Educazione:Storia

A capitale di i Khazars, custruitu in a bocca di u Volga - Itil. A capitale di u Khazar Khaganate

I Khazars sò stati cunnisciuti da u seculu VI, in particulari di i so attacchi in Georgia è Armenia. Si stabiliscenu da u Volga à u Caucasu, nantu à u territoriu di a Russa moderna è u Ucrania.

Da i libri in storia sò cunnisciutu chì a capitale di i Khazars, custruitu in a bocca di u Volga - Itil, chì esiste in u 8-10 sèculu. Ci sò scritti fonts supra questu, per esempiu, in a literatura araba-persa dedicata à a ricerca geografica.

Stòrici ùn sò micca sanu chì aghjunghje per incaricà questa tribù. Sicondu a versione principali, sò cunsiderati Türks, anche si ponu esse suggerimenti ch'elli eranu búlgars o causi di u Caucasus di u Nord. U Khazar Kaganat hè degnu di attenzioni, postu chì da u 10u seculu puderia subordinà a costa u mari di u Mar Negro u u territòriu significativu di a Crimea. A storia di u Rusinu di Kiev hè stata attaccata cù l'esistenza di Khazars.

Un locu impurtante per u khanate era a capitale di i Khazars, custruitu in a bocca di u Volga - Itil. Questu articulu hè dedicatu à sta cità.

Situazione

A cità hè stata situata à a bocca di u fiumu Volga. Ci era nantu à a spiaggia di u Mari Caspiu, chì era una situazione geugrafica assai vantavuli. Questu hà permessu di a cità per esse un centru cummerciale di u Medievu.

A situazione precisa da i stòrici è i archeologi ùn hè statu determinatu. Questu hè duvuta à u fattu chì a cità hè stata abbandunata. Certi scientifichi crèdenu chì a capitale di i Khazars, custruita in a bocca di u Volga - Itil - hè stata a 15 chilometri di Astrakhan. Altri suggerenu chì a cità era nurmale (vicinu à a Volgograd moderna).

L'unicu postu archeologicu hè Samosdelskoye, situatu in a regione Astrakhan. Hà studiatu di u 1990 è data di u 9 è 10. Molte studienti anu cunzidiratu chì hè a capitale di i Khazars. Ci hè una versione chì u stabilimentu era lavatu da u Mari Caspiu per u livante di u livellu.

Chì ci hè a ragione di prosperità?

A capitale di u Khazar Khaganate era un grande portu di mare è fiumu, è ancu un centru cummerciale impurtante. Hè stata cunnessu cù a cità avantule à a cità, per mezu di quale hà passatu i rotti cummirciali più chiminili di quellu tempu.

I principali direzioni cummerciale in u Medievu:

  • Chine-Europe. L 'Europeani anu sempri interessatu da e cose da u livanti. Unu di i merchante principale per elli chì eranu pronti à pagà l'oru era di sita. A parti di ellu, i spezii è boni di lussu eranu purtati à u portu. In altru modu sta strada veni spissu chjamata a Great Silk Road.
  • Califurnu Biharmi-Baghdad. In questu modu, i traduttori cambiarondu argentu pè pildi.
  • "Da i Varangiani à i Khazars". Questu modu apartu opportunità di cummerciale per i Khazars cù l'Europa Occidentale. A strada passava per e cità di Regensburg, Praga, Cracovia, Kiev.

Ci hè infurmazioni, secondu ch'ella sia acquistata chì i vitturi russi scorrivenu longu u Volga à Itil.

Chì significà u nome Itil

A cità hè stata situata in u delta di u fiumu, per quessa chì ùn hè micca surprisante chì in a traduzzione da u turcu u so nome significa "fiumu". Ci hè una traduzzione da ucrainu, induve u nomu significa "impiegattamentu", chì era in veru colettatu da navi passani. In ogni casu, a traduzzione da a lingua turca hè più ricunnisciuta.

Hè impurtante chì capisce chì u nomu Itil apparìu in relazione à a capitale solu in u 10u seculu. Allora i straneri cuminciaru à parlà di a cità, anchi si i Khazars utilizonu un nome diffeenti per u settore di u settore, è u nomu cunnisciutu era u fiumu o una di e parte di a cità.

Edifici di a capitale

I scientisti anu capace à riviserà a faccia di a cità. Hè assuntu ca era di tri trè parte situati à i lati di u mondu. I territori occidentali è orientali divinni dividuti da u Volga. I crosche in barche.

À u punente di u fiumu vicinu à u regnu cù i so ufficiali è l'esercitu. Questa hè a più parte di u stabilimentu è hè statu chjamatu (à punenti di u fiumu Volga) Itil. Ci era di 10 à 16 mila persone. A parti occidentali hè stofa da u settore cun una fugliale fortificata, in quali eranu quattru sali in a forma di una porta. Dui d'elli si sò andatu à u portu, è dui altri si n'andò in steppe.

A parti orientali di a cità era un centru cummerciale cù i mercati, magazzini, è bagnu situati in questu.

Tra l'elli (presumibule nantu à l'isula) hè stata a terza parti cù palazzi per i guverna. Eranu fattu di maiuschi friddi. I so abbitanti semprici ùn anu micca permessu di custruisce di stu materiale, cusì i so abitazioni si sentenu iurtu, e caravane di lignu. Alcune persone chjappa in dugouti.

Populazione di a cità

A capitale di Khazar Khaganate hè distinata da una pupulazione mudesta. Eccu i cristiani, i pagani, i musulmani, i Ghjudei cunisciunu pacificu. A cumunità musulmana era cusciuta di mercaderi, artiggiani è u guardia reale. Ghjudei - da i cummerciale, i residenti chì scappa da a persecuzione in Bizantinu. I Pagani eranu inglesi slavi.

Tutti i disputi trà e persone anu decisu da i ghjudici, chì eranu cuntrullati da un ufficiali specialu di u tsar. Ci era dui ghjudizi ghjudeu, cristiani è musulmani, unu per i pagani.

A capitale di i Khazars, custruita in a bocca di u Volga - Itil - hà assicutatu una residenza solu in l'invernu. Da aprili à nuvembre, l'abitanti si truvàvanu nantu à e so tarri, è i poviri ghjocanu à u travagliu di campu. In tuttu u paesi eranu i paesi è a terra cultivabile, a cugliera da quale hè statu trasmessu in Itil per u paese è l'acqua.

A morte di a cità

A capitale di i Khazars (Itil) hè stata distrutta in a seconda mità di u 10u seculu. Questu avvene hè assuciatu cù u prìncipe di Kiev Rus, Svyatoslav Igorevich. A pupulazione chì supravivìu a captura di a cità, puderia riesce nantu à l'isuli in u delta di u fiumu.

À u principiu di u 11 sèculu a Rusu abbandunà a capitale è a tribunale reali Khazar puderia tornà. Però, a cità era, secondu a al-Biruni, una ruina. A so storia persunale hè scunnisciuta.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.