FurmazzioniStoria

"Bagration" - operatu in lu 1944. Brief Description di i participanti, i risultati

Duranti lu Great War Refrains fù rializatu parechje grande-scala militari campagni offensiva di i truppi suviètichi. Unu di l 'chiavi hè u funziunamentu "Bagration" (1944). A campagna hè chjamatu in onuri di lu gran generale di a Guerra Refrains di 1812. Avemu dopu cunziddirati comu lu ncàricu "Bagration" (1944). Ci hà da esse qualificatu prestu u principale lìnii di l 'offensiva suvièticu.

tappa travaddi

spidizzioni militari "Bagration" accuminzau a terza anniversariu di l'invasioni di l'Unioni Suvietica. U funziunamentu statu rializatu in lu 1944 à u fiume, bérezina. truppi suviètichi arriniscìu à entra in a difisa Tedesco in parechji lochi. sustegnu attivu in fendu cusì, si sò disposti a guerrillas. Intensively eranu e truppe offensiva di u 1u Balticu, 1st, 2nd e 3a fronti Linguistica. Cù l 'azzione di sti banni e la spidizzioni militari "Bagration" - NC (1944; diriggenti e cuurdinazione di u pianu - G. K. Zhukov). U squadre eranu Rokossovsky, Chernyakhovsky, Zakharov, Bagramyan. In u quartieru di Vilnius, Brest, Vitebsk, Bobruisk e a est di Minsk sò catturati, è nimicu squassata. uni pochi di attacchi successu sò statu purtatu fora. Cum'è un risultatu di li battagghi fù publicata una parte significativa di Belarus, capitale di u paese - Minsk, lu tirritoriu lituanu, u rughjoni urientali di la Pulonia. truppi suviètichi arrivatu lu cunfini di Girmania Est Prussia.

A prima lìnea principal

"Bagration" pianu (NC 1944) sughjirisci dui volti. Iddi incluse parechji campagni offensiva di i truppi suviètichi. A direzzione di "Internet Bagration" in lu 1944 era cum'è seguita in li primi spirienzi:

  1. Vitebsk.
  2. Orsha.
  3. Mogilev.
  4. Bobruisk.
  5. CREME.
  6. Minsk.

Sta fasa hè accadutu da 23 di ghjugnu à u 4 di lugliu. Da u 5 di lugliu à August 29 assartu era dinù nant'à parechji fronti. In u funziunamentu seconda tappa prughjettu:

  1. Vilnius.
  2. Siauliai.
  3. Białystok.
  4. Lublin-Brest.
  5. Kowno.
  6. Osovetskaya.

Vitebsk, offensiva Orsha

Nantu stu situ di difisa évalué 3a Panzer Army, urdinatu da Santucci. Direttamente da a Vitebsk hè u so 53rd Corps Armata. Iddi cumandava lu gèni. Golvittser. Vicinu à Orsha hè u Corps u 17u di u 4 Army Field. In ghjugnu di u 1944, u funziunamentu "Bagration" fù purtatu fora cun l'aiutu di ntilliggenza. Grazi a idda, e milizie Soviet successi in argutu in la difisa tedesco è piglià a prima fossu. 23,06 tribuni Russian usi di u corpu principali. A nu rolu mpurtanti statu ghjucatu da u 43rd è armati 39th. A prima cuncerna u latu ovest di Vitebsk, u sicondu - u sudu. 39th Armata avìa quasi nuddu supranenza in numari, ma l 'alta cuncintrazzioni di e forze in u spaziu hà creatu un impurtante di dispone lucale in a fasa iniziali di u pianu "Bagration". Internet (1944) in Vitebsk è Orsha hè accadutu successu nant'à u tuttu. Cchiuttostu prestu si arrinisciutu a entra in a parti uccidintali di a difesa è u fronte, Italia miridiunali. 6 di marzu Corps, situatu nantu à a latu miridiunali di Vitebsk turned dissected in parechji pezzi è persu u cuntrollu. Più di i seguenti di ghjorni, mureru lu cumannanti di la divisioni è course. A parti cullezzione di a cunnessione persu cu iddi, muvimenti in picculi gruppi di l 'ovest.

libbirazzioni di u paesi

June 24, di u fronte, Balticu 1st arrivatu lu Dvina. Army Group "Nord" hà pruvatu à tumblr-attaccu. Tuttavia, u so avanzà schiarisci stende. In Beshenkovichi inturniatu gruppu spina D. sud Vitebsk statu introduttu travaglià cavalleria œil Oslikovskogo. U so gruppu hè divintatu abbasta cursa a mossa di u sud-ovest.

