FurmazzioniStoria

Euxine: lu nomu mudernu. E di lu nomu

Mari Neru, chì washes i costi di i paesi neskolkiz, cumpresi Russia, ùn sò sempre chjamati chì manera. A so rolu maiò in lu sviluppu culturale chì appartene à l 'antichi Greci. Ci chjama lu Euxine nativu. U nomu mudernu havi a picca a fari cu sta frasa.

E di lu nomu

L'antichi Greci eranu i marinari più arditi è successu in u Mediterraniu. Iddi custruitu una nave accéder chi apprima bè da parechji paesi, cusì la pulitiche ecunumia crisciu tête in i paesi vicinu. Euxine, li cui nomu mudernu - u Mari Neru, troppu, era interested in enterprising vìnniru.

Grechi sò state siparatu da u Mari Neru straits of di Busforu è Neru. Quandu ùn hè ancu statu maestrata, uni pochi battelli ghjocanu à vai chì finu à u nordu. Lu primu nomu datu da i grechi à issu corpu, d 'acqua era: Pont Axinus. In traduzzione da a so lingua si vulia dì "mari inuspitalieri".

Cosa era u mutivu di stu tipu? Hè l 'anticu nomu di u Mari Neru hè assuciata incù un sistema di navigazione difficiule e tribù lamay so rive - i Scythians. Sti catena d'origine iraniana era salvaticu, è à cumbatte, è chì u cummerciu è attaccò la culonia. Hè per via di stu mare, fù cunsidaratu "inuspitalieri".

Tuttavia, ci hè un altru ipotisi di l 'urìggini di stu nomu. L'aggittivu "Axinus" pussutu esse una copia di carbone di la lingua Scythian in chì a parolla hè traduttu cum'è "neru". Era sti catena di u mare, chì deti u so nomu, quali hè avà abitudini in a nostra cultura. Li Greci, ad avè adupratu u so Scythians pussutu associer a parolla cù u sounding listessu aggettivo "inuspitalieri". Hè trovu in u famosu libru "Geografia", chi fù scrittu da Strabo. Una strada, o altru, ma i dibattiti supra l 'urìggini di lu nomu cuntinueghja à mezu à linguisti oghje.

mare, accuglienti

Più di tempu, li Greci pigghiò la frasa "mare, accuglienti" o di lu Pont Euxine. U so nomu attuali, usatu oghje in Grecia, troppu, hè a traduzzione di "niuri" e lu vecchiu - scurdatu è sparì da a usu. In più, u listessu Strabo a li libbra si pò trovu minzioni di u mare, o simpricimenti Ponte (puru siddu si tratta di menu cumunu).

In locu di li Greci vinniru li Rumani e poi li Bizantini. Principianu da lu IX seculu, si fù cunnisciutu com'è u mari Russu. Chistu fu duvutu à lu fattu chì era in u so 'acqui accuminciò a cumpariri marinari outlandish - Vichinghi e Slavs, ca purtaru bè da i latitudini sittintriunali: .. Furs, u mele, ecc stu nomu' n sècutu sparse tramindui in Kiev è in u West. It durò finu a lu seculu XIV. Per esempiu, ci pò esse vistu in l 'elle di Libreria Anni.

U nomu mudernu

Dopu à u Mari Neru Russian hè tempu. Dapoi lu tardu Medievu à u prisente ghjornu, ci hè u nomu usatu da più di lingue di u mondu. infurmazione precisa di u so 'urìggini ci. Più prubabile, ùn hà radiche Asian, cum'è, per esempiu, capiri l 'usu di sta frasa da u Scythians è altri tribù numadi.

Perchè neri? lingue Asian (Turkish, Arabu, è cetara è cetara. D.) Mi una tradizioni intarissanti à Cognome u culore di u mare. Vergogna esempii sò distribuitu in parechji parti di la costa di la Francia cuntinentale: gialli, rossi, etc ...

Ancient culunizzazzioni greca

In u so heyday li greci investigated u friscalette, nativu Euxine. U nomu mudernu ùn pò avè nunda à fà cù sta frasa, ma e tracce di l 'antica civilisazione hè sparnucciatu longu à a costa.

Cusì, ci hè u Sinop (Sinop Turkey oghje) in u sudu di u principale culonia greca. Hè stata fundata da indigeni di Miletu, ca gudiri lu strittu di terra trà u cuntinente è a piccula pinisula, induve u portu hè piacè. Sin'à avà, parrarini circa la data esatta di a fundazione di sta cità hè firmatu. U prublemu si trova in lu fattu chì li stòrici hannu à a so dispusizioni uni pochi fonte accéder, è tutti quelli chì sò, hè vera 'autra.

Sicondu à a versione più cumuna, Sinope fù fundata in u 631 aC. E. Certi circadori in u so datings magro à l 'VIII seculu aC. E. À u listessu tempu megghiu di qualunqui avutra u riva a sud di archeòloggi nativu studiatu Heraclea Pontica. A pupulazione lucale hè stata girata in servi, chi cuntrullava i marcanti ricchi. Sicondu a legenda, micca troppu luntanu da quì era a falata in lu infernu, è lu ciumi chi scurria vicinu à a cità, vai à u regnu di i morti.

I Grechi in a costa sittintriunali Mari Francesca Neri

South Coast Sea Black fù utilized da li greci megliu chè l 'altri, di i raghjoni chì in u nordu u clima hè digià markedly differente da chiddu ca appi lu supravventu in u Pilupunnesu è in Attica. In Crimea, u Càucasu è l 'inguerni era duru è umitu chì migrati deterred. In più, i Grechi si scantau di l 'Scythians è Tauri, chì, sicondu à Strabo, praticatu Cannibalism.

Tuttavia, cù u passaghju di u tempu e sta riggiuni apparsu ancu in influenza ellenistico. Mari Francesca Neri (cum'è si avà chiamatu lu Pont Euxine) hè un numeru di estuari, còmuda di custruì u portu. Unu di li hè in locu, u cunfluente di a bocca di u Bug è u Fiume Dnieper (l'oghje Ukraine).

Olvia

Stu hè induve u milentsy custruitu è Olbia, chì rovine siducia ancora, i turisti. A stu puntu, avemu converged Routes cumerciu, mener, da parechji rigioni, a causa di l 'differente fiumi quì purtatu i più maravigliosa, da u puntu di vista di i Grechi, i prudutti, assai vicinu à i marcati Italia miridiunali. Ragione di sta la costa Mari Neru hè divintatu un veru goldmine di marcanti è Olvia divinni prestu riccu.

Hè statu spartutu in dui parti. Nantu a riva, in la valle, era la cità àuta, è u tavulatu - uni pochi km da a ci - suprana. Dapoi antichità u liveddu di u mari hà pisatu in stu locu, è parti di lu portu si n'andò sottu acqua. Natura si usa tutti i lochi publichi, chì era situata in la cità àuta. Hè abitudini di Agora Grecu, alivi sacri è accussì on. D.

A prutezzione contru i Scythians Olbia fù circundatu da pareti, ca sò cullucate in lu libru di u gran storicu Erodotu. Archeòloggi sò dinù trovu restu di casi quì. Più à spessu, ci era un appartamentu unu-stanza chi appi na struttura temperature. It aiuta genti a prutezzione di elli da a lu friddu invernu. Caldu dinù mantinutu sughjettu. Lamps foru custruiti di la paglia.

A storia di u Mari Neru sà una duzina di tali Colonie, chì cascò in disrepair dopu à l 'antica civiltà greca fù cunquistata da i Rumani.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.