FurmazzioniStoria

Homo floresiensis (Homo floresiensis): Description

In 2003, u mondu era sparghji la nutizia di la scuperta sensational journalism fatta da archeòloggi u Indonesian isula di Flores. In unu di i Batu naturali, chjamata Liang Bua, li cui ferma seanza ùn esiste cunnisciutu à a razza, scienza nani di pòpulu anticu, hà una crescita ecceziunali bassu à ùn più chè unu metre è coquille picculu vulume di u lavaggiu. Stu novu tipu hè chjamata Homo floresiensis, o altrimenti - floresiensis populu.

A prima rialtà di a spidizioni

Sta scuperta stupente fù venuti da una longa e boni u travagliu. Joint spidizioni Indonesian-Australian guidatu da Mike Morwood è Panzhita Sudjono cuminciava à purtà fora scavi, supra l 'isula di Flores comu principiu di u 2001. Liang Bua, Caverna, ch'elli ùn eranu scelti pi casu, cum'è Sudjono è esiste travagliatu ci cù un altru gruppu di scentifichi, è a parti supiriori di a Bonifacio culturale hè da u tempu si grapì.

Digià u primu annu passatu in u Flores, purtò assai di scuperte ntirissanti. N'opira in più è più Bonifacio anticu di sidimenti, archeòloggi anu scupertu un grande numeru di differente osse di bestii, Antico, migghiara estinta di anni fa. Trà issi pezzi di ferru seanza Stegodon - parenti luntanu di elefanti mudernu avia spariti da la faccia di la terra ancu dudici mila anni fa, comu puru lu cèlibbri draghi Komodo - u più grande di i lucettuli esistenti, juncennu na lunghizza di tri metri.

Ferma di antichi campagnoli, Caverna

In più, hè statu dinù trovu segni chjaru stari in sti lochi di pòpulu anticu. Stu statu tistimunià da l 'scanzari di arnesi petra appartenini à l' èbbica Paleolithic, ricoddani almenu dui è un miliuni di medità anni. In u listessu annu in i mani di scentifichi, è hè u prima fogliu di un anticu muntagnoli, Caverna Liang-Bois. Stu hè chjaramente u raghju, ca facìa parti di lu forearm, ma assai nichi e enough metallo.

Ancu di più scuperti, è incù elli, è purtatu i misteri di circadori in 2003. More scheletru parziale statu trovu in ghjennaghju di u facìani parte di una persona surci feminile, ma diffirisci dinù quì picculu dimensioni. Sicondu à parè, a so 'età hè circa diciottu mila anni. In aghjunta à altre osse u patrimoniu di scentifichi hè divintatu craniu bè cunsirvatu-di antichi campagnoli grotta. Ancu in primu sguardu, tutte e creata u picculu vulume di u craniu, è da quì si trova in lu vota lu ciriveddu.

Travaglià cun materiali trovu

Qualchi prublemi à u travagliu cù i osse hè causatu da u fattu chì, per via di umidità tarra ùn eranu fossilized, ma era abbastanza ferri e struttura state furtificate. Avemu avutu à esse assai primurosu. À salvà li nantu à u pratu statu creatu è custruitu un MP particulare, chì era piuttostu di codda prestu-siccà è chiovu Raffarin. U Populu ùn hè micca difficiule a criu ca un tali tecnulugia pussutu cullà cù a donna. Infatti, nvinturi di stu mètudu hè u Thomas Sutikina - un riprisentante di a squadra archeològicu Indonesian.

A ipotisi a spiegari u scuperti daniela

L'inhumation, Caverna rituali Liang-Bois di cca mannu, comu dici da u grande numaru di osse umanu, bismuth macchiatu e bugie interspersed cù i rivindaroli fatta da a cunchiglia, mare trovu ddà. Tuttavia, pocu omu chiaramenti ùn si scrivenu à u so numaru. Stupente e quantu beni si statu cunsirvatu scheletru. Mancu l 'articulation articulation di qualchi osse eranu piene.

