Educazione:Storia

Cruz di cavalieri di a Cruz di ferru: description, degree. Awards di u Terzi Reich

L'1 di sittemmiru 1939 , u ghjornu di l'attaccu di Germania à Pulonia, u Reich Chancellore è Führer Adolf Hitler hà rianimatu a Croce di Frere, un decretu creatu da u rè Frederick Wilhelm. Questu ordine era l'unicu adoptu da u Terzi Reich di Prussia è l'imperu precedente. U decretu introduciu micca solu l'Iron, ma ancu a Cruci di Cavaliere - u più altu di u prelinu. Questu premi hè un simbulu impurtante di l'era di l'Germania Nazi.

Continuità

A cavalerie ùn era micca novità per l'Allemagne, hà assai ordine di Prussian, Bavarian è Baden. I prumessi grandi di u Tercera Reich anu parechje simili à i Crosei di U Soleu di Feste (salvu chì era grande in size). In questu casu, e dimensioni di l'ordine pò varià secondu u fabricatore. A croce di cavaleri era fattu da Juncker, Schneinhauer, Kwenzer è Klein. Uni di elli facia l'ordine in tulu 48-48 mm., Altri - 49-50 mm.

A croce di cavaleri di a Cruci di ferru hè stata fatta da a so manera chì i cruciji di prudumenti medichi prestigi, ma à u listessu tempu era distinatu da a qualità più bona di l'elaborazione particulari ind'i particulari (soprapipe). À a ricumpensa (più precisamente, a so raghizza supirficia) vende sulità una oredda. Un annu destinatu à una cinta cù una larghezza di 45 mm hè stata cunversata. L'Ordine avìa un quadru caracteristicu, chì era fattu da argentu di u 800 teste.

Ritorna di ricumpensa

Hè curioso chì u prete aditeur ùn hà purtatu micca a Crosta di Cavalierà stessu, ma solu u so duplicate, mentre chì l'urigine era mantinutu in un locu illuminatu. Questu hè stata fatta per ùn perdà micca è micca dà a relic. I sopratuttu spessu i còpiu eranu usati in cundizioni di cummattimentu.

A croce di cavalleria di a Cruz di ferru hè stata in una box rectangula. Dintra, era forcatu di sita bianca, è fora hè cupartu di lederin negra. In u casu premiatu, non solu a croce, ma dinò a cinta obligatoria, hè statu investita. Un accessu memorable hè u diploma fattu in a stampa, chì era postu in una cartolina in baddi. In regula, a Cruci di Cavaliera hè stata datu à u patronu da u cumandante di u so cumpostu. U rituali si tenia in un ambiente solenni. U prete puderebbe imbarcate à u frontudu assai tempu, nantu à a strada passendu ghjustu da quarchi mani. Diminziu in u cunsigliu sò un avvenimentu particularmente frequente à u principiu di a guerra. A maiò parte di tutti, i pratichi stanu aspittendu a mere curia.

"Normi"

Cum'è tutti l'ordine militari di u Terzu Reich, a croce hè stata premiata per certi forzi in u cummattimentu. Per esempiu, u pilotu di Luftwaffe puderia riceve u premiu più altu solu cumanda 20 punti (sò stati cumandusini per l'avientu avianu avitu). À u tempu, a baria criscinu. Inoltre, dipenda da u teatru di l'operazioni militari: per a cruciera di Knight's on the Soviet front, era necessariu di distruirà duie volte di carichi cum'è in battelli aerei in u restu di l'Auropa o Àfrica di u Nord.

L'Armata era necessaria di lavà i vapuri cun u cilestu totali di 100 000 tunnillati. In questu casu, i capi di i sottumarine sò guasi sempri ricumpinsati. Per l'esercitu di u terzu di u Terzi Reich, a furmazione torna per esse più sfucata ("Per valura in u campu di battaglia").

Statistiche

À qualchi anni, a Cruci di Cavaleri hè stata premiata à 7,361 persone (sicondu l'altri fonti 7365). Unu di i signori ùn ci era micca una donna sola, ma ci parevanu documenti di straneri chì battenu per l'alleati di Germania. Curiosi statìstichi di cuncede per i tituli. La maggiuranza di capitanni / capitanni di lieutenant (1523) è i sottutinenti più chjucu (1225) anu ricivutu i più crucii di i Cavalieri.

