Educazione:Storia

Discendenti diretta di i Romanov, i so ritratti è i biografichi

House festighjeghja u so quatercentenary in u 2013. In u passatu luntanu, ma hè u ghjornu quandu Mikhail Romanov statu pruclamatu rè. Comu tanti comu 304 anni di l 'eredi Romanov cuvirnaru la Russia.

Per un longu tempu hè statu parsi ca era l 'esicuzzioni di a famiglia imperiale di Nicola II hè finitu cù tutte e la dinastia riali. , Ma ancu oghje, campà i discendenti di u Romanov Imperial House esisti à stu ghjornu. Dinastia falsi turnau a Russia in u so vita culturale è suciale.

Quale hè chì appartene à a dinastia

Rhode Romanov hà urighjina in lu 16u seculu, una Yurevich Roman Zakharyin. Avia cincu figghi, ca detti numerosi prole chi anu firmatu à u prisente ghjornu. Ma u fattu hè chì a maiò parti di i zitelli ùn portanu stu nomu, chi hè, ch'elli sò nati in u latu di a so mamma. Solu li rapprisintanti di l 'eredi di la dinastia Romanov, cunzidiratu lu linia maschili, ca sunnu lu vecchiu nomu.

Li carusi a la famigghia nascinu menu, è parechje eranu senza figlioli. A causa di chistu, la famigghia riali fù quasi rumpiu. Branch ripigliatu Paul I. Tutti i discendenti avà vivant di u Romanovs - l 'eredi di lu mpiraturi Paul Petrovich, figliolu di Catherine II.

Di branching di l 'arvulu genealugichi

In Paul aghju avutu 12 figlioli, dui di li Lecci. U so lecite dece - quattru figlioli:

  • Alexander I, chì in 1801 vicinu à u tronu Russian, ùn lascià daretu à un aredi liggìttimu.
  • Prunelli. Iddu fu moglie di volte, ma lu matrimoniu hè senza figlioli. I avia tri figghi Lecci ca nun hannu statu ricunnisciutu cum'è i discendenti di u Romanovs.
  • Nicholas I, Mpiraturi Russian dipoi 1825. Iddu avìa tri figghi e quattru figlioli, da u so matrimoniu per u Prussian Princess Frederikoy Luizoy Charlotte, dìllu Fedorovnoy in Orthodoxy.
  • Michael moglie avia cincu figghi.

Cusì, a dinastia Romanov cuntinuau solu figlioli di Russian mpiraturi Nicholas I. So tutti li truppi discinnenti di l 'Romanovs - si praprapravnuki.

u mantinimentu di la dinastia

I figlioli di Nicholas Alexander, Constantine, Nicholas è Michael. All di li manca daretu Razza. U so solcu sò chjamati informally:

  • A. - la linia si n'andò da alessandro Nikolaevicha Romanova. Avà vivant discinnenti direttu di u Romanov-Ilyinsky Vincenzo Pavlovich è Mikhail Pavlovich. Sfurtunatamente, tramindui sò senza figlioli, è cù a so partenza da a vita di sta linia si mette à u riposu.
  • Constantinovici - line nasci da Chjami Nikolaevich Romanov. L'urtimu discinnenti direttu di a linia masciu Romanov murìu ntô 1992, e un ramu tagghiata.
  • N. - esciuti da Romanova Nikolaya Nikolaevicha. Di stu ghjornu vivu è un discinnenti direttu di stu ramu Vincenzo Romanovich. Hà senza figghi, tantu i ligna hè ulìmpicu.
  • M. - eredi Mihaila Nikolaevicha Romanova. Hè à sta filiera sò l 'àutri Romanovs-omi vivant oghje. Si dà spiranza à i punti Romanov di sopravivenza.

Induve i discendenti di u Romanov oghje

Parechje circadori era interested in s'ì i discendenti di u Romanovs era? Iè, avemu stu gran tipu di l 'eredi di u solcu feminile maschili è. Qualchi rami sò piene cussa, l 'autri linii prestu vutari, ma la supravvivenza di sperenza di a famiglia reale hè sempri ddà.

