FurmazzioniLingue

L'origine di a parolla "a scola". L'etimulugia di a parola "la scola"

A parolla "la scola" hè tantu cumuna in u nostru vocabulariu chi uni pochi ghjente dumandava induve ghjunse a parolla. "School" - comu si pronunzianu in Russian, "skhole" - a strada si parìa in Grecia antica, induve hè natu. Tuttavia, interpretati un pocu un'antra manera, "case", "agio" e "idleness", in altre parolle - ". Pastime" L'etimulugia di a parola "la scola" hè vulia dì da stu ùn hè micca una standstill cumpleta è felici è stà in lu so tempu pesca, cunversazione intelligenza è chiddu - l 'arti favuritu di i filosofi Grecu. Più di tempu, issi sage è pensatori eranu i studienti rigulari, è u cuncettu di "scola" ghjunse à dì u prucessu amparera, è poi la stanza adattatu per ellu.

Corsi a la scola lu noms de tempu ùn hè micca tantu sfarente da a lezziò di l'oghje. Certu, u stessu tempu viiculata cambiamenti, ma u principiu hè simile à u dulore in lu sintìa pi nuàutri: u listessu sculari firàu, i prufessori custumi e lezioni Cavatrici.

Scuola di li tempi antichi

U prucessu di què hè accadutu ancu à i primi fasi di u sviluppu umanu, accussì ci pò suppona chì a prima lingua italiana apparsu durante chì epica. Significatu di a parolla "la scola" dans le Monde Ancient purtatu un significatu diffirenti: i zitelli ùn sò insignatu à leghje è scrive (si ancora nun esisti), e la capacità pi supravviviri in u mondu esternu. A capacità à caccià e arti marziali era la lezioni cchiù mpurtanti di l 'cumpagni. Populu vivu, oltri ca comu a tutti i tempi, maestrata addevu, needlework, cucina. Giustu, induve senza esaminazioni? Di sicuru ch'elli eranu, ma era un testu maiò, u cusì-chiamatu "ritu di passaghju". Ghjovanu à pruvà la piller e pacenzia pussutu esse turturati da u focu, batta, tagliata la peddi, chì hè guasi sempre causatu un unconsciousness zitellone. s'avissa cumpritatu successu di sta esame hè a fiertà di u carusu comu addivintau un membru pienu di a sucetà adulta.

Sumerians: una nazione assai struitu

Cunsirvatu infurmazioni assai ntirissanti supra la lingua sumeri - unu di i prima civiltà. "Casa di pasticchi" - accussì l 'aducazzioni di la pupulazzioni, chi di 3000 anni aC. E. maestrata l 'arte di pignulaghju, ripresu irrigate li campi, tesse, voltando, arnesi di ramu e di lu brunzu tratti.
Sumerians Santi scrissi puesia, musica, cumpostu, avia a so lingua scritta, però l 'astronumìa, àlgibbra appartenant reguli principali (municipal, classa, è ancu rimuzzioni da u numeru di i ràdichi chiazza). Hè sti scoli detti modu di vita di i giovani, chì dopu diventa u capi.

Scola in Egittu

Hè assai dura per i studienti di l 'Egittu, picchì lu prucessu amparera era cumplessu: bisognu à sapè di più cà 700 caratteri, lu scrittu di cui nicissarii gran cura.
Un oggettu di primura di studiu hè trehhvostaya zotta, bugie à u pedi di u maestru. Sculari ogni jornu a scola principia cù rimi amparera, ripitennu longa risponde, Ed a lu maestru, è avà eranu liberi di dì li à u fini di u ghjornu.

