FurmazzioniStoria

Kozlov Petr Kuzmich - ricerca Russian Mongolia, China e Tibet, un membru di lu Great Game: biografia, scuperti, circle

Kozlov Pyotr Kuzmich (1863-1935) - Travelleru Russu, ricerca di l'Asia, unu di i participanti prominenti di u Grandi Game. Hè un membru honorariu di a Società Geográfica Rusa, un membru di l'Académie d'Sciences Ucraina è unu di i primi biògrafi di Przhevalsky. Oghje emu acquistatu da a vita è u travagliu di sta persona sottumessa in dettu.

Infancia

Kozlov Pyotr Kuzmich, fatti interessanti da a vita di quale avemu da cunsiderà oghje, hè natu u 15 ottobre di u 1863 in una citadina di Dukhovshchina, pruprietata di a pruvincia di Smolensk. A mamma di u viaghjatore futuru era sempre impegnatu in l'agricultura. U so babbu era un vignaghjolu. I parechji fendu pocu attente à i zitelli è ùn importa micca a so educazione à tutti. Ogni annu, u pusteru di Petru hà trascinquatu l'animali di Ucrânia à un industriu rico. Quandu Petru crisciu d'oghje, ellu hà cuminciatu à cavallu cù u so babbu. Pò dassi chì era in questu viaghju chì u zitellu allora s'apprisconi di passi fughjiti.

Petru crisciu indipindente da a famiglia. Da una prima età, un zitellu curioso amaru i libri. U zitellu pudareti lèggiri storii di viaghji per ghjorni nantu à a fine. In seguitu, diventendu una persona famosa, Kozlov serà stingy per storii nantu à a so zitiddina, ovviamente, per a mancanza d'imprese vivu.

Ghjuventù

A l'età di 12, u zitellu hè statu mandatu à una scola di quattru scola. Dopu avè graduatu à l'età di 16 anni, Petru principiò à serve in l'uffiziu di a brassaria, situata 66 chilomitri da a so cità nativa. U travagliu monteritu senza ntirissimu ùn hà micca satisfacatu à a ghjovana energetica inquisitiva à tuttu. Hè pruvatu à intruduce l'autoeducazione è hà decisu d'entra à un istitutu di maestru.

Pocu pocu di prima, varii istituti scientificu, cumunitati geugràfici è servizi di topulogichi di l'Inghilterra, l'Allemagne, France, u Giappone è a Chine cuminciaru à scopre attivamenti l'Asia Dopu, a Società Geugrafica russa, stabilita in u 1845, hè statu attivata. A big game cambiò da l'affronti militari in una razza scentifica. Ancu in un tempu quandu Kozlov hè stata impastata in pastori cavaddi in i praticelli di Smolensk, u so cumpagnia Nikolai Mikhailovich Przhevalsky era digià in e pagine di i ghjurnali è di magazines. I ghjovani cun entusiasmu di leghje infurmazioni fascinante nantu à i viaghji di u espluratore, è parechji ghjovani omini di ripetiri l'eternità. Kozlov leggiu Przhevalsky cun entusiasmu particularmente. Articuli è libri ci l'inspiraru à avè un amore romantica per l'Asia, è a persona di u viaghju hà acquistatu in l'imaginazione di Petru a faccia di un heroe di fàteli. In ogni casu, i chancei di u ghjovanu per questu destinu era, per fiacidu in ligne, picculu.

Famiglia con Przewalski

Per casu, Kozlov, Pyotr Kuzmich, una volta cun u so idolu. Hà succorsu in l'estiu di u 1882 vicinu à Smolensk, in a cità di Sloboda, induve dopu à a prusta l'expedizione u famu cunqueror di l'Asia hè vinutu à reste à a so famiglia. Quandu vide u ghjovanu in u giardinu in u giardinu, Nikolai Mikhailovich hà dicisu di dumandà ciò ch'ellu era aggrancatu. Turnendu è visti u so ídolo davanti à ellu, Petru era vicinu à ellu stessu a felicità. Cu un respiru, rispondeu u scientistu cù a so quistione. Ci hè chì Kozlov hà spicchatu chì l'astresiani chì hà cuntemplatu in Tibet pare micca assai vividi è chì ùn hè prubabilmente mai cunvintu di st'imperu. U viaghjatore di novu traspurtadore risponde à Przhevalsky cun sincerità chì ellu, senza esitazioni, invitò à a so entrevista.