Sicondu a scentifichi, tantu daniela pussutu esse ci spiega da u fattu chì issu kul hominids (lu tèrmini usatu pi rifèririsi a la famigghia di la gran Giuseppe, chì prividia genti), dopu la morti apparsu assurbutu in u picculu stagno, o solu in u fangu. Stu ellu salvatu da l 'animali salvatichi scavenging.

Sè sta pensà hè vera, Homo floresiensis ùn hè micca u solu unu S. chì hè statu cunsirvatu cum'è un risultatu di tali "cunsirvazioni". U listessu distinu fù scanzari trova in l'Etiopia afar Australopithecus ricoddani trè milioni di anni era cumunu, è scupertu in Kenya elle carusu, ca abitava 'na mità di un miliuni di anni dopu.

Additional infurmazione circa la scuperta

L'annu dopu, in u 2004 a grotta detti scentifichi novi scuperti di osse di a picca genti chi aiutati abbastanza à ricreà dinò u so ochju è di più crià dapoi alu. Sè a prima hè statu pensatu chi sta hominids kul vissutu in u paese da 12 a 95 mila. Anni fà, un studiu più dettagliata di u scanzari cù Analisi Radionuclide aiutatu aube la catena data è limità u so periodu di da 60 à 100 mila anni..

Characteristically, hè statu trovu dinù Strumenta assai quellu primitivu fattu di petra. Stu capiri chi Homo floresiensis hè digià in gradu di trattà lu matiriali naturali disponibile di usu in a caccia è custruzzioni.

Liti circa lu nomu di u tippu trovu

Una volta i scentifichi ani cunclusu ch'elli scupertu un novu essenza, u so raprisintanti subitu cugnumatu hobbits. So chjamati i caratteri fata-fola da i travagli di u famosu scrittore John Reuel ans l'inglese "The Lord di u Rings." In cunfurmità cù stu pocu omu eru à esse chjamatu Homo hobbitus.

Tuttavia, un numeru di scentifichi, à mezu à i quali hè un supportu paleontologist Australian Piter Braun, hannu un dubbitu com'è a s'ellu vi pò attribuisci a lu tipu di Homo, chì hè, per u populu. U mutivu di doubting era features, caratteristica chì avia sta spezia rich. In particulare, tutte e cunfusa tròvanu numarusi suttana crisciuta è vulume oji lavaggiu esigenza - circa trè volte urigginariu di la pirsuna mediu. Pirsuna, Brown pruposti di truvarisi u nomu Sundantropus. Tuttavia, comu nu risurtatu di cassa puttachji, avemu campatu nant'à u aforementioned floresiensis Homo - floresiensis Homo.

Sensation a lunar di u mondu

Per u prima infurmazione tempu circa lu maravigghiusu scuparta fatta in la caverna di Liang Bua, hè affaccatu in u 2004 in u rivista Nature. Prima chì hè guasi tutta l 'annu tinutu sicretu, postu chì u so apparizione in i media pussutu impidiscia ch'idda principiessi a publicazione di sta publicazione pianu scentificu. Tuttavia, subitu dopu à u spuntà di u stanza di caffè Homo floresiensis (Lago) hè divintatu unu di i principali temi di i sette mila giurnali è riviste, è circa un centu milla siti. About ellu una cosita scenza pupulari urdinatu da i canali tilivisivu bè cunnisciutu-National Geographic fù ancu anale.

Provu à crià i diritti fiche

Facirmenti, attornu a l 'scanzari trovu nant'à l' isula di Flores, u primu ghjornu cirinu cuntruversia à mezu à scentifichi. ch'elli chi hannu u putere à sprime chì nanzu li era - un rich nani lu tipu di pirsuni, ca nun eranu digià cunnisciuta a scienza, o hè u risultatu di cambiamenti patologicu chì anu suppurtatu per una causa, o un altru cunvinziunali omini principiu, canusciutu comu Homo Homo.

À risponde à sta quistione, principale specialistu di Indonesia in u campu di paleoanthropology Teuku Ghjacobbu pigliò tutti i trovu l 'ossa di un centru di ricerca in Jakarta e li posti in u so laburatoriu. Iddu fu capaci di fà grazia à u cuntattu pirsunali cu Pandzhitom Sujan, hè unu di i capi di a spidizioni. U mondu à prupiziu aspittava di u risultatu di a ricerca, ma in trè mesi u famosu scinziatu hè mutu.

