FurmazzioniStoria

Principate in Ancient Rome - ciò chì hè chì?

Principate in Ancient Rome - chistu è un piriudu particulare in lu la storia di lu so 'iniziu Imperu, chi durò da u 1u seculu aC. E. à l '3a seculu aC. E. u capu di u putere in una data èbbica unisci la funziunalità di a munarchia, è u populu corsu. A Testa di Statu fu chiamatu Princeps, t. E. u prima à mezu à signu. Cusì, si mittìanu a natura demucraticu di a so putenza. Iddu era dinù stimatu tribunu di u pòpulu, di culligamentu cusì à a vostra faccia à parechji funzioni è puteri.

Principià iscrizzione

Principate in Ancient Rome - hè una forma particulari di cuvernu, quali fundamenti messa da Yuliy Tsezar. Perciò, u stabilimentu finali di u sistemu statu ricolla à u regnu di u tempu sò succissuri di Uttavianu Augustu. Ancu in u 1u seculu aC. E. istituzioni ripubblicanu aghju cessatu di risponde à u bisognu di pisi, aumintau lu putiri. Cum'ellu ci era una cità-polis, autorità a demucrazia a permanenza effittivamenti è u cuntrollu, però, quannu accuminza a furmari l 'imperu, issi diritti sò micca risista cù i so affari. Principate in Ancient Rome - chistu è un piriudu di passaggiu ntra l 'Ripublica è i munarchia tiucrazzii. U fattu chì Caesar ùn ghjocanu à liquidate subitu i vechji istituzioni ripubblicanu è creatu un sustituiri in la forma di nu sistema di cuntrollu, chi addivatu i vechji features, amministrazione, ma in u listessu tempu, aiutò à rinfurzà i puteri di i ùnica suvrana.

carattiristichi di u populu corsu

Quandu u novu prughjettu sistemu sò statu cunsirvatu di u vecchiu règgimi. Per esempiu, ancora convened reunione publica. Sutta stu cuncettu di a scienza indettatu u insemu di tutti i citadini média à affruntà i più impurtanti à tematiche pulitica. In l 'èbbica di l' anni Ripublica in andavanu à parechji tippi di reunione: propertied, aristucratica e ginirali, senza alcunu ristrizzione. Principate in Ancient Rome - chistu è lu stadiu chì hà cunsirvatu sta mpurtanti istitutu, ma si perde u so valore durante stu piriudu. Oltri a chistu, si osserva, curruzzioni, mangiunarii è ancu di viulenza contru à u councilors.

statutu Sinatu

Stu impurtante vàscia sò bè cunsirvatu, ma u so puteri sò avà limitatu. Funzione di i so membri, fù ridutta solu à i fatti chì appruvazioni di liggi chi ci vinni da u capu di statu. Cusì, si messe à circà antìtisi Roma antica. piriudu principato, quasi luvatu cumpletamenti cambiatu u so anabbagliante pulitica, nunustanti lu curatu apparenti di u vechju ordine. Avà u Sinatu hè solu una riunioni di i rapprisintanti di l 'antichi clan Patrice guidatu da lu stissu mpiraturi, ca chiamati u prima à mezu à elli. Sottu Diocletian, u corpu, i rigulamenti hè stata girata in lu cunzigghiu a cità, è sottu à Prunelli di statu creatu da a seconda senatu in la nova capitali, chi fu datu uguali dritti cù i vechji. Cusì, unu di i più impurtanti, simboli, di a Republica francese antico infini persu u so valore cumandu.

