FurmazzioniStoria

Induve hè Custantinopuli? Comu hè a Citatella Custantinopuli?

A cità ligginnariu hà sustituitu parechji nomi, nazione e imperi ... I rivali eterna di Roma, u viculu di lu cristianesimu Orthodox è la capitali di l 'imperu, chi asisti un seculu ... In Stemma.png muderni sta cità vo ùn vi truvà, però, si hè vivu è criscia. U locu induve era Custantinopuli, trova micca troppu luntanu da noi. Nantu a storia di sta cità è u so lighjendi gluriusa discurremu a stu articulu.

nascita

Fragnu tarra, situatu trà dui mari - u Mari Neru è di u Mediterraniu, di pirsun accuminzarru a lu BC VII seculu Comu si pò dì i testi Grecu, u riva a nord di l 'Bosphorus venenu culonia di Miletu. Asian Coast Strait obzhili Megara. I dui cità di lu vìacchiu affruntà autra - in la parti European di Mileto hè Byzantium, u riva sud - Megara Kalhedon. Sta situazione dirittu u paesi à cuntrullà i Bosphorus. cummerciu di a scola trà i paesi di u Mari Neru è u mare Egeu, toccava rigulari di merchenzie, cumerciu è i navi militari di a spidizioni à purtà customs duties prò di ste cità, chì vi appena addivintatu unu.

Cusì, u locu narrowest di u Busforu, più tardi, chjamatu u golfu di u Horn Golden, e fu unu puntu induve a cità di Custantinopuli.

Prova a catturari Byzantium

Rich e nfluenti Byzantium attrattu da l 'attinzioni di parechji generali è cunquistatura. Circa 30 anni durante i cunquisti di Darius, Byzantium hè sottu u duminiu di l'imperu di i Persiani. Golf vita pocu tranquillu di cintinara di anni, à u so porte s'avvicinò armata di u rè di Macedonia - Philip. Parechji mesi di assediu hà fiascatu. citadini Enterprising è ricchi megliu à pacà u tributu à i tanti invasori, piuttostu cà impegnà in battagghi di sangu è numerosi. Cunchista Byzantium successi un altru rè di Macedonia - Lissandru lu Granni.

Dopu à alessandro Makedonskogo imperu fù frazziunata, la citati vinni sutta la nfluenza di Roma.

Cristianèsimu in Byzantium

tradizioni storica è culturale Rumanu è Grecu ùn era u solu fonte di a cultura di l 'avvene di Custantinopuli. Urighjinarii in i territori urientali di l 'Imperu Rumanu, una nova religione, cum'è l' diffusioni di focu à tutti i pruvinci di Roma antica. cumunità cristiana pigliò in a so schieri populi di a fede differente, cù niveddi di educazione è mediu. Ma digià à i tempi apustolicu, in lu secunnu seculu dC, ci eranu numerosi italiana cristiana è lu primu monumentu di letteratura cristiana. Cristianèsimu multilinguìsimu hè pocu emergenti di u Catacombe e tuppuliau stissa rici lu munnu.

Mpiratura Christian

Dopu à siparazzioni, u tempurale nzignamentu pubbricu la parti urientali di l 'imperu rumanu si messe à ingarà si com'è un statu Christian. Mpiraturi Custantinu pigghiau lu putiri a l 'antica cità, naming lu in Custantinopuli, dopu à sè stessu. pirsicuzzioni di cristiani sò state discontinued, tempii è lochi di cultu di Cristu, accuminciò a essiri revered su purtàrila a tèmpii pagana. Prunelli di sè stessu statu battizatu in a so Fidiricu in N.337. imperatori chì seguitanu esigenza di prumove e difenda a fede cristiana. A Justinianu VI a. aC Cristianèsimu ha lassatu sulu l 'riligioni statu da Banning l' antichi unzioni in lu tirritoriu di l 'Imperu Bizantinu.

tempii Costantinopuli

sustegnu statu di u novu a fede avutu un impattu pusitivu nantu à a vita è a struttura pulitica di l 'antica cità. U paese induve i Custantinopuli, piena di numerosi tempii e simboli, di a fede cristiana. In i cità di l 'imperu ci eranu chjese, tènniru servizii, fà a so schieri di più è più adepts. Unu di i prima cattidrali famosu ci fubbi a stu tempu, hè u tempiu di Sofia in Custantinopuli.

Church of St .. Sofia

U so fundatore hè Chjami Veliky. Stu nomu ha statu tutta a l 'Europa urientali. Sophia chjama un santu Christian, chi biviant in lu BC II seculu Calchì volta rifirisci a cum'è Ghjesù Cristu di saviezza, è management. Dopu à l 'esempiu di Custantinòpuli, l' primi cresii cristiani cu stu nomu si à traversu i terreni urientali di l 'imperu. figghiu e aredi di lu tronu bizzantinu di Constantine, lu mpiraturi Constantius rifabbricatu in lu tèmpiu, facènnunni ancu più bella, è spaziosa. Centu anni doppu, duranti la pirsicuzzioni trattamentu di u prima theologian Christian e filosufu Ioanna Bogoslova, tempii Custantinopuli stati distrutti da i ribelli, e, cattedrale di St .. Sofia brusgiatu à l 'nterra.

U ripigliu di a ghjesgia fù fatta pussìbbili sulu duranti lu regnu di lu Mpiraturi Justinianu.