U scandalu in u mondu scentificu

Infine i so culleghi pacenzia corse fora, è si messe à riclamà chì Ghjacobbu, detti un accessu à a ferma di u restu di u scentifichi è finisce sta monopoly pratica hè solu à ellu è i so assistenti. Cum'è un risultatu, l 'ossa foru ritornu à Jakarta, ma micca cumplettamente e parti guastatu. Si rumpiu la maggiuri scandalu, comu mentri Homo floresiensis ancu affaccatu nantu à u pagine, fronte, di ghjurnali, è lu casu, hà ricevutu larga publicity.

U risultatu hè un B u puteri Indonesian à cuntinuà i scavi in la caverna di Liang-Bois. Nant'à sta occasioni, in i media internaziunali era suggerimenti chi lu rifiutu di trasiri a un locu di scuperta scentifichi hominid kul duvuta a lu so scantu di la reputazione di Ghjacobbu, chì fù cunsidaratu u fieru di i scienzi naziunale.

U fattu ca iddu era un avversi staunch di incarichesi chì l 'scanzari appartinenti à una nova e razze scunnisciutu, oltri ca comu lu mantinimentu di lu travagghiu putissi purtari provi à refute u so puntu di vista, è thereby luvàri l' auturità di i scienzi Indonesian, hè statu decisu micca a rischiari lu. Curriculum Vitae u studiu hè pussibili solu in u 2007.

mantinimentu

Dopu à l 'eventi, sopra-discrittu in i infurmazioni-longu andà nant'à u prugressu di l' nzoccu ùn hè sylvie in i media, è solu in u 2015 è fù cunnisciuta chì una nova spidizioni internaziunale, hè u travagliu nantu à l'isula di Flores. Stu tempu, hà explores la grutta esiste scupertu culligamentu passaghju sigretu cun Liang-Bois. Hè capitu chì si vole esse u primu dipositi. Sicondu a scentifichi, l 'anticu populu di sta grutta pussutu esse usatu comu un magazzinu è pussibili Routes salvassi in casu di un periculu adopru.

Certi diffirenzi Homo floresiensis esterni

As indettu, sopra, u maiò hallmarks di floresiensis umanu sò u so crescita SCANTY picculu taglia è testa, dinù strikingly differente à a struttura di a unu chì appartene à Homo Homo. Per esempiu, in i protrusion craniu missile varvarottu. In generali, a forma è statura di u scheletru, oltri a so parti ind'è permette à purtà u so maestru à forma bassa di l 'omu quellu primitivu, cume Australopithecus.

Pocu dopu à i publicazioni riguardanti la scuperta di floresiensis umanu, hè stata fatta provi à ricreà dinò u so aspettu. Iddi èranu friquintau da parechji di i pressu l 'artisti e sculara chì spicializzanu sulu in u campu di antropologia. A prima recette appartene à Peter Shutenu, creà un disegnu si basa supra un primurosu di studiu di u scheletru di u singulu individuu.

Iddu fu siguita u so travagliu di trè-tridiminsiunali di scultore Elizabet Deyne iniziatu. Ch'ella appartene à una seria d 'oru in u vede in u 2007 à u Museu di Parigi di l'omu è un recette evulutivu di ciò chì diventa di u hominid più anticu canusciutu a forma di scienza di l' omu mudernu.

In u 2012, un novu passu statu pigliatu in stu sensu. Dr. Syuzen Heyz da Australia, cù i metudi appricamu a midicina diachronic, per stallà facci l'Flo - hè lu nomu datu a femina, li cui ferma stati scupertu in la caverna di Liang-Bois. Siguita di la squatra di circadori da New York fattu un analisi scrupuleux di lu computer di u craniu. U cunchiusioni generale hè chì nant'à un numeru di piantazioni floresiensis pòpulu vicinu a Homo Homo, è dunque, u ipotisi di cambiamenti patologicu, ca addivintau la causa di u so 'aspettu sfarente, deve esse cunsidarati com'è untenable.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.