Educazione:Storia

A catastruphe in Kazan: ragiuni, cumposti d'experta, a trascrittu di a "casella negra"

In quellu ghjornu, u 17 di ghjornu di u 2013, à l'ariaportu in Kazan, nunda hà precede u disastru. Tutti i servitori sò travagliati in u modu regula è si sò stati preparati per riceve Boeing-737 chì travaglia a U9-363 di u volu u cumpletu u so voldu da Moscu. Però a destinazione decretava altrimente. À 19 oulloc. 23 min. Sicondu u tempu di Mosca, sottu à u angulu crìticu per ellu, l'avianu cascò in a runway. A tragedia rivendia a vita di questa cinquanta persone chì eranu in quelli tempi à bordu.

Questions that have not been answered

U accidhezione di l'avvocatu in Kazan hè stata studiata dettu per a comissione investigatore, chì cumprendi i rapprisentanti di l'Interstate Aviation Committee, Rosaviatsia è parechji altri agenzii. Da i so materie, i dati di ciò chì successu hà successu. In dicembre di u 2015 vìdenu a luce di u so documentu ufficiale "Un rapportu finali".

In ogni casu, u disastru in Kazan abbandunà parechje dumande per i specialisti è u publicu generale, chì ùn truvà micca a risposta in stu documentu, è induve ùn ci hè micca infurmazioni specifiche, cum'è sapete, ci sò rumore è spicultori. Pruvemu a circà, nantu à i sapè chì anu sapiatu, di ricustruisce u ritrattu di a tragedia chì hè accade in una nuvola nuvolosa in u 2013 in l'aeroportu di a capitale di Tatarstan.

Vurriolo Cunpuciatu

Ddu ghjornu, vultu à 18 o'clock. 25 min. Dopu a pistaway di l'Ajutu Internaziunale di Domodedovo, u Boeing-737 dirigit in Kazan. À bordu, salvu l'equipaggiu, quali eranu duie piloti è four stewardesses, ci era quaranta quattru passageri. In particulare, saria dispunibile à nutà chì a catastrophe in Kazan hà rivettatu a vita di parechji personi cunnisciuti chì vulsianu questu vol. Tra d'elle - u capu di u FSB Ripubblicu A. Antonov, u figliolu di u presidente di Tatarstan I. Minnikhanov, u famusu ghjudicatu G. Rashitov, è di i parenti di u cummentatore di u canali Rossiya-2 R. Skvortsov.

U trasportu di l'acqua, chì hà servutu nantu quellu 363 di u ghjornu, hà avutu tempu di vedà assai in a so vita. Prima hà scappatu in u celu in u 1990 è per vintipusia trè anni di serviziu, hà travagliatu per sette cumpagni internaziunali. Prima di fà u pruprietariu di Tatarstan, sirvìu in l'aviation civile di Bulgaria, l'Irlanda, u Brazil, l'Uganda è in Francia. Hà succorsu à u veteranu per esse in situ situ extreme. Quandu u chassis hè statu rifiuttu, è i pratichi u metti nantu à u "ventre". Un'altra tempu era una depressurazione di a cabina.

Piloti chì elevavanu l'avione in u celu

Quandu a cummissioni investigativa analizò in dettu i schedarii persunali di i piloti chì eranu i vapuri di l'avianu in quellu ghjornu malatu, hà dichjaratu a so qualità chjaramente insufficient. Sighbeni da i materiali di u casu chì u cummandante di a barca hè Rustem Salikhov, hà travagliatu in l'Air Corsica di tìtulu di più di vint'anni, però ancu à a cinghjali di l'avianu Boeing-737 era un novu.

Prima, hà volse cum'è navigatore è rinforme in u centru di furmazione chì era stata eliminata da quellu tempu. L'indagine facia assai dubbitu a licenza ottenuta da stu centru, è ancu a ligità di acquistà u certificatu di l'aviation commerciale di u pilotu di Salikhov.

