FurmazzioniStoria

Granduca Andrei Vladimirovich: un cortu biografia

Principiu di u 20u seculu, hè unu di l 'èbbica cchiù cuntruversu e ricchi in a storia Russian. Ricordi è provi ducumintali di l 'èbbica suprattuttu particulari, ma si sò sughjettu a mudificazione è qualchì volta ancu falsified documents in l' èbbica suvietica. U più priziosu i pochi di cullezzione descrizzioni scritti di evenimenti, lascendu da quelli chì eranu "in l'altra parte di u fronte". In particulare, u diari, chì per dicennii purtatu u granduca Andrei Vladimirovich Romanov, cunnisciutu durante a so vita jobs Agostu permette un 'idea di quantu influinzatu a Rivuluzione di ferraghju, a prima guerra mundiali è i Revolution ottobre nantu à a vita privata di u nobili Russian, oltri à amparà ciò ch'elli anu campatu in i primi anni di migrazzioni.

a famiglia

Andrey (Great Prince) hè natu in Tsarskoye Selo, May 2, 1879. U so babbu era lu terzu figghiu di lu mpiraturi Alexander II, chì ellu stessu pà un tribunu, un pienghjite micca duranti la guerra cù a Turchia è di tanti anni servi lu cumannanti di l 'District Military St. Petersburg. Cum'è per a mamma di u granduca, ch'ella era a figliola di u granduca di Mecklenburg-Schwerin è occupa un postu particulare in la corte Russian, statu avissi a essiri un gran schemer è qualchì volta ancu stissa eclipsed la mpiratrici Aleksandru Fedorovnu.

Altronde Andrei Vladimirovich, in a famiglia avia quattru figlioli:

  • Lisandru, chì morse in naive.
  • Kirill, chì si prucramau in 1924 da u Mpiraturi All-Russian, ma micca ricunnisciutu da altre grandi principi è i mpiratrici Maria Fedorovna.
  • Boris, Major General, Ataman di i truppi cusacchi.
  • Elena, chi si maritò un Riuzzu Grecu Nicola.

Zitellina è Bovisio

Comu tanti autri scions di a famiglia reale, Andrey (granduca), li cui biografia hè datu sottu, educazione cumuna ricevutu a la casa. It allivatu da a so mamma, chì invitatu a praticari cu i figlioli di u megliu i prufessori di San Pietruburgu.

In 16 anni, u ghjuvanottu era ammissu à u serviziu, è dopu à un tempu intruti in u Lingatere School Mikhailovsky è maiori, in 1902.

Dopu à cumplettani u so studii, u granduca Andrei Vladimirovich fù numinatu un dopu, sottutinenti à u quintu Tempe batterie cavallu artiglieria œil, ma si dicidi di cuntinuà a so educazione.

Per quessa, addivintau un studiente di Alexander Military Law Academy è maiori da lu in u prima categuria, fù impiegatu subitu subitu da i militari è i magistratura. Dapoi u gran Andrei Romanov parlava parechje lingue European, da u 1905 à u 1906 ci fù particularmente à a prima università mamma à purtà fora spustamenti di i precetti criminali militare, in altri paesi.

più carriera

In d 'aostu 1910, u granduca Andrei Vladimirovich fù numinatu cumannanti di u quintu vitru di cavaddu-artiglieria œil di a vita, guardie, è parechji mesi dopu ricevutu u batterie artiglieria Don cusacchi. In ghjiru à a stessa epica, era un senatore, senza u bisognu di una prisenza in u dipartimenti.

Quandu u Prima Guerra Munniali, Andrei (Prince, quale biografia hè cunnisciutu davanti à l 'ultimu tecnica) fu urdinatu à stà à u Staff General. Tuttavia, à u fini di la primavera di l 'annu doppu ca vinni numinatu cumannanti di l'artiglieria, cavallo di i vostri Life, è 15 d'aostu fattu una grandi generali.

Doppu la Rivuluzzioni di uttùviru

April 3, 1917, davanti à u principiu di l'evenimenti rivoluziunariu, u granduca Andrei Vladimirovich datu a so dimissioni da i so uniformi.

Doppu la Rivuluzzioni October ch'ellu era cù a so mamma è u fratellu maiò, Boris si trasfirìu a d'Ampezzo. In d'aostu 1918, i dui Grand duchi, fu arristatu e apprima ô Pyatigorsk. By un casu furtunatu lu cumannanti Girl hè un anzianu artistu, chì era una volta in Paris, Andrey Vladimirovich Spa da a puvertà. Si lassau jiri di i fratelli sottu à a casa arrestu, è ch'elli, nsemi a lu so di aide, Colonel F. F. KUBE, scappò à Kabarda, induve ammucciatu a la muntagna sinu à a fine di settembre.

À esse in gradu di lascià u paese in casu di un sviluppu di u negativu di la situazioni, u Grand duchi, incù a so mamma si trasfirìu a la cità u portu di Anapa. À a fini di 1918, Ghjunse à u listessu General Caspian - u capu di i basi British in Russia. Iddu purghjiti Maria Pavlovna pruposta furmali da u Guvernu United Kingdom à andà in altrò sottu à a prutezzione di u so militari.