riformi in August

Political sistemu principato, in la Roma antica accuminciau a canciari lu turnu di u 1u seculu aC. E. - u 1u seculu aC. E. Divinni accussì lu capu di u Sinatu di zakonosoveschatelnogo corpu in un corpu, legislativu. U fattu chì u novu mpiraturi manifestanti fortementi lu so ingagiamentu à lu vecchiu riggimi in ordine per revuluziunà, u so pesu à mezu à a ghjente è di valurizà u so statutu. A manu dritta d '' iniziativa legislativu ferma di e guàrdie. U Sinatu mantinutu funzioni ghjudiziarie, puru siddu a fattu tuttu lu putiri di lu in issu spaziu hè cunservatu di lu Mpiraturi. Cusì, à pocu u populu corsu in un imperu girava Ancient Rome. Ghjuvantù Empire (Principate hè u so primu stadiu) sempre tene u spuntà di u vechju di modu demucraticu.

novu corpu

Re primurosu di dispose di tutti i zoni di lu cuvernu, puru siddu a parolle assai mpurtanza a impurtanza di u curatu di u Sinatu. Tuttavia, comu stu corpu rigulamenti hà persu u so impurtanza, poni tistimunià da u fattu chì sottu Augustus furmatu un novu corpu appoghju - u Cunsigliu di l 'Princeps. U so funzione hè a priparari tanti prughjetti, chì sò rivela mandata per tropp'assai a lu Sinatu cù un marcu di appruvazioni di u pianu da lu mpiraturi, ca nn'havi significava lu bisognu di u so accunsentu. Stu cunsigliu si n'andò sinatura eletti, i cunsoli è raprisintanti di u magistratu. In '13 aC. E. struttura di corpu, ha suppurtatu qualchi cambiamenti in u sensu di rinfurzà la munarchia, cum'è certi di i so membri anu ricevutu u so statutu di cullabburatura capu lifelong e decisione ricevutu a forza di liggi.

cambiamenti cumpusizioni Sinatu

U sistema di statu di la Roma antica duranti lu principato, hà suppurtatu cambiamenti impurtante in u sensu di crìsciri lu putiri di lu mpiraturi. August dicisi à sminuì u numaru di sinatura, u numeru di cui hà cresce assai cu lu regnu di lu so re. In l'annu 29 aC. E. ch'ellu fù numinatu censor e Villages da stu Major cuntrollu circa 200 pirsuni. Stu ùn pudia, ma luvàri la pusizioni di lu Sinatu, u più ha appuculita dopu à u so putiri si firmò. Emperor, dopu qualchi tempu calà u numeru di quaestors in ordine per impedisce più dunque esse aghjurnata di u Sinatu.

lucca cambiamenti

In più di issi misuri, in August cresce u cirtificatu a pruprietà di u postu di Sinaturi. Iddu dinù hà cambiatu u sistema di lu quorum. pripara Oramai certu numaru di i membri, è di a mancanza di altu inghjuliati quelle per ogni tantu tippu. Si ancu pruvatu à migliurà a liturgia di u senatu, ma iddu nun ci feranu à ghjunghje u so scopu. Ma forsi lu cambià cchiù mpurtanti fu lu fattu ca comu nu risurtatu di l 'abbulizzioni di l' articulu di u censors addivintò na lifelong sinatura statutu. Stu purtatu à u fattu chì u so cumpusizioni più esse cambiatu è aghjurnata, chì hà cuntribuitu à l 'erusioni di u so pesu in la sucità rumana è aiutatu dà forza à u putenza di lu Mpiraturi. Last li impeditu di lascià u paese, chi limiti dinù a so attività. So, sottu Augustus influenzari lu Sinatu su epopea, amministrazione, è quiddu di a finanza ha appuculita accumpagna.

