SaluteMalati è Cundizione

A malatìa di Kawasaki

A malatia di Kawasaki hè rara, particularmente in u nostru paese. U so altru nome hè una arteritis di cigliu giant. Per a prima volta u casu fù scrittu in u 1967, in u Giappone, induve a malatia hè sempri più cumuna ch'è in altri paesi.

A so etiologia ùn hè micca entendre bè, ma sicondu l'assuntu, l'agentu causativu hè u retrovirus, chì porta à inflammazione di i vini sangu in u corpu umanu. Hè interessante chì a malatia di Kawasaki influenza principarmenti i zitelli sottu à l'età di 4, chì anu debilitatu l'immunità, è più frequentamenti mutuel. In u nostru paese, u diagnosticu di a "malatie Kawasaki" hè summamente rara, circa 10 casi per l'annu. In ogni casu, a figura vera pò esse più altu, perchè micca chì tutti i medichi face ricunniscenu i sintomi di a malatia è avè un diagnosi curretta.

Malgradu a varietà di sintomi, parechji punti fundamentali sò impurtante per u diagnosticu. A malatìa di Kawasaki comenza cù un crescitu di a temperatura, chì pò durà 5-10 à 15-20 ghjorni. I malati cunfurganisate a cuntiivitis, chì avianu tutti l'ochji. Dui simanii dopu à l'iniziu di a malatia, a pelle nantu à i palme è i pappulini si spende, torna à fà è si scorcia. Succe chì a malatia di Kawasaki hè aggunata da un sarzolinu in diversi parti di u corpu, chì hè polimorfa in natura. Dopu un pocu tempu, s'imbuiu, è sparisce. Se vi vede à a bocca di un ziteddu dolce, ponu truvà l'apparenza di "fiocche", lingua minada, rossa brillanti è a presenza di petite emorraghji nantu à e chjusi, u latru internu di i pani. Lips hà diventate indurattu è crack. Sviluppeghja iperimia di a gola, hè osservatu a congestion nasali. Oghje, in una parte di u collu, i linfomi noddi, chì quandu si palpate, causanu dolore. À i sintimi cumpagnie di a malatia Kawasaki include u malu di cache, u malaziu generale, u dolore in articulu, u stomacu disturbatu da u dolore è u vòmitu.

U diagnosticu hè fatta da u duttore nantu à a basa di sintomi clinichi è guidati da i risultati di l'analisi di u paci. Se u nivellu sanguinicu di u paci hè nivellu elevatu di ESR, a proteini C-reattivi, l'antitrillasi, a transaminase, è l'indicatori d'anemia è a trombocitosi, u duttore ùn dudarse di u diagnosticu di Kawasaki. A malatia hè ancu carattarica per a presenza in l'urina di prutezioni è pus.

Sta maladugia hè periculosa perchè pò causà cumplicabbili in u core, finu à l'occurrence di fallimentu di cori, infartamentu di miocardi è ictericia meccanica. A pacienza cù u sianu suspetti di Kawasaki hè mandatu per l'osservazione à u cardologu è l'ecocardiografia hè realizata. Cù una forma aguda di a malatia, infruenza di u musculu di u corpu. Ancu l'estatisimi di sti casi sunnu rarus. Ma un aneurisimu di l' arterie coronaria sò normalmente sviluppatu in u 20% di i pazjenti. Sì, duranti una malatia, i membrani di u cori sò affettati, puderà sviluppà a meningitis asèptica. Quandu cumplicità di l'artritis in i articuli, cù l'implicazione di la vernola hè dilicatu è otitis media hè ancu appiicatu à i complicazioni.

In u trattamentu di a malatia, prima di tuttu, si cuncernanu à guarantiscenu a prutezzione di u sistema cardiovascular è evitendu fallimenti in u so travagliu. U paci hè prescrittu drogu antiinflamatori senza steroidal in dosis altas, credi corticosteroidi è ungulates. Tutti i ghjorni per 5-7 i ghjorni, u paci hè inghjuntatu intravenously cù l'immunoglobuline, per migliurà l'immunità è a rinfrescante veloce di u paci. Hè una medicina famosa cum'è una aspirina, ponu aiutà aiutu in valori in a lotta contru una malatia rara. Hè unificatu parechji prupietà almenu è hè utilizzatu com'è rimediu antipiritu, antiinflamatori è di sangu. In u casu di a malatia di Kawasaki, hè utilizata ancu per i zitelli sottu 12 anni. Ricertamenti, per diluzioni di sangue, i pazjenti sò prescritti l'heparin. Hè riabilite in tuttu, a malatia di Kawasaki hè tratta in l'instalazione medicale israeliana, induve i sperjutu di a pianofheresi - purificazione di plasma.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.