Malgradu a diferenza in età è suciale, l'interlucutori eranu assai in u spiritu. U scientistu hà decisu di piglià u so ghjovanu amicu sottu a prutezzione è à passu pianu à u porte à u mondu di u viaghju prufessionale. Intra Kozlov è Przhevalsky, una amici sinceria sviluppata à u tempu. Sensu chì Petru hè dedicatu tutta a causa, à quale u scientistu era sinceramenti cunsacratu, hà assume a responsabilità à intervene attivu in a vita di u ghjovanu. Autunno 1882, Nikolai Mikhailovich hà invitatu un ghjovanu amicu per trasfurmà à a so casa è fate una furmazione accelerata da quì. A vita in u duminiu di un ídolo paria un sonu per Kozlov. Hè struitu annantu à l'incantu d'e st'ambienti interessanti nantu à i passi, da a grandezza è a bellezza naturale di l'Asia. Allora Petru hà decisu dettu ch'ellu era un associatu di Przhevalsky. Ma prima avia bisognu à ottene una educazione secundaria sana.

In ghjennaghju di u 1883, Kozlov Pyotr Kuzmich passa l'esame pè u cursu sanu di a scola reale. Allora era sottumessu à u serviziu militari. U puntu hè chì Nikolai Mikhailovich hà pigliatu solu quelli chì anu una educazione militari cum'è membri di u gruppu expedicultori. A questu hè avutu parechji ragii oġġettivi, chjamatu capunanzu per quellu chì hè a necessità di repelite l'attaccati armati da l'indigeni. Doppu dopu à serve à trè mesi, Petru Kuzmich hè struitu in a quarta expedizione di Przewalski. Questu avvene hè ricurdatu da l'eroi di a nostra rivista per a vita.

Primu viaghju

U primu viaghju di Kozlov in a spidizioni di Przhevalsky hà fattu u 1883. U so goal era per studià u Turkmenistan orientali è u Tibet di u Sud. Sta spidizioni era una pratica maravigliosa per Kozlov. Sutta a guidenza di un mentor cun experto, hà attistatu un veru investigatore. Hè stata sustinutu da a natura durissima di l'Asia Centrale è a lotta cù numarici numeriqui supiriori. U primu viaghju hè per un viaghju novu, anchi tuttu u so entusiasmu, assai pisanti. Dopu à l'alta umidità, i circuncisi anu da passà a maiò parte di u so tempu in robba wet. L'armi anu cresciute, i copercations addiventanu rapidamenti l'umidità, è i pianti coperti per l'herbariu sò stati casi impossible à secre.

In quessi cunnizzioni, Pyotr Kuzmich hà amparatu à visualiscia un terrenu brutale, per stabilisce altures è, più importantemente, à a ricerca chì osserva a natura, chì implica a scuperta di i so funzioni principali. Inoltre, hà cunnisciutu cun l'urganizazione di a campà expedicie in un clima sfavorevoli. Sicondu u viaghjatore, l'studiu di l'Asia Centrale hè diventatu per ellu un filu di guidatru chì determina u cursu tutale di a vita futura.

Turnate in casa

Dopu à turnà in casa dopu à una spidizioni di 2 anni, Kozlov Pyotr Kuzmich cuntinuau a sviluppà attivamente in a direzzione scelta. Pieni di u bagagliu di a so cunniscenza in u campu di a scienza naturale, etnografia è astronomia. Quasi prima di a partenza à a prossime expedizione, Pyotr Kuzmich hè statu prumuvutu à i officini, graduendu di l'Uffiziu Militari di San Pietroburgo.

A siconda spedizione

In u vaghjimu di u 1888, Kozlov hà stallatu nantu à a so seconda via sottu à a direzzione di Przhevalsky. Ma à u principiu di l'expediziu, vicinu à a muntagna di Karakol, vicinu à u lago Issyk-Kul, u grande espluratore NM Przheval'skii addivintò assai malu è prontu hà mortu. Sicondu a dumanda maiò di u viaghjatore, fù enteratu nantu à a spada da u lagu Issyk-Kul.