In ghjugnu di u 1944, u funziunamentu "Bagration" fù rializatu u situ Orsha pianu pianu. Stu hè duvuta à u fattu chì ci hè sempre statu unu di i più putenti RI divisioni Tedesco - n'assartu 78th. Era assai megliu furmata di l 'àutri, avìa lu supportu d' 50 hunting self-propelled. Hè dinù ogghj parti di lu 14 Division Motorized.

Tuttavia, à u cummandu Russian cuntinuatu à azzione u pianu "Bagration". Internet 1944 seti i surghjenti di u 5th Tempe Tank Armata. surdati Soviet tagghiau la linia trenu da a Orchies à punente in Tolochin. Li tudischi eranu custritti a sonai a lassari la citati, o à pessi in l ' "pignata".

La matina 27,06 Orsha statu viutatu di u invasori. 5th Tempe. Panzer Army accuminzau avanzavanu à Borisov. 27,06 in la matina, è fù liberatu è Vitebsk. Here difesu gruppu Tedesco, sò sposti in a vigiglia di artiglieria è aria colpi. L'invasori anu fattu parechje prove à entra in lu duppiu. 26,06 Unu di li era successu. Tuttavia, uni pochi ore dopu circa 5 mila. Tudischi eranu dinò inturniatu.

risultati avanzà

À ringrazià à a offensiva di i truppi suviètichi quasi luvatu cumpletamenti Corps 53rd fù abbuttata da i tedeschi. By unità fascista arrinisciutu a mancari di 200 pirsuni. Haupt As dischi vede, quasi tutte e di li stati ferti. forze Soviet dinù arrinisciutu a scunfitta di u 6th Corps è Group D. Stu statu fattu pussibili da pianu "Bagration" di matematiche Cuurdinau di a prima tappa. Internet 1944 in Vitebsk è Orsha hà u dirittu di eliminari la flanc u nordu di l ' "Center". Era u primu passu di a gruppu 'ambienti più cumpleta.

Battles in Mogilev

Stu statu cunziddiratu comu lu parti, fronte, di u verbu ausiliari. 23,06 preparazione artiglieria diffusion statu purtatu fora. L'esercitu di la 2nd Front Deutsch messe à furzà u fiumu. Prony. Per lu pigghiau la ligna di difesa francese. "Internet Bagration" in ghjugnu di u 1944 hè accadutu cù l 'usu attiva di artiglieria. U nimicu fù quasi cumpritamenti supprimuti da lu. In direzione Mogilev abbasta viloci ingegneri sò guidata Ponti di 78 di u passaghju di l'infanteria, e 4 60-face pisanti viaghju à l 'arti.

Parechje ore dopu, a maiò parti di a bocca di a pupulazione francese abbandunatu da 80-100 à 15-20 populu. Ma parti di l '4th Army, arriniscìu a mossa à u sicondu Marque su p. Basho arquantu spiicalli. "Internet Bagration" in ghjugnu di u 1944, cuntinuò lu Dnieper custrincennu l 'a sud e a nord di Mogilev. 27,06 a cità, entouré, e pigghiau lu attaccu di ghjornu dopu. Mogilev fu cunquistata circa 2 milla. Priggiuneri. À mezu à elli hè u cumannanti di l '12 RI Division Bamler e cumannanti fondo Ermansdorf. L'ùrtima rivela attruvati curpèvuli di fari 'na gran numaru di crimini, seria e coddu. U ritiru di li tudischi si pocu à pocu di più, è più disurdinata. Sinu à 29,06 hè statu distruttu è cunquistata 33 mila. Suldati, Tedesco, 20 serbatoi.

