U sviluppu intellettualeCristianèsimu

"Benedettu Celu" - l 'icona di a Mamma di Diu. Cosa precu davanti à l 'icona?

In i tempii di a Mosca pri-rivuluziunariu avutu assai suciale miraculosa, timendu chì anu dumandatu aiutu à tutti l 'affari di a vita. U sine di campani in una cursa di li genti ortodossa. Ma à mezu à elli eranu soprattuttu revered. Vinianu da tutti i più Russia. Unu d 'iddi si chjama "Beata Celu". On si sarà la nostra storia.

L'aspettu di l'imagine miraculosa in Russia

About quantu ci era in Russia stu imagine maravigghiusa, dipintu in sfarenti punti. Sicondu à una versione, in lu XIV sèculu, l 'icona statu purtatu à Moscow da Smolensk Pious moglia di Prince Vasily Dmitrievich - Sofia Vitovtovna. In Smolensk, ch'ella fù mandatu da Custantinopuli nsemmula cu autri imagini anticu. In un altru versione di l 'icona hè d'origine uccidintali. Ma sta versione hè menu cunvinciri perchè hè basatu sulu supra lu features, ricca di a so scrittura.

Ci hè un gruppu particulare di suciale Marian, chiamatu "akafistnye". U so puntu principale hè à ludà u Queen di u fracicume. Ognunu di li hè un innu allegru di salmi in u so unori. Stu gruppu appartene à "celu benefica" - l 'icona di a Mamma di Diu. Cosa sò pricava in fronte di lu? About assai cose. Ma più ntî - di guida u stradellu chì cunduce à u fracicume. Ùn lascià Nostra Signora di tuttu, à mpinci à a so fede.

Mudeddu manera misericurdiosu

Hè cridiani chì u icona di a Mamma di Diu "benefica celu", comu lu mudeddu hà una imagine differente, canusciutu comu "U donna, vistutu cu lu suli". Chidi in lu la figura di la Vergini cun Child in i so armi, standing à una luna crescente. Her capitulu hè ncurunatu da una curona, è tutte e di lu entouré raggi. I mutivi di a so scrittura, si messe to row fora di u libru Ioanna Bogoslova.

Santa Maria Apostolo discrivi comu degnu eccu a moglia u celu arrubba, Street, detti a nascita di u zitellu, chì era distinatu a divintari un military per tutti i populi di u mondu. Creatu in l 'Europa uccidintali in lu XV sèculu, stu tipu ricca à dui centu anni, era in Russia. Iddu asìstinu pi scriviri suciale Marian, cumpresi "The Sun" è l 'icona di a Mamma di Diu ", cielo benefica."

A maghjina di a chiesa, Moscow

Russia Orthodox nant'à sti suciale era in onuri di spiciali. U più anticu di li hè emblematicu di u "celu benefica" Virgin, situatu in l ' cattedrale Archange di u Kremlin Mosca. Era una copia di un 'icona antichi, scritti da ordine di u Pious Tsar Alexei Mikhailovich. Di lu statu fattu hammered quadru d 'argentu. In lu 1812, ci fù rattu, ma dopu à una pochi d'anni, sustituitu da un novu unu. Certi di i so rughjoni, par disgrazia, ùn supravviviri.

Oghje l 'icona hè piazzatu in a cattedrale, Moscow di u Archange. vénération diffusu di lu assuciata incù u nomu di u Moscow Metropolitan Filaret (Drozdov). In 1853 iddu urdinò à sorte tutti i ducumenti disponibile riguardanti la strata ", cielo benefica." Icon hà pigliatu u so postu in u iconostasis aghjurnamentu di a catedrale è u instructions, di Metropolitan volte à l 'annu, hè stata fatta a celebrazione. In più, ogni ghjornu in u so onori fu duvuta un sirvizziu spiciali preghiera. Numerosi pilligrini purtatu u so cannili, lampade oliu. una nova lista incù una maghjina "celu benefica" fù fattu in lu principiu di l 'ùrtimu sèculu. U icona hè avà in unu di i tempii di a regione Cadice.

U famosu fresque V. M. Vasnetsova

A storia di issu imagine miraculosa saria intazzati s'è vo ùn ricordu u famosu fresque di Basilica di San Vladimir in Kiev, lu travagghiu V. M. Vasnetsova. Stu travagliu hè cusì grande chì hè valuri cerca in più tecnica. A so storia hè micca solu ntirissanti, ma dinù una maraviglia.

In u 1885, unu di i capi di u cuntrollu di u tèmpiu, appena custruitu, Prufissuri A. Prakhov invitatu Vasnetsov a mettiri li mura, ma malatia di u figliolu défendu l 'artista a accittari lu offerta. Prestu, però, u pensamentu di l 'image of Our Lady accussì li chjappa, ci hà cambiatu a so menti. A forza sirvuta comu la scena, ch'ellu avia vistu: a so moglia, presa a manu baby - figliolu vskinuvshego in un Ursic felice di pocu e mani.

"Celu benefica" - emblematicu chì hè divintatu una parte di u tempiu

Intantu, in Kiev, finalizing lu tempiu di la pittura. Prufissuri Prakhov cù un gruppu di assistenti interrugatu mura appena plastered. Gesso, comu sapemu, hè siccà unevenly francese seccu è spazii di luce alternated cu scura, più crudu. Accessu à chì parte di u muru, unni ci saria manera zaaltarny, tuttu di un trattu vede una mura seccu è whitened di i più crudu è perchè l 'aria scura, a muta di i so cum'è una maghjina di a Vergine cù Child in i so armi.

Prakhov subitu sketched ciò ch'ellu vide, è tutti quelli chì prisente a authenticate. Quandu Vasnetsov vinniru a Kiev e c'insignau la formi, li fù culpiti - la muta di a Vergine puntualmenti, truvatu u imagine ch'ellu avia vistu a so moglia, è u so figliolu in le so bracce. Impressiunatu da ciò ch'ellu vide, andò à u travagliu. Dui anni dopu, u muru di a catedrale doti lu famusu, fresque "celu benefica." U icona, chì divintò parti di a catedrale, limòsine razia di a fede vinia à a so.

Icon - patronu di i difinnìa di u celu

Oghje, sta icona ferma unu di i più rispittatu in u nazione. U so festa piglia postu in u 19 di marzu. Icon "Beata Celu", quale valori si n'andò fora di u simbulu spùticu religiosa, hè divintatu un patronu di e truppe Bruits Russian, cumpiendu thereby un impurtante missione patrioti. Medaglia "Benedettu sia u fracicume" fù custrutta da u decretu di u Guvernu Russian.

Hè attribuitu per meriti spiciali in lu celu di a nostra prutezzione di campagna. Hè cunnisciutu chì u ligginnariu pilotu militari AI Pokryshkin nati u ghjornu di a so festa, e la guerra, pigliò cura di ellu in Mother battagghia di Diu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.