L'expedizione fù rimessu in u vaghjimu di u prossimu annu. U so capu fù numinatu Coronel MV Pevtsov. Quiddu hà avutu u cumandimu cù una dignità, anche era chì capite chì ùn avissi succorsu à sustituiscevi completamente Przhevalsky. In questu cunnessu, hè statu dicisu di scurciarli a strada, limitannu per studienti u Turkestanu di Cina, Dzungaria è a parti di u Tibetanu. Malgradu u fattu chì l'espurtazione s'hè truncatu, i participanti si puderanu cumprà un materialu storicu è geograficu assai vuluntariu, una parti significativa di quale appartine à Petru Kozlov, chì tratta principarmenti l'studiu di u Turkestanu orientale.

A terza espedizione

U suvitatu prossimu di Kozlov hà fattu u 1893. Questu tempu, a campione di ricerca hè stata capu da VI Roborovski, chì hè statu questu servitu cum'è assistente senior di Przhevalsky. A missione di issu viaghju era di studià a cantina nordu di u Tibet è a catena muntosa Nyan-Shan. In issu viaghju, Pyotr Kuzmich facia studi indipendenti da l'area circundante. A voti hà dettu caminari solu da 1000 chilomitri. À u stessu tempu, hà ripresu a parte di u leone di a cullizzioni zoològica di sta spidizioni. Quandu VI Robolovski cumminciò à fà scappari di a salute à a mezza carne, Kozlov hè struitu à guidà a spidizioni. Hè bè cumbatte cù a so cumpagnia è u purtonu à a fine. Riturnà à a so patria, l'investigatore presenta un rapportu, chì ellu intitulava cù i paroli "U rapportu di u Chief Assistante di l'Expedizione PK Kozlov".

A prima spiegata indipendente

In u 1899, u viaghjatore per a prima volta hà agitu cum'è u capu di a spidizioni. U scopu di i participanti era acquistà cun Mongolia è u Tibet. A campagna hà assistivatu 18 persone, di quale solu 4 ricercati, tuttu u restu - cunvue. U percorsu partiu à l'Altai stazzione postale, situata vicinu à a fruntiera Mongolian. Allora accorse per l'Altai Mongoliu, u Gobi Centrale è Kama - casi scoglii senza spiegà nantu à a parti orientale di l'Altiè Tibetano.

Trasfurmà a ricerca à i surghjente di i fiumi Huang He, Mekong è Yangtze-Jiang, l'acondicionatori fubbe micca solu l'ostaculi naturali è l'aggressioni di l'abbitanti. In ogni casu, anu riisciutu di cullà i sustanziulugia urulogica, geològgica, climatica, zoologica è botanica. I vittimi dinò alluminatu nantu à a vita di i tribù Tibetani poci cunnisciuti.

L'espluratore russu di Mongolia, chì hà a capu di a spidizioni, hà fattu a so descrizzione pricula di parechji ogetti naturali, cumpresa: è chjinata à una altitudine di 3200 metri è di una circunfirenza di 385 km di u lagu Kukunor; I fonti di i fiumi Yalongjiang è Mekong, è parechji ciumi di u sistema Kunlun, chì eranu previamente scunnisciutu à a scienza. Inoltre, Kozlov hà fattu brillanti assaghinsi nantu à a manera di vita di a pupulazione è l'ecunumia di l'Asia Centrale. Intra d 'elli, a descrizzione di i ritu di i Mongoli di Tsaidam hè particularmente notevale.

Da l'espurtazione monguli-tibetana Kozlov hà purtatu una grande coleta di flora è fauna di i territorii investigati. Durante u viaghju, hà deve trattatu cù gruppi armati di residenti lucali, cummincianu 300 parsoni. A causa di u fattu chì a campagna hà cullatu nantu à quasi dui anni, un rumore annantu à u so fallimentu assicurante è a morte righjunsi à San Petesburgo. Ma ùn pudia micca dichjarà chì Kozlov Pyotr Kuzmich. I libri "Mongolia è Kam" è "Kam and the way back" di sta viaghjate in dettu. Per una spiegazione dinica cusì Kozlov hà pigliatu una medaglia d'ore di a Società Geugrafica russa. Allora u Big Game hà ottene un altru figurante luminoso.

