Educazione:Storia

Cumunica naziunali di u Ucrania. Histoire d'Ucraine

L'Ucraina hè u statu chì occupanu u quintu postu in Auropa in termine di a pupulazione. U numaru di persone chì viviranu in u territoriu di stu paese, secondu u censimentu di u 2001, era 42,8 miliuni. A figura, chì hè posta sottu, mostra a cumuzzioni naziunali di ucraina in percentuali.

Un pocu di storia

L'antenati di i ucraini èranu Trypillian, chì abbitaru i territorii trà u Dniester, u Dnieper è u Bug Southern per altru 3.5-2 mila anni aC, è ancu i primi Slavi chì vèninu quì è in a regione Carpathian un pocu dopu. Eranu ingaghjati in agricultura è guidò una vita sughjettu. Hè queste persone chì formanu a basa di a futura nazione ucraina.

Parechji seculi in una fila, numerosi invasioni di e diverse tribù numuli èranu fosti à i terreni slavi. Ma, anche presaggiu some features de la so cultura, i ucraini anu pussutu conservà a so identità naziunale. U manifesta nnunmente micca solu in lingua, ma ancu in a cultura spirituale.

Ora ucraini sunnu una di e grandi nazioni di u mondu, compilati in u cori di l'Europa è in parti spargugliatu in u mondu.

Infurmazione ghjugna

I posti più densamente populati sò i parti nordici, orientali è cintrali. In a gente menos vive in i regione occidentali è miridiunali. A maiò parte di l'abitanti sò ucraini (circa 78%), chì sò una di e etnosi più antichi nantu à u pianeta. A cumpusizioni naziunali di ucrainu includi puru tarsi tatuniani, russo, bielorussiano, polacchi, judei, rumaniani, moldaviani è altri.

U Statu mudernu

In i documenti d 'identità ucraini (cio ch'ellu é cerate), a naziunalità di a persone ùn hè micca indicatu. Per quessa, e persone nascuto in u territoriu di l'ucraina automaticamente diventanu i so citadini. Inoltre, sò una parte integrale di i pirsuni indigini, anche a so religione, a naziunalità, a lingua è a vista politiche.

Minurenzi ènii, chì includenu persone chì ùn sò urigginatu ucraini, ma conscientmenti seguitendu e reguli è regulamenti di a legiżlazioni attuale, rapprisentanu cumposta a cumpensazione naziunale d'Ucrania è sò prutetti per l'statu, è ancu di l'abitudini ancestrale.

L'Istitutu Internaziunale di Sociologi di Kiev hà rializatu a ricerca in u campu di determinazione l'identità etichetta di i citadini di u paese in u metu di a so identità di l'identità libera. L'analisi anu manifestatu chì a cumuzzioni naziunali di u Ucrania hè assai variata. Sicondu l'infurmazioni ricivuti, u 62% di u populu ucrainu è u mondu uccidentali di u territoriu di u statu, u 23% sò ucraini-ucraini russicità biètuli, 10% sò russi mono-etnici è u 5% di e persone di altre gruppi.

A pupulazione di e regioni cintrali

Cunsiderate a cumpusizioni naziunale di u Ucrania per regioni, è principia cù u Kiev. I so cità, settlements rurale è paesi sò abbitati da rapprisintanti di gruppi ettarii di u tìtulu.

Eccu, a più parte ucraini vive (circa 90%). U 10% restu sò Bielorussia è altri naziunalità. A partir de 2001, ci era 2.607.400 persone chì viviranu in a capitale. Hè nutate chì, in fattu, questa figura hè moltu più grande, postu chì un gran numaru di strangulenti è e persone chì venenu da altre città urale è studiammu quì.

U territoriu di a regione Zhytomyr hè multinazione. Quì campanu omi di 85 naziunalità! Più di u 80% di quelli sò ucraini. A parte di i Russi in paragunazione cù l'altri isulani hè chjuca - solu 8%. Un accordu distintiu di Zhytomyr hè u grande numaru di pulacchi chì vivenu quì, in particulare in a parti occidentali di a regione. E persone cun u radicali bielorrusso sò assai pocu, anche u fattu chì a fruntiera cun Bielorussia hè vicinu.

A rigioni di Kirovograd hè abitata da più di u 85% di ucraini. È in u nordu sò u numiru hè vicinu à u 100%. Residenti cù e razzi russo sò solu 11% di u cuntenutu tutali di i citadini. A parte di elli, a regione hè abitata da Bulgariani, Moldaviani è Bielorussi.

Left Bank

Avemu da cuntinuà à scopra a cumpusizioni naziunale di u Ucrania per regioni è si move à a parti orientali di u statu. Circa eppette gruppi etnici vivenu in a regione Kharkiv. Ucraini custitueru più di u 60% di a pupulazione tutali. Sò seguiti da i Russi (30%). U restu di a sucetà hè rapprisintata da bielorussi, tariari, armeni è altre.

A prima grandi cumunità ucraina vive in a regione Dnepropetrovsk. A populazione indigeneta quì hè 70%. U sictu gruppu etnico più grande hè a russa (25%). I cuncentrani principalamenti in centri industriali. Frà l'altri naziunalità, i Ghjudei è i Bielorussia sò distinti.