Ma induve sò i discendenti di u Romanovs campà? Ci sò stati à traversu u pianeta. Più d 'iddi nun parrari Russian è avia mai statu à u paese di i so antenati. de famille calchissia sò differente. Parechje sò pràticu cù Russia parta da a li libbra, o nutizia bulletins di canali TV. Ma un pocu di li hè a patria, storico, si sò impegnati in u travagliu carità quì è guardà se 'anima Russian.

A quistione ristau armenu i discendenti di u Romanovs, la risposta hè chì in u mondu oghje habite prole solu circa trenta-canusciutu di la famigghia riali. Di sti, solu dui pò esse cunsideratu pura-allivati parchì i so genitori li nozzi cunclusu sutta la liggi di la dinastia. Hè sti dui pò guardà se i membri piena-cuncritu di u House Imperial. In lu 1992, foru scunnisciuti so passports Russian in canciu di la rifuggiati passports, per ch'elli avianu vissutu in u strangeru nzinu a ddu tempu. Fondi ricevutu cum'è sponsorship francese di Russia, permettenu di membri dâ famigghia a pagari visita à a so tarra.

U Populu ùn hè cunnisciutu how much di lu munnu la vita di quelli chì sò in u sangue u vilenu 'Romanov', ma elli ùn si scrivenu à u genaru, com'è mannu in linia Femmina, o affari vota. Ma si, troppu, si scrivenu à nomu genetically anticu.

U capu di l 'House Imperial

Prince Romanov Dmitriy Romanovich diventa capu di l 'Casa di Romanov doppu murìu Nikolai Romanovich, u so frateddu.

Great-niputi di Nicholas I, grande-niputi di duca Nicola, lu figghiu di lu prìncipi Roman Petrovich è Cuntissa Praskovya Mosca. Iddu era natu in Francia, 17 di maiu, 1926.

Dapoi u 1936, si campava cù i so parenti in Italia, è dopu - in Egittu. In Alexandria, travaglia in a fabbrica Automobile Ford: travaglia cum'è una mechanic &, fù vendita auto. Nantu à u so ritornu à assulanatu Italy hà travagliatu cum'è un secretariu in una cumpagnia Corsica Ferries.

In Russia, ca visitatu per a prima volta daretu à 1953, comu un turista. Quandu moglie in Danimarca, incù u so prima moglia, Johanna av Kaufman, si stalla à Copenaghen è ùn ci hè più di 30 anni, si facenu in a banca.

Tutti i parechji membri di a famiglia reale, chjamò i so scopi in casa soia, chè l 'nu ramu Marchuk crede ch'ellu hà micca dirittu legale à u tronu di a causa di u fattu chì u so babbu era natu in u matrimoniu unequal (Marchuk, l' eredi di Alexander II - hè Principessa Maria Vladimirovna, unni iddu stissu rivindicazione u titulu di u capu di u House Imperial, è u so figliolu Georgy, riceva lu titulu di Crown Prince).

Vincenzo Romanovich diritturi passione sò u Cuncorsu di diversi nazzioni. Hà una grossa racolta di volti, per cui iddu scrissi lu libbru.

A seconda volta era à marità in la cità Russian di Kostroma cun Dorrit Reventrou, traduttore Danese, in lugliu di u 1993. I zitelli ùn hà tantu quandu vi andà à l 'altru mondu l' ultimu discinnenti direttu di u Romanovs, u ramu vi deter Nikolaevich.

i membri liggìttimu di a casa, dèbbuli ramu Alexandrovich

oghje a vita sò i veri li rapprisintanti di la famigghia Riali (i ligna masciu di li nozzi legale, lu discinnenti direttu di Paul I e Nicola II, lu nomu riali Père, u titulu di principe, è si scrivenu a linia Alexandrovich):

  • Paul Ilyinsky Dmitri Pavlovich, 1954, p. - l 'eredi diretti di Alexander II a la linia masciu, campa in i USA, ch'ellu hà 3 figliole, tutte e moglie e cambiatu u so nomi.
  • Paul Ilyinsky Mikhail Pavlovich, 1959, p. - mezzo-giuvini, u fratellu, Duca Dmitri Pavlovich, stà dinù in i Stati Uniti d'America, hà una figliola.

