenzi di l'altri. Eccu alcuni bellesi chì cunquistonu i podi di u mondu.

Iman Mohamed Abdulmajid hè u primu rapprisintativu di u mondu arabu in risate nant'à i pistes d'areste. In u nordu di u 70 avianu postu per Vogue è hà participatu à i manifesti di Yves Saint Laurent, Klein, Versace.

Kenza Furati - u primu mudellu à Arabu di origine musulmana, hà participatu à una riserva di foto in una bikini.

Khan Ben Abdelsalem hè u mudellu tunisinu è a fàccia di l'impresa Lancôme.

Roma Fakih - u primu di i rapprisintanti di u munnu arabu, vincìu u titulu di "Miss USA".

Cantanti

Zizi Adele hè un cantante egizianu, hè natu in Kuwait. Gloria à a ragazza hè vinuta in u 2005, quandu faci ellu 3u in u cuncorsu di canzone "Star Academy". Doppu 2 anni firma un cuntrattu cù a più grande pruduzzione musica di u paese arabu.

Latifa hè un cantante tunisianu, chì u primu discu publicatu in u 1988. A bellezza canta canta in arabu, ma ancu in francese. A ora, ha publicatu 70 clips, 20 album è hè statu in parechje filmi.

Sofia El Marik hè un cantante chì in 4 anni hà starratu in diaper di publicità. À l'età di 15 anni, hà vindicatu u rolu di Sophia Loren in una film marocaina. A carrera di canti accumincia cù a participazione à u manifestu "Star Academy".

Melissa, cum'è parechji raggette arabi, nascita in Libanu è hè cunzidiratu unu di i cantori più populari in u mondu arabu. Melissa cantò un duet cun u famusu musicista Akon.

Amar Al Tash hè u artista più prubligicu di u mondu arabu. In u 2008, hà fattu a donna più bella, è in u 2010 era nantu à u 15 di u postu in u TOP-100 da a bellezza araba più sexy.

Amina Kaddour hè un supermodelo, urigginariu d'Argelia.

Attressi

Continue our rating "Beautiful Arab girls" actress da Siria - Sulaf Fawakerjee. Ciò chì hè notuve, hè cunnisciuta per i so ochji brillanti. Elia hà ghjucatu in many operatorii Siriani, in u 2008 hà statu unu di i fustellatrici di l'Olimpiadi di Natale, è in 2011 hà difisu Bashar Assad.

Mahtab Keramati hè una attrina persiana iraniana è l'Ambassatore di a Bona Voltazione Nazi.

Nadine Agnathios hè una bellezza d'ochji verdi, un presentatore televisiu libanese di u canali di u novu.

Diana Karazon hè una attore arabiana-jalianu palestina. Ma hè statu famosa per a so participazione à a cuncorsu di Superstar è da tandu hè statu ricunnisciuta cum'è u cantanti più crescioni in Jordan.

Gabriel Bow Rashid hè un attore arabu è di u titulu di u titulu "Miss Lebanon". Dopu u concerti di bellezza, principia à ricivete offerta di imprese film di libanese, hà ancu participatu in parechji video musica.

Bellezza egipcia

Indubbiamenti, unu di i più antichi egiziani in u munnu hè Cleopatra, ma pudemu ghjustassi a so datu esterni solu da i paroli di stòrici. Ma chì sò e figliole di i famusi farauni issa, pudemu amparà di e fotografia di e belle bellezza seguenti.

Yara Naum - hè natu in u Cairo, è in 2008 diventò u patrone di u titulu "Miss Egypt".

Elham Vagdi - hà ripresentatu a so patria à u cuncorsu "Miss Universe".

Arva Gauda hè un mudellu è attrì chì hà guadatu l'Oscar egizianu per a Best Actress.

A donna più stylish e influente in u mondu arabu

U so modu di dressing shocked the Arab Emirates. E zitelli chì vivenu in stati islamici admira a so bellezza, u stilu è u caratteru forte. Hant surprisingly, l'anzego alcuni di Qatar permette à a so sposa ùn solu per sguassà u hijab, ma ancu per participà in affari statali.

Meet Sheikha Moza Bint Nasser al-Mindsed - mamma di 7 zitelli, unu di i primi primi studiusi in u mondu è una figura publica.

Dopu avè u so maritu di u novu à l'età di 18 anni, ùn era micca in prumessa per aghjunà a furtuna à a cuda, ma prima hà intrutu in l'università, era internatu in prestigiu università in l'Amérias è solu da esse maritata.

Nta l'imaghjini, ùn hè micca nunda di a vera "moda di Qatar", induve e donne si ponu vistutu ind'i braccialarii. In raru casu, a Moza pò esse apprezzata in i pantaloni, ma in a so testa ùn hè sempre un turbante eleganti.

Avà ghjugnu 59 anni, è accunsentere, ella stà stonda, è sta dumanda novu chì i zitelli arabi (cunfirmazione di foto) pò ancu vede eleganti è bella. In ogni casu, ci sò rumorsi chì 12 operazioni plastichi sò stati passati per salute à a ghjovana di Sheik Moza è hà passatu circa dui miliuni di dazzi. È quelli chì avè mai trattatu cù u so fondu ùn admirenu micca solu l'apparenza, ma dinò a ghjustizia, a perseveranza, a imperieza è a capacità incredibile di travagliu.

Stile - l'arma principale per contra stereotipi

Questa nuvole arabe è e donne sfidau e so tradizioni è diventonu tradutori, fundatori di e so proprietà marche è disinfettori. No, ùn hè micca nantu à i europei o America. Una storia di l' iconelli di stile muderna - e boni rigulosi di l'Est.

Rania Al-Abdullah hè a mòglia di u Rè di Giurdanu è a mamma di quattru figlioli, una di quale hè u prìncipe di u reame. In a vita di l'annuncia, preferanu i jeans è i t-shirts, ma à i reclusione secular brillani in l'alimenti luxurii di i studienti eminenti. A strada, Giorgio Armani hà più di quellu chì chjamò a principale muse.

Asma Al-Ahras hè a prima prima dama di Sìria. A causa di u fattu chì hà criscenu in l'Inghilterra, invece di u hijab, ella prefiere di portà un stile europeu. Ancu l'i stilteri ammirazione di u so vestitariu chjamatu cù cura, cum'è questi selezziunate Asma.

Amira Al-Tawil hè una principessa è ex-moglie di u Prìncipe di l'Arabia Saudita.

Hè assai diffirenti di l'idea di l'usanza di noi chì ci vole à esse ghjuchi ghjovani arabi. Amira hè un peleu di dritti di i diritti umani è, ancu esse membru di a famiglia reale, ùn hà micca cambiatu u principiu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.