U sviluppu intellettualeMisticisimu

Translation Suzdalskaya Icon: ciò chì ci aiuta?

Révérend & translation Suzdalskaya è unu di i santi più revered in la tradizione Orthodox Russian. N.29 dicembre - u ghjornu di a morte di u mònaca Sophia - divinni la memoria di lingua ufficiali di u ghjornu in u calendariu cresia. relìqui Ancient e l 'icona miraculosa di Santa Maria Sophia, sempre piazzatu in u munasteru Pokrovsky in Suzdal, sò la vitoria principale di u munasteru. Li vene à timite la fidi da scorni luntanu esse salvu da a malatia è aiuta a quistioni difficili.

Translation Suzdalskaya è Solomon Saburova

Pochi di ghjente oghje articulu issi dui nomi. Intantu, in a vita di stu munnu, St. translation Suzdalskaya (1490 -. 1542) fu unu di li donne più illustri di u tempu. A storia ùn hè arristò comu Salamuni Saburova - moglie di Vasily III lu noms de granduca di Mosca.

Sceltu quindici Solomon à u jazz di u càmera, allughjatu da a so mamma, Sofiey Paleolog, i tradizioni bizantina, Prince Vasili displeasure stimà. Per u prima tempu Moscow rignanti moglie l ' «irregularities" di u boyars, è micca la famigghia princely. Ma, u bè è Pious Solomonia si varagnò lu amore è u rispettu di i tribunali.

sparte princely

Ma orammai, u distinu era accanita. Tutti i vinti anni di u matrimoniu li Princess arristò senza figghi. ùn hà aiutu nè preghere discorsu, senza viaghju à u lochi sacri, micca tanti servizi à i tempii. displeasure di granduca criscia situazioni infelice attornu Solomonia sempri s'ammolanu. In fatti à avè un aredi, Basil Third pruibitu à accurdà a so frati, scantannusi chi vi lassu lu tronu di sò niputi. Tuttu chistu è principessa inteligente è bonu assai tristi, ma ùn pudia fà nunda di.

Grand divorziu

Stabbilitu di cridenza pupulari ùn hè Enricu VIII cuminciò la tradizione di u divorziu riali.

In 1525, doppu vint'anni di matrimoniu senza figlioli, Vasily terza dicisioni di nu divorziu a so mòglia. tantu male assicura chì ùn ci era "incantu" di u ghjovanu Principessa Elena Glinsky, cù quali Basil, moglie, ùn aspittava à un annu.

Divorziu Basil Third fu lu primu e inedite in la storia di la Russia. Prince dicisi di aiutari la boyars, ma prisenti cundannati parrini, parechji di quelli di a prutezzione di a libertà di a principessa pagatu.

Ma, era fattu i dicisioni. Prince n'andò "di a so lìbbiru arbitriu", è dopu à u divorziu, Princess Solomonia avianu a pigghiari putissi e s'arritiranu a un monasteru.

canusce prigiuneru

As a ampara di a so tonsure translation Suzdalskaya! A vita di San cuntene dui versioni di a so accittazioni di monasticism. A prima ùn fù stancarisi tonsured di magia di u maritu, in u sicondu - nun vulìannu à infighting e lite, e vidennu a so pauv, dumandata pirmissu à lascià ni lu munasteru.

A storia moderna sustinìa ca lu nun Sofia, è u dopu Grand duchessa, passioni, cum'è ch'ella pudia, a risistiri a tonsure, l 'ultimu sforzu trampling nfilici ca scippa l'mònaca. Però, dopu què chi lu velu - hè u laziu di Prince Solomon ubbiditu. Però, incù a so novu statutu di Sofia canusce micca pussutu suspesu per assai longa.