Sè lu discinnenti direttu di u Romanovs ùn sarà i babbi, i figlioli, i ligna Alexandrovich ruttu.

discinnenti direttu di lu Principi e la pussibili succissura dû Romanovs - u ramu più prulifica Mikhailovich

  • Alexei A., natu in 1953. - un discinnenti direttu di Nicholas I, moglie, ùn i zitelli, vivant à i Stati Uniti d'America.
  • Peter A., 1961, p. - com'è purebred Romanov, moglie, a vèduva, ch'ella campa in u US.
  • Andrei, nati in u 1963. - apparteni ligarmenti a la casa Romanov, hà una figliola da u so sicondu matrimoniu, si stà in i Stati Uniti d'America.
  • Rostislav Rostislavovich, 1985, p. - l 'succissuri direttu di speci, mentri ùn moglie, resides in i Stati Uniti d'America.
  • Nikita Rostislavovich, 1987, p. - un discendente liggìttimu, ùn hè ancu moglie, vivant à l 'UK.
  • Nicolas Christopher Nikolaevich, nati in u 1968, -. A discinnenti direttu di Nicholas I, vivant à l 'US, hà una 2-e figliole.
  • Daniel Nikolaevich, natu in 1972. - un membru liggìttimu di a dinastia di Romanov, moglie, ch'ella campa in u US, hà una figliola, è un figliolu.
  • Daniel Danilovich, 2009 p. - i cchiù picciotti n'avianu un discendente liggìttimu di a famiglia reale in u linia masciu, vivant à l 'US cù i so parenti.

Comu pò esse vistu da l 'arvulu genealugichi di speranza di u mantinimentu di la famigghia Riali dà solu ramu Mikhailovich - discinnenti direttu di Romanova Mihaila Nikolaevicha, u più chjucu, figliolu di Nicholas I.

Discinnenti di la famigghia Romanov, chì ùn pò passà à u nomu Ch'era, è candidati à cuntruversu di u culturale di u House Imperial

  • Duchessa di Santa Maria Vladimirovna, natu in 1953. - Her abbrivu Imperial, dritti u titulu di a Testa Mora di i Russian Imperial House, liggìttimu eredi di Alexander II, la linia de clubs Alexandrovich. Anna ô 1985, hà statu sposata con Prince Frantsem Vilgelmom di Prussia, chì in u 1981, dete a nascita di u so solu figliolu George. A nascita di Ghjesù fù datu nomu è nom Mikhailovich Romanov.
  • Georgy, 1981, p. - U figliolu di Princess Romanovoy Marii Vladimirovny e principe di Prussia, dritti u titulu di u principe, corona, ma la maggiuranza di i membri di u Romanov Casa di giustizia ùn ricunnosce micca i so diritti, perchè ùn hè micca un discinnenti di la linia masciu direct, à dì la linia masculu si trasfirìu a la destra di lascita. A so nascita - hè un evenimentu tamantu in u palazzu di Prussian.
  • Princess Elena Sergeevna Romanova (da u matrimoniu Nirot), 1929 p., Nimu in France, unu di l 'ùrtimi rapprisintanti di la dinastia Romanov, appartenant i ligna Alexandrovich.
  • Georgy Alexandrovich Yuriev, 1961, p. - l 'eredi succissuri di Alexander II, avà stà in Svizzera. U so missiavu, George hè u figliolu di Lecci di cunnissioni mpiraturi cu Princess Dolgorukova. Compiu raporti sò state lecitu, tutti i zitelli Dolgorukova stati beata lecite da Alexander II, ma lu nomu te JuR'EVSKIJj. Pirciò, de Jure George (Hans-Georg) ùn appartenini à a casa di Romanov, puru siddu de facto hè - l 'ultimu discendente di u famosu Romanov in la linia masciu Alexandrovich.
  • Duchess Tatiana, nati in u 1986. - un membru di a casa, di ligna Romanov Mikhailovich, ma na vota marità è hà cambiatu a so casata, perde tutti i diritti. Si campa in Paris.
  • Princess Alexandra Rostislavovna, 1983 p. - Crown dinù un discinnenti di l 'arvulu Mikhailovich, Single, vivono in Stati Uniti d'America.
  • Princess Carline Nikolaevna, 2000 p. - l 'rapprisintanti ligali di la House Imperial di ligna Mikhailovich, ùn moglie, vivant à i Stati Uniti d'America,
  • Princess Celli Nikolaevna, 2003 p. - un discinnenti direttu di la famigghia riali, ùn moglie, un citadinu di i Stati Uniti d'America.
  • Princess Madison Danilovna, 2007, p. - fraze legale membru Mikhailovich di a famiglia vivono in the United States.

