FurmazzioniStoria

Smolensk Province: cuntìi è paesi

A storia di a prima pruvinci in u territoriu di Imperial Russia ricolla à 1708 anni. Stu tipu di Rivalunga prisenti nzinu a lu 1929. In sta manera di fà lu gruppu di lu tirritoriu di l 'unità amministrativi nica, comu lu cauciu francisi riggiunali.

A storia di pruvincia Smolensk

Duranti la criazioni di ottu dî pruvinci Peter I in 1708 hè stata custrutta in u numeru di lucca pruvincia Smolensk. Land in u rughjonu era parti di una sola unità tarrituriali è situatu in a parti European di u paese. pruvincia Smolensk durò finu a lu 1929, dopu diventà u spaziu duranti la Riforma in l 'Unioni Suviètica. A cità principale di a pruvincia di statu cunzidiratu Smolensk.

U cum'ella di u locu di tarra Rivalunga di Imperial Russia disposti a vicinanza cù e so attività ecunomica cù a maiò parti di l 'àutri pruvinci.

Province cunfina i paesi seguenti:

• provincia, Tver (a nord e a nord-est);
• Moscow è Kaluga (a est);
• Orel (a sud - est);
• Chernigov (a sud);
• Mahileu (a ovest);
• Vitebsk è Pskov (in u nord ovest).

paese Riforma

A pruvincia appena Smolensk avia circa diciassette cità. U più grande di elli: Roslavl, Smolensk, White, Vyazma, Dorogobuzh. Tuttavia, in lu 1713 la pruvincia di statu indipindenza, u so parte più si n'andò à i parti dâ pruvincia di l 'Province Riga.

Successivamenti, dopu à tredeci anni, ci hè statu parti di mantene. Hè cumpostu di cinque distretti: Dorogobuzh, Belsky, Smolensk, Vyazma è Roslavl.
Assai più tardi (in 1775) dâ pruvincia vinni rifurmatu in Smolensk governorship. Ragione di cambiamenti territuriale hè l 'esse integratu di e sette novi banni: Kasplyanskogo, Elninskaya, Krasninsky, Gzhatsk, Sychevsky, Porechsky, Ruposovskogo. Qualchi anni dopu Ruposovsky è Kasplinsky banni èranu trasfurmò Yukhnovsky è Duhovschinsky. Era solu in 1796 governorship reformatted dinò in la pruvincia.

In lu periodu da 1802 à 1918, in la lista di pruvincia Smolensk c'hè dodici distritti. U tarritoriu chjuca occupatu Sychevsky - 2825 versts quatratu.

quartieru territuriale Administrative di pruvincia Smolensk:

• Yukhnovsky;
• Vyazemskij;
• Belsky;
• Gzhatskaya;
• Duhovschinsky;
• Elninskaya;
• Sychevsky;
• Dorogobuzh;
• Roslavlsky;
• Smolensk;
• Porechsky;
• Krasninsky.

241 parrocchia fù arregistrati in u cuntìa, 4.130 cumunità rurale è circa un altru 14.000 spazii populata. In agghiunta, lu tirritoriu dâ pruvincia ci eranu ottu cità è 600 paesi. U restu di u stabilimentu eranu agricultori, picculu paesi, agricula. Length pruvincia Smolensk hè 340 vents Francese (unu versta scuntrà mudernu 1067 metri). U so tarritoriu era piuttostu di pocu più di 49212 versts quatratu.

pupulazzioni

Sicondu à u censimentu di u 1897, a pupulazione di a pruvincia di Smolensk hè un pocu di più cà una meza miliuna di abbitanti. A cità cù menu di deci centu di a populazione, circa 121 mila abbitanti. Prima di l 'abbulizzioni di sirvitù in u 1761, u numeru di servi ghjunse à 70% di a pupulazioni tutali.

pruvincia Smolensk avia l 'acqua cchiù àutu di persona non-senza à mezu à tutte e pruvince di tsarist Russia. On a un signuri in u mediu duvia di circa 60 servi. Da a fine di u 19u seculu in la pruvincia di Smolensk, ci era 13 monasteri, 763 chjese è una cumunità. cleru centu hè 0.6% di u numaru tutali di genti passate. pruvincia Smolensk cum'è una sola unità tarrituriali cessatu di esisti in u 1929, è u so terri èranu aghjustà à u Region Western.

Industria e agricultura in i rigioni

Paesi di pruvincia Smolensk famosu per tanners abili è re. residenti Local sò più impastughjata in agricultura, maltu curtivatu: rye &, avena, lettuce, frumentu. In Rostislavskom cuntìa curtivatu millet in un picculu vulume. In cuntìi Vyazma è Sychevsky Indian hemp e lino cultivatu. U quartieru Tesovo Sychevskii paesi avia stazione lnovodnaya. Weaving e cuttuni-voltando mulinu situatu in u paesi di Yartsevo Duhovschinskogo County. In Rostislavskom County functioned Matchbox e pruduzzioni di pelle. It Tende comu era la pruduzzioni di fusione di i prudutti cristallo e prudutti furesta. Bielsko - ta è u travagliu, mattone.

pruvincia Smolensk famosu di i so orti. Principarmenti impegnati in a cultura di differente varietà di mele, fiche e pira. Mele, sò vindutu a Mosca. Ma si tratta micca solu famosa di u so 'agricultura, provincia Smolensk.

Smolensk cuntìa

Stu regione fù u più densely populata in paragunà a autri terri. U locu era cummerciu principarmenti li rilazzioni cu lu Lithuanians. Roslavl cuntìa principarmenti cunnucieru attività agricula.

Solu quì crisciu blue, orzu è francese millet. Hè statu creatu prima sucietà agraria Smolensk per u sviluppu di l 'agricultura. Ci era Cantine di agricultural e attiragliu. Si tìnniru testi assai pruduttivu di sustituiri la aratu aratu. U hunting fabbricari da lingue lucale, nun nfiriuri a mudellu usina.

By 1880 954 fabbrichi e pasquale, l 'functioned in provincia Smolensk. Over u prossimu diciottu anni, u numeru di connie francis e fabbrichi cresce da ottu unità. In particulare, avemu sviluppà e migliurà i fabbrica casgiu, chì hè di più atta à i distretti livanti dâ pruvincia.

cunchiusioni

At circa 1000 anni fa, divinni chjaru chì u diffusion funziunamentu di u statu deve esse u gruppu in unità amministrativi. A prima referenze sente daretu à X sèculu dC. Princess Olga spartutu li terri Novgorod in u graveyards. In seguitu à lu XV sèculu, Ivan Grozny avutu u gruppu di i fifths tirritoriu Linguistique. À u principiu di u XVIII seculu, si purtaru cu iddi lu cuncettu di pruvinci e distritti. Addivintaru u mudeddu di i rigioni e distritti di oghje.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.