SaluteMalati è Cundizione

Appindicate l'unrule per u spine

U doru hè a ragiunità più frequente di chjamà u duttore. U mutivu di a so ocurrence pò esse com'è malatii di a spina, è e malatie di a cavità abdominal o torunda, una longa stanza in una pusizioni o attivita fisica forte. Hè sporta à pudè stabilisce a causa di l'iniziu di sensibilamenti dulurizii solu per analizà a natura di stu dulore. A volte, in più di coglie una anamnesis è l'examinazione di u paciente, esse necessarii esaminazioni extraali. U trattamentu di such dolores dipende nantu à a causa di a so aspettazione è hè sceltu per tutalità di qualchì pacienti.

A maiò spessu, u doru hè transitoriu è ùn ne micca bisognu di trattamentu particulari. A spessu, aduprà à u pompi di l' entuzione di u pensamentu inde a volta, senza sapè a causa di a so prisenza. In ogni modu, quarchi u dulore pò esse apparutu da infruenza, tumore, insufficiency vascular o frattura, è questu ùn hè micca duminatu senza l'autodetazione, ma una intervenzione indispensabile di un spicializatu.

a malatia di Bekhterev, i maladrini anu migliurà u dulore di u prugna cronica. A maiò spessu, sta pesta afecta à i 30-40 anni. In questa maladie, ghjuvanotti parechji picculi, chì in a spina chjudi l'vertebre. Cù a malatia di Bekhterev in una persona, a spine empezza a perdita elasticità, diventa forti. A malatizza di Dolore à Bechterew hè solita ligera, micca forte, si senti principarmenti in u spinu infernu, aumenta da a notte in a pusizioni propensione, disminuisci in a tarda, in a seconda mità. Cù a malatia di Bekhterev, un pompi hè aplicatu da u pardonore di una natura antiinflamatoriu (Diclofenac, Ibuprofen). Diagnosi è trattamentu di sta maladie hè realizatu da vertebrologi, ortopedisti, neuropathologi.

Di solitu, cù radiculite, e dinochju à parechji affaccà. U dulore hè sempre perforatu (sparatori), agutu è si capturi i rinfrescante è i membri. Spessu cun radiculitis, u dulore in u spinu hè dopu l'ipotermia, elevazione di gravità, intensu sforzu fisicu. Cù radiculitis, a compressione di l'strutture nervi di l'hernia in u discu intervertebrali comincia. A maiò spessu, a radiculite si trova in a regione lumbriciana, in u spinu inferuu, in stu casu, u dolore à a pierdura.

Spessu, tali doluri occidenu cù parechje malatie di l'organi di cavità abdominal. E maiò malatii di l' organi internu chì ponu causari dolor di ugliu includenu ulcera peptica, pancreatitis, colecistite, còlicu renali, urolitisiis, etc. In spessu, u dolore d'u passiu chì accumpagna e malatie di certi organi internu pò esse facilmente cunfunditatu cù dolore in u spinu quandu I prublemi di a spina. Allora, cù l'ulcerazione di u duodenu o stomacu, è ancu cù pancreatitis, com'è regula, ci hè u dulore in u spinu inferiu, chì hè accumpagnatu da stongiu, nausea, è vaghjime vomiting.

Cu colic renal, u dulore severu si trova in u core. U pacienza nzumma puru cumincia à spinzallu di l'urinazione frequenta, da u malu abdominal, di nausea. In casu, si appricamu l'ingudu da u malnutru di e malatie, ùn anu da ùn dà l'effettu desideratu, è u tempu perchdu pò riesce cunnuscenzi tristi. Cusì un mètudu avissi prescritti un rimediu di u spinu .

Ci si deve esse cunsideratu chì per una persona per ridivanu di u dinochju, hè necessariu di guariscenze a malatia sottucalizzata, chì hà purtatu à a so presentazione. In più di trattà a malatia sottucatanti cù u dinochju, i medii antiinflamatorias , analgési è relaxanti musculi sò utilizati.

I drogu antiinflamatori, chì sò trattati à u dolore d'u back, sò fatta in forma di pillettes, gels, ungüini è suluzioni per injections. In ogni casu, cù una ulcerata stomacu, un pruduttu hè applicatu contra u dore, postu chì i pillettes cù sta maladie pò avè un effettu negativu.

Per riduce u spasm applicate relaxanti musculi. Ritonu a tensione in i musculi, rinfriscate i dolore è aiutanu facilitate l'esercitamentu di terapia di l'esercitivu. In questu casu, a più comunmente utilizata hè Midokalm.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.