FurmazzioniLingue

Comu tanti casi in English: features, règuli e li siquenti sunnu asempî

A quistione di quanti casi in la lingua inglese usatu in u scrittu e di parlà, č di più friquenti in quelli chì sò seriamenti impegnati in u studiu di stu sughjettu. Avà ci vole à sapè una lingua straniera. E li cunziggheri à un altu liveddu pò ièssiri usatu solu s'ellu appaghjà esaminà a funziunalità grammaticali di lingua. Quì avemu bisognu di infurmazioni circa u numaru di casi sò paroli in la lingua inglese comu è quannu si tocca à esse applicata. Chì hè ciò chì avemu l'andava à pinghje a stu articulu.

U cuncettu di plural nouns

À principià, chì l'vede, ciò chì sò i casi in inglese. Table, li siquenti sunnu asempî utilizzu, è traduzioni ùn ci darà na cumprinziuni tutali di i temi, cum'è tuttu hè pigliatu cortu, italiano e pruggittatu di utilizatori spirienza. Vi tuccherà à esaminà arechja ogni casu, lea è capisce u similarità e differenze di i casi in Russian. Hè necessaria a facilità l 'assimilazzioni di u materiale. Cusì, in inglese, ci sò dui casi:

  1. Case megliu, avendu u nomu di u Case Common.
  2. casu, pronomi, traduciutu comu pusissivu Case.

Cosa hè u casu, iddu stissu? Stu prighjuneru grammaticali chì aiuta à ricaccià la strana di u nome di altre parolle in una sintenza. Paese d'origine, in Antico inglese, ci sò parechji di li casi, simili à u Russian:

  • dative;
  • vocative;
  • pluriel;
  • genitive;
  • accusative.

Ma più di tempu, i cambiamenti in più di u linguistica di casi scumparì, solu dui firmati. Cun elli, avemu a fari finu à avà. Hè bona materia di lingua, quantu a facilità u intelligenza è usu di e parolle in una sintenza.

casu di cumune

Ragiunate l 'argumenti di quanti casi in inglese, si sarà degne di principiatu cù u casu generale. Stu variazioni grammaticali ùn micca l 'usu di a parolla, cù u so significatu hè tantu jardinier chì e parolle ponu esse usatu in diversi situazzioni è intrecciu. dumanda megliu murtalità hà dui scelte:

  1. Comu u sughjettu di l'azzione, cunziddiratu sirvizziu comu un sughjettu in una sintenza: L'cantucci salta altu. Iddu nata viloci.
  2. Comu l 'uggettu di l' azzioni, agiscenu cum'è una pirsuna c'arricivi. I detti di l 'omu. Nni chiamau à 4.

Hè da nutà chì u nome, ssa uguale hà nudda mprissioni. Hè cum'è si tense a so forma, è serà in u listessu usu. Ma cu lu pronomi, a situazioni hè differente. Su chi funzione si fà, si sò l 'oggettu o suggettu, è a so forma dipende. Stu noi vede chjaramente in u esempii in u tavulinu.

sughjettu

ughjettu

I

I compru una vittura. I compru una vittura.

à mè

M'hà datu un libru. M'hà datu un libru.

Ghjesù

Iddu compru una vittura. Iddu compru una vittura.

ellu

Iddu cci detti un libru. Iddu ci detti lu libru.

Idda compru una vittura. Idda compru una vittura.

a so

Li dete un libru. Li dete un libru.

si

Hè compru una vittura. It ( 'impresa) compru u vittura.

si

Si dete à un libru. Iddu ci detti lu libru.

avemu

Avemu compru una vittura. Avemu compru una vittura.

noi

Iddu ci detti un libru. Iddu detti Namm libru.

ch'elli

Iddi compru una vittura. Iddi compru u vittura.

li

Si dete un libru. Si dete u libru.

tu

You compru una vittura. Tù (vo) Aghju compru una vittura.

tu

Si tu detti un libru. Iddu detti tù (vo) libru.

Quì in u sti quattru asempi mostra a sfarenza in forma di pronomi. As di paroli, a so forma, ùn cambia. Senso di a parolla è u so rilazioni à altre parolle in una sintenza, avemu definisce u postu in l 'ordine di e parolle. Stu puntu face l 'inglese unu di i più faciule à amparà. In aghjunta à l 'ordine stabilitu di e parolle è puru na pripusizzioni chi aiutà à capisce u rolu chi ghjoca in una sintenza o chì nome.