New capu Christian chjamà à ricustruisce a catedrale. Sicondu à ellu, u Hagia Sophia in Custantinopuli deve esse unuratu, è didicata à a so ghjesgia hè custrettu à altitudini la biddizza e magnificenza di ogni altru stabilimentu di stu tipu in u mondu sanu. Di la custruzioni di stu capi di lu mpiraturi invitatu architetti bè cunnisciutu-e custruite di u tempu - Amphimachus da Thrall è Isidore di Mileto. In architetti suttumissioni travagliatu centu assistenti, è 10 mila. People stati principianu direttamente in u bastimentu. Partita Isidore e Amphimachus hè u materiali più parfettu bâtiment - granito, marmo, è metalli preziosi. Custruzzioni duratu cinqui anni, è u risultatu supirau tutti i sforzi.

Sicondu à i cunti di cuntimpuranei, incascià in un locu induve u tèmpiu, Custantinopuli, rignò sopra l 'antica cità, cum'è una nave nant'à u so onde. Supra lu maravigghiusu miraculu accolta à vede cristiani da tutti nantu à l 'imperu.

U Ndibulitusi di Custantinopuli

In lu VII sèculu a l 'penisula araba, una nova n'aggrissivu statu islamicu - abbasidi àrabba. Sutta lu so prissioni Byzantium persu u so rughjoni urientali, mentri la riggiuni European adaciu adaciu Phrygians, Slavs, Bulgarians. U spaziu induve u Custantinopuli, hà curputu statu attaccatu è inturniatu da un tributu. L'Imperu Bizantinu fù perda u so postu in l 'Europa orientali, è pocu à pocu cascò in curruzzione.

in 1204 e milizie regni cruciati in la flotta di vestiti è i RI Francese pigliò Custantinopuli in l 'assediu mesi-longa. Dopu à una longa resistenza la cità cascò è fù sacchighjata da l invasori. I fochi anu distruttu parechje opere di l 'arti e monumenti. Supra lu pratu, dunni c'era u pupulata e ricca in Custantinopuli, hè poviru e cci fici la capitali Romeyskoy Imperu. Ntô 1261 li bizzantini rinisceru a fattura Costantinopuli da i Latini, ma à vultà in i cità i so anziani amichi ùn hè pussibili.

l 'Imperu Uttumanu

By XV seculu Imperu Uttumanu attivamenti allargatu u so fruntiere à i territori European, sparghji Islam da la spata e mangiunarii affettu à i so pussessi di più è più terra. In 1402, u Sultan Bayezid Turkish digià pruvatu à piglià Custantinopuli, ma fu scunfittu da Amir Timur. A scunfitta a Anker cèdiri li forzi di l 'imperu, è decise tranquillu piriudu di l' asistenza di Costantinopuli di un altru mezu seculu.

In 1452, Sultan Mehmed 2 dopu primurosu di a preparazione, si misi à impatrunissi di u capitale di l'Imperu Bizantinu. Pre-pigliò cura di clientella la citati nica, entouré, Custantinopuli è u so alliati accuminciau l 'assediu. On a notte di 28 di maiu, 1453 a cità fù livatu. Numerosi cresii cristiani foru girava in moschee, imagini di santi e li sìmmuli di lu cristianesimu sparì da a li mura di cattidrali, è più di a Santa Maria Sophia pigghiau mezzaluna.

L'Imperu Bizantinu cessatu a raghjone, è Custantinopuli divintò parti di l 'Imperu Uttumanu.

U regnu di Suleiman u Magnificent detti Custantinopuli una nova "Molino". Quandu si hè custruitu Mugla pintu, chì diventa un simbulu di i musulmani, u listessu cum'è ferma di St .. Sofia di tutti i cristiani. Doppu la morti di Suleiman l 'Imperu Uttumanu tutta a so' esistenza cuntinuau a ornate l 'antica cità di caputravagghi di architittura e architittura.

Retour di nomu la cità di

Dopu à clientella i cità i Turchi ùn ufficiarmenti rinumate lu. Di li greci, si ha mantinutu u so nomu. U cuntrariu, da a bocca di i residenti Turkish e Araba accuminciò a sonu sempri "Istanbul", "Stanbul", "Istanbul" - chi addivintò sempri cchiù canusciuta comu Custantinòpuli. Avà si chjama i dui versioni di l 'urìggini di sti nomi. A prima ipotisi susteni ca lu nomu - a mala tracing in frasa greca significa "I vai in la cità, vai à a cità." Un altru tiurìa si basa nantu à u nomu di Islambouli, chi significa "a cità di l 'Islam". Dui versioni hannu un dirittu à raghjone. Ricchi era, u nomu di Custantinopuli hè ancora usatu, ma in pratica bassu vene in e ripete stabbilutu, è lu nomu di Istanbul. In sta forma di la cità è vicinu à i Stemma di parechji paesi, com'è la Russia, ma di i Grechi hè sempre statu chjamatu in onuri di lu mpiraturi Custantinu.

Istanbul cuntempuraniu

U spaziu induve hè Custantinopuli, avà appartenant da a Turchia. Perciò, u titulu di a cità capitale hà digià persu: da i dicisioni di l'autorità turca a la capitali in u 1923 fù cummossu di Ankara. Puru Custantinopuli, Citatella Istanbul, di tanti turisti, è i visitori à l 'antichi Byzantium hè sempre un grande cità cù assai munumenti di architittura e arti, riccu in lu accuglienti Italia miridiunali, è sempre famosu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.