FurmazzioniStoria

Battaglia di u fiume, Alta. E di la Russia Ancient

Picculu Ucrainu fiume, Alta, li cui lunghezza ùn trapassa trenta-sette chilometri, hè statu assai marcatu in lu la storia di l 'anticu evenimenti di sangu da ghjucà in u so spondi. Eranu lu risultatu, è una lotta di putenza trà l 'eredi a lu tronu di Kiev, è l' uppusizzioni, un longu tempu salvate trà i nostri antinati è l 'abitanti numadi di a Casanova.

battagghia Fratricidal à Alta River

A storia di a più famosa battaglia chì hè accadutu in 1019, nasci da la morti dû Grand Prince Vladimir di Kiev, mortu quattru anni nanzu, è lascendu daretu à quattru figlioli. Dui di elli, u corsu Yåroslav è Svyatopolk, u capu di i so guerrieri anu converged nantu à a costa di l 'Alta, circannu la spata a fari a so manera à u so putere disigiada. Vicinu à rapportu cù u Sacru Battista di Rus ùn impedisce li stain e so spade sangue fraterne.

Quattru anni nanzu à a manu di Suspect jurij da Svyatopolk, calcicata falà pè u palu di a putenza tutti i liggi divina è umanu purtatu i morti di u so 'altri dui fratelli - Boris è carrozzina canunizatu tandu canunizatu martiri. Per stu delittu Sviatopolk ricevutu da i discendenti di u s'allumìngiu "acculazzari."

tappe di sangu di i lotta di putenza

Battaglia di u fiume, Alta (annu 1019) ùn era u primu scontru trà i fratelli. Volte nanzu u nimicu di l'umanità i so menti sò s'oscurò da lussuria di lu putiri, accumpagna u sangu di u palu di fama inghjuste e la furtuna. Per a prima volta ch'ella hè accadutu in 1016. Dopu à binidittu la morti di lu putiri Apostolicu di a so parent in Kiev si n'andò à Svyatopolk, ma Avanti Jaroslav ellu stessu hè una vittoria di più di u fratellu rignanti, rializatu da elli à a battaglia di Lubitsch.

A seconda volta, u so sangue, sparghje dui anni dopu à i spondi di u Bug Western, quandu Svyatopolk fatti per vindicà si, li chiacchiari di l 'aiutu di u so babbu: - u re di Pulonia Bolesław I, assicutò u fratellu Munniali. Ma i so trionfi hè corta-vissutu - si pigghiau la prumissa di u so aiutu à cuncissioni territuriale è ch'elli èranu a paura di malustari pupulari causatu da a so prisenza, li Pulacchi jetta Svjatopolka a Francese fend per elli stessi. E scantannusi si pò coddu di a so Rusulaghju, traditori Prince fughjita à a Pechenegs, pirdennu accussì, lu tronu dû Rus di u so fratellu Jarosław.

A battaglia frà i minori

E poi, infini, u Luna.avi di lu so esercitu hè la battaglia di u fiume, Alta. E ha cunservatu circa i so infurmazioni assai limitata. Ma da a l 'antica cronachi hè cunnisciutu chì stu tempu Sviatopolk à ghjunghje u so scopu di pigghiari l' aiutu di i furesteri, purtannu cu iddi u Pechenegs battagghia, li seducing cu prumessi di generosu.

Corsu Yåroslav, essendu micca menu ferma cà u so fratellu, parò, hè basatu sulu supra lu sustegnu di paisani, senza resorting à l 'aiutu di cuntrati, è ùn cummerciu cù i terreni Russian. Riiscì à incascià una nutevuli esercitu in Novgorod, armati è dutatu à scapitu di l 'abbitanti, elli stessi. Puntu in u so argumentu penalità di battaglia di u fiume, Alta.

E ùn hà cunsirvatu infurmazione precisa circa induve lu spettàculu in cumbattimentu murtali Vladimirovich. Sapemu solu chì m'hè accaduta à u locu assai induve in lugliu 1015 nant'à a banca, fiume, finì a vita di u so terzu fratellu - Boris. storî antichi dinunziari chi crudeli tumbera durò tutti i ghjorni è si ne vittoria piena-Munniali di u corsu Yåroslav.

zerga di Diu, chì culpisce quellu ghjornu in Svyatopolk hè una ricumpensa degni di u so anzianu Rusulaghju. À salvà a so vita, si pruvau a scappari pi menzu dâ Pulonia di lu Czech Republic, ma nantu à u modu murìa, u k mintuvati. Kiev hè u tronu andò à u so fratellu, falò in a storia sutta lu nomu Yaroslava Mudrogo.

New eredi di a putenza di u principi

Cunnisciutu è un altru di battaglia di u fiume, Alta, hè a data - * 1068. Stu casu hè divintatu una pagina tristi in lu la storia di la Russia, ma dinù di a so memoria hè cunsirvatu in u cronachi esistenti. By stu tempu i magistrati di Russia, sò divintatu i figlioli di u fini di lu prìncipi di Kiev Yaroslava Mudrogo - Vsevolod, Svyatoslav è Izyaslav. Curà tuttu u putere in e so mani, eranu capaci pi suttamèttirisi è Smolensk è Volhynia, salvà fin'à tandu indipendente.

U so triumviratu tintava di salvà u mondu cù una forti e di n'aggrissivu vicinanti -, polovtsian Khan Sharukan. In 1055 ci ancu arrinisciutu a fari qualchi specia di trattatu di pace. Tuttavia, sei anni dopu, trampling nant'à i so prumessi, Cumans occupatu Russia, passava u riva manca di u Dnieper.

A scunfitta di u principi supra li rivi di lu Alta

Up finu à * 1068 cuntinuau capiau na catena, purtannu Gianfranco prìncipi custretti à ghjuntu à scuntrà li à u capu di una numerosi retinue. U risultatu di a campagna hè la battaglia di u fiume, Alta. Storia di a data di stu casu ùn ha tinutu ammucciatu da a noi, è i ditagli di ciò chì hè accadutu in u chì tristu ghjornu nant'à i spondi di l'Alta. Sapemu solu circa la serii scunfitta suffertu da i truppi Russian da l 'asèrciti francisi di l', polovtsian Khan Sharukan.

Misi da vittoria, catena pistari insoru abbinutu, arrubbannu i paisani defenseless è Stepping vicinu a Kiev. citadini scandalizatu dì da u so magistrati, tantu Ignominieusement ritornu da i militari, subitu dà tutti l 'armi e urganizà u shiite, ma fù ricusatu, si ribbillaru, guasi costing prìncipi spiecazione di la putenza suprema.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.