Per esempiu:

  • Iddi sò pussuti incù un cultellu. Si fìci cù un cultellu. Pripusizzioni cu cuntribuiscia à definisce currettamente u funzione di a parolla "cuteddu".
  • Si và à a scola. Si và à a scola. a pripusizzioni aiuta dinù a ntirpritari l 'usu di a parola "la scola".

pusissivu

In seguita di parlà di u numaru di casi a la lingua inglese, avemu persu a la secunna di li casi - pronomi. Digià da u nomu addiventa chjaru ciò chì quistione ch'ellu novum: quale? quale? quale? quale? forma pusissivu spiciali sunnu usati pi rifèririsi a lu pronomi:

pronomi pirsunali

pusissivu

pronomi

esempiu

I

mio

John basgiò i mio mani. John basgiò i mio mani.

Ghjesù

a so

I vistu a so mamma. I vistu a so mamma.

a so

Iddu fici u so telefonu. Iddu fici u so telefonu.

si

u so

Avemu taliarisi a so finestra. Avemu taliau it (pianta), finestra.

avemu

u nostru

A nostra a cità hè grande. U nostru Town - big.

tu

vostri

Quissa hè a vostra a scola. Stu hè - a to scola.

ch'elli

u so

Tutti i so ghjoculi sò rottu. Tutti i so ghjoculi ruttu.

Ghjè u casu, quandu si veni a pronomi. Un altru ritrattu da a paroli. Quì ci sò dui ozzione di casu, sprissioni datu:

  1. L 'usu di l' apostrofu è -s finisci.
  2. L'usu di a pripusizzioni di.

Sè nome Animate, quì hè usatu la prima sottu. Per esempiu, saccu di me matri - borsa di matri, libru fratellu - libru di u fratellu, etc. À u listessu tempu hè una apostrofu, mostra chì appartene à i quali ... Sè u nome hè micca vivu, allura aduprà u primu sottu currettamente, è avemu u sustegnu di una scusa, com'è: la porta di la cammara - la porta di la cammara, la parti di u racontu - un pezzu di a storia, è cusì u ..

murtalità Features

Cuntinuemu à dumandassi quanti casi in inglese, noi ùn deve schisà i particularità è eccezzioni, chì hè famosu per a lingua inglese. Cusì, ci sò certi sustanzi, à tene in la menti:

  • s'è una parolla hè custituita di dui o più parti, l 'paghjini pusissivu hè aghjuntu sulu pi l' urtimi: bigliettu di francese passer-di - i francese passer bigliettu;
  • Sì stu furmulariu ùn si rifiriscinu a unu, è à una pochi di parolle, dopu la fini vi dinù esse aghjuntu à u fini di u filaru: babbu, è stanza di mamma - Mamma stanza è mamma;
  • se u nome hè plurali, aghjuntu à u solu una apostrofu: cena soru '- una cena soru.

eccezzioni

Ci sò un numaru di parolle nature, chì pò aduprà la -s paghjini pusissivu:

  • misure di tempu è distance: autobus, l'oghje - oghje u autobus;
  • a cità, paese: industria di Russian - industria in Russia;
  • St'abbinimentu, urganisazione: vittura di OBSCE - la vittura di u OSCE;
  • e parolle: a nazione, paese, a cità, citati , bastimentu, vittura, barca, a natura, l'acqua, mare;
  • mesi, stagioni: Temps d'inguernu - camping inguernu;
  • pianeti: luce di Giovi - u lume di Giovi;
  • frase furmata.

Parlà di chì, quantu cause in inglese, deve esse cunsideratu troppu u numeru di eccezzioni. Hè u puntu più impurtante. Dopu tuttu, chì ugnunu sà ùn hè micca tantu impurtante à amparà li règuli, comu hè una eccessione.

L'usu di pripusizzioni

Also English affixes pratica pripusizzioni aiutu pattu. Ci sò parechji di i lame più pupulari chi pòrtanu valori pluriel è accusative.

  • Pripusizzioni di. Si ìnnica lu direzzione di u maiò, è transmits u pluriel: Idda va à Mike. Idda va à Mike.
  • Pripusizzioni cu. Si hè usatu à mustrà l 'usu di un strumentu, o oggettu è transmits u accusative: Idda vinni ammazzatu cu nu cuteddu. Idda vinni ammazzatu cu nu cuteddu.
  • U pripusizzioni da. Si ìnnica cu, o ciò chì l 'azzioni pigghia postu: Li vitti un saccu purtatu da un omu. Vittiru lu saccu chì facianu l 'omu.

Comu si pò vede, cù l'aiutu di tali scherzi sèmplice Grammatica inglese hè pussibili a trasmèttala tutte e infurmazione apprupriati à tempu à scrive, è ucca.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.