FurmazzioniStoria

Imperu Bizantinu: la capitali. U nomu di u capitale di l'Imperu Bizantinu

U nomu di u capitale di l'Imperu Bizantinu - u sughjettu di mare Spart'u dibattiti diversi sèculi di i sturiani. Unu di i più beddi è Scurcola Marsicana, in u mondu avia parechji nomi. Calchì volta ch'elli èranu usatu nsemmula, qualchì volta - traballat. L'anticu nomu di la capitali di l 'Imperu Bizantinu hà nunda à fà cù u nomu mudernu di a cità. How to scambià u nomu di unu di i Scurcola Marsicana European nantu à i seculi? Prova à capisce.

Li primi abbitanti

L'abitanti primi noti di la storia di Byzantium era Megara. In u 658 aC. E. funnatu un stabilimentu in u puntu narrowest di u Bosphorus è chiamò Chalcedon. Quasi à u listessu tempu à l 'altru latu di u Strettu di Byzantium rosula cità. Dopu à una pochi di centu anni, dui paesi spettàculu e detti lu nomu di la nova cità.

Passi di Nataraja

U locu giugraficu unicu di a cità u dirittu à cuntrullà u passaghju di e merchenzie in u Mari Neru - à i costi di u Càucasu è Anatolia in Tauris. Ragione di sta cità prestu fattu una furtuna e addivintau una di li cchiù granni tartufi di u Old le Monde. A cità hà cambiatu parechji patroni - era lu cuvirnaru pi la Persia, l 'atinisi, u Macedonians, li Spartani. In '74 aC. E. lu putiri Vizantiume pigghiaru Roma. Di la cità si stenni a trabucinata di tempu restu e benessiri - sottu a prutezzione di bivanna lu paisi cuminciò a sviluppà rapidamenti.

Vizantium Rome

À u principiu di u novu millenniu Vizantium cunfruntatu cù veri periculi. U rivalry eterna trà i nobili Rumanu di lu dirittu d 'esse chiamatu lu mpiraturi cundottu à un errore funestu. I Bizantini pigghiò lu latu Pistseniya Niger, chi lu mpiraturi e nun. In Roma, ncurunatu cu porpura manteau Septimus North - un guerrieru tintu, un gran capu militare è nobili ereditaria. Enragé murmurs Bizantini, u novu capu di l 'imperu rumanu pigliò Byzantium in un scinniri prulungati. Dopu à una longa esercitu trà i Bizantini assediata teniamu tantu. azzione militari longu termine purtatu i cità un disastru e cuntaminazione. Pò dassi chì a cità, è ch'ellu ùn si pò rinvivisce da i malanni, s'ellu ùn lu mpiraturi Custantinu.

novu nomu

Ambiziosu novu Mpiraturi di lu Sacru Imperu Rumanu accuminciau a so carriera cù un numeru di campagni militari, ca lu risurtatu a la vittoria di i truppi rumani. Divintà un maestru di i territori di consumazione di l 'Imperu Rumanu, Giovanni fu cunfruntatu cu lu fattu ca li terri urientali cuntrullata da u guvernatore rumanu in lu modu di semi-nnipinnenti. Era vole à accurtà i distanza tra lu centru e metatesi. È Prunelli di a dicisioni di ripone in li terri urientali di a seconda più grande cità di Roma. Si firmau a lu fruste Vizantiume e dirigiu so sforzi à trasfurmendu quistu paesi stagnante in un bellìssimu capitali di l 'Imperu Rumanu.

Transfiguration accuminciò a l 'annu 324. Mpiraturi Custantinu so asperge stirminiu diliniati cunfini intornu à a cità. In seguitu à chì linia stati stallati nant'à u muru a cità di u novu capilocu. Enorme quantità di dinari e sintimentu parsunale di lu mpiraturi fattu lu miraculu pussibili - ghjustu sei anni, la cità addivintau la cità capitali degnu di u titulu. U prugettu intrata hè accadutu u 11 di maghju di u 330. Nantu stu ghjornu, a cità hà ricevutu una nova via di u sviluppu. Ripigliatu, si fù attivu pupulatu da i culoni da altre regioni di l 'imperu, ci hè da piglià a pompa e buona, befitting la nova capitali. Dapoi lu paisi pigghia lu sò novu nomu - Custantinopuli, e addivintò un embodiment degnu di tuttu ciò chì fù rapprisintatu da l 'Imperu Bizantinu. A capitale di stu statu hè à spessu chjamatu a siconda Rome - surella urientali di a maestà è splinnuri in senza manera nfiriuri di u so fratellu, occidintali.

Custantinopuli è u Cristianesimu

Doppu la divisioni di u gran 'Imperu Rumanu, Custantinopuli addivintau lu centru di lu novu statu - l' Imperu Rumanu. Prestu u paese fù chjamatu da u nomu di a so capitale, è in i libri di storia hà ricevutu sootvetstvkyuschee nomu - l 'Imperu Bizantinu. A capitale di stu statu avissi avutu un rolu di tempurale in lu sviluppu di lu cristianesimu ortodossa.

chiesa Bizantinu professed urtudossa cristianesimu. Rapprisintanti di altri currenti di cristiani bizzantini foru cunziddirati eretichi. U mpiraturi fu lu Méditation è prufani, è a vita religiosa di u paese, ma ùn hè a putenza di Diu, cum'è cusì à spessu in i tiranni urientali. A tradizione religiose era calmu dilute òrdini seculari e riti. U mpiraturi fu lu donu cun auturità divinu, ma però iddu fu elettu tra mera murtali. Ùn ci hè micca succissioni Istituto - nè del Guercino nè ligami persunale, ùn garantiri lu tronu bizzantinu. In stu paese, ognunu pò addivintari mpiraturi ... è quasi un diu. È i signori, è i cità hè piena di forza è di splendore, tramindui prufani è religiosi.

Faci una certa ambiguità in la definizione di Custantinopuli comu la cità in u quali fu supratuttu l 'internet' Imperu Bizantinu. lu gran capitali di u paese hè statu un locu di pilligrinaggiu di parechje generazione di cristiani - u magnificu cattidrali e Chjese simpricimenti maravigghiusu.

Rus è Byzantium

In u mezu di u primu millenniu di u statu di l 'aducazzioni di l' Slavs Eastern cuminciò cum'è impurtante, si messe à siducia l 'attinzioni di i so vicini più ricca. Rusichi n'andò rigulari, randonnée, purtannu 'ncasa i doni riccu di terri di luntanu. Affare di Custantinopuli cum'è boggle u core di i nostri babbi, chi subitu si spargiu a nova nomu Russian di u capitale di l'Imperu Bizantinu. I nostri antenati chiamatu la cità di Costantinòpuli, emphasizing cusì u so ricchezza è a putenza.

A lu crollu di l'imperu

Di tuttu in u mondu hà u so fine. U Populu ùn hè nna stu distinu e lu Mperu Bizantinu. A capitale di u statu una volta maiò fù cunquistata è sua da i suldati di u Mpiru Ottumanu. Dopu à u stabilimentu di a duminazione Turkish lu paisi persu, è u so nomu. I novi patroni megliu a chiamari lu Stanbul (Istanbul). Linguisti sustennu ca lu nomu hè una copia di carbone perversa di un anticu nomu grecu di l 'epopea - la cità. Era sottu à stu nomu, è la cità hè cunnisciuta a stu tempu.

Comu si pò vede, a quistione di zoccu la capitali di l 'Imperu Bizantinu, è cumu si chjama, ùn ci hè micca risposta sola. Hè necessaria a dimustrari ntirissanti epica storica.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.