U so cumpagnu - cunduceru V. Gutsul - dopu à travaglià in l'a cumpagnia di cinque anni, solu in 2011 si stende à a cinghjali di Boeing-737. Avianu prumessu servitore cum'è un meccanicu di volu, è cum'è u cumandante, ùn hà micca avutu l'experientia volanti.

Situazione anormali à bordu

L'ariaportu di Kazan hà ncuntratu u cummerciu di ristrutturazioni cù una ciumi debbuli cù neve è stratocumulus ciuciuti. In ogni modu, a visibilità ùn era micca menu di 10 kilomitri, chì permette un regimumu di cuntrollu visuale. Ripristiana à una velocità di 250 km / h un avvicinamentu ordinariu è à una distanza di circa 500 metri da u principiu di a pista, u cumandante di a navi informava à u fondu di l'occurrence di una situazione anorme à bordu. Sicondu l'ellu era in u postu "non-atterrazione", diventendu à a diritta di l'assi di a via per quattru chilometri.

Questa informazione accunsente cù a dati rilevati da u cuntrolliu di l'arghjintu basatu nantu à e lezioni di i strumenti. L'approcciu era fattu in modu automaticu. L'aeroportu di Kazan hè stata equipada da u novu sistema elettronicu per avvistà l'aerinu à l'assi di a pistaway, è chì causò a deviazione senza esse chjaru. Forsi l'immeuble era demolitu in a direzzione di un forte rinfrescante.

I circlèzii criati urganizati per un scurrianu à a seconda volta. A sta maneuver hè stata fatta in un modu automaticu usendu u sistema TOGA, apposta per aiutà à i piloti in situ situ anormali è u trasportu di l'avutu cù un fasciu nantu à a terra à u locu. A rivolta hè stata a realizata bè, ma à u ghjornu chì succidia, com'è u risultatu da quale l'avìa chjappu in Kazan.

Trasmissione à u cuntrollu manuale

In u so rapportu, u Cumpagnìa Intersate di Aviazioni avianu nutatu chì dopu avè, l'avvena era cuntrullata manualmente. Quandu i pratichi familiari cù u cuntrollu di u Boeing-737 borde spiecanu, sta cunclusione fa signu chì in u mumentu di cumpunimentu di u turnu u sicariu pigliau pigghiaru u cuddaru, disabilitatu u pilatu autopilote, chì hà pigliatu u caru à l'altitudina propriu.

Comu hè statu attuali da a storia di u disastru in Kazan, prima a so azzioni eranu correcti è currisponde à a manuvra esse fatta. Cumu pò esse rivelatu dopu à l' imbrancatura abbughjata, straccata dopu à l'accidentu da un boxu negru, u forru falonu in un modu vicinu à piglià. E so alte sò stati trasferuti per a pusizione apprufundita è a subiscendu necessaria per continuà a manuvra. E in questu staghjunu ci era un fallimentu fatali, chì era una catastruphe in Kazan in 2013.

Probable pilot error

Ovviamente, in vista di l'errore di u pilotu, u nasu di l'aria era risposta forti è hà righjuntu l'angle criticu di 25 ° per u Boeing-737. Accuminzau a scogliari, ma cù questa postu di màquina, a risistenza forte di u flussu di l'arrivu hè creatu, chì risultava à una gota di rapidità da 278 km / h à 231 km / h.

In corruzzione avanzata, devi dettu chì, sicondu l'esperimenti, era à questu puntu chì u puntu fatalu di nè ritornu hè statu passatu . Per avè una pèrdita veloce, l'avianu andò per "stalling", è datu chì l'altura hè stata quì à l'estremamente suttastanti à scappassi di u pico - 700 metri, era digià impussibili di salvà.

U guvernu hà adupratu accussioni per rinfurzà l'angolo di volu è mane, cù a capacità di e colonnate di l'urdinazione, pruvatu di metterà u liner à un modalità di u minimu. Ma, avendu perdutu a veloce necessaria, l'avvena cuminciò à fà brusgiate in u piccu è ghjittassi in terra, trasfondenu à un angolo di 70 °. Questa a durata durò circa vechci sicondi, dopu à quale, a una velocità di 450 km / h, quasi invariavule verticalmente in a runway.