L'expedizione Mongolian-Sichuan

In u 1907, u membru onorevule di a Società Geográfica Rusa passò nantu à u quintu viaghju. Questu tempu a ruta ghjuntà di Kyakhta à Ulan Bator, dopu à e regioni Midusa è Sudrica di Mongolia, l'area di Kukunor è finu à u Nordu di Sichuan. U scupertu più significativu hè stata a scuperta in u desertu di Gobi di i restos di a cità morti di Hara-Hoto, chì eranu cuprivati di e fiuriche. Duranti l'escisione di a cità, una biblioteca era truvata in dui mila libri, a parte di quale era scritta in a lingua di u statu di Xi-Xia, chì addivintau turnatu per esse Tangut. Stu scuperta era eccezziunale, perchè in u museu di u mondu ùn ci hè una grande coleczione di i libri di Tungut. Risultati di Hara-Hoto ghjucanu un rolu storicu è culturale impurtante, cumu chjode quì sottumessi à diversi aspetti di a vita è di a cultura di l'anticu statu di Xi-Xia.

I partitanti di a spidizioni culligonu assai material etnograficu di i pòpuli Mongol è Tibetà. Pudianu una atención especial à l'antichità chinesa è u cultu buddisimu. Inoltre, parechji zoologichi è duminii botanichi sò stati cullati. Un scupertu spicializatu di i circhavgiani hè stata a cullezzione di scultesse cumpreta per stampa di libri è imaghjini chì anu statu usata durante seculi prima di u primu segellu chì hè statu in Europa.

Inoltre, Hara-Hoto hà truvatu l'unica coletta di u mondu di i billete di carta XIII sèculu XIV. Inoltre, l'scavitù Hara-Hoto hanu troppu assai figurini, figuri di cultu è parechji centu imagine Buddhist in sita, legnu, carta è tile. Tuttu chistu vinni nto musei di l'Académia di Scienze è l'Imperatore Alexander III.

Dopu à u scupertu è studiu currettamente di a cità morti, l'espluratori scontri incù u lagu Kukunor, è dopu u territòriu pocu cunnisciutu di Amdo, chì si trova in a curbula di u Riu Amarile.

Da questu viaghju, l'espluratori russu di Mongolia hà datu un'altra ricchizza ricca di pianti è animali, quali eranu novi spezii è ancu genera. U scientistu descrizanu i risultati di u viaghju in u libru "Mongolia è Amdo è u Mortu di Hara-Hoto", publicata solu in u 1923.

A prutezzione di a riserva

In u 1910, u viaghjatore era stata premiata medalzi d'oru di e società geugrafica inglesa è italiana. Quandu a Russia accuminciò à participà à a Prima Guerra Munniali, u coronel Kozlov ampara u disiu di unisce à i ranchi di l'esercitu. Hè reffirmatu è mandatu à Irkutsk da u capu di a spidizioni per preparà a vacca per l'esercitu.

À a fini di a Rivuluzzioni di Ottobre, à a fini di u 1917, l'investigatore di Mongolia, a Cina è u Tibet, chì in questu tempiu era già un principale generale, fù mandatu à a reserva Askania-Nova da a pruvenzioni Tauride. U scopu di u viaghju hè di adopri misure per prutege l'area di steppe babbu è u zoo. Sparing no effort, u scientist hà fattu u so megliu per assicurà un monumentu unicu di a natura. In uttrovi di u 1918, ellu informò à u Ministru di l'Educazione Pubblica chì Askania-Nova hè salvata è i so tassi più preziosi sò persienite. Per prutezzione à prutezzione di a riserva, dumandò da esse trasferitu à l'Acadèmia di Scienze d'Ucrania è hà datu l'oppurtunità di ricrutari 15-20 vuluntarii. In questu casu, Kozlov hà dumandatu à furnisce sottu à a so rispunsabilità perpendenti 20 rifle, sabere è devastanti, in quantu u numaru necessariu di cartridges. A fine di u 1918, in u periodu particularmente difficultu di a Guerra Civile, grazzi à l'sforzi di Major-General Kozlov, quasi 500 pirsuni travagliavanu in a riserva.

Nuvellu spedizione

In u 1922, u suciale suvieticu hà decisu d'urganizà una spidizioni in l'Asia Centrale, chì era chjamatu Kozlov Petru Kuzmich di 60 anni. A sposa di u viaghju - l'ornitòloga Elizaveta Vladimirovna, per a prima volta hà datu a so cumpagnia di u maritu in l'expedizione. Malgradu à l'età considerablee, u viaghjatore era in pezzu di forza è eccitazione. Duranti u so sestu viaghju, chì durau da 1923 à u 1926, u scientist esploratu una parti pocu picca di Mongolia di u Nordu, è ancu a cuncera alta di u fiumu Selenga.

