FurmazzioniStoria

Mark Avrely: A Biography e riflessioni

Figure - u capu, filòsufu - Pitàgura. Sì solu speculate è ùn cuntu, allura nenti boni ùn hè finitu. U altra banda, u filosofu ti male pulitica favore, ellu distracting da u sapè fà di u mondu. In stu rispettu, à mezu à tutti i magistrati Roman di Mark Avrely hè una eccessione. Iddu stava una doppia a vita. Unu era in fronte, di tutti, è l 'altru stete un misteru nzinu a sò morti.

ziteddu

Mark Avrely, quale biografia hà da esse presentati à stu articulu, hè natu un ricchi di famiglia rumana a l 'annu 121. babbu, u l'picciottu murìu a mane, è a so educazioni era prumessa missiavu, Annius verus, chì avia dui visitatu u articulu di Cònzuli e era u bonu termini cu lu mpiraturi Paolo, chì era cun ellu, parenti.

Young Aurelius ricevutu educazione in casa. Iddu in particulari li piacia à studià filosofia stoiciana. Era un sustinituri di lu per a vita. Soon straurdinariu successu in què u zitellu ellu stessu, videndu Antoniy Py (dû mpiraturi rignanti). Mentri aspittava di a so morte prussimu, si usavanu Mark è si messe à appruntà u so pusizioni nant'à lu mpiraturi. Tuttavia, Antonin abitanti assai più chè aghju pensatu. Iddu murìu a l 'annu 161.

Ascent à lu tronu

Mark Avrely ùn guardà pigliatu lu putiri mpiriali certi particulari è lu puntu allegria di a so vita. Iddu cullate à u tronu è un altru figliolu aduttatu Antony, Lucius verus, ma iddu era nè talentu strategicu nè la menti publicu (mortu in 169 anni). Compiu Aurelius pigliò u cumandu in a so manu, i prublemi si messe à u livanti, la Parti occupatu Syria e catturau Armenia. Marc trasfiriri ligioni cunnizzioni. Ma la vittoria supra lu Parti Seybert ipidimii pesti chi si messe in Mesopotamia e si sparse fora dû mperu. À u listessu tempu à a fruntiera Danube statu attaccatu slavi e militanti tribbù girmànichi. Marc ùn ti serebbe abbastatu surdati, e appi a èssiri typed à l 'armata rumana di li gladiatura. In 172, u Egizziani rivolta. Rivolta fù suppressi da un tribunu spirienza Cassius Abida, ellu stessu dichjaratu mpiraturi. Mark Avrely contru à ellu, ma prima di a battaglia ùn hè accadutu. Cassius tombu u cuspiratura, è lu veru lu mpiraturi si n'andò in casa.

pinzari

Vultà à Rome, Mark Avrely avia di novu a difenniri la casa di campagna contru à i tribù Danubian quads, Marcomanni e li sò alliati. Doppu chi cuvirnàu nti minaccia riflessione suggiornu (secondu a una versione - un ulcer in corpu, à l 'àutri - la pesti). Dopu à un tempu, hè mortu in Vindobona. À mezu à i so cosi manuscritti foru trovu nantu a prima pagina di u quali fu scrittu "Mark Avrely. Inedite ". Sti cartulari sò lu mpiraturi purtatu à a so campagna. ch'elli seranu più tardi pubblicatu sottu à u titulu di "E cun voi" è "Vai à te." Nant'à sta basa, avemu pò suppona chì u manuscrittu ùn hè stata fatta per a pubblicazione, perchè l 'auturi Appellu parlà di ellu, indulging in riflessioni piacè è dannu piena a libertà di i menti. Ma ch'elli ùn particulari philosophizing. Tutti i pinsamenti di u mpiraturi toccu a vita vera.

U cuntenutu di u travagliu filusòficu

In "Inedite" Mark Avrely list tuttu lu beni chi iddu avia statu insignatu i prufessori è ch'ellu fù datu antenati. Iddu dinò ringraziannu lu dii (u destinu di) per u so disprezzu per e ricchezze è lussu, modération è una brama di ghjustizia. È ancu ellu hè assai cuntenti chi, "sperandu a fari la filusufìa, I micca se rendre à alcunu di u sophist è pusò cu lu scritturi di li critichi di aristutèlici, paralleli n'appi finòmini UFO" (in l 'ultimu filaru si rifirisci a la rimuzzioni di passione furtuna-storii, horoscopes è altri moderna tantu pupulari duranti la dégradation imperu rumanu).

Mark era cuscenti chì a saviezza di u capu ùn hè micca in e parolle, ma sopra à tuttu in malfatte. iddu scrissi:

  • "Uglia dura è ùn guardu. È micca à u vostru cumpassioni è u vostru travagliu era u spaventu. Vulete una: restu è spustà accussì comu a ssiri cunzidiratu na menti citatinu degnu ".
  • "L 'omu hè piacè di fà calcosa chì hè particulari à ellu. A carateristica di a so cuntimplazione di a natura è pari à feritu tribesmen. "
  • "Sì calchissia pò capisce u incorrectness di a mio azzione, I ti sente cun piacè è fà lu in manu dritta. Invinuchjatu cerca di a verità, chì nascenu ùn male; fari mali se solu quellu chì hè in ignuranza è munzignarii. "

cunchiusioni

Mark Avrely, quale biografia hè discrittu sopra, hè cambiatu un locu: esse un capu militari mpurtanti è shtatista, si stete un filosofu, a mostra a saviezza è altu ntilliggenza. Ci ponu dispiaciri solu chì stu populu in lu la storia di lu munnu, si pò trovi nant'à una manu: una putenza rende forse, altri - ruvinanu, terza - gira in conformists, u quartu si rifiriscinu a idda comu nu menzu di suddisfà a so basa vole fifths divintatu strumentu ubbidienti a lu straneru braccia, cumbatte ... grazie à i scantu di a verità è a passioni di filusufìa, Mark overcame la tentazione di u putere, senza nuddu sforzu. Uni pochi magistrati eranu capaci à capisce è sacciu cchiù l 'idea palesa da li: ". People campà per autra" In u so travagliu filusòficu si dighjà infurmazione à ognunu di noi: "Pensa chi vi sò morti, vivant solu cusì luntanu. U tempu vacanti hè datu à voi in soprappiù di sforzi, vivono in armunia cù a natura è sucetà ".

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.