FurmazzioniStoria

Education Moscow State: pirìudi principali è puliticanti

Duranti lu regnu di Daniel Alexandrovich cum'è un "unifier" tarra Russian hà ripresu a Mosca. Hè da issu tempu, accumincia la criazioni di un statu criscenti cu na capitali unificatu. Sorghja di lu Granducatu di Mosca è u centru - in Moscow - hè ùn cuincidenza. Stu statu facilitated da pusizzioni giogràfica favurèvuli, la politica assicutatu da magistrati Moscow, u sviluppu di a nova passava à traversu l 'cycle cumerciu tarra russa. Fundatore di a dinastia di principi di Mosca hè cunsideratu à esse u figliolu alessandro Nevskogo - Daniel, hà pigliatu u principatu di u bordu, in 1263 è attivu in stenda u so terri. Cusì, in lu 1301 lu principato, Moscow intro Kolomna, è in 1303 - Mozhaysk. In ghjustu una pochi d'anni, Daniel regnu di a so principato, hà cresce assai è hè divintatu unu di i più grandi è più putenti in u nord-est di la Russia.

Great nfluenza supra la criazzioni di u Statu Moscow avutu un regnu Ivana Daniilovicha, ca tuttu summatu era cuntinua u travagliu di u so babbu à allargamentu di la zona di u so paese e junciu Belozerskoye Moscow, Uglich è Galich principatu. Ivan Danilovich, cugnumatu Kalita, intrì in la storia di la Russia, comu un crudeli, intelligenza è di a capu di decisione, pagà di più attenti a li rilazzioni cu lu Auru. Duranti lu regnu di Ivan Kalita Moscow addivintau lu centru di residenza permanente in u so principe, chì più cunfurtà u putere di u principi Moscow nanzu guvernatori cullezzione terri Russian.

Education statu Moscow criscenti Hè purtatu da i figlioli Kalita - Ivan Red e Simeone i Muvrini, à raghjugna u Starodubsky, paese Dmitrov, Kostroma è Kaluga.

On a la criazzioni di na sula statu micca pussutu hannu l 'effettu di lite fiudali chi scuppiò in Russia in a mità di-14e seculu, trà i maiò-figliulini Ivana Kality, i reguli si trovanu in chiudi accantu à principati Mosca. U mutivu principale di cunciliu trà i fratelli addivintò na quistioni di trasfurmà l 'ordine di succissioni. significatu differente guerri feudali di u 14e seculu, si trova in la lotta contru à nnimici e sustinitura di crià una sola statu supra lu tirritoriu di la Russia, incù u so capitali in Moscow. Cum'è un risultatu, quelli chì appuiata a dicintralizzazzioni di i terreni Russian, vittoria SURTITRAGE fù cunquistata.

A furmazioni di u statu Muscovite tirminau duranti lu regnu di Ivan III è u so figliolu - Vasily III. Nòbbili e putenti di l 'autri principati Russian accetta passava à u serviziu in a Mosca. Quelli chì sempre ricusatu a ricanusciri l 'auturità di i principi di Mosca, abbannunau a so tarra è scappò à i paesi vicinu (in particulare, in Lituania). A quessu, u più grande paese, mantèniri lu putiri di un principato siparati, hè Novgorod, unni l 'boyars à stu piriudu di tempu di cunchiùdiri un accordu nantu vassalage cun Lituania. Locu di stu, Ivan III in lu 1471 organizatu un marcia nantu à a cità. A battagghia dicisiva hè accadutu in regione Shelon River, e milizie Novgorod stati scunfiggeru li Muscovites. Sette anni dopu, Linguistique addivintau un membru di lu principato, Moscow.

A furmazioni di u statu Muscovite vegne finìu cu l 'accessione a lu in 1485. Tver. Diritti in lu in stu tempu di Ivan III ricevutu u titulu di l'imperatore di All Russia. A fine di u 14e seculu, falò in a storia di u nostru paese cum'è a fine di u so periodu di fragmentation Traduzioni fiudali.

Education Moscow State assuciata incù un grande evenimentu cum'è u libbirazzioni dâ Russia di l 'quasgi 240-annata-vecchio pastoghje di Mongoli-Tatar. Ivan III fu lu primu magistrati di u paese in u passatu u seculu hà cessatu di pacà u tributu à l 'tatar. In u 1480 Khan Akhmat tintativu di ricriari lu cumannu di u paese fù impresi, chì hè sfurtunata nzurrizzioni. Doppu la libbirazzioni dâ Russia di l 'pastoghje di i prumessi hè una crescita esigenza di la pusizioni di lu principato, Moscow, eranu attaccati a lu stà terra unsubordinated: Smolensk, Pskov è Ryazan. In u fini di u 15 di u seculu u mappa serà una nova forza chì hè sempri chiamatu Russia.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.