Family Association Ghezi

All 'àutri Romanovs - i figlioli di u matrimoniu morganatic, è dunque ùn pò si scrivenu à u Russian Imperial House. Ci sò tutti unitu cusì-chiamatu "Ghezi Family Association", chi purtava in u 1989 Nikolai Romanovich e svorgi stu sacrusantu nzinu a sò morti in settembre di u 2014.

Li siquenti sunnu Vincenzo di i rapprisintanti cchiù mpurtanti di la dinastia Romanov di u 20u seculu.

Romanov Nikolai Romanovich

Great-niputi di Nicholas I. chiù pittore.

Iddu fu pubbricatu 26 di sittèmmiru, 1922 vicinu à a cità di Antibes. Ibidem passatu a so zitellina. In 1936, si trasfirìu cu i so parenti à Italy. In stu paese in u 1941 direttamenti da Mussolini si ricevutu una offerta à divintà u rè di Montenegro, chì ricusò. Più tardi ch'ellu campava in Egittu, è po torna in Italia, Svizzera, induve avia u so matrimoniu à Cuntissa Svevadelle Garaldeski, poi riturnò a l 'Italia, unni pigghiau a citadinanza in u 1993.

" 'Associu" guidatu in u 1989. Nantu a so azzione, in Parigi in u 1992, hè statu convened da u Cungressu di l '' omi Romanov, à chì si dicideru a stabbiliri la Fund Aid Russian. In u so parè, Russia, deve esse una ripublica fidirali, induve una forti cuvernu cintrali, li cui putiri sò usu limitata.

Hà trè figliole. Natalia, Tatyana è Lisabetta anu creatu una famiglia cù i Taliani.

U granduca Vladimir Kirillovich

Born 17 di austu, 1917, in Finland, in esiliu incù u Mpiraturi Kirill Vladimirovich. Iddu era risuscitatu da un omu cambiatu in Russian. Iddu era un maestru di Russian, tanti lingui europei, sapia di la storia di la Russia, era un omu bè-struitu è cultivata 'ntisi vera orgogliu chi apparteni a Russia.

In vinti anni, l 'ùrtimu discinnenti direttu di a linia masciu Romanov diventa capu di l' dinastia. Si n'era pi cunchiùdiri matrimoniu unequal, è i membri di lecite 21u seculu, di a famiglia reale avissi già lassatu.

Ma si scontra Princess Leonida Bagration di Mukhrani, figlia di a Testa Mora di a lingua Royal House, chì divintò a so moglia legale in 1948. In stu matrimoniu li era natu in Madrid, Duchessa di Santa Maria Vladimirovna.

Iddu parechji dicini hè stata a Testa Mora di i Russian Imperial Casa è u so propriu dichjara chì u dirittu di a so figliola, nati in wedlock a lascita di u tronu.

In maghju di u 1992, ci fù intarratu in St. Petersburg a la prisenza di parechji membri di a famiglia.