I primi minuti dopu u disastru

U sonu di una splutazione dispira era intesu quarchi chilomitri distanti. In a liquidazione di u focu sussurru, i servizii di urgenza di l'aeroportu travagliava finu à a matina. Sulu quandu u focu era stivutu sanu, i rappresentanti di i cuerchi investigattivi cumincianu à travaglià. Ciò chì anu scandalizatu. A u mumentu di l'accidentu, a velocità hè stata alta chì nimu di e persone in u pianu anu a pussibilità di salvà. A catastruphe in Kazan hà vultatu un carru multiplu di cuntinuvisione in un prisuttu ripastu spargugliatu per una distanza considerablee. I pezzi chjudi di fuselagem, bufali, bagaglii è corpi umani stanu spargugliati ...

L'horrore fù cummossu da quelli chì vense à l'aeroportu per scopre i so amichi è parenti stu ghjornu. In i primi minuti, nimu ùn pudia crede in a rialtà di ciò chì era successu. A maiò parte, l'ultima era a speranza chì ci hè statu un errore in a lista di passageri, è i so parenti ùn anu micca à bordu. A repubblica sana era in solidarzia cù quelli chì perdevanu i so parenti è amichi. In questu tempu in i mediate in Russia è stranieru, a più ripetittiva eranu i paroli: "catastrophe", "Kazan", "Boeing".

À u creditu di i pruprietà di taxi, avemu a diri chì questa tarda ùn anu micca suscitatu a tarifa, apprufittannu di l'occasioni. Inoltre, si cullà nantu à i paraventichi di i so carusi i plaquettà cù a scrizzione: "A cità per liberu" è hà pigliatu cusì tutti quelli chì hà urdinatu bisognu à truvà à Kazan - a catastrophe u 17 di nuvembre purtò i ghjente. In questu sensu, ùn vogliu micca scurtuà cum'ellu si cumportanu i so cumpagni di Moscu in u 2014, quandu era statu un chjocu in u metro di Mosca.

U principiu di a storia

Una di e cumpagnia più impurtante di i cuerchi investigatori era a circustanza di "casti nìvule" - automaticamente di scumpari di u volu chì cuntene tutti i parametri di u pagamentu è i negoziazioni di i pattu davanti à a catastrupia in Kazan. Doppu trà e fugliale di l'aria era pussibule di truvà una arricchieru paramètrica chì hà registratu tutta l'opera di i miccanismi è l'apparatu elettronicu.

Hè statu in un statu daniscatu, ma hè ancu di grande interesse à a sospechazione. Hè statu urdinatu mandatu à Moscu, induve i spezialisti di u Cumpagnìa Intersate di Aviazione impiegata à a descifrazioni di e so dati. Hè assai difficiuli di truvà una scuffa di a voce è senti a voce di i piloti per un momentu à morte.

Hè intruduce chì dopu avè micca tutti e negoziazioni di i piloti fubbe publicu. A maiò parte di elli, sicondu a decisione di u listessu comitatu, stà senza publicazione. Questu deveru immediatamente a rumorsi chì, probabbilmente, in u cockpit di i pratichi à u mumentu di l'accident hà unu di i VIP volendu questu volte, è com'è u risultatu, ci era suspicità: se l'accusazioni self-imposti serva bħala r-raġuni għall-okkorrenza ta 'sitwazzjoni anormali. Quite una storia ordinaria - u risultatu di a faccenda sò cunghjettu.

I risultati di dicodificazione di i "caseddi negri"

In anticipazione di i risultati di a decodificación di a dati guardati da i "casti in negri", i registri di i camerani di seguimenti internu di l'aeroportu sò stati studiatu. Caprini l'ultimi momenti di u forru. A pusizione di i so luci di signal è i porthole hà indicatu chjamatu chì à u mumentu di u crash, era praticamenti in una pusizioni ghjustu. L'invistigazioni era di scopra i ragiuni chì u pruvucò à questu. A risposta à a question puderà esse furnita da recordatori di u volu.

