Educazione:Storia

In questu edifiziu hè u museu archeologicu di Cuenca, l'attrazioni principali di a cità

Molti turisti visitanti a cità spagnola di Cuenca, ùn pò passà per un luxurious edifici, guardatu da dui orgoglii pruvinenti. In questu edifiziu hè u museu archeologicu di Cuenca, l'orgogliu di a cità.

Storia di u museu archeulogicu

Oghje, a storia di Cuenca hè cuncentrazione in questu edifiziu. Un museu archeològicu hè situatu in u locu di u Garden di San Filippu Neri. A bellezza di u giardinu hè stupendosa. Hè una cumminazzioni di bellezza naturale è quellu chì hè creatu da e mani di e persone. Caminate per u giardinu pò esse diventà dinò scursioni chì aiutanu à capisce a Spagna.

U museu hè statu stabilitu in u distante 1871. Allora era locu nant'à un altru bastimentu, in quale si mette à facilità à tutta a retachja petite. I visitori sò stati offerte etnografici, articuli trovi per archeologi, opere di l'arte è l'articuli è e cullezzione chì puderia interessu numismatisti. Ma pigghiau un pocu tempu di tempu, è a cullizzioni hà cuminciatu à cresce rapidamente.

Unipo di l'esibiti puderanu cumprà a Spagna, autri eranu attruvati durante e scavi in tuttu u paese, ma un gran numaru d'exhibiti è i cullezzione anu donatu da filantropichi.

Quandu l'exhibiti di u museu criscinu, un novu edificatu era necessariu. E dopu una struttura bella hè statu pruposta in Serrano Street. Questu edifiziu u museu archeologicu di Cuenca à quellu ghjornu.

Architettura di u museu

Prima di tuttu, i visitori di u museu sò fascinati da dui chimera, chì sò impurtanti per sità à i lati di una scala larga. In più di elli, u museu si trova à e culleghja dòrica è i balconini elegantement decorati. Tuttu stu puntu sinsibilizeghja u stilu neoclàssicu induve u bastimentu hè custruitu.

U museu archeologicu di Cuenca hè un quadrangulu grandu cù un quadru in fronte. In questu quadratu, i turisti ti piace à piglià e ritratti. Spessu aquí ponu vede i figlioli novu. U museu hè stale interno, chì sorprendenu cù u so lussu.

U spaziu di l'exposition di u museu hè sempre crescente. In questu edifiziu si trova u museu archeologicu di Cuenca - in trè piani. Ma causa di u crescita constante in u numaru di esicuzzioni chì i creaturi di u museu vulete mostrarà à i turisti è i residenti di a cità, più spaziu hè dumandatu.

Vista di Cuenca

A cità di Cuenca hè impressesiva cù a so bellezza. I turisti sò invitati à vede e catedrali Cathedrali, chì ùn sò micca solu un locu di adurà di Diu, ma ancu monumenti architettoniali. D'interesse interessante sò i "casi". Sò custruiti nantu à u bordu di un scogliu. E pari chì anu da chjappà. Se prima in casi cù una vista cusì vertu di a finestra, anu visitu i citatini spagnoli, ma avà sò datu à i musei, i restaurants, cafés, souvenir shops è chjuchi. Vede u balcone di questa casa hè impurtante.

Molti turisti sò attrati da u monicu di u Sacru Coru di Ghjesù, da a cima di u quale pudete divertevi u visu di a cità. Stu locu hè cunsideratu, forsi, a più romantica di a cità sana. Hè quì chì i turisti è i residenti di Cuenca facenu una offerta à a so secunna mità. È ùn hè micca maravigghiusu: stu tipu dà nascita solu i più sentimenti in u core umanu.

Dificulendu a bellezza di a cità, ùn pò micca passà per un bello edifiziu, fatta in stile neoclàssica. Hè in questu edifiziu chì u museu archeologicu di Cuenca hè situatu. Questu hè unu di l'orgogliu principalu di micca solu a cità sana, ma ancu u paese. Hè impussibile di cunnosce a so storia, siddu ùn avete micca visitatu u museu, chì hà sappiutu à dilla à e leggende trà i passati.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.