Duchessa di Santa Maria Vladimirovna

U solu figlia di Prince Vladimir Kirillovich, un membru di a Casa di Imperial in esiliu, è Leonidy Georgievny, la figghia di la testa di lu lingua Royal Casa di Prince Georgy Bagration di Mukhrani. Born in wedlock December 23, 1953. Parents dò 'na bona educazioni è bona educazioni. À 16 anni, hà ghjuratu di fidiltà a Russia è u so populu.

A la fini di l 'Università di Oxford arriciviu a furmazioni di un philologist Pronuncia. Iddu parrava madrelingua russa, tanti lingui europei e àrabbu. Si travaglia in pusizzioni amministrativi in Francia e Spagna.

A famiglia imperiale hà tinutu un appartement modestu in Madrid. A casa fù vindutu in Francia, per via di a mancanza di cuntena lu. Family sustegnu mudellu mediu di vita - da u mudellu di l 'Europa. Si hà citadinanza Russian.

Nantu à juncennu l 'etati di maggiuranza in lu 1969, sicondu a attu pulìticu, scunnisciuti da Prince Vladimir Kirillovich, pruclamatu Curatrix tronu. In u 1976 fù sposata con di Prince Franz-Wilhelm di Prussia. Cù u adoption of Orthodoxy, si pigghiau lu tìtulu di duca Mikhail Pavlovich. U pretender oghji à lu tronu Russian, duca George Mikhailovich, hè natu da a stu matrimoniu.

Tsesarevich Georgiy Mihaylovich

Si dici umanu à esse u erede à u titulu di a so Imperial abbrivu.

U solu, figliolu di Principessa Maria Vladimirovna è u principe di Prussia, nati in u matrimoniu di marzu 13, 1981, in Madrid. A discinnenti direttu di l 'inglese mpiraturi Wilhelm II, u Russian mpiraturi Alexander II, Queen Victoria di l' Inghilterra.

Si lauriau 'n da i scoli à Saint-Lunaire, allura si prutrassi educazione in Paris à u cullegiu di San Francesco Saverio. Iddu stà in Madrid dipoi 1988. lingua Native: francese, spagnola e English parla perfetta lingua Russian cunnosci un pocu male. Prima aghju vistu u Russian in u 1992, quandu u corpu hè accumpagnatu da u so missiavu, Prince Vladimir Kirillovich incù a so famiglia à u situ militari. A so visita nnipinnenti a tarra hè accadutu in u 2006. Si travaglia in u Parlamentu Europeu, u Cummissione Europea. Single.

In l 'annu anniversariu di a casa si ricerca Fondi stata impiantata per a lotta contru à cancru.

Andrey Andreevich Romanov

Great-niputi di Nicholas I, u gran-niputi di Lissandru III. Born in Londra in u 21 ghjennaghju di u 1923. Avà si stà in the United States, California, Marin County. lingua russa, si cunnosci assai bè, perchè ci hè sempre è tutta a so famiglia parlava in Russian.

Si graduó da u College di Londra di u Servizio Imperiale. Durante a Seconda Guerra Munniu hà sirvutu annantu à u navale di a Marina Britannica cum'è mari. Hè tandu, accumpagnamentu di e vapuri custituiti à Murmansk, hà visitatu prima Russia.

Hà statu un citadinu americanu dapoi u 1954. In l'Américanu era occupatu à l'agricultura: l'agricultura, l'agronomia è l'ingenieria agricula. À l' Università di Berkeley hà studiatu a sociologia. Hà travagliatu in a cumpagnia di navi.

Fù u so passioni sò pittura è grafia. Crea opere in u modu "nuvellu", è dinò di culuri di u culore di u plasticu, chì sussiste sussiste trattamentu termale.

Ghjè in u terzu matrimoniu. Da u primu matrimoniu hà un figliolu Alexei, da a siconda duie: Petru è Andrew.

Hè cresce chì nimu è e so figlioli ùn anu u dirittu à u tronu, ma cum'è candidati pò esse cunsideratu da u Zemsky Sobor à l'altri discendenti.

