Educazione:Storia

Politica esterna è interna di Svyatoslav Igorevich

In Russia anu sempre statu principe prominenti è putenti, chì eranu distinti da a so unicity è a unicitati in i marcelli di a storia. Nisuna d'elli pareva l'altru. S'è simu parlanti di Yaroslav el Savi, allura hè un legislaturi. S'ellu hè nantu à a Principessa Olga, questu hè un diplomaticu successu di u so tempu.

Ma chì si pudemu dì da u prìncipi Svyatoslav Igorevich?

Svetoslav - quale hè?

Primu Svyatoslav Igorevich divintò u Grand Duca di tutta a Russa in tri anni. Questu successu dopu chì u so babbu Igor era statu uccisu da u populu di i Drevlyans in 945 AD. Questu hè duvuta à u fattu chì u Grand Duca tornava à cullà u polyudye (tribute) da a ghjente cun un pianu numeriu di e so truppe. Fu ammazzatu.

Svyatoslav puderia micca rigu à l'età di trè. Invece di ellu nantu à u tronu s'assittò a so mamma, a Principessa Olga.

U reguli indipendenti di Svyatoslav Igorevich in Kiev principianu in u 964. A so mamma hà fattu u statutu sottu u so regnu più forti è più putente, chì dà u so figliolu u dirittu di dà u tronu.

In ogni casu, i pulitichi stranerii è domestii di Svyatoslav se diferenze radichi di a polizia d'Olga.

Infancia di Svyatoslav Igorevich

Se crede in chronicles di a fini di u XII seculu, Svoliatsev era l'unicu figghiu in a famiglia di u Prìncipi Igor è a Principessa Olga. A data precisa di a so nàscita hè spusata.

Svyatoslav hà passatu a so zitiddina cù a so mamma in Kiev. L'hà risuscitatu, hà insignatu a so vita è hà pigliatu. Era da a so mamma chì Svyatoslav hà ricivutu indispensabili chì hà travagliatu tutta a so vita. Ella criò in ellu un veru guirreru fiele di u so statu. In casu, a politique straniera è domestica Svyatoslav ùn hè micca herdita da a so mamma è ùn era micca trasfiruta in u prucessu di l'educazione. Cumu ellu guvernerà in a so manera.

Pulitica esterna

I Politiques stranieri è domestiusi di Svyatoslav est est di tuttu diffirenti. Svyatoslav Igorevich era attivu in l'arena stranera. Hà datu assai più forza à a pulitica stranera da a pulitica domestica. Per a natura, era cunquistatore è cumannanti.

Differenti à a so mamma, Olga, ùn hà micca cambiatu a so fidia in u Cristianu, per esse di più vicinu à u so esercitu. I so suldati si rispettaru è l'hà pigliatu per elli. Hè sta sta vicinanza cù u so esercitu propiu chì, in parechji modi, hà aiutatu à ottene u successu in forzi militari è conquista.

Chì era a pulitica straniera di Svyatoslav? U tavulu quì sottu se contesta sta dumanda. U prinzipu era attivu in u punenti è in l'est.

Occidenti

Vector

Prussian Svyatoslav hà realizatu campagni militari attuali contru u principale búlgaro. A magguranza di campagni militari per u Rusinu di Kiev anu stati cun successu.

Oriente

Vector

In u livante, u prince fubbe battaglia contr'à u Khazar Khaganate. Doppu, ellu distruttu tuttu. Tuttavia, ùn pudia micca risparmià i terri di Kiev da i razzi Polovtsini.

In u "Tale of Bygone Years" hè statu ripetitu chì in 964 Svyatoslav Igorevich hà andò à guerra contru u formidable Khazar Khaganate.

U Khazar Khaganate era u principale scontru è l'avversu militare di u Rusinu di Kiev. Dopu a scunfia, Svyatoslav volia annulerà a so influenza in a regione è sguassate e so cità da a stata di a terra. Hà capitu di fà questu, è hà guidatu un esercitu victoriu cun una victoria decisiva.

In ogni modu, a vittoria di i Khazars hà purtatu più dicepimentu chì triunfaturi. U Kaganate restaru i razzi nurmanni in a direzzione di Kiev Rusu da u livante. Quand'ellu cascò, l'incordoi di nomadi puderanu passà tranquillamenti versu Kiev.

