FurmazzioniStoria

Self-vulintà. : Quale vulia à esse un zitellu Gagarin

Yuriy Alekseevich Gagarin - l 'eventi figura storica. Era quellu chì glurificatu u nostru paese di u mondu, a prima ad avè fattu in lunar Terra. Stu volu nicissarii paludosa curaghju, perchè ùn unu hà datu una guaranzia assulutu di u so cumpiimentu successu. Induve dopu fattu un sèmplice Guy Russian tantu heroism è self-sacrifiziu? Pò dassi chì u spiritu di jittannu fù messa in lu postu chì a nascita.

tratti sumiglia, genitori struitu

Mamma e babbu, Yuri Gagarin era ghjente sèmplice. Tutti i mio vita si travagghiu puteva, avia i zitelli. Ci hà risuscitatu un esempiu persunale, in i so figlioli un 'amore di u Cuntrastu, cosa, pari a àutri.

Quandu lu pocu Jura avianu a principiatu a furmazione in i scola, accuminciau la verra. U so rughjonu nativu Smolensk fù accupata da i nazzisti. Tutti i residenti taliàstivu avanti di libbirtati. apparechju suviètica, li trona di li tudischi, hannu lassatu un marcu ncancillabbili nant'à l 'anima di tutti li beni. Jura digià sapia ciò ch'ellu vulia à divintà. Cum'è un zitellu, Gagarin, cum'è tutti li carusi vulia à esse un pilotu. Ma era solu un umaghju à a libbirazzioni di u so paese nativu.

Prufissioni - pilotu

Cù mistieru Yuri dicisi assai più tardi. : Quale vulia à esse un zitellu Gagarin, un mistieru di patronu, ch'ellu ùn hà sapiri veramenti. U sognu di u celu paria cum'è un tubo. Over i spaddi di u parsona è una scuola di prufessiunale, è College Industrial. Solu què à u liceu, è si messe gradu di classi à u Club volu. È, ad avè fattu u so primu volu u "di maize", I avvisti ch'ellu ùn pò campà senza u celu.

Ricurdò c'havìa li vechji sonniu, chì vulia esse un zitellu, Gagarin arriva in Orenburg scola volu. Doppu essiri lauriatu cun onori, oltri ca comu tutti i scoli di nanzu, è si n'andò à travaglià in lu oceanu.

Doppu essiri lauriatu di l 'Accademia. Zhukovsky, Gagarin diventa una vera tercani, chì cunsultò, li cui upinioni hè rispittatu. Cù una sperienza di volu, si sempre pruvatu à aiutà i so cumpagni, sustegnu à i tempi difficiuli.

Duvuta a la natura di u farru è u spirianza sperienza di Gagarin diventa un cosmonaut. , Ma ancu dopu à u sbarcu di successu è cunquistà fama larga-mondu, ch'ellu ùn hà micca aeronautics. Era sempre ciò ch'ellu vulia esse cum'è un zitellu. Gagarin spesu alessandria novi mudelli aviò, purtannu machini neobkatannye di u situazzioni più hopeless. A so maestria culpiti ancu l ', fisizianu pilota in sù.

U megliu pilotu di u paese, a prima cosmonaut di a Terra. Sta man - Yuriy Alekseevich Gagarin. : Quale vulia à esse un zitellu, ogni zitellu-sittanta? Bè, di sicuru, u astronauta. Mostra li siquenti sunnu asempî di straordinariu cosa è heroism, Gagarin diventa un mudellu puru di sèculi di i ghjovani.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.