Sicondu à cronachi di u tempu, chì u so novu postu, hà trovu solace in preghiera e scritti munàstici. Unu di i lighjendi dici ca lu mònaca, chì ùn hè a paura ogni travagliu, a so compru bè di u munasteru, quandu u munasteru ùn hè abbastanza acqua. À issu ghjornu hè ristau liata à copre a tomba di u santu vénérable Efros. cuntimpuranìi translation Suzdalskaya revered comu na vera ascetico, pari è serviziu carusu a triunfari l 'amuri e rispettu di i sureddi, mònachi è tutti quelli chì sò capitu.

Casi tutti li so 'allungamentu camp in monasticism ascetico tinia ind'a li mura di munasteru Pokrovsky in Suzdal, unni fu sippillutu in 1542.

Diva Sofia Suzdal

Pocu doppu l 'a morte di u mònaca Sophia à u saxofona di a so messe à succede miraculi di i malati. So, in 1598 ci fu lu primu liberazione arregistrata da custumi di Princesa Anne Nechtevoy. Quattru anni cchiù tardu, in u listessu modu maravigghiusu à la tomba di u santu, videndu u lume unu di più, donna. In 'anni chì seguitanu hè discrittu è altri maraviglia Transfiguration. Prayer Suzdal Sophia aiutatu da malatie ochju, pures, paralisi è primariu mintali.

Non solu u faisselle, ma un difinsore hè Saint Sophia. Vestuti a spas vecchi e cu 'na cannila lumicinu in i mani di u capu di l' esercitu pulaccu, s'avvicinò da u munasteru, & translation Suzdalskaya sarvatu lu stava nativu.

How to numaru di stu casu "Collection historique di u Diu-sarvata a cità di Suzdal 'e chronicler di u prete 18th century Ananias Fedorov: càrricu timore travirsata cumannanti Lisowski da a visione di un bracciu santu è dritta era andatu à u sonnu, mentri autri sunnu li pulacchi cariu' nterra, insieme cù i cavalli, i k mintuvati. e truppe nimicu si ritirau, è lu casu assai furtunatu fù chidi nant'à u lapide di u ascetico.

Memoria, dopu morti

chiesa ufficiali pruclamatu fetta di mònaca Sophia comu un santu solu in 1650 - centu anni, dopu à u so postu, seduta, è i quistioni di canonization pigghiau dui seculi più tardi. Però, sùbbitu doppu la morti di la genti si messe à glòria a so com'è un santu, è l 'assemblea arrivatu fora di a so tomba. Hè nutevuli chì ancu in i vechji, pri-dda u calendariu hè chjamatu santu mònaca ghjustu, ma u Princess Sophia.

Duranti lu regnu Ivana Groznogo - i erede-longu libaru Prince Vasili di a so seconda moglia, Solomon-Sophia ricurdatu lu mònaca mònaca e vénération hè di piuttostu lucali. Ghjè nutevuli chì ancu a ddu tempu, principe Andrew Kurbsky in a so lettera à u rè chiamata Sophia Solomon Révérend martiri, nnuccenti e santu. Sicondu a legenda, u rè di Ivan vinniru a quarta in Suzdal Abbazia Pokrovsky è, secondu à a dota, ammucciava a so velu sipolcru mònaca, fatti in u nostru attellu di a so carìssimu moglia Anastasia Romanovna pricisamenti comu un donu di u Spìritu Severa.

U prossimu Tsar Fyodor Ioanovich fetta di Santa Maria Sophia di Suzdal hà aumentu ancu di più. Nantu a tomba ri li mònachi nun facevanu pilligrinaggiu cialda di i membri di a famiglia reale sò curputu spessu stava di a vostra visita. Nanzu puntu veli ricamata nant'à a so tomba incù u maghjina di u Salvadore, dassi i Riggina munasteru Irinoy Godunovoy. A dedica e scopi rinforza pristazioni annu.