Mikhail Andreevich Romanov

U bisfigliolu di Nicola I, u binugghulu di u prìncipi Mikhail Nikolaevich, nasciu in Versailles u 15 di luglio, 1920. Si graduabile di Windsor Royal College, u London Institute of Aeronautics Engineers.

Servitutu in a Siconda Guerra Munniali in Sydney in a riserva di voluntari di a Forza Aèria Britannica. Era statu demobilizatu in u 1945 in Australia. Quì ci hè stata a vita, indagita in a industria aviatrice.

Era un membru attivu di l'Ordine maltisa di i Cavaleri Ortodoxi di San Giuvanni di Ghjerusalemme, ancu era elettu Protettore è Grand Priest di l'Ordine. Era unu di i participanti in u muvimentu "Australiani per una monarchia custituzionale".

Hè stata casatu trè volte: à u frivaru di u 1953 da Gil Murphy, u lugliu di u 1954 - da Shirley Krammond, in u Juliu di u 1993 - da Julia Crespi. Tutti i sposi sò inugidenti è senza figlioli.

Hè mortu in u settimana di u 2008 in Sydney.

Nikita Nikitich

U bisfigliolu di Nicola I. Natu in Londra u 13 di maiu di u 1923. A zitella era in u Regnu Unitu, in Francia.

Hà servitu in l'armata britannica. In u 1949 si trasfirìu versu i Stati Uniti. À l'Università di Burkeley in u 1960 hà ricivutu un diploma di maestru in a storia. Per studià è vive, guadagnau, chì travaglia com un tapisserie di u mobili.

In a Stanford University, è più tardi in San Francisco fu impegata in a storia d'insignante. Scrivite è pubblicatu un libru per Ivan the Terrible (coautore - Pierre Paine).

A so sposa - Janet (Anna Mikhailovna - in Orthodoxy) Shonvald. Son Fedor s'hè supridatu in u 2007.

Ritorna hà visitatu a Russia, visitatu u patrimoniu di a so attività Ai-Todor in a Crimea. L'ultimi quaranta anni avianu campatu in New York finu à a morte in maiu di u 2007.

Fratelli Dmitry Pavlovich è Mikhail Pavlovich Romanov-Ilyinsky (à volta à u sanu Romanovskie-Ilyinsky)

Dmitri Pavlovich, nascite in u 1954, è Mikhail Pavlovich, nascite in 1960

Dmitry Pavlovich hè maritata à Martha McDowell, nascita in u 1952, hà 3 figliole: Katrina, Victoria, Lelu.

Mikhail Pavlovich fu maritatu cù trè volte. U primu matrimoniu cù Marsha Mary Lowe, u sicondu - cù Paula Gai Mair è u terzu, cù Lisa Mary Shisler. In u terzu matrimoniu, a figliola Alexis hè natu.

A ora, i discendenti di a dinastia Romanov vive in i Stati Uniti, ricunnosce a legitimità di i dritti di i membri di a Casa Imperial à u tronu di Russia. A principessa Maria Vladimirovna recunnò u so drittu per esse chjamati prìncipi. Dmitri Romanovsky-Ilyinsky hè statu ricunnisciutu per ella cum'è u rappresentante di u genulu masculinu di tutti i discendenti di i Romanov, cunzidennu di e casu chì sò fatte.

In cunclusioni

Circa centu anni in Russia ùn ci hè micca una monarchia. Ma à questu ghjorni qualchissia parechje spassighjate, discendu à quale esattamente da i discendenti viventi di a famiglia reale hà u dirittu legittimu à u tronu di Russia. Uni pochi di dumandà dumandà risolve a volta di a munarchia. È permette chì questu quistione ùn hè micca faciule, perchè e lege è decretiche riguardanti issues di successione à u tronu sò trattati differitu, e disputi cuntenenu. Ma ponu esse scritte da un proverbiu russu: i discendenti di i Romanovs, e so ritratti sò prisentati in l'articulu, "divite a pelle di un sfurtunatu".

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.