Dui ghjorni dopu, i risultati preliminarji vinìanu da Mosca. In ogni casu, descipribendu a "casella negra", avendu risposta à una parte di e dumande propugnatu, hà datu nascita à novi. A datu paramétrico chì hà dettu chì l'equipaggiu, facennu l'avvena à l'atterragu, vinni obligatu d'andà à a seconda round, ma quali raggiuni impediscenu di a ragiunà din l'iniziu da a prima volta, ùn era chjaru sicuru. Per i dui piloti, l'aviazione di Kazan era u locu di u so travagliu permanente è, sicuru, hè stata studiata. Chì accadò stu tempu?

L'infurmazione spertu era infurmazione chì indicava l'inattività di l'equipaggiu cum'è duru una scundiscite ghjustu, finisci in una perdita disastruca di rapidità per l'avvicina, è in u so immersione, o più volte, una cullitta quasi verticale chì dura vintu seconde.

A risposta à sta quistione era ancu u datu un studiu pormenatu di i mapei medichi di i piloti è i risultati di e prucessi psicologichi chì anu passatu. In ogni casu, i medichi sustene chì si cumportanu cusì imprecisamente in tuttu u periodu di u picculu mortu, chì durau, com'è digià hà dettu, vintu seconde, puderanu esse in un statu di pancu cuntrollatu, o in un stupidu completo.

Firma di u rapportu finali di a comissione investigatore

Siccomu a decodifika di a "casella negra" ùn mai risponde à a quistione di e causazione di a catastrupia chì causò a morte di un grande quantu di persone, i spicializati di Boeing impauriti in u sviluppu di questu avvocanu intervene in u travagliu. Anu arrivatu à l'aiutu di i rappresentanti di u fabricatore di motore Francesu, chì furnisce l'aerienu di stu mudellu.

Hè furmatu da elli, u sottumissimu hà travagliatu da u 16 settembre 2014 è unanimamente concluí chì à u mumentu di l'accident l'avianu era in bonu ordine. I signali di a fallimentu di l'equipazione aviavenu ùn si trovanu nant'à i registri di i mezi di cuntrollu uriginale, questu, u recordatori, o in i frammenti di l'unità è l'assemblei di u bastimentu spusatu.

In l'aprili di u 2015, tutti i membri di a comissione investigazione firmau u so rapportu finali. U ducumentu ùn hè statu trattatu da qualchissia, cumpresu u rapprisente ufficiale di Rosaviatsia. Era puru accunsentutu cù representanti di tutti i paesi chì participàvanu in u travagliu di a cumissioni. Chì eranu: Amèrica, Francia, Gran Bretagna è Bermuda.

L'opinione specialu di u rapprisintanti di "Rosaviation"

Ma dui mesi dopu una comunità di opinioni hè stata rotta. A firmau di u documentu hè stata imprecisamente retirita da un representante di Rosaviatsia. Basatu nantu à e razze chjaru per u restu di i membri di a misura, u dipartimentu hà tornatu à a versione previa di i motivi di a catastrupia in Kazan, à dì, u fallimentu di u sistema di cuntrollu di l'elevatori. A so pusizioni era impussibule di spiegà, chì a pratica mondu prumesse a l'operazione senza speranza di sti elementi, è finu à quandu ùn sò micca registrati alcune di u so rifutu.

Questa stituzione avianu cunsiquenzi imprevistivi. U cumandante di u Cumpagnìa Interstate Aviation emissi un decretu, secondu a quale l'operazione di u Boeing-737 hè stata sospita in tuttu u paese. In ogni casu, "Rosaviation" è dopu dimostrava a stenza - hà simpricimenti ignorati l'ordine di l'organizazione superiore, è l'avianu di questu mudellu cuntinuau a voce cum'è s'ellu ùn era nunda.