Bobruisk

"Internet Bagration" (1944) hè la criazzioni di l ' "ugna" South di ambienti grande-scala. Stu azzione fù rializatu u più putente è numerosi, fronte, Linguistica, urdinatu da Rokossovsky. Cumenciu intarvena in u cantu offensiva dritta. A resistenza è megghiu nfruènza 9 gèni Field Armata. Giurdanu. a eliminari prublema di u nimicu fù solving da crià "chaudière" lucali vicinu Bobruisk.

U offensiva messe in u sudu 24,06. "Internet Bagration" in lu 1944, hè l 'usu di un apparechju quì. Tuttavia, e cundizioni complicate accumpagna u so funziunamentu. In più, à u spaziu stessa ùn era assai favurevuli di l 'offensiva. truppi suviètichi avianu a superari pi un calmu, palude inglese swampy. Tuttavia, sta strada fù sceltu apposta, perchè stu cantu di la difisa tedesco hè debuli. 27,06 intercept tinia di strade da Bobruisk à u nordu è a ovest. forze Key tedesco stati inturniatu. U diamitru di l 'anellu hè circa 25 km. U funziunamentu di libarà Bobruisk era successu. Duranti l 'offensiva, dui palazzi stati distrutti - u 35th armata è i 41st Panzer. U rout di u 9 Army dirittu à apre a strada di Minsk da lu nord-est e sud-est.

Battles in CREME

Sta linia di tomba mente a lu cumannu Russian. A eliminari lu prublema principia Baghramyan. In fatti, trà Vitebsk, opérations Orsha è CREME hà micca entra. U avversi principali prumossa 3a Panzer Army, l 'esercitu di l' (esercitu campu di 16) "Nord". In riserva, li tudischi avìanu 2 divisioni infanteria. operatu Polotskaya ùn hè compiu in un tali rout cum'è a Vitebsk. Tuttavia, ci hè u dirittu di privà u topu pinnutu nimicu, imbrancamentu ferrovia. Cum'è un risultatu, a minaccia hè statu cacciatu u 1u Front mari e lu gruppu di asèrciti francisi "Nord" sò state bypassed da u meziornu, chì travaglia Flanker.

U ritiru di u 4 Army

Dopu à a scunfitta di u flanks Italia miridiunali e sittintriunali vicinu Bobruisk e tudischi Vitebsk stati intrappulà in un rectángulo. muru Eastern furmati Drut River, Western - bérezina. Da u nordu è sudu eranu i truppi suviètichi. Di l 'ovest di Minsk stata trova. Chi hè u principale colpi di l 'esercitu Soviet stati andà in stu sensu. U flanks di u 4 Army effittivamenti nun hannu na cupertine, iamme. Gene. fond Tippelskirch urdinatu un rifughju à traversu l 'bérezina. Per fà quessa, avemu avutu à aduprà una strada Terre da Mogilev. Sicondu à u solu ponte, li forzi tedesco pruvatu à spustà a riva uccidintali, suvitatu una bombers u focu focu è aviò attaccu. By cuntrullannu lu viaghju avia a fari cu la polizia militari, ma ella, si ritirò da u compitu. In più, à u situ era àutra attiva. Li passò lu attacchi custanti di u pusizzioni tedesco. A situazione di u nimicu fù cumplessu da u fattu chì da funneling cateni intro da un gruppu di i parti ruttu in altri duminii, com'è fora di Vitebsk. In stu fattu, lu ritiru di u 4 Army hè lentu è fù accumpagnatu da grande pirduti.

A Battaglia di u latu a sud di Minsk

In l 'offensiva stati, mener, i gruppi tilatica -, unità travaglià è cavalleria-travaglià machini. Part Pliev abbasta viloci prugressi à fà la partendu Slutsk. A cità di u so gruppu lassò la sera, 29,06. Duvuta a lu fattu ca prima di li tudischi, fronte, Deutsch 1st suffertu vinciri, si hannu picca resistenza. Slutsk stessu difesu cumposti 35 di marzu è 102 divisioni di marzu. Iddi sò urganizati resistenza. Pliev tandu lanciau un attaccu nant'à trè flanks simultaneously. Stu assartu era successu, è à 11 in la matina 30,06 a cità fù à verificà di tudischi. By 2 unità horse-travaglià di lugliu Pliev pigliò Shults, tagghiannu fora u gruppu chjassu in lu sud-est. U avanzà statu purtatu fora abbastanza prestu. A resistenza nfruènza picculu tedeschi gruppu pocu.

