FurmazzioniStoria

"Novik" - un distruttore di la flotta Russian

U principiu di u XXu seculu, fu assai diticata a chi u sviluppu di l 'Imperu Rumanu Russian in tutti i tipi di l' industria di difisa. Micca tinutu rìtimu incù i fratelli generali e nnû travagghiu.

Addivintau l ' "Novik" unu di i più assignalati navi di la tarra russa. U distruttore avia seaworthiness suprattuttu è maneuverability, chì permette di l 'usu di u vasu di una varietà di fatti.

prerequisites

A guerra cù Japan rivilatu la dibbulizza è vulnerability di la flotta Russian. Dapoi i soldi à u Tisoru à mudernizà guerra ùn era, marina annunciatu a cullezzione di soldi, di la custruzzioni di i cuntributi vuluntaria di nova nave. Sti fondi prevista à custruisce parechji battelli di classi differente. À mezu à elli - l 'destroyers, dreadnoughts è destroyers.

prughjetti

L'ingegneri di novu e sfide tecniche di i criazioni di u battellu sò statu mandatu. activité Destroyers "Novik" avia à scuntrà i bisogni di i tempi muderni: iddi hannu a èssiri forti, beni-armati è univirsali. caratteristiche tecnica di u mudeddu deve esse cum'è a siguenti manera:

  • vitezza - à ghjunghje sin'à 36 unità;
  • acqua in piena lunaire - circa 33 nodi;
  • piante, lu putiri unità putere - Turbines Parsons.

L'affari eranu simule à i ingegneri di u tempu. Pirciò, partiti interessatu sò annunziatu un cuncorsu internaziunale di u generu di u tippu nave "Novik". una nova generazione di shipbuilders gnustrii interested in lu distrutturi.

A Cummissione avia prisentatu disigna Creighton navale è Ermitage, Putilov e fabbrichi Saline. Dopu à i riunioni finali di u prughjettu ricunnisciutu u vincitore di a pianta Putilov, in u quali fù custruitu in u futuru, "Novik". U distruttore statu sviluppatu da una squadra di ingegneri guidatu da DD Dubitsky, chì oversaw la parti miccanicu di u bastimentu, è BO Vasilevsky in u cumandante di nnû travagghiu.

custruzzione

È in u 1907, a corte di u "Novik" era digià stata inclusa in u generu. Un novu tipu di distruttore stata messa in u casinò Putilov in 1910. In u travagliu attivamenti participò tedesco cumpagnia "vulcano", chì hà fattu a oculistica, pruducia è fatta nantu à u vasu una stallazione chaudière-Turbine fundute è pocu putente nant'à u distruttore "Novik".

disigna vasu a grana-accurdate cum'è u cumpiimentu di u bastimentu. Over lu cursu di custruzzioni di destroyers mittia la squatra di NV Inna, chì facenu cum'è culunnellu à u Corpu di Naval Architetti, Captain Corps di furmà e miccànica flotta Kravchenko GK ncigneri u capu di u prugettu hè KA Ambroggi.

L'apparizione di u bastimentu

In uttobre 1913, per a prima volta, lascendu i bacini orgogliu nativu di a tarra russa - lu distrutturi "Novik". Photo de a riunioni di St. Petersburg, marchjendu nant'à u terrapieno Neva è scontra una nave, nsumma, 'furtuna, puntu. St'abbinimentu di u tempu nutari ca tanti i citadini sò ghjuntu à rimirà u novu distruttore. Dopu tuttu, stu bastimentu fù custruitu secondu à u principiu di u nove tecnulugia. U vasu hè dutatu cù un grande numeru di lisciu corre boats, chi-102-millimétré ponte artiglieria cù u dispusitivu di minefields stallazione addivintau 'дворецкий di boats Russian è artiglieria Guerra scopu universale. In più, u "Novik", l 'distruttore fu dutatu incù sistemi di-bordu di u focu Salvo - piscine fatte di ottu hunting facènnunni u solu veìculu, a so formula.

Un altru di qualità unica hè a so vitezza - per un longu tempu (sinu à u 1917) ch'ellu era u solu nave chì pudia sviluppà è tene una vitezza di più di 37 nodi.

A prima le Monde

Quandu l 'Imperu Russian intrutu secunna guerra munniali, "Novik" fù scrittu à u incrociatori di lu mari Balticu Fleet Spirit. In u so primu cummattimentu iddu vinni fora September 1, 1914. U veìculu, a lotta hè spessu cunnucieru cumbattimentu indipendente, arrimbendu si nant'à a so forza è rapidità. In l 'istati di lu 1915, in u golfu di Riga erupted dui destroyers tedescu, chì èranu urdinatu à Piatra è fàlanu i navi Russian.

"Novik" A squadra hè in gradu di fà à attaccà tutti dui d 'iddi, inflicting seria u focu dannu artelleriyskim. E sti exploits militari successu in u biografia di u bastimentu era assai.

ùrtimi anni

Duranti la Rivuluzzioni di uttùviru, lu ligginnariu "Novik" fù mothballed. Solu dopu à a Guerra Civili, in u 1925, si nascia una rimessa à novu parziale è mudirnazzazzioni. A nave fù numinatu. Ora lu distrutturi ligginnariu fù chjamatu unu di i capi di a rivuluzione - "Yakov Sverdlov."

À a fine di quindici anni, a nave fù mandatu à a Punta mari è fù usatu pi scopi di furmazione. In ghjugnu di u 1941, quandu 'ustilità spizzò fora à traversu u fronte, urientali, si dicideru a sfullari la navi navali. U Munniali has been duminiu è "Novik". U distruttore, chi di tantu longu à difende l 'àutri navi di u minefields, curpiu, una minera. Cusì finì a strada liggenni.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.