Rinfurzà i puteri di lu mpiraturi

Di l 'èbbica di l' principate in Ancient Rome, carattarizatu da un cambiamentu prugrissivu fidilità di la pusizioni di lu re sommu. Iddu accuminzau a so castigar è dipoi tandu à dispose di lu liberu, senza l 'participazione di u Sinatu. In più, u senaturi persu u so anzianu participazzioni a la criazzioni di l 'esercitu. Per esempiu, in u principiu di u 1u seculu aC. E. in i pruvinci era solu una Legion di l 'esercitu rigulari, mentri Octavian pussutu intervene i appuntamentu di cumannanti e li diputati. Principate è Dominat in la Roma antica - qualle dui passi in a storia di u Statu Rumanu. Pè tramindui fasi hè carattirizzatu da una prugressiva fidilità di la munarchìa. Cambia suppurtatu u prucedimentu di elezzione di e guàrdie. A prima, u guvernatore, appena numinatu à sti pusizzioni di i so partighjani, è u figghiu di parsoni Emile. Allora cuminciò à nominate pirsuni, e la genti si appruvazioni. Hè tantu cum'è tutte e lu fattu ca lu mpiraturi fù ghjustu mintuveghjani magistratu chì undermined lu guvernu. Tuttavia, ci fù salvu plebiscites - votu nant'à i legi.

putere nantu August

A prima, si pruvatu à ritruvà la pusizzioni e putiri più impurtante in e so mani. Cusì, si vinìa a putenza suprema in i pruvinci (imperi postu), oltri abbastanza vastu putenzi in la capitali (u titulu di u Tribune). Augustu hè a prima chì unitu à a so persona a dui pusizzioni, comu lu cchiù putenti magistrati davanti ad ellu usatu putenzi sclusivamenti dittaturiali. Pirìudi Principate è dominai in la Roma antica - sti sò duie tappe impurtante di l'imperu. A prima, u guvernatore, divinni l 'ùnica suvrana di l' pruvinci. Si tene dinù una pusizioni impurtanti in u Consuli State, sona-eletti ogni annu. Sinatu libbirau capu di revue de ghjudiziarie. August guditi tutti i puteri di tribunu di u populu, chi cci detti la manu dritta pi fari li liggi e di veto dicisioni pigghiatu nanzu. Un altru impurtanti innuvazione, mintuvendu u fidilità di lu putiri mpiriali - hè a pruvista di u pudere di circà cinque cundannati solu a lu mpiraturi, micca à Assemblea di l 'Arcusgi l', chì era nanzu.

U prublema di succissioni

U downside di u novu mpiraturi hè u statutu di u appuntamentu di un dirittu. Dapoi u capu piriudu principato, ùn hè u solu di fanteria di a putenza suprema, ch'ellu ùn pudia mintuveghjani u so succissuri. Sta quistione hè soprattuttu prus digià à a Uttavianu, chì ùn pò esaminà u un succissuri. Cumenciu, u candidatu principale hè a so nipoti è figghiu-à Marcellu. Tuttavia, iddu muriu, e doppu la morti di Augustu, lu putiri passau a so figliastru, lu mpiraturi Mustafà.

Going principato in Dominat

Falsi lu putiri di lu mpiraturi hà cuncintratu tantu ca iddu finalmenti persu i putenzi cullezzione Sinatu. Principate furmatu sottu Diocletian. Oramai, lu mpiraturi stissu pi fari liggi, mintuveghjani ufficiali è altri capi. Però, l 'principato mantinutu traccia: i vechji stituzioni di qualchi tempu cuntinuau a alfabbetu. In particulare stu sugettu à magistratu, chi, però, avà diventa solu una tìtulu unurariu è ùn più ghjucà un rollu in a vita pulitica di a sucità rumana. Però, si deve esse divirsamenti quì chì, in a cumpetizione di u stabilimentu di putere quasi illimitatu di lu mpiraturi, la succissioni ùn hà stabilitu nzinu a la fini. Prublemi di succissioni arristò lu stissu. So Principate in la storia rumana - ghjè u parcu cchiù mpurtanti di passaggiu da u vechju ripublica à imperu. Stu passaggiu statu fattu abbastanza painless grazi a parte di i pulitichi stu di Uttavianu, chì tutta a so regnu, arriniscìu a prisirvari la tradizzioni ripubblicanu è à u listessu tempu à rinfurzà u so putere.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.