U primu premiatu di l'ordine prestigiosu hà fattu a fine di u primu mese di a guerra, sparandiru da u 3 Reich. U 30 di sittemmiru 13 Knights hà ricivutu i so Crosei cavalleri, chì participàvanu in a campa campa di Corsica. Frà l'omini, a figura più notu era u grandianu Erich Raeder, cumannanti di a Marina Italiana. Tutti sti pirsuni foru capimuni militari, notate per differenzi di dirigenti. Cù a formulazione "Per a Galoppu" a prima crocezza richosa hè stata ricevuta da Gunther Prin (li cumandò u sottumarinu U-47). In u 1939 ci era solu 27 cavalli di a Cruci di Cavaleri, è a più parte di cruciusiani sò stati premiati in u 1944 (2466).

Second degree

In tuttu, a Cruci di Cavaliera avia cinqui grai, u primu chì era a Cruci di Cavaliera stessu. Uni pochi di mesi dopu à u principiu di a guerra mundiale in u giugnu di u 1940, a dirigenza allemand decide di stabilisce un premii più impurtante, designatu per i militari per spettaculu l'heroismu specialu. Cusì hà prisintatu a Cruci di Cavaleri di a Crosetta di Ferru cù alzati. Stu premiatu hè stata annunziata solu per i primi ministri.

L'arbureti di rougesu (u simbulu di a diffarenza) sò stati fissi vicinu à a cruci, induve hè statu un cicitu per a cinta. A dicurazioni hè stata un signu fattu di argentu. Ritruta trè alti di roghjunu - a figura heraldica, chì era sparghaizzata da u Medievu. In certi casi nantu à e tralci di armali europei, erani deprezzati cù omini, ma in u casu di a Cruci di Cavaleri, si dicideru abbandunà u fruttu.

Cavaliers

U primu cruci cavallu chjappu favurite Eduard Ditl - Tinentiu Generale, cumannanti di u corpu di rifle di muntagna "Norvegia. Unu di l'ultimi cavaleri di l'Ordine hè l'uffiziale navale Adalbert von Blank. A maiò parte di tuttu, diventa famusu in l'ultima tappa di a guerra. In u 1944, Blank guidò a 9a divizia di securità, hà participatu in l'evacuazione di i tedeschi da Curlandia. In più, sustene a formazioni di u terre rinvivitu di a Wehrmacht. In maiu di u 1945, Blank hè stata internata da e truppe britannichi. L'uffiziu hà furtunatu - hà sappiutu cuntinuà a so carriera militari in Germania. Fici sirvìu finu à u 1964, quandu ellu riceve u listinu di l'almirante è resignò.

Tercè gradu

In u vaghjimu di u 1941, u premiu di u Cruci di Cavalieri hà avutu un'altra è digià u tercu grazu - a Cruci di Cavalieri cù alce è spade. U decretu di u so stabilimentu hè firmatu da u Führer, u capu di u High Command of the Wehrmacht, Wilhelm Keitel è u Ministru di l'Interior, Wilhelm Frick.

U novu signu consistia di premiu vechju di u listinu d'alzate, à quale hè aghjuntu un paru di spade crochtu. L'Ordine hè stata fatta di ghjuvelli d'argentu di alta qualità. In u so reversu era u marcatu di u fabricatore. À a croce anu aghjettatu una cuneiforme di rosati rossi è bianchi. Duranti a Siconda Guerra Munniali, i Cavaleri di a Crosta cù l'ochju è i spondi pussedenu 160 persone, 55 di quali servenu a Luftwaffe. Solu un furasteru hà ricevutu stu premiu. Iddi eranu l'ammiragiu nipurale è u cummandanti in capu di a marina Yamamoto Isiroku.

Awards di l'Aces

U teniente culone di Adolf Galland hè divinutu u primu pruprietariu di a Cruci di Cavalieri cù alce è spade. Cumandò à u 51 Squadron Fighter. In prima, u novu ordine era guadagnatu solu à i piloti. Allora u terzu cavalche era Walter Oesau. Hè nutà chì ellu iniziu u serviziu militari in u regimentu di artiglieria. Cumu tanti autri piloti tudischi di a Siconda Guerra Munniali, Oesau hè statu famosu in a Spagna, induve era una parte di a famosa Legione "Condor". Duranti a nova campana, participò à e battaglie nantu à a Francia è in a battaglia per l'Inghilterra. Oesau ùn anu mai visitatu u frontu orientali, ma hà distruttu assai pianta in u celu di l'Olanda. L'11 di maiu, 1944, fù spielenatu in l'area di a cità belga di Saint-Vita. In u vostru contu di Oesau 118 l'aiutu avianu è 430 forze di cummattimentu.

