U sviluppu intellettualeCristianèsimu

Preghiera da a paura è angosce. Preghiera per i zitelli a chjinera cun timore

Avemu miroir un'antra manera à ciò chì hè pusitivu, intorno. À spessu, evenimenti, nantu à u corsu, u cumpurtamentu, a famiglia, o autri cuntrati addeva pi lu scantu. È hè propiu mpressa in la menti, piglià ràdica ci è poisons a nostra vita. À risista incù u negativu aiuta preghiera cu lu scantu. Cosa hè si piaci à u travagliu cù u so mutivu si verifica cuscenza? A Canzona di ssu.

Perchè ùn avemu bisognu di na preghiera a paura?

Chì ci pensa un pocu di pasta a nostra subconscious. Ghjè impurtante se vo vulete à capisce perchè tù, o ghjente pràticu preghiera cu lu scantu è angosce. U fattu chì i miluna fatti da u ballò, ùn si puderà andà. Ci sò sempre prisente in u muvimentu di u lavaggiu. Calchì volta Certu negativu cunflitti in la menti di nuddu mutivu, ùn ragiuni a tutti. Iddi turturati un omu chì hà custretti à scantati, circa u so destinu in generale, o un casu particulare. E issu, a turnu, cunduce à una perdita di canusciri, engenders una dipindenza emutivu nant'à ogni parsona, o casi.

So, sottu à u pesu di e paure populu ùn pò rimbursà cuntu, fari dicisioni, a sentu piacè perchè faci cù ciò chì, faces. Ghjesù ùn più hè una parsona, ma scantati armaruzzu, striving à truvà un pirtusu a ammucciari da u "numicu". È ch'ellu ùn: permette in emozioni pruvucanti pinsava. U Signore, di sicuru, duvemu a libertà di a scelta, ma hè ch'ellu avia in la menti? Diu c'avia criatu lu terra, à i zitelli di i so 'ntisi a so pienezza allegru e armunia. Timuri comu tali avissi a emphasize solu la biddizza di esse in stu mondu. Santa Lucia Luntana hè distinatu à tene à l 'anima un sensu di a cumunicazioni custanti cu Diu. Per quessa, hè impurtante.

Quale deve priari cu lu scantu è angosce?

In fatti, populu spirimintari emozioni negativu in rilazioni à l 'ambienti esterni, assai. Ci sò uni pochi tali ca mai a paura di nunda. Scantu - hè una risposta naturale di u sistemu incheta Diana à Découvrir o minacciavanu di fattura. Ma micca tutti hè purtatu à u branu Certu permanente. Certi aduprà cum'è un strumentu, l 'àutri - la tazzeghji di campà, sempri a paura. Quì hè a seconda è bisognu di prighera di lu scantu. Sti genti bisognu di sustegnu, cura, ancu un rassicurati custanti.

Micca ugnunu hà autorità mezi, u quale e parolle permette ochju una curaghjosa a lu munnu. È ch'ellu ùn micca bisognu di un Luna. Santa Lucia Luntana timore permette a chiamari a iddu nun sulu. U Signore hè sempre vicina. A so mente hè tempurale, tipu è surrisu. Ma si pigghia sulu rintra na Luna. Sè militeghja la cunversazione cù u Signore, in u so core, allura ùn anu a paura di prublemi, o ricianu u male di autri. L'omu sicuru di sustegnu da sopra. Hè di più impurtante chè e parolle, o azzioni di passi amatu, o di u furore di u capu di minacce, scennu da tutti i canali Tecnica.

Cosa prichera hè ricumandatu à leghje?

The Church crede chi emozioni negativu càmpanu in pirsuna sutta la nfluenza di lu diavulu. Stu scherzi ella, hà u prugettu di spinghja a ghjustìzia Luna stradale. In Orthodoxy, ci sò i testi speciali contru à tali influenza. U prima di sti - u Salmu 90th. Hè cunsigliatu à leghje, quandu lu mùartu danu a la disperazioni, trattinite fà l 'azzioni più cumuna: à u travagliu, a còciri o di manciari, di cumunicà incù i so amori. Quissa hè una assai putenti preghiera di lu scantu. In casi, seria, populu sò di lettura hè in permanenza per quaranta times. Aiuta à ritruvà, di vultà à u Signore, l 'arma.

Ci hè un testu chì hè ricumandatu à leghje prima di iri a lu lìattu. It aiuta a solita falà è i sciali nurmalmente. Sì una persona vene à a visione nuttata, si, troppu, vi precu, notte. Prima di jiri a dormiri da a paura dicennu sti paroli: "Signore Ghjesù Cristu! Aiutu à mè, u to servitore, u piccatu, dà forza à a mio ànima à u diavulu fu capaci di risista cù i Susini, sciuri di lu scantu a mio mente. Esse cun mè, ò Signore! Prutezzione è priservà a so schiavi. Amen ". Vezi, doppu na pocu di voi vi miludia u evenimenti hè assai calmer, ma à agisce, chì hè impurtante, di più dicisivu e più successu.

