Educazione:Storia

Principessa Olga

Principessa Olga nascita in a regione Pskov, in a famiglia di e persone ordinariu. Era a mòglia di u Prìncipi Igor. Sicondu una nfurmazzioni, Olga hà maritatu in pocu di quinze anni. Cù a so sposta imevi, Igor si ncuntrava nantu à a caccia è era persunitatu da a so bellezza è di l'intelligenza. In l'annali hè stata dichjaratu chì a Principessa Olga era a sola donna di u prìncipe, anche a poligamia permessa di quellu tempu.

Sicondu alcuni relazioni, u futuru re di Russia hà avutu u nome di Bella finu à u so matrimoniu. Doppu, pigghiau Olga d'Olga.

Comu si cunnosce, in 945 Igor hè statu uccisu da e mani di i Drevlyans. A so moglia ascende à u tronu. In l'annali pudete truvà una descrizzione assai precisa di a vendetta di u regnu per a morte di u so maritu.

Pocu dopu a re-enactment d'Olga, u Drevlyane hà mandatu i so cumpagni chì l'appiegà di spusà cù u Principale Mal. L'Ambasciaturi scalò à u barca. Residenti di Kiev si metteranu cù i matchmakers in un pitottu grandi in u courtyard di Terema Olga è i sipolti viventi.

I seguenti ambaissatori di i Drevlyans, chì ghjùnsenu à a dumanda di u regnu, eranu crede in a salottu.

Sicondu u costume, a principessa Olga hè vinuta à e terri di i Drevlyans per rimpiazzà a so trinità per u so maritu. Duranti a triunzione, sicondu i so ordini, u Drevlyane era oppressu, è cuttutu in a tomba d'Igor.

In u 946, Olga, Principessa di Kiev, hè stata cun l'armata di i Drevlyans. Dopu un falliu successu di l'estiu di a cità d'Iskorostenya (a capitale di u Drevlyanska), a Principessa Olga a vulia chjamata cù l'aiutu di l'uccelli, à quali fucilatori incendiarii sò stati attaccati.

Dopu a vittoria, u capu stabilitu tribbù è tributati in tuttu u paese in Novgorod è Pskov.

Dopu à a cunquista di u Drevlyane, u regnu hà tornatu à Kiev. Principi Principessa Olga prima di l'età di Svyatoslav (u so figliolu è d'Igor). Inoltre, ancu dopu ch'ella hà stata a cignùata di u statu, cum'è u figliolu era sempre in campi.

U battèsimu di a Principessa Olga (in u 955) hè nutatu in l'annali com'è "grandu attu". Hà pigliatu u Cristianesimu è fù datu u nome d'Elena u Regulu in Custantinopuli. Dopu à turnà à Kiev, Olga hà pruvatu à attaccà Svyatoslav à a fede. Ma u figliolu era persa, è ùn cede micca à persuasione.

Olga era u primu regnu di Russia, chì accettò u cristianesimu. Sicondu parechji studienti, stu fattu predeterminò l'adopzione di l'Ortodosia in tuttu u statu.

Sicondu parechji leggendi, Olga hà ricivutu u battèsimu di Custante. Elena hè chjamata in onore di a mamma di l'imperatore - a santa Regina Helena. Sicondu alcuni relazioni, Constantine aghjunghjenu à Olga prima u battèsimu. In ogni modu, u regnu sàgiu hà indicatu chì i cristiani ùn deve esse micca invitatu à pagani. Dopu chì, Olga hè statu battezu. L'imperatore invitatu novu à spusà. Ma Olga vittiva rifiuta sta volta à u tsar, postu chì u matrimoniu era impussibile - hà fattu u so babbu.

L'altri indi riprisentanu chì a battaglia di a Principessa Rumana a Siconda (cunigulu di Custante), è ancu di u Patriarca Polyeukt.

Per via Svyatoslavu quasi tuttu u tempu era in campagni, u guvernu hà avutu a regula a so mamma. In u 968, i Pechenegi fècenu a so prima incursa in a terra russa. Olga incù i figlioli di Svyatoslav rescindia in Kiev. Fattu u figliolu arristau l'assediu. Invece, Svyatoslav ùn hà micca esse espertu di stà in Kiev durante longa. In u 969, s'hè cullettatu in una nova campagghia, ma Olga hà firmatu. À quellu tempu era malatu gravi. Dopu trè ghjorni chì Olga morse.

U guvernatore hè legatu per sipolpirà secondu l'usu cristianu è ùn pò micca serve un trivia.

Sicondu i stòrici, cum'è una principessa sante Olga cuminciò à essere onoratu durante u regnu di Vladimir u Baptist. Sicondu l'infurmazioni, in u 1007 u prìncipi trasferì i reliquii di tutti i sante (incluída Olga) à a Chiesa di Santa Vergina, custruita da ellu in Kiev.

Appressu da quellu tempu hà cuminciatu à celebrà u ghjornu di ricordu di u regnu di u 11 di lugliu. In u stessu tempu, a canonizzioni ufficiale (glurifiche di a chiesa) anu fattu, apparentemente, un pocu tardi - in a fine di u 13u seculu. In u 1547, Olga (Elena) hè statu classificatu frà i santi di l'Equal-to-the-Apostuli.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.