I prublemi cù a preparazione di l'equipaggiu di volu

In u tempu di a storia, u Direttore Generale di l'aviazione Tatarstan V. Portnov era in u campu di vista di l'affari di u prucessu. Hè statu rispunsevuli di u fattu chì ellu, cum'è u direttore di u so cumpagnu, ammessi à a gestione di u trasportu di passageru di u cummandante Rustem Salikhov, chì, in l'opara di l'invistigazione, ùn avia nudda motivazione legittima. In u novembre 2015, V. Portnov hà ricevutu un impegnu scrittu di ùn abbandunà u locu.

A catastrophe (737) in Kazan hà obligatu à cura di u nivellu generale di furmazione di l'equipaggiu di volu di a cumpagnia. Ci hè stata capita chì in l'ultimi anni, in vista di e dispusizioni materiali attempati da Tatarstan, ùn era micca pussibule di mandà prufithje fondi per mantene u livellu prufessiunale di i piloti. In modu, stu listessu problema hè di fronte à parechji trasporti trasporti in a stragneri. Cumu sia di l'infurmazioni mediati europei, un certu di cumpitàzii ammettaru chì, per causa di limitazioni di u ubligatoriu, foru attaccati à scurzà l'ore di furmazioni di furmazione.

U puntu di stu casu hè stata una settimana prima di u novu, 2016, quandu u Cumpagnìa di l'Aviazione Interstate pubbricau u testu di l'edizzioni finali di i risultati di a storia. A catastruphe in Kazan, i ragiuni per quali eranu stati citatini in u documentu, secondu i so scrivitevuli, hè stata a risultazione d'un malfunzione tecniche di l'avvettenu, comendu l'opinione speciale da u rappresentante di Rosaviatsia, è a mancanza di preparazione prufessiva di i piloti.

Pagamenti in assimilazioni di e famìglie di u mortu

In accordu di a liggi, l'aria, a so armata è tutti i passageri à bordu anu assicurata. Per via di u disastru, a cumpagnia di assicuranza hà realizatu i pagamentu appropritatu. Da questi, 580 millioni di rublime per l'aria è 100 000 rublu per a morte di ogni membru di l'equipaggiu. I famìglie di i passageri di sta voce, è ci era quaranta quarantina di elli, ricivutu da a cumpagnie di assicurau 2,025 millioni di rublime.

Grau Total assummava a US $ 9,5 miliuna. It S'avissi a nutari ca sti lucali sò bassi cà quelli chì eranu à riceve i parenti morti di i membri equipaggiu è parenti di certi di li annunciatu a so voglie à schedariu un bisticcio contru à u cumpagnìa "Kazan" a causa di Grau finanza suttana. Lu stissu vali à u parentatu di passageri, per i quali u volu fu l 'urtimu in a so vita. Hanu ricevutu francà hè chjaramente underestimated.

Statistiche, suggestive

Ricapitulerà tuttu u sopra, hè nicissariu pi rifèririsi a lu prublemi campa da u aviation civile Russian in generali, a manifestazione di u quali hè u crash nel Kazan. Pilots lucca purtatori aria casareccia, chì in u nostru paese ci sò circa centu è vinti-dui, sò in u listessu postu cum'è i so contraparti da l ' "Kazan". Prufissiunalisazioni è sicurità di i passageri dipennunu u financing nel di u prucessu di educative, è u duminiu di a cumpagnia hè assai difficiule à cuntrullà.

Statistiche di piscina chì anu successu in u Air civile in ùrtimi anni, ùn aghjunghje ottimisimu. Sicondu a raporti, oghji Russia per circa 15% centu di tutti i quelli chì tombu in crashes aria intornu à u mondu sanu. Sè noi cunsidarendu chì oghji u trafficu passageru Russian per solu 2,8% di u mondu, hè u numaru di morti scularu custioni circa lu liveddu di sicurezza di Parigi. Sott'a u quadru di prublemi cumuna deve esse vistu è piscina in Kazan, chì ci eranu assai in lu la storia di l 'aviation civile casanu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.