Grand Duchess ricusatu di lascià u paese, è disse ch'ellu avissi a fari accussì sulu si a scelta ùn sarà. In risposta à General Caspian dumandò s'ellu Andrei Vladimirovich usatu pi cummattiri lu asèrcitu vuluntarii spartuti, a cui Maria Pavlovna dettu chì i membri di a dinastia di Romanov hè mai stata è ùn piglià parte à u Guerra Civili.

Vol

In marzu 1919, Anapa manca Boris, chì fù accumpagnatu da u so avvene moglia Zinaida Rashevskaya. Subitu, u British mandatu una seconda volta per Mariey Pavlovnoy nave, è Admiral Seymour è dumandatu u so figliolu à andà à Custantinopuli, si l 'a cità hà da accustà u bulscèvica.

Grand Duchess ricusatu torna è si stalla à d'Ampezzo, induve hà vissutu incù u so figliolu, finu di dicembre di 1919.

Sendu chjaru chì u muvimentu White hè hopelessly persu, u raprisintanti di a famiglia reale si trasfirìu a Novorossiysk, induve ùn si lasciò u bastimentu Russian "Semiramide" di circa un mese, à campà in Cars, finu à 19 di ferraghju. Entri in Custantinopuli, mamma è figliolu ricevutu un Festa Francese è andonu à l 'Europa.

u matrimoniu

In marzu 1920, u granduca Andrei Vladimirovich ghjuntu in la cità di a Cap d'Ail, nant'à a Costa (France) à la villa, di u famosu bailarina Mathilde Kshesinskaia. Più di l 'anni, sta donna, hè u paris di u futuru Zar Nicola e granduca Sergei Mikhailovich. Perciò, u veru amore di un bailarina hè Andrey Vladimirovich, da quellu chì hà datu nascita à un carusu ca ricivìu lu nomu di Krasinski.

Doppu la rivuluzzioni Kshesinskaya cù u zitellu siguita u granduca è vissutu appicciata à ellu in d'Ampezzo, Anapa è Novorossiysk com'è Maria Pavlovna ch'ellu era forti contr'à u raportu cu 'figghiu l'donna, cumpurtamentu scopu spartutu.

In u 1921, dopu à a morte di a so mamma, Andrei infini moglie Matilda Feliksovna è aduttatu Vladimir Krasinski, ca ricivìu lu nom Andreyevich.

A vita in esiliu

Doppu la morti di la famigghia Riali unu di i pussibili pritinnenti a lu tronu Russian hè u granduca Cyril. frateddu minori wholeheartedly suppurtatu quessa, malgradu a risistenza da altri membri di a famiglia reale.

Oltri a chistu, si vinìa lu duviri di austu, raprisintanti di u suvranu-mpiraturi Kirill I in France. Sapemu dinù chì era in favore di Anna Anderson, chì hè cum'è u Duchessa di Santa Anastasia - figlia di lu mpiraturi Nicola II, ma sottu à la prissioni di la famiglia imperiale rivela retracted so cunfissioni.

Duranti la Secunna guerra munniali

Duranti l 'occupazzioni Nazi de France, Vladimir Krasinski fù arristatu da a Gestapo comu un membru di l' Unione Europea di Young Russians, ghjambi à i punti per-Suviètica. Quandu Andrey hà amparatu chì un giuvanottu imprighjunatu in un campu di cuncentrazione, ci era guasi lu duluri. Si falava à Paris è chersi aiutu da i rapprisintanti di l 'emigrazzioni Russian, ma ùn ci era micca un sustegnu. Solu dopu 4 mesi in prigiò Vladimir Krasinski isciutu da toglie i carichi di attivitati "dannusu" contra Germany.

In lu pirìudu doppu la guerra

Doppu la libbirazzioni di France Andrey attivamenti forti in la vita di urganisazione tujino. In particulare, dipoi u 1947 guidatu u Association Russian Tempe. Allora Andrei Vladimirovich salute suffrianu forza, è ch'ellu era malatu per un bellu pezzu. In più, i finanzamenti di u granduca è Matilda Feliksovna casticatu depleted, è ch'elli coped sulu cu l 'aiutu di u so nipoti Vladimir Kirillovich è anzianu studianti di a so moglia.

Granduca Andrei Vladimirovich: circle

Duranti l 'anni di u so serviziu in l' esercitu Romanov hà curputu vinciu ncuraggiamentu da u cummandu. In particulare, in l 'èbbica pri-rivoluziunariu, addivintau un cavaleri di l' ordini:

  • Santa Maria Andreya Pervozvannogo.
  • Santa Maria alessandro Nevskogo.
  • Santa Maria Anne I st.
  • acula di biancu
  • Santa Maria Saverio I d 'Art.
  • Communication. Vladimir et al.

In più, hè curputu statu attribuitu ordini è Cuncorsu di u monarchs di Bulgaria, Serbia, Prussia, è cetara è cetara.

Avà sapete chì era Andrey Vladimirovich Romanov (granduca). A storia di a so vita avissi a èssiri cumpritamenti diversi s'ellu ùn hè natu in u periodu di granni canciamentu chi canciau la vita di miliuna di pirsuni n tuttu lu munnu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.