How to amparà l 'antichi Greci

In Grecia antica era u dirittu à assiste a scola sclusivamenti di picciotti da a famigghi ricchi - i figlioli di i servitori ci hè nudda stanza, tantu ch'elli avianu a principiatu u travagliu à un età principiu. Li fimmineddi di stati in casa schooled, sottu à a cura di me matri, e maestrata la scienza, chì pò esse tandu interessante di li in u futuru a vita di famiglia: econumìa, music, artisgiani, tissitura, è, di sicuru, lettura è scrittura. Corso di lingua Francese à a scola era pagatu. È perchè u quantunqua, comu tutti i slaveholders, stimava u travagliu di u pòpulu, i soldi, è i prufessori rispittatu in u cullettivu ùn aduprà. Senso di u "la scola" parolla hè assuciata incù u maestru, è da quì una manera ddu mischinu di la vita chi li purtau. Sè per qualchi omu per un longu tempu sò stati signalati manca, i so amichi dì chì noms de, o more, o di addivintari un insegnante. asistenza disgraziati ùn hè ancu u dirittu iddu pi fari iddu stissu si 'ntisi.

Li carusi a friquintari la scola da 7 anni di età è sempre accumpagnatu da un maestru-schiavi, à circà, dopu u zitellu è straziatu i so e cose a scola. A lezziò di menu hè libera, lettura, è i legi. Ci hè stata longa un locu d'origine di a parolla "a scola".

Reading hè a studiari puemi di Omeru - ". Lacrime" "U 'Iliadi" è In agghiunta a pigliatu u sapè fà alimenta su giugrafia, u zitellu crià un esempiu di curaggiu e fortitude di miti travaglia a cummattiri difficultà.

U Bellezza visuale fattura era cotula e qualità particulare cù marcatu nantu lu ndiscriminati numari: unità, dicini, cintunari.

Lettera prima prumessa nant'à u menu di legnu cupertu cu cera, è più tardi - su Papyrus. L'annunziu di u stile mudernu di u manicu era - un metallu spiciali o bastone di elle, appuntutu a unu fini.

Particulari attinzioni statu pagatu à a musica hè un intigrata di a vita Grecu. Ogni carusu amparatu à cantà è ghjucà a cialambella, o liutu.

Dinù, i studienti cun pràtica ginnastica, dà u corpu armunia, sòffice - Grecia, hè stata una nazione sano, ci vole.

In cuntrastu a lingua italiana moderna (in u quali l 'urìggini di la palora "la scola" sò interested in un picculu pircintuali di i studienti) in scoli li maistri noms de tempu pò puniri i zitelli di ncùantru e lu poviru di curà accademicu. À sta fine, ci era un bastone è la zotta.

At a scola finì classi di 16 anni. I zitelli di parenti ricchi pussutu cuntinuà a so educazione per una più 2 anni.

September 1 - u ghjornu di i sapè

A storia di a parolla "la scola" hè sempre assuciata incù a data di 1 di sittèmmiru - un altru pocu pesciu cun mazzuli di fiori, scuntrà amichi, è lu primu d '. Perchè a scelta hè cascatu nant'à stu ghjornu di u principiu di l'annata a scola? Sè l 'urìggini di la palora "la scola" hè assuciata incù Grecia antica, u fundatore di a tradizione di vaghjimu hè Byzantium, chì vulia dì u principiu di 1 di sittèmmiru, u Signore, di Création. Hè à sta fine cù u numaru di u travagliu campu, chì hè statu attivu è vechji è giovani. Grand Prince Ivan III in lu tardu seculu XV, annunziatu u September 1 principiu di u New Year (aka, Principiu di a Indiction) e vacanze, église-statu. Dopu, sottu à u dicretu di Petra Velikogo, u New Year fù cummossu à tutti i soli 1 di jinnaru, e la cresia è u calendariu agriculu manca finz'a da ragiuni di favore duranti la racolta agriculu.

September 1, porte di lingua aperta in i paesi, comu lu Czech Republic, Ucraina, Bielorussia, lu mari Balticu States. In Germany e Spagna, in ogni provincia 'annu accadèmicu dipende di u appressu di la racolta è l' ùn principiu più tardi cà 1 di uttùviru. In Italia, sta data hè u puntu di partenza di u principiu di classi. i zitelli Danese vai à a scola in a mità di-August, e li ngrisi, francisi canadisi e miricani - u primu marti di settembre. L'etimulugia di a parola "la scola" addunisce tutti i paesi, ancu Japan, lu mannava a generazioni più à acquistà cunniscenze in u 1 aprile.