On paure l'i zitelli

Sè self- lu scantu di l 'omu ancora oi pò luttà, i zitelli sò fatti à sente u tazzeghji di i genitori di parlà helpless. Di sicuru, ùn hè necessaria à capisce perchè u pocu passò lu scantu. Prubbabbirmenti, hè necessaria di eliminari la causi, ascesa privodshie a tinta. Child vole à spiecà i principii di i fidi. Si deve capisce chì mai ferma solu, di u Signore, debout, accanto. È à risista incù u prublema di preghiera in lu scantu. U zitellu ùn si chiamanu paci e tranquillità. Hè dunqua à leghje lu nzemi cu u to zitellu, spieghendu u significatu di una bona volta. Pocu à pocu, u zitellu ti scurdari lu imagini ladia. À u listessu tempu amparà à sente u Diu, a parrari a iddu. Stu sarà u fundamentu di a so vivant cuntenti è ghjusti.

Cosa preghiera leghje à aiutà i zitelli?

In fatti, ùn ci sò micca i testi particulari. Sè lu granni scantu, purtà u zitellu à hysterics, utilizà lu dissi Salmu 90th. Mette freitag vicinu, accende una lumera e ricitari prieri in un bassu, a voce calma. Quelli chì sò vechja, chì li aiutu. I ziteddi poni ghjucà senza curava à a vostra azzione. U fattu chì a giuvanotta sò vicina, calmu, u sguardu, impattu digià favurevuli à u so salute. A testi sacri cunsideratu cum'è balm militaires à e paure: anima ferita.

Sì u zitellu di chiantu suffucatu e svegli'à at night, leghje u "Babbu nostru", si tense u capu di u lettu. Passà u zitellu, lavari, acqua santa. Sè un caprettu hè a paura di i casi veri - classe, esami, bullies in lu cortile - m'aiuti in dui modi. Prima, à pruvà à eliminari la causa di u negativu, e secunnu, Parlare freitag cun Diu, u so impattu nantu à a vita umana. Preghiera per i zitelli a chjinera di scantu a 'stu casu, - u Salmu 90th. Ma si deve esse spiegata à i picca litturi è listener.

lu scantu di la morti

Hè pinsatu chì tutti noi vi lassu 'stu munnu. Evitari sta ùn farimi onuri. È sempre ghjente sò a paura di vai. Ch'elli ùn teme u fattu di lassannu na stu munnu, e lu scunnisciutu. Psychologe cridite stu phobia. Comu pò teme u fini? Solu un veru Luna sà chì paura hè unecht. Dopu tuttu, avemu l'andava in u scunnisciutu, o micca pussìbule, è per u nostru Signore. E issu hè qualcosa à Aspire à l 'anima umana. Sumiglia pò mpinci di tirrenu e merchenzie. Ma in u subconscious di ogni habite la virità: u nostru locu vicinu à u Signore. À quelli chì ùn pò risista à a taliallu, ùn piatta emozioni negativu. Ci hè una spiciali preghiera Cità di lu scantu. u so curà à u Signore, è Ghjesù ùn vi hà da lascià.

Santa Lucia Luntana da lu scantu di la morti

Sè tu sì a paura à more, diri la seguenti palori: "Signore Ghjesù! Accantu à u vostru servitore, piccatu lu nostru Ridinturi. Aghji pietà di mè, pi lu scantu di lu sbaddi morti per ognunu. Ùn la morte di mio anima hè a paura di a so turmintatu suffirenza terrifying è scunnisciutu. à mè Aiutu, o Signore, à risista cun dulori currusivi. Datimi a manu di a so buntà. Amen ".

cunchiusioni

Sapete, ugnunu hà e so paure. Unu cockroach vi vede è falà in un debbuli, altri in u gingerbread ascensore ùn pigliammi, è altri, nant'à l 'apparecchiu di ùn pò vulari senza na dosi seria di sedatives. In più, i media à creà u campu di infurmazioni, piena di minacce invintata è vera. Sè ogni miroir, comu si pò dì, no facialis vi ùn basta. Ma Signore, di novu, ci detti a libertà. Ci sò custruenduvi na munnu. Cosa chì e alluntanatu chi dicisi a persona in lu. Sè vo vulete à soffre e trimari incù tutti i sonu - sarà. Ma, hè megliu à esse sottu a prutezzione di u Signore, girendu à ellu in preghiera sempri. Chi pensi?

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.