A rigioni di Donetsk hè u leader in termine di a pupulazione. Ci sò 4,5 milioni d 'abitanti. A parti principale hè cumpostu di ucraini (50%), bielorussi è Russi (42%), è ghjudei, i tedeschi, etc. I città più popolate sò e cità più grande - Donetsk, Mariupol, Kramatorsk è Makeyevka.

In u territoriu di u regione Luhansk, a cumpusizioni naziunali di u Ucrania hè più diversa chì in i zoni vicinu à questu. Parechji persone sighjeni cun una naziunalità ucraina puramente (più di u 50%). Sò seguiti da i Russi (menu di u 40%), Bielorussia, Tàrtari è rapprisentanti di più di un centu altre gruppi ètnici. A regione di Lugansk hà quinta a densità di a populazione in Ucraina.

Regioni sud

In a regione di Zaporozhye, a nazione ucraina (60%) impone. A questa regione di u paese si trova in quelli pochi territorii induve un gran numaru di persone cù e razzi russi (30%). Frà l'altri minoranzi nazziunali, Bielorussi è Bulgariani ponu esse singulate. L'ultima, com'è regula, viaghja in Primuriu.

In u regione di Kherson, in u 1989, ucraini hà vintu 82%. Dopu sta cifra criscinu à u 84,6%. U sicondu locu in a pupulazione era occupata da Russi, ma u censu di u 2001 anu manifestatu chì in questa regione ùn sò più menu 33,8%. Tra l'altre minurità nazionale, i tarsi tatuniani, i bielorussi è i pulacchi sò distinti.

In a regione Mykolayiv, a parte di ucraini partenu più di u 75%. In i regioni nord-occidentali, u so numeru righjunghji u 90%. I residenti russi anu da u 20%. Inoltre parechje persone i Moldovani è Bielorussi vivenu in a parti di a regione nordica.

A rigioni Odessa hà u 55% di a pupulazioni ucraina è u 25% - russa. Frà l'altri picculi urganisimi naziunali, hè necessariu di sdividuale Bulgariani, Gagauziani è Moldovani. In a regione Odessa hè ancu di ceca, grechi, albanese è pulacchi. A populazione indigene opau quasi tutti i so territorii cintrali è nordici.

Crimea è a cità di Sevastopol: 74,4% di i Russi è u 20,6% di ucraini partenu nantu à a cumuzzioni etnica di questi terri, u 5% restante sò Tarsi tataranu, armeni, i tedeschi, i Ghjudei, Latviani, Poli, Cori, Estonii, etc. Persone cun naziunalità mixte, tàrtari è zingari.

Dirittu Bancu

A regione Volyn hè u Uccidente uccidintali. A cumuzzioni etnica di a pupulazione di u territoriu hè casi omogeneu per a so locu geograficu. Ucraini jirrappreżentaw a parti principali di a pupulazione (più di u 95%). Inoltre esse stati Russi (4%), Polis (0,5%), etc. A stessa situazione hè in Lviv, Ivano-Frankivsk, Rivne, Khmelnitsky, Vinnytsia, Chernigov, Poltava, Sumy, Ternopil è Cherkasy.

A data di u censimentu di a populazione in u 2001 indicanu chì u territoriu di a regione Chernivtsi hè populatu da rapprisentanti di 80 naziunalità. Eccu quasi tutta a pupulazione si componi di ucraini (75%). Prutrate in i parti di u nord-est è occidintali di a regione. Ci si deve esse dichjaratu chì trà e indigene populazione sò i gruppi sottunimuli, cum'è Bessarabiani, Hutsuls è Rusyns. L'anzianu vivenu principarmenti in a parti nordestu, l'ultime - in a regione ouest, è a terza - trà i fiumi Prut è Dniester.

A secunna naziunalità più grande di a regione Chernivtsi sò i Rumani (10%). Sò seguiti da i Moldaviani (circa 9%), è solu u 7% di i residenti ani raghjenni russi.

A regione Transcarpathian rinfresca e naziunalità di Ucrânia cù e naziunalità diverse in quì. Questu, per esempiu, l'Ungheri (12,5%) è i slchichi (0.6%). I paisani indigini sò ucraini, sicuru. E di u numeru tutale di a so populazione sò più di u 80%. In più di elli, i Russi (4%), i Rumani, Gypsies, Germanis, Bielorussi, Italiani è raprisentisti di altri pòpoli viaghjanu.

Populazione di regions

L'Ucraïna si compone di un nùmmuru impurtante di e tene etnografi. Ogni chjudeci hè carattarizatu da cultura, tradizzioni è ethnosi individuali. Parechji sò una terra includendu in l'altri (per esempiu, Pokutje hè situatu in Galizia). Tuttu chistu ha divisu a cumpusizioni naziunali moderna di u Ucrania in regioni, chì ancu affettanu a so struttura è dinamica. Ci ponu esse nutati chì ci sò vintu minurità naziunali maiuroniali in u statu:

- Russo (8 334,1 mila);
- Bielorussia (275.8 mila);
- Moldaviani (258.6 mila);
- Tatariu criminali (248.2 mila);
- Bulgariani (204.6 mila);
- Ungheri (156.6 mila);
- Rumani (151.0 mila);
- Pulacchi (144.1 mila).

I minurità etichettivi più viechjani viranu in particulare in i zoni cunfini di u paese, mentre que in u centru uccidentali ucraini.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.