Home e famiglieHolidays

Legenda di Day l'Valentine - la storia di la putenza di u spiritu umanu, chì sà quantu à amore

Day l'Valentine - u santu patronu di amanti - hè celebrata u 14 di ferraghju. In stu ghjornu di annuel, o simpricimenti coppie amurusa di u sessu oppostu. Dinù in u 14 di ferraghju - party anniversariu di Valentine è Valentine.

i paesi sfarenti cilibrari la zona in modu differente. In i Stati Uniti d'America è Germany, màschera sò culleghi, è u populu di Parigi sò rispettabili micca solu populu, ma dinù l 'animali: gatti, i cani, parrots è porci, ciliegie. The Japanese dà autra cioccolatu, e lu Francese - essayer.

U ghjornu di Valentine si dicisi à ritruvà u ughjettu di u so amori, a dà altro (drawing Scritti in la forma di lu cori) Valentine, lu cori mpastata cuire, accordu a data è a arrangé una sera, pranzi.

As cù altre vacanze, Day l'Valentine hà a so storia, i so 'eroi - un prete rumanu e mèdicu Valentin. Siccomu l 'eventi hè accadutu tanti seculi fà, oghje hè difficiule à parè soiu chì i lighjendi fiction: sopravviventi, è chì - a verità. Una cosa hè sicura: a legenda di Valentine l'prisenta un straordinariu fortitude persona strasurdinariu chì sà quantu à amuri to prossimu cum'è scritti in a Bibbia.

martiri

Valentine hè unu di li parrini di Roma antica, ca la fidi cristiana. U mpiraturi timendu paganu dii Mercury e Zeus. Cristiani in quelli ghjorni, harassed e sottumessi à la turtura.

Una guardia affirrò Valentina e cci purtava a lu mpiraturi. U guvernatore, pruvatu di cunvince a Santu Patri pi fari 'na Luna in Cristu, à cambià u so credenze. Ma Day l'Valentine, una legenda chì supravvivi a sta ghjurnata, hè adamant - si priava a Diu, e chi ùsanu lu mpiraturi di scuntu.

Tirannu girava una arechja di Licodia a dumanda di u prete Asterius è dignitary pruponini Valentin passà u testu. At Asteria hè figliola cecu, è ch'ellu fù dumandatu à u ritornu di a visione, ragazza. À ringrazià à i prieri zitellu passiunatu vistu u lume, è a famiglia di u cinturione, cridendu à un miraculu, aduttatu lu cristianesimu.

Locu circa ciò chì era accadutu, lu mpiraturi urdinau ca tutti i cristiani à a prigiò, è di Valentina batta cu canne e faete. U prete courageously pigghiò tutti i testi è morse sottu à a manu di u executioner. Chì d'un tali la liggenna di l 'alberghi Day l'Valentine, ma ùn hè micca u solu unu.

prete

N'àutra liggenna circa Valentine seriu circa cumu u prete si n'andò contr'à a vulintà di lu Mpiraturi. At lu tempu di l 'imperu rumanu guverna Claudius II. Tirana avia pocu scunfittu li terri si circava di allargamentu di la frontiere di i so casteddi. , Ma li surdati, bivanna era senza vulìrilu a luttari, perchè ch'elli ùn vede u puntu in la lotta.

Claudius II dicisi chì i suldati ricusatu a pigli vrazza, pirchì tanti di li hannu famiglie è i zitelli. Allora, in l 'imperu una lege fù passatu impediscendu a maritari. Di sicuru, u populu di Roma era cuntrariu a 'stu drittu.

dicretu irrazziunali uppusizione è Valentin. Iddu stanti, per ch'ellu fù arristatu è imprigiunatu ammucciuni ncurunari. Ci u prete cascatu in amore cun figlia l'jailer francese, ma dipoi ch'ellu avia un votu di celibacy, ch'ellu ùn pudia dà bois à i so sintimenti. esicuzzioni dici Valentine scrissi na littra a lu so amanti è misu a lu fiore missaghju crocus crocus. In una versione di i tradizioni, a donna era orvu, ma lu putiri d 'amuri e fede, aiutò so à vede. U ghjornu dopu, dopu à mandà u lettera - 14 di frivaru - Valentine statu eseguitu.

Aesculapius

Valentine hè micca solu un prete, ma dinù un dutturi. Duranti cure, pruvò micca à rallentà malatu di maladi. Pain étoilés erba, lavare i firiti cù lu vinu e droga amara stati dilujùtu cun latti e di meli.

Una volta in la porta Valentina pichjà. Ci èranu i jailer & di lu mpiraturi rumanu. A so figliola era natu cecu, è i guardia dumandatu lu mìadicu di risanà i so. U prete sapia chì hè impussìbuli di risturà a vista, ma sempri scrittu erbe è prufumi. In seguitu, Valentine fu arristatu di li cumminzioni riliggiusi e cunnannatu a morti. On a vigilia di a so morte, Valentine scrisse una lettera 'amuri di la ragazza, dopu, lettura, chi, ella, videndu u lume.

A legenda di San Valentine hè assai simile à i piani di nanzu, ma nunda di stupente in issu. In quelli anni, u prete avia pussutu esse un dutturi e un scienziatu, un pissicoluggu è un prufessore, è ancu ghjudicà puesia.

amicu di i zitelli

N'àutra liggenna dici ca la giuvintù Roman Valentin amatu ghjovanu i citadini di l'Imperu, è passatu spesa tempu cun elli. U ghjuvanottu era un Cristianu, perchè ùn timite i dii pagani. Per stu fu mpriggiunatu.

I zitelli parlerà mio amicu più vechja, ghjuntu à i càmmara, finestra, a cui ci vinni Valentine, purtò littri cu dichjarazione d 'amuri. Sfurtunatamente, ghjocanu cù i so pocu amici u giuvanottu pudia micca, perchè ci hè a cunniscenza è statu cunnannatu a morti. The Legend of Santa Valentine - un amicu di i zitelli - hè menu bè cunnisciutu chè l 'altri foli.

canonization l'Valentine

Temperance Valentine fù canunizatu nanzu la siparazzioni di la chiesa cristiana in u Orthodox e cattolicu pricisu, a 494 aC. E. nant'à l 'azzione di Pope Gelasius. Leghje St. basau nantu à u ghjornu di a festa pagana nascìri (14 di ferraghju), quandu li carusi e donne eranu più à a cappella di a vita bassu. Oghje, in u PANTHEON di a chiesa, ci sò trè sante, porta stu nomu: Valentin Dorostolsky Martyr, Martire Valentine Interamnsky è Valentin Luciano.

U cleru ùn ricevi l 'idea di u rapportu cù u image of ghjornu di Santa Maria Valentine, dà amore perchè tù bisognu di tutti i ghjorni. Santa Maria Valentine, la liggenna di cui dici ogni tempu in modu differente, hè revered cum'è un martiri ca suffertu di a so fede.

The Church Orthodox festighjeghja Day l'Valentine u 12 d'aostu. In issu ghjornu, è u altri ghjorni, i fideli hannu l 'uccasioni di venerate li relìqui di u santu in a ghjesgia di u Cristu lu Sarvaturi a Mosca. A legenda di Day l'Valentine hè in u core di tutti i populi cum'è u ricordu di u gran martiri.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.