U sviluppu intellettualeCristianèsimu

Jegudiel - SANTI chì dà un sustegnu à qualchissia chì voli Amistad Bella u nostru Signore,

Jegudiel - Archange, chjamatu hè pràticu di solu uni pochi di cristiani. E ghjè assai tristi, perchè tutta a storia di l'umanità, è senza richetu aiutatu i cridenti. Per quessa, chì l'comporta sta inghjustizia, è apre u mondu u veru francese guise di i so pinseri. So, quale hè stu jegudiel? Cosa ci aiuta a ghjente, è cumu a priari a iddu? About è cultura.

Quale hè jegudiel?

A Bibbia dici ca genti primu scontru cù a so patrona à u mumentu di a cena. Cusì, sicondu à a vulintà di Diu, Jegudiel fu mannatu a terra, in ordine di prutezzione di u so pòpulu da i so nemichi, è à castigà à qualchissia chì anima à timite falzi dii. Comu di lu nomu di una Taddeo, si traducennu comu "unu chì esalta Diu", o: "Signuri di u Slavs."

Tracci di i SANTI in a storia umanu

Venda a Bibbia, cristiani pò stari truvà ci nomu Jegudiel. A cosa hè chì sta Pious guerrieru di u celu ùn lasciarà Obed cunfusione in stu libru. Solu e referenze ndirettu pò attròvanu a l 'esistenza di u Archange in la vita di i cridenti. Per esempiu, tantu chi l'tsitaat: "Listen à mè, aghju da voi parvene à aiutà u mio anghjulu, chi si sempre tu tinutu è guidata a dirizzioni dritta; Tena u mo cumandamenti, in u visu di quessa, è dà arechja à a voce di a so; Ùn spiecanu contru ad ellu, per via ch'ellu ùn vi pirdunu a to gattivera, per u mio nome hè in u "(cul 23;. 20-21).

In più, assai anticu liggenni dicu di l 'malfatte di l'ànghjulu li. Altronde Jegudiel - Archange, li cui nomu veni spissu citatu in i cronachi di seculu XV-XVI Cattòlica. In particulare, una discrizzione piuttostu vivaci di stu caratteru hè cuntatu in u revelations di u monacu Portuguese Amadeus. Però, malgradu tutte e issu, cattolici oghje ùn vinaranu à i so prigheri à i SANTI.

Cù riguardu à a fede ortodossa, la facci di Diu, hè a lingua di u primu tempu dipintu in u principiu di u seculu XVII. Stu statu fattu possibili, grazi à i travagli Dmitriya Rostovskogo. Era quellu chì traduce l 'antica testi di lingua russa è na discrizzioni info di l' aspettu Jegudiel.

Cosa hè un Taddeo?

So Jegudiel - Archange, quale visu hè spessu chidi u suciale, facennulu a prutezzione di u Signore. Sicondu à i testi antichi, hè sempre tinciuta cu una curona d 'oru in a so manu dritta. Dopu à tuttu, hè a ricumpensa di quelli chì sò distingués sirvutu à Diu è Ghjesù Amistad Bella in lu so viulinu. Ma in a manu manca di la zotta SANTI. Jegudiel si punisci quelli chì sò piccatu tutte e mio vita è ùn vulianu a credi in un tè.

À aiutà Jegudiel?

Prima di tuttu Jegudiel - SANTI chì aiuta à quelli chì u travagliu in l 'arti. Quissa hè duvuta à u fattu chì ogni talentu - un donu di Diu, chi signìfica ca tuttu cria sottu à u so pesu, à ludà à unu à tè.

Per quessa, u travagliu è a creatività - hè ciò chì incuragisce jegudiel. Per sti mutivi u Signore, peghju u so fidu curona d 'oru u servitore. Qualchissia chi exploits u so nomu àrburi di u Signore pò esse sicuru chì dopu à l'ànghjulu a morte vi ripone nantu à curona di a so cima netleyuschuyu.

Preghiere Archange Iegudiilu

Ci sò parechje antichi prigheri chì pò summon SANTI. Leghje cumu pò esse forti è à sè stessu. Jegudiel sente a voce di quellu in lu bisognu, è mai ricusa li aiutu. Chì hè per quessa ch'ellu ci vole à pricà Oghji vi tuccherà inspiration, o di u corpu hè cuminciava à abbraccià truvai.

'Oh, gran Archange Lord Yehuda difinsore honnête di a gloria di Cristu di Diu! You Assassination dipoi sempri la Santa Trinità, rintrunari lu putiri sicreti à mè. mi aiutu, un piccatu, ùn li cosi boni, Babbu San è u Figliolu è Diu. Dà luce à u mio manera, accussì comu ùn venenu cunzigghiu in u mio core, è ùn aghju persu a fede in lu so 'eternità. Amen! "

"Santa Maria jegudiel, Lars è patroni di tutti i quelli chì seguità u percorsu di u Cristu! m'hà liberatu da u saxofona u piccatu di truvai è portanu à u chjassu dritta, chì u mio affari era per a gloria di u nostru Babbu cilesta. Dà mi capisci, stupidu, è furtificheghja i mio menti fickle, nomu di u Patre è di u Figliolu è di u Spìritu Santu, avà è i sèculi di i sèculi di i sèculi. Amen! "

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.