Pariva Princess Solomonia

Finu à oghje ùn hà vinutu ogni ritrattu Bach di Principessa Solomonii Saburovoy. Avemu nun sacciu siddu tali imagini prisenti à tutti, cum'è portraiture, cum'è un arte seculari, ghjunse a Russia, solu in u sfruttamentu di Petru, dopu à guasi dui seculi dopu i fatti discritti. Firmatu parechji minioculi da cronachi, raffigurante una scena matrimoniu di Basil III e Solomon voti Princess è parechje altre episodi storica impurtante di a vita di u coppiu princely. Cuntimpuranìi discrittu u Solomoniyu Saburovu com'è una donna di gran biddizzi.

incisione 19u seculu mostra una dunnetta scura-bellezza cù funziunalità rigulari in tiare è panni cari. Fu stu Solomonia un imagine ritratto creatu da un artiste etati rumàntica cum'è, hè difficiule à dì. Riescia a so imagine cum'è un munacheddu, ma più prubabile, ci fù dinù scritti dopu a morti di u Révérend Solomon-Clinton.

L 'Italia di Santa Sophia

Parechje Icone scritte in u 19u - 20u seculu, St. Sophia Suzdal sò in cunfurmità cù u Bizantinu icona-pittura, canon: un cappucciu mònaca paramanu è turchinu-verde, Terreux quasi culore marrone e rilucente, viola, o Cumpari ciliegia scura. Face à e mani tinciuta cu bismuth, grande ochji annata, u magre, crisci mandati, piccula bocca.

Lu più anticu ritrattu canusce Sophia Date da i siconda mità di u 17u seculu. Di sicuru, avemu un imagine jènnu di u santu artìsticu e stupidu à circà in lu in un ritrattu ritrattu incù discrizzioni è imagini di bè cunnisciutu-vera Solomon. Lu nomu di lu patruni, ca tandu un imagine supra lu bordu di, ferma scunnisciutu. Presumably, l 'icona Stravinsky di Saint Sophia fù stabilitu pittori in a so stava. Interestingly, in l 'Italia, tradizionale, mener, da a lu principiu di lu imagine, ci hè una attribuilla ubligatorie - un libru chì teni translation Suzdalskaya. Stu avėa hè cunsideratu a esse miraculosa, è forsi pruponemu di lu tumulu di u santu.

ricunniscenza di u santu

Lu nomu calinnariu Church Orthodox Sofia Suzdal ci per un annu nanzu a rivoluzione. In 1984, si "subitu" ntruduciutu nta l armata di l 'santi, ma accussì luntana solu u lucalmente Suzdal, è dipoi u 2007 Hagia Sophia hè revered livellu digià vsetserkovnom.

Révérend Sofia more à intarrà à elli in i campi. laziu stranu di lu tempu, picchì populu tradizziunarmenti u so manghjà statu fattu intarrà in lu sipolcri petra, Cava. Più cà vinti seculi, da 1542 à 1990, a so malanni ristau undisturbed.

In 1995, a so tomba hè apertu in lu cunventu e la relìqui di Sofia Suzdal resu cacciatu da u paese. Iddi sò avà in u cumparisce in u Canadà chjusu in Cattedrale Pokrovsky. Hè u sepolcro principale di u munasteru à chì tira parechji pilligrini. It creata da lu fattu ca, doppu stassi quattrucentu à l 'anni n terra di più, l' arabu era vite. Però, doppu crea u sipolcru iddi décalé in un tentativu di minuti.

Chì vene à u santu

Incù parechji richiesti è supplicazioni rifèririsi a lu Nun Sofia. Ancu in u nostru tempu a lista à palesu a so prudigi aghjurnata cù novi tistimunianzi. Principarmenti lu prega un richiesta di liberazione di tutti i genari di malatie. Suprattuttu comu un faisselle hè revered la genti translation Suzdalskaya. Cosa face hè di più santu? Comu avemu sapere, duranti la vita di la Princess Solomonia era sterili. Però, lu fattu stupente - la prichera à Saint Sophia aiuta a truvà un zitellu-longu libaru di coppie nfertili.

Ci hè tistimunianzi ca si signalisfuttenti lu modu partutu far a prutezzione di i zitelli da male è aiutò à helluaturum lu vechji grʌmpi AGG di caratteru.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.