FurmazzioniStoria

Menshikov Aleksandr Sergeevich: un cortu biografia

Alexander Sergeyevich Menshikov (1787-1869 francese gg.), The gran-niputi di u famosu AD Menshikov, u favuritu e lu apprussimata Peter I, hè unu di i militari mpurtanti, figure, pulitichi è publichi di u 19u seculu, Russia. In più, ci hè statu un diplomat, guidatu u stabilimentu navali, fù attivu in parechje campagni, hè una apprussimata dui imperatori. In una sucetà famosu per a so carne è gaiety. Fu macari lu cchiù granni Bibliophile di u so tempu, cugghiennu una biblioteca di più di quaranta mila libri.

Certi facts, di a vita

Brief biografia alessandro Menshikova, chì vi pò discritta in stu articulu, hè bellu, picchi mostra cumu a diversità è multifaceted avutu u so attività. Iddu nascìu nta na famigghia militare, si ricevutu un attore educazione in casa soia, u liceanu università francese. Madrelingua in parechje lingue straniere, tantu dopu à vultà in casa, si junceru a Board di esteri, induve si facenu per qualchi tempu. Duranti stu pirìudu, Menshikov Aleksandr Sergeevich hè in missione diplomaticu in capitali europea.

Prestu, però, li trasuti nta l 'esercitu e si distingueru in guerra contru à a Turchia (in 1810-1811 francese gg.). Alexander participò à l 'assediu e catturaru di un numeru di furtizzi, in staia u Danube. U ghjuvanottu avia travagliatu bè, mustrà curaggiu e davanu parechji affari, di cui si pigghiau lu Order of St. Vladimir. Doppu ca, addivintau Adjudant di lu mpiraturi vinni in tantu in i so rigina.

carriera militari

iddu si distingueru duranti la Secunna Guerra Munniali. Duranti stu pirìudu, Menshikov hè à la sede principale è participò à tutte e grandi battaglie cù i francesi. À u listessu tempu ch'ellu fù a cultura, addivintannu un capitanu. Iddu, nzèmmula cu truppi Russian si n'andò in ligne oltremare è à stu tempu pudia ancu pruvà stissu prima di lu Mpiraturi, fendu una una ncaricu assai difficiule. Menshikov Aleksandr Sergeevich statu pensa a trasfiriri la squadra Svedese chì raghjunghje li forzi alliati, è si n'andò in i offensiva. Hà coped successu cu lu compitu, guadagnari guasi pienu di canusciri Alexander I. Menshikov cumbattutu à parechje battaglie, per ch'ellu ricevutu una nova abbianu - l 'Order of St. Vladimir. An volume di canusciri a lu mpiraturi di ellu hè ch'ellu hà accumpagnatu u so capu à tutte e lu Campu European su risolviri u destinu di i paesi dopu a guerra di Napulione.

funziunaria

In lu 1816, Menshikov Aleksandr Sergeevich ricevutu un novu postu rispunsevuli in u ufficiu à u sede principale. Ma issu tempu, la corti trasfirìu Atimaono, chì u suppurtava. Tandu, lu postu Menchikoff scuzzulata.

U ruttura finali cu la corti ghjunse dopu à decidi à creà un prugettu di u libbirazzioni di i servi nun servi. In principiu, sta questione hè temàtiche à u principiu di u regnu di lu mpiraturi, ma à a fine di u so regnu, parechji prughjetti libbirali stati firmò in u numeru di differente ozzione di l 'abbulizzioni dâ sirvitù. Tuttavia, Menshikov Aleksandr Sergeevich in 1821 assemi a àutri dui capi di guvernu mpurtanti prisenta un pianu di u elimination di sirvitù, chì fù ricevutu da u rè di u troppu passu. Dopu à sta drôle, si ancu passatu per un freethinker, ca purtava a la rimuzzioni da u tribunali, è chì sottu ùn cundizione: ch'ellu fù dumandatu à piglià un articulu diplomaticu in Dresden chì pigliò cum'è un favurizatu persunale, è cum'è un Dizionario à u bisognu di a terra move luntanu da u capu. Alexander ricusatu l 'articulu è si stalla à u so duminiu.

Riforma di a flotta di

U prossimu tappa di a so vita hè liata à l 'accessione di u novu mpiraturi - Nicholas I. By a so manu, a so dumanda, si statu ritornu à u serviziu. A prima fasa di regnu lu novu l'capu statu marcatu da una brama di riorganizà, la flotta, chì ùn hè guasi rifurmatu sutta lu udiatu. Nicholas I tackled a so cunversione, è si n'andò in tutti i ditagli, di falli la custruzzioni di navi, criazzioni piani. Menshikov ùn hè pràticu in pratica cun affari marittimi, ma ampara u libri sicuru nicissaria sottu à a direzzione di u so prossimu, duranti u so sughjornu in i paesi, chì hè spirimintatu in la disciplina.

New fase

Nantu à u so ritornu à u capilocu di u imperatore Alexander prisentata u prughjettu di trasfurmazioni Department Navy, ca era orvu a canciari stu l 'esempiu di l' amministrazzioni militari. A funzione spiciali fù cunsideratu à u Staff Generale à u Dipartimentu Naval, u capu di i quali com'è un intermediary frà i rè è a guerra. Menshikov tinia u postu di capu di u Staff Naval per truvà un bellu pezzu - da 1829 à 1855. Successivamenti, la sò òpira hà purtatu à u fattu chì u ministru di a marina, in infatti, persu u so impurtanza, dannu manera à u so novu capu di bastone. As Cuvirnaturi-Ginirali Menshikov Finland, parò, li cuntinuau a so carriera militari.

Participazione in guerri

Accupò lu cchiù àutu posti civili, Alexander, parò, cuntinuava à participà à a lotta li battagghi. Menshikov distintu in guerra cù a Turchia. Pigghiau un numeru di furtizzi, è nanzu u principiu di a Guerra Crimean, facianu ASSIGNIEZ diplomaticu. Dopu à u scoppiu di difesa purtatu li forzi navali è in terra, ma a so attività di stu articulu ùn ci hà purtari fama. Sottu u so cummandu l 'armata russa suffertu un numeru di seriu scunfitti supra l' alliati. Nunustanti lu fattu ca li primi deci anni di u regnu di Nicholas I facianu la riforma di lu riurganizà di la flotta, parò, li navi navigazione Russian pudia micca a resistenza di i navi a vapuri di u nimicu. Dopu à u disturbu in a guerra Menshikov statu cacciatu da a pusizioni di militari, cuvirnari lu rangu di Adjudant è un membru di lu Cunzigghiu di Statu. Doppu ca, si ritirò in lu so paese, induve hè mortu in u 1869.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.