In Svyatoslav Igorevich, a guerra uccidintali, guerrieghja contru u principale búlgaro. Questi viaghjavanu riescita. Svyatoslav in a so strada scorri à a cità fora di a cità è si firmò in a cità di Pereyaslavets. Accuminzau per cullittivari tributu è prugettu di moviri la capitali di Kiev à Pereyaslavets. Tuttavia, ùn era micca destinatu à succorsu. A notte triste chì i nomadi facenu incursioni è ùn dà riponde à l'abitanti di Kiev, u furzò à turnà in casa è prutegge a cità da incursioni. Solu in u 970 u Prìncipi Svyatoslav hà statu capacitu per vultà à i Balcani è continuanu a guerra.

In u 972 Svyatoslav à l' isula di Khortitsa, cù l'armata, era scunfigatu da i Pechenegs. U prìncipe murì in questa battaglia. U rè di u Pechenegs, Kurya, hà fattu da u so capelli i so platti, da quale bevira in u futuru. Hè struitu per i costuli di u Pechenegs chì u putere di Svyatoslav issa passa à Kura.

A pulitica interna

Avemu digià chì a prublema di Svyatoslav Igorevich di u prìncipi era più diretta à e cunquista esterni ch'è à trasfurmazioni intimi. Era più un cumannanti ca un diplomaticu o un rifurmatore.

Eppuru, l'attività di Svyatoslav hà influinzatu ancu a vita interna di u paese.

A pulitica interna di u Prìncipi Svyatoslav Igorevich facia scritta à u registru di u sistema di ricerca di l'impiegazione. A so mamma, Olga, appruvau i pogostati ancu sottu u so regnu. Questu significa chì u prìncipi ùn deve esse indipindente à ogni persone per recoger polyudye, è i pòpuli stessu o rappresentanti di u populu vinianu à certi posti è pagonu un tribute à u tesoru.

Svyatoslav once pacifiede e tribù di Vyatichi, chì si rifieghjenu à u tributu à favore di i prìncipi di u tesoru. Dopu issu caminu à u tesoru, u tribute hè statu pagatu regularmente.

Duvintà un Grand Duca, in i cità punenti di Rusu Kiev, accuminciò à affirmà per u regnu di i so figlioli, perchè si tenenu tutte sanu sanu cun cuntrollu quandu era in campagni. Questa era una decisione prudentina è sàvia da a so parte. Puderete divintarli solu nantu à i so figlioli in tutte e materiali di u ghjornu internu di u Rusinu di Kiev.

I so figlioli eranu Yaropolk, Oleg è Vladimir (u battisu di Kiev).

Svyatoslav in literature and art

A pulitica di Svyatoslav Igorevich hè statu sputava micca solu in affari militari.

Svyatoslav hà cunsacratu assai pitturi, poesi, storii, storii è ancu i canti muderni. Hè stata una pirsunalità straordinaria, hà campatu belli raghjoni è brusgiata.

Ci hè una figura di l'artista Akimov "Grand Duke Sviatoslav", chì si riferisce à a fine di u XVIII sèculu.

Velimir Khlebnikov dedica u poema "Svlyatica" à ellu, Sklyarenko - a so novella "Svyatoslav", Lev Prozorov - "Svyatoslav. Venguaghju à voi! ". A strada, "vi vò à voi!" Svyatoslav Igorevich spessu spiegatu quand'ellu andò in battaglia.

L'edizione stampata di i fannii di u club di football Dinamo Kyiv hè chjamatu Svyatoslav.

Quale hè stata a storia in u Grand Duca?

Per e generazioni stante, u prìncipi Svyatoslav Igorevich hà mantendu un regnu bèlevule è cunquistatore chì fece interesse di u Rusinu di Kiev annantu à u so propiu è à qualcunu.

A pulitica straniera è domestica di Svyatoslav hà aiutatu à fà à u Rusinu un state ancu più putente. Malgradu à a scunfitta di i Pechenegs, ellu ferma in a storia comu unu di i grandi generali di u so tempu, chì cunfrontu i razzii di parechji pòpuli à volta.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.