Senso di a parolla "la scola"

In l 'moderna lingua Russian a parolla "la scola" hè datu di più impurtanza chè noi l'usatu. Cusì, i sinonimi di la palora "la scola" vi pò coglia, sapennu u so significatu piena senza sforzu. Iddi sunnu:

  • istituzioni pedagogica (primariu è sicundariu, liceu);
  • lingua spertu (music, di i zitelli a scola sport);
  • sistemu pedagogica cum'è un inseme;
  • furmazione, spirienza, croissant (scola favella, a scola di a vita);
  • direzzione sociu-puliticu, scentificu è artistica (School Linguistic Moscow, Scuola di arte cuntempuraneu);
  • Crèche di i pianti crescente.

Basatu nantu a definizione, sopra, hè pussibili à coglia i sinonimi di la palora "la scola". Stu hè - a scola, liceu, liceu, piante, School Film, scuola di ntilliggenza, boarding school, medicale, stili, di classi, è un numeru di podkovannost assai e parolle.

Scola: a radica è u parolla latina

A radica di a parolla "la scola" hè u fundamentu di sti Derivati ", studiente", "la scola ragazza francese", "la scola", "shkolnichat" "slang". Incidentally, a parolla "shkolnichat" hè capitu com'è "messing", "felicità", chi è, à guidà, comu un slang. "Casus" si rifirisci a scherzi particulari, à i studianti, u zitellu. Esiste usatu a parolla "solitaria", in la cridenza cunvinzioni, pigliati da u lingua ucraina è oghje abbuccari. In fatti, ùn hà radiche Polacco ( «szkolarz» - cusì hè scritta da i pulacchi). Da a parolla "solitaria" ci sò Derivati - "shkolyarstvo" è "slang", i valori di i quali in l 'lingua ucraina hè sia u sensu pusitivu è negativu, è salute per:

  • cullettiva à "solitaria";
  • dormir à a scola;
  • seguità lu primitivu, regule dogmatic, essayer, accostu di studianti helpless à qualcosa.
  • eleva misbehaviour;
  • disregard di u singulu individuu. Stu pò veda in u opere di parechji scrittori Russian.

Sicondu à a spiigazione da Dahl, "shkolyarstvo" eni difinuta comu Francese drill è pedanteria seccu è dull, dipoi sempri doppu li règuli accettatu, à spessu sciocchi è ap.

Origine di a parolla versione "la scola" Ya Kamensky

Ci hè un altru versione di l 'urìggini di la palora "scola", chi si componi di abbreviations, ca nvintaru la educator Czech e pinzaturi J. Kamensky (1562-1670). Si sviluppò una certa idea di struzioni universale, in l 'lingua materna, è dete u so nome da u littri nizziali di lu muttu, traduttu in lingua Russian corsu, comu "un' idea sàviu, un attu nòbbili, fu capaci di parlà."

Storia di qualchi parole

Cum'è la storia di la parolla «a scola," tracciau lu attenzioni di u origine di e parolle parenti.

Portfolio. Si hà radiche Francese è cumposti di dui parti: una "portu" ( "purtari") e "Fel" ( "di carta").

Mi. Si vene da l ' "tetradion" Grecu, ca significa "calata in quattru parti." Quissa hè a strada li greci fattu in li tempi antichi, sculari, Lancé di l 'altra di 4 casci.

Vacation. parolla Favorite di tutti i studienti in una traduzzione littérale da latinu significa "pocu, cane". Induve hè u volta? "Vacanze" (pocu, cane), i Rumani, chiamatu la stidda Sirius, mentre ch'elli cridutu - u cane da caccia intrappulata Signali. Quandu vi vede in lu celu Sirius in Rome ci vinni un istati assai calda è dichjaratu una ruttura in tutti i classi, e chi fu chiamatu "vacation."

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.