Una volta, u viaghjatore ricevutu ricuperu scientificu. In a muntagna di u sistema Noin-Ula, hà scupertu un pocu di più di 200 cimiteri è dirigenu i so scavi. Comu era giugraficu, era un funerale Hun di 2000 anni fà. Stu scuperta archeologica hè unu di i più grandi in u XX sèculu. U scientistu incù i so associati truvà parechje articuli di cultura antica, grazi à quale pudete piglià un ritmu exhaustu di l'ecunumia è a vita di l'Huns durante u piriu: II seculu aC. E. - I seculu AD. E. Tra d'elli era una cullizzioni larga di articuli è tessili eseguitu realizati artisticamente da i tempi di u regnu Greco-Bactrian, chì esistevanu da u III seculu aC. E. A lu II seculu dC. E. In u nordu di l'Iran mudernu, in Afganistan è nordu di u Nordu.

À a cima di a muntagna Ikhe-Bodo, situatu in l'Altai Mongoliana, à una altitudine di 3000 metri, i viaghjatori scuperti l'anticu mausoleo di Khan.

In ogni modu, u scupertu più significativu di a secunna expedizione di Kozlov hè stata a scuperta in i monti di u tomba di Khangai orientali di 13 generazioni di i discendenti di Genghis Khan. L'investigatore divinni a prima Europa chì era accettata da u Regnu di u Tibet. Dopu ellu, Kozlov hà ricivutu un passatu specialu, chì deve esse presentatu à u guardianu di a muntagna, guardendu l'avvicinamenti à a capitale tibetana di Lhasa. In ogni casu, i britannichi impediscenu l'intrata di i scientifichi russi in Lhasa. U participante di u Grandi Game, Piotr Kozlov, ùn hè mai avutu à questa cità. Segnale nantu à a sesta expedizione, pubblicò in u libru "Viaghju à Mongolia. 1923-1926 »

Aktar attività

In settanta Kozlov Petr Kuzmich, l 'apartura di u quali hè addivintannu sempri cchiù canusciuti, micca abbandunà u so sonniu di longhi viaghji. In particulare, si prevista per andà in u lavu Issyk-kulturell, in ordine à arcu di novu a la tomba di u so signore, è tastà i capelli lucali. Ma sei circadori hè l 'ultimu viaghju. Dopu si ritirò, iddu stava una vita tranquillu in Léningrad è Kiev. Tuttavia, a maiò parti di u tempu passatu cù a so moglia, in una piccula casa di strada in u paesi Strečno (50 km da a Staraya Maltese).

U Francà Di venenu viaggiaturi, addivintau subitu pupulari trà giovani prossimu. À prupone un curiosu ghjovani à a so spirienza, a so ricerca organizatu circuli di giovani Naturalisti, giru di u paese à dà Discorsi, pubbricau lu sò scritti è nuvelle. U mondu à prupiziu sapia chì Kozlov Petr Kuzmich. Intrata in Eurasia cci detti a ricunniscenza in ogni circuli. In u 1928, l 'Accademia Ucrainu di Sciences ellu elettu un membru pienu. A società Geographical Russian ellu attribuitu u Frisone di N. M. Przhevalskogo. À mezu à i espluratori di l 'Asia cintrali di u XX scinziatu Russian seculu, hà un locu particulari.

Kozlov Petr Kuzmich mortu 26 di sittèmmiru, 1935 da sclerosis cardíaco. Iddu fu sippillutu a lu cimiteru Smolensk Lutheran.

pruprietà

In onori Kozlov chiamatu Glacier atlantica Tabyn-Bogda Ola. In u 1936, in onuri di lu 100ima anniversariu di a nascita di nomu di u viaghjatore fu datu Dukhovshchina Campus a scola induve scentifichi sò principiu à capì u mondu. In u 1988, in San Pietroburgo Apartment statu rapiu viaghjatore Museum.

Kozlov Petr Kuzmich, un cortu biografia chi vinniru a la fini, vissutu micca solu in u periodu di granni scuperti, ma ancu creatu si in persona. Si compie u elimination Przheval'skiy pàrtiri di "ostàculi bianca" in u Mappa di l 'Asia. Ma à u principiu di Kozlov, u mondu era contru à ellu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.