Educazione:Storia

Zaporozhye di Cusi

Zaporozhye Cossacks hà cullatu in l'esercitu da i tempi più remoti. I fatti storii tistimonieghjani à a so ocurrenza da l'annu quattrucentu centu. Certi cuntimpuranei di a fundazione di Sich Zaporizhzhya ciavanu chì l'emergenza di i Cossacks scritta cù l'unificazione di i campagnari chì cercanu à distrughjini a sirvitù. Sicondu altri cronicanarii, issu esercitu hè statu creatu da i Kozars, chì stavanu in Asia Centrale, è si trasfirìu a l'Ucraina durante u regnu Mongulu-Tartaru.

Omi di sta classe ùn mancanu micca, ma passanu a so tempu praticanti a scienza militare. Dapoi u tempu di stabilimentu in Ucraina, anu avutu da esse chjamati cusacchi. I magnate Pulacchi è Lituani fubbe obligatu à serve à i dritti impurtanti di u travagliu di suldati. Quelli successi avvene dopu à u Ucrania cunfruitu. In ogni modu, i Cosacchi, per esse u travagliu forzatu, si ritirò da e paese abbitate. Piglionu un postu di eleganti dopu à i rapide di u Dnieper. Sicondu i stòrici, sta manera Zaporozhye Cossacks si prisintonu. Videndu u bravura di stu esercitu, i re di u pulaccu cumincià à chjamà u servitore. E li rapprisintanti nobili di u populu d'avè u cunsideratu chì hè un grandore a furtuna per esse i capipasenti di i stravagghi brave.

L'arsenale di e truppe cumponiu di l'armi più avanzati di quellu tempu. Cunsiglii Zaporozhye pussedinu e ungugliotti, mortars e mortars, samopali è pistoli, spears e spade, spade è daggers, arcu è arrows. I dati di a scienza archeologica è storica cunfermanu l'evidenza di un grande arsenale di armi, chì era stata rapida da i pòpuli cù quale a cumbattitoghja era guidata. In ogni casu, a cume preferita principale Crosacchi Zaporozhye hà datu sapienti.

U bravu armata cumprinnìa infanterie, cavalleria è artiglieria. U numaru nummaru di Cossacksu armati varià da 10 à 12 mila. Una unità d'elite era sempre cunsiderata cavalleria. Era u più formidable in qualità di cummattimentu. L'unità di e truppe aghjunghjenu centu e regimenti. Duranti e campagni, i Cosacchi si firmonu per a notte in u campu, chì era una seria di vaguni disposti longu u perimetru, affezionatu cù i catene.

A fonti principali di l'ingressu Zaporizhzhya Sich hè stata minera, guadagnatu durante e so campagnoli, in quantu u travagliu, a venda di vinu, tribute ricevutu da u trasportu, è riali, è ancu salari riali. A parte di u bonu ricivutu in e battaghju fù datu à a chjesa cum'è sempre. A pruduzzioni restante era divisu in autore, è u so Cossack ucrainu puderia bevi à un centesimu. E ammonti significati eranu colchettu da u Sich di i mercaderi chì viaghjanu à traversa i terri di Zaporozhye. A maiò parte di l'intrattenimentu aghjunghjenu l'impositu à l'abitudini chì si trovanu intra i frontiere di l'Armata.

I signori feudali vittiru cun apprehensione di l'influenza criscenti di i Cosacchi. Dopu tuttu, era à u latu di i paisani oppressi è puderia aiutà sempre. L'aspirazioni di i signori feudali fôru ridduciuti à a funzione di distruzzione di u Sich di Zaporizhja è di turnà à a servitù. À a fine di u diczupulu à u principiu di u XVI seculu, i magnate lituanu è polacchi anu capace d'assignà i territori significati di terri chì appartenenu à i Cosacchi. Per quessa, in u 1648 l'insurgenza scuppiava. Hè stata guidata da u coronulu di l'armata cusaccia Bogdan Khmelnitsky. A campione sottu a so guida era coronatu di vittoria.

In vista di a grandi influenzia di Sech nantu à i Cosacchi di Ucrânia, Petru I è Hetman Mazepa pugnammu per l'Armata. In ogni modu, i Cusacchi pigghianu a partitu di Carlu XII è hà rializatu l'operazioni militari in contru li truppi russi. Dopu Mazepa hà firmatu un trattatu alliede cù i suedetti, Petru I aghjustatu trè regimenti per a captura di Zaporizhzhya Sich. Prima di elli fù stabilitu a funzione di distruzzioni di u nidu di ribelli in a terra. Ntô maiu di u 1709 a furtizza era pigliata, distruttu tutta è brusgiata.

U puntu finali in u destinu di i Cosacchi fù pusatu da Caterina II. In August 1775, hà publicatu un manifestu chì appruva a distruzzioni di u Sich è a so attribuenza à a pruvenzione di Novorossiysk.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.