FurmazzioniStoria

Cosa hè a misura di i musulmani?

Cosa hè a tradizione in u broadest u sensu di a parolla? U cuncettu di "sempre" assuciata incù ogni prughjettu di a vita culturale di u pòpulu, u evenimenti avè u duminiu ripetutu sempri sia cuscente è Passiunatu. À u listessu tempu ghjente ponu sparte tramindui in picculi gruppi, è formanu un vastu numeru di calori di genti. Calchì volta si succèri chì l 'usu si solu una persona attivu. Ancient usi di tutti i populi è nazioni stati furmati in u fundamentu di a fede, trasmissu da generazione à generazione, da mamma à figliola, da babbu à figliolu. fundamenti Vital furmata di upinione publica. Genti ca sapi firsthand ciò chì u sempre, hè cunsidaratu cosa impurtanti, necessariu, sbaddi, è più ntî, ùtule è e bugliticce.

Time movi cunnuci avanti, Ghjesù lucca rura in a vita, à cambià u parè di pòpulu, i so usi. Just cambiendu mondu, è i vechji usi perde u so sensu, è quessa dinù u so forza. People solu ùn anu liatu da elli. Cum'è un risultatu, i tradizioni si sottuponghenu certi mudificazione, mutazione. Hijo de la vecchia tradizzioni sò tinuti aghjurnata è rimpiazzati da una manera nova è ghjovani, ancora, Gruta di più ghjente. Dopu tutte e, ciò chì hè l 'usu in la vita di la genti? Quissa hè a so guida! Usi cuntinuà a cumannari e nazioni tutta a tutte e tappe di a cultura - da u preistorichi à u prisente.

In unu di riligione di u mondu, chi fannu lu nomu di l 'Islam, ci hè un ponu furnisce quelli di differente usi tradizziunali. Un esempiu di parcussione di a tradizioni è usi di i populi di u mondu gruppu hè a prighera Musulmani.

usi Muslim sò attentamenti ntrizzati cu la famigghia e di scàrichi sfera è ghjoca un rolu di tempurale in la vita di i cridenti. All di li sò sempre assuciata cu li matrimoni, funerals in e àutri cosi simuli. In ogni casa, Muslim deve esse u Kettani - i santi libru di sta nazione. Chì si cuntene tutte l 'aiutu di Allah. Storage in la casa di u Kettani mezi un'antra relìqui sacri. Musulmani cridiri ca si pruteghji a so casa, da a spìriti maligni è altri spìriti maligni.

Ogni Muslim sà guasi da a nascita chì hè l 'usu. Di l 'assai prima misura hè preghiera. Sè un zitellu per via di a so età ghjovana sempre ùn capisce ciò chì hè, è fà a feremu, cum'è veghjanu cumu generale priari. Musulmani fà prighera, nè di più nè di menu, è cinque volte u ghjornu. À u listessu tempu hè sempre sfarente. Ma comu nun musulmani sacciu quandu l 'ora di prighera vene da? Stu ghjornu hà dettu in u ghjurnali, in u radiu e televisioni. Interestingly, la piena Oru di prieri, musulmani ponu ottene una annata piena in nanzu cù u Ministeru di Information e Culture. In lu vicinu 'avvene u puteri piglià a pubblicari lu travagghiu di prieri nant'à u situ di u Ministeru.

Leghje e abbitùdini dî pirsuni Muslim e nuddu mai anima di livaricci, o ricusà. Ancu s'ellu un Muslim durante prichera hè luntanu da a na muschea, o un spertu, pruggittatu di u scopu di a sala, si pò principià à pricà dritta induv'ellu hè. À u listessu tempu si vi pò nicissarii à rispittà incù un certu numaru di furmalità, la cchiù mpurtanti di cui - i malu ubbricatoria in u sensu di Mecca.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.