Battaglia di Minsk

À u fronte, accuminciau a chjusa riserve mobile, di i tedeschi. Iddi èranu chiddi principalmente da iavanu a parti Ucraina. Prima ghjuntu u 5th Division Panzer. Hè rapprisintatu un grandi minaccia, presa in contu u fattu chì più di u passatu uni pochi mesi, hà quasi micca ùn participà micca à u cumbattu. U gruppu hè ancu dutatu, è rearmed rinfurzatu 505th pisanti battagghiuna. Perciò, u puntu debuli di u nimicu quì hè u infanteria. It cumprinnìu o di a prutezzione, o chì hanu suffertu perditi impurtante divisioni. Supra lu latu a nord ovest di Minsk passau una seria di battaglia. Tankers dichjaratu nimicu u Elimination di 295 à calculer suvièticu. Tuttavia, senza dubbitu chi iddi stissi patutu perditi seriu. The 5th Division fù ridutta à 18 serbatoi stati persi tutti l ' "bianca" 505 Battaglione. Cusì, i cumposti perdi u so capacità à influenzari lu cursu di la battagghia. 2nd Tempe. July 1st Corps si avvicina la periferia di Minsk. Barbara intornu, u spizzò, in la cità da la latata nord-ovest. Simultaneously da u sudu ghjunse Rokossovskogo distaccu da u nordu - i 5th Army Panzer, è da u livanti - gruppi cumminata forze vrazza. Minsk difesa ùn durà longu. A cità fù malamenti guastatu da li tudischi comu principiu di u 1941. Masti tragettu ciuscia ghjente.

A lu crollu di lu 4 Army

U gruppu inglese fù circundatu, ma ancora tintava d 'entra in a ovest. U nazzisti ancu in battaglia incù machetes. A cumannu di l '4' armata, scappò à u punente, tantu ca lu cuntrollu di cuncertazione esercitatu invece di fondo Tippelskirch la testa di u 12e Army Corps Mueller. July 8-9, resistenza inglese in u "pignata" Minsk fù infini ruttu. Sin'à 12 numari durò pulizia: unità rigulari, assemi cu l 'guerrillas sò neutralized in i furesti di picculi gruppi di u nimicu. Dopu à sta guerra, da l 'est di Minsk finìu.

seconda gamma

Dopu à maturà di a prima tappa di funziunamentu "Bagration" (1944), tempu di parlà, u massimu vinìa P'aggiuntari arricivutu successu. À u listessu tempu u asèrcitu tudiscu pruvatu à appacià u fronte. In lu secunnu parcu lu unità Soviet appi a cummàttiri cu li tudischi riserve. A seguita di 'esercitu di l' Third Reich à u listessu mumentu ci era cambiamenti persunale. Doppu la cacciata di i tedeschi da CREME hè statu un novu compitu nanzu Bagramyan. 1st Front Balticu statu pensa à purtà fora un offensiva in u nordu-punente, in u sensu di Daugavpils, è à l 'ovest - à Sventsyanam è Kowno. U pianu era di rumpiri pi menzu di lu mari e ficcate viaghji missaghji esercitu "Nord" da u restu di l 'esercitu di l' Wehrmacht. Dopu à flanking parmutazioni principia musi battagghi. e truppe inglese varchicedda cuntinuau a so counterattacks. 20,08 U offensiva messe nantu Tukums da a est e a ovest. Per un cortu pirìudu, li tudischi arrinisciutu pi rimettiri cumunicazioni trà i parti di u "Centro" è "Nord". Tuttavia, la 3a attaccu Panzer Army in Siauliai hà fiascatu. In fini d'aostu, una ruttura mannu a li battagghi. 1st Front Balticu finitu a so parte di u funziunamentu offensiva "Bagration".

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.