Quartu gradu

U quartu gradu di a Cruci di Cavaleri sembrava simultaneamente cù u terzu è quintu gradu (era a Cruci di Cavaliere cù foglie d'ardu, spade è diamanti). U preghjudiziu ùn era stampatu, ma hè statu pruduce manualmente da i meglii maestri German. A argentu di u 935 teste hè stata in manu di i pruduttori dilettanti, chì à a fine di u so travagliu decrecchendu l'ordine cù una scatteratura di 50 petit diamanti. U so pesu tutale era quasi 3 carati, è u pesu di u signu tutale hè 28 grammi. Scrivite manualmente una cruz è un clip per ellu.

Per un portanu ogni ghjornu, u destinatariu hè stata immediata deus duie copii di più di materii bassi. A cruciera di Cavalieri alemanu cù un larete d'ardu, spade è diamanti ricivutu solu 27 personne (altri abbianti ùn eranu micca stranieri).

Werner Melders

U cavallu-debutanti di a Cruci di Cavaliere di u quartu gradu si fici Werner Melders - pilotu di cumbattulu in u rangu di coronelulu. Questu assu era u figliolu di un maestru chì era mortu durante a prima guerra mundiale in Francia, a so scelta di carriera militari era predeterminata da a zitella. L'Educazione Mölders hà ricevutu in l'Acadèmia di Dresda è a Sapper School di Munich.

In u 1934, a carriera di u futuru urdinatu hà fattu un giustu attenti - hè stata trasfirmata à a Luftwaffe. A prima prova di cumbattimentu u pilotu hà ricevutu in u celu nantu à l'Spagna, induve era una guerra civile. Dunque, ellu iniziu a Siconda Guerra Munniali, chì avà pussede una experience extraordinariu. A prima vittoria ùn hà micca pigliatu assai. In u settembru di u 1939, vicinu à Merzig, Mölders hà scappatu u luchadoru falcu Francescu.

A so ultima missione di cummattimentu era in Crimea. Hè crashed in November 1941 in a strada di Berlinu, induve u funerale di altre famusu pilotu di Luftwaffe era Ernst Uudet. U avianu di Melders hà cullassatu à a terra per u fattu chì tocava u filatu elettricu. U pilotu hà realizatu più di 300 manifestazione, sparendu u 115 avientu aviariu.

Cinquinu gradu

U più altu in a Wehrmacht hè a Cruci di Cavaliera cù foglie d'alcezzia, spata è diamanti. A unicitati di questu ordenu era chì per tuttu u tempu di a so esistenza, hè stata datu à una sola persona. Era Hans Rudel, u coronelariu di l'aviazione, chì anu ricivutu u premiu nantu à u primu ghjornu di u novu 1945. À a fine di a guerra, era u pratiko-stormtrooper più effittivu. A figura di Rudel fù sceltu com'è un indicativu - u premiu più altu ùn pudia micca alcuni nimu.

Hè Hans hè natu in a famiglia di un pastore è in a so zitoghja hè unitu in l'organizazione Nazi. A campagna spagnola hà passatu com'è un commander d'un avè di reconnaissance. Allora u pilotu hà dumandatu à esse trasferitu à una furia di assaltu assai più perikolu. Ci hè un periodu di riformazione. In April 1941, Rudel hè assignatu à l'squatrone di i bombardi di immersione "Immelman". U pilotu pratò nantu à u frontu sovieticu, si distingueu in l'urdinazioni di Leningrad è Mosca. In u totalu, Rudel hà riittatu più di 2.500 incursioni, distruttu quasi 500 tanke, 800 vechi blindati, hà cullittatu documenti d'artighjanu in attrachente è battèsimu "Marat". Dopu à a guerra, u Nazi cunvinta mudificate in l'America Latina, induve fù ricurdatu com un revanchist attivu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.