FurmazzioniLingue

Discursu direttu e ndirettu in Inglese

In issu articulu noi vi ritruvà nant'à u fattu chì una tale diretta discursu e ndirettu in la lingua inglese, oltri cumu si sù cunvirtuti nta parolle diretta ndirettu in tutti i tippi di offerte.

discursu diretta veni chiamatu discursu, chì hè trasmessi à u testu, senza alcunu cambiamenti, cum'è a strada hè stata scritta in pruposta. A lettera hè di solitu cuntenuta in Obed quotation, è lu primu e parolle in discursu diretta principia incù una lettera capitale. In termini di inglese, è altre generale mette in Obed quotation.

parolla Copyright o di spressione chì prisenta discursu diretta pò seguità lu, o precede lu. In ogni casu, e parolle di l'autore hè siparata da un vince. Sè noi parauni cu la lingua russa in lu dopu à e parolle sapete di l 'auturi di lu punti. In inglese, u discorsu direttu, chì hè un testu longu, hè dinù siparatu da un punti. discursu cuntavani in inglese - hè discursu chi duna e parolle verbatim, ma solu nantu à u cuntenutu cù una soggiru dipinnenti cunnizzioni.

Fà l'è Don'ts in discursu ndirettu sintenza Declarative

Assicurà discursu direttu in ndirettu impone un numeru di cambiamenti. Guardà u più basi d 'iddi.

- vince chi s'affaccia dopu à inizià u discorsu direttu di e parolle è e virgulette, in u quali hè cunclusu discursu direct, sò sà mai. discursu ndirettu hè introduttu da i mezi di chì unione, parò, è hè assai spissu mancu usati. Per esempiu, idda dici: (chi) Petru vinarà dumani.

- pronomi sustituiri discursu direttu in u sensu di e règule listessu di la lingua russa.

- Se u verbu chì prisenta discursu ndirettu, à aduprà à u futuru, o prisentà futuru, lu soggiru deve stà in u listessu tempu a lu quali avìa statu usatu in cumenciu.

- Se u verbu chì prisenta discursu ndirettu, cù u passatu, futuru, lu tempu disponibile di u verbu deve esse sustituitu da un altru in discursu ndirettu, cù i reguli di tenses. Tantu, avà hè à cambià a lu passatu, u passatu neperfektnoe à migliurà, lu futuru di lu futuru in u passatu, è u passatu tempu perfettu ferma canciari.

- hà dettu chì verbu discursu ci vole cambia a avutu à, fora quandu u verbu Vacchetta si cunsigli o ordini.

- Verbu cridutu è deve tene canciari.

- pronomi è n'avverbiu di tempu è locu sò stati rimpiazzati in altre parolle, ind'a lu significatu di (issu - chì, avà - dunque, dumane - u ghjornu dopu, è cetara è cetara). À u listessu tempu ùn ci vole scurdà chi lu discursu ndirettu deve esse piena di significati, dunca, com'è substitutions ùn deve esse fatta una cria. Si avissi truvatu la situazioni.

Cù discursu ndirettu sintenza Prefissi

Issues chì hà avutu a discursu ndirettu, chiamatu quistione ndirettu. In cuntrastu a lu discursu direct, induve Affare hè un ordine parolla riversu, e quistione sò strasurdinariu struttura sintenza Declarative in discursu ndirettu. U Marque quistione hè assenza, è u verbu ausiliari non veni usatu.

- Affare Special divintatu clausi dipinnenti, chì sò assuciati à i menu cù e parolle, typique Prefissi.

- General è rimpiazzati da una soggiru dipinnenti affettu so n'u s'ellu o se. Ùn mette un vince.

Cù discursu ndirettu in la sintenza imperativu

richiesti ndirettu e ordini accuminciatu verbi chì espressai una dumanda: a carità, a dumanda, a supplicu, è parechji altri. Doppu tali Verbi deve esse casu scopu cù l 'infinitu. Cusì, si gira fora chì l 'azzione, chì hè palesa in un linguàgiu direttu cù u sugettu, hè sustituitu da un infinitu è a particella. Per esempiu, à mè Idda dissi à apre a porta.

forma negativa in lu sfondu innuvazione hè sustituitu da una particella infinitu è negativu: à mè ùn cuntò micca à apre a porta. Sè u verbu chì prisenta una sintenza indispensevule, ci hè un pronomi, o un nome chì si riferisce à una persona di cure, a sintenza innuvazione hè trasmessi da un sciffru infinitu oggettu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.