FurmazzioniStoria

Quandu si furmaru regnu di Babilonia? A storia di u regnu di Babylon

In a storia di l'umanità ci sò parechje stonde semi-ligginnariu. Ci hè dopu una cità, o regnu volte mpastati in un 'armata di miti e liggenni. Ancu archeòloggi prufessiunale è li stòrici hannu picca dati abbasta rilativi à l 'i tempi, micca à sminticà u citadinu mediu. Nun sai quandu furmati regnu di Babilonia?

Babylon - una cità di statura biblica, ci hè sempri mintuatu da quasi tutti l 'Iuropa fisizianu, scentifichi è i capi militare di chiddi' anni, ma a storia di stu spettaculu munumentu di civiltà dici assai menu. In Pà dispel u velu di sicretu più sta storia, avemu priparatu stu articulu. Leghje è amparà!

inturnianza di

In u seculu XIX-XX BC sùbitu regnu di sumeri-Akkadian, chì fù trova nantu u territoriu di a Mesoputamia. Cum'è un risultatu di u so crollu furmò tanti autri stati urigginariu.

Lars City in u nordu subbitu iddu chiamau un indipendente. U Euphrates furmò lu regnu di Mari, Ashur occasione di u Tigri, in la valle di lu Diyala apparsu statu Eshnunna. Era tandu chi accuminzau lu ascesa di i cità di Babilonia, li cui nomu si pò traduce cum'è l 'Nanna di Diu. Allora cullate à l 'Amoritskaya (primu esiliu) dinastia di tronu. Stòrici credi chì u so raprisintanti sò cuvirnaru in u periodu da 1894 à 1595 anni aC. Ricci ùn dati precisa, ma u so fundatore hè cunsideratu à esse u rè Sumuabuma. Chì hè quandu furmati regnu di Babilonia. Di sicuru, in quelli ghjorni nanzu a piena fioritura, è a putenza ch'ellu era sempre luntanu.

vantaghji

Babylon favorably incù parechji di i so vicini, i so pusizioni: hè capaci di bè latu di difesa è di u sviluppu di u tarritoriu di i regni lotta. Hè stata trova in u locu induve u decoru Tiger s'ammiscau cu la Euphrates. Era piena d 'acqua, chì fù usata in sistemi mètudi, subitu d' accordu lu cchiù mpurtanti vina di cumerciu di u tempu.

U heyday di a cità assuciata incù u nomu di u famosu Sphinx (1792-1750 francese gg. AC. E.), Chì era micca solu un capu di talentu, ma dinù un scienziatu, astronomu, generali e sophist. Prima, ci ficiru un n'allianza militari cù Larsen à avè una manu, liberi di distrughja u sudu di a cità. Soon Sphinx cuncludi un trattatu di scuntrarisi cu Marie, induve a ddu tempu li règuli simpatica a lu accurdate Re Zimrilim. Cù l'aiutu di u capu di Babilonia scunfiggeru e nenti Eshnunna. Simply mette, u regnu di esiliu statu furmatu in u periodu da a XX a XIX seculu aC, allura prestu accuminciau a farisi a pisu a lu postu pulitica à u tempu.

Doppu chi Marie micca statu bisognu Sphinx u spizzò, un trattatu di fronti è attaccatu i pruprietà di i partinarii eri. At prima ch'ellu era capaci pi suttamèttirisi subitu i cità, è ancu Zimlirim firmati in u so tronu. Ma tandu chì I nun piaciu essendu un pidina, tantu ch'ellu si ribbillaru. In Babylon, la risposta hè micca solu sunari-cunquistau la cità, ma ancu la radìu a lu solu li mura e palazzu di lu Re. In u Nordu, da lu tempu si firmava putenti vota Assiria, ma u so magistrati subitu èpica guvernatori di Babilonia.

Chì hè quandu u regnu esiliu statu furmatu in u mudernu u sensu di a parolla. Era una grande è putente, u so magistrati scentifichi privechali, ingegneri e architetti, li filòsufi e duttori.

Sphinx

Ma i rè di u regnu di Babilonia Sphinx largamente cunnisciutu micca da u so cunquisti, è u corpu di liggi chi sò scunnisciuti pirsuna:

  • In u casu induve a costruttore chì hà custruttu una casa, fatta mala, è u bastimentu sùbitu, ammazzannu u so pruprietariu, u costruttore deve esse prucessu.
  • Sicurezza, fici un funziunamentu stende, spugliata di la manu dritta.
  • Un omu senza, à piglià riparu in a so casa di u servitore, sarà prucessu.

Sti liggi esiliu Empire stati sculpite in u tempurale pilastri lucida chì era in tutti i parti di u regnu di Babilonia.

Cosa hè u sorghja di Babilonia?

Duranti stu capu in la ghjenti rapidamenti messe à sviluppà agricultura. Great strides scentifichi Babylon fattu in u mètudi di terri desertu: ". River di Sphinx" unu di i canali hà stata cusì grande chì hè rispettu chjamata

No PACE menu attivu passa u bistiame furmazioni. In u statu ùn ci sò più è più di Venezia. Hè a crisciri e stenda u cummerciu di gnustrii e ntirnazziunali. In particulare, in u tempu hè stu paese hè divintatu un centru mpurtanti di l 'Poni di pelle cari, oliu è date. Nantu à u mercatu di gnustrii u listessu fiumu scurria metalli, pruvèninu e schiavi. In cortu, u regnu di esiliu havi pruspiratu sutta Sphinx.

features, suciale

Hè pinsatu chì ci erani trè in u paese di categorie suciale. Didàttica, u populu liberu. Stu drop fù chjamatu "Avelumi", ca signìfica "omu". I zitelli libirari sin'à l 'etati di maggiuranza di genti, chiamata "di marzu di Abel" - "sans avenir". A sta classi suciali pussutu riferighjenu à l 'artighjani, guerrieru, libbra e lu cuvernu du riz. In cortu, qualchi preghjudizii casta ùn era la liggi di lu regnu di Babilonia foru ch'ellu pò essa libaru di alcunu.

Ci hè un altru classi di genti dipindenti (non servi!), Chi fu chiamatu "mushkenum" - "appuiatu davanti". Hè l ' "Dipoi sempre". Simply mette, dipinnenti era u populu chì travaglia nant'à u paese riali. Ùn li si cunfùnninu cù i servitori: u "arrimbatu" era u bè di u so dirittu à difenda a corte, è avia i so servitori.

Infine, u stratu più bassu di a sucità, senza chì u regnu di Babilonia pudia micca fà - schiavi vardum. Quessi pò èssiri arrivatu a l 'stu modu:

  • Sì una persona hè statu un prigiuneru di guerra.
  • Dibitori chì ùn pudia pagà u so dèbitu.
  • Sò divintatu purtati nantu à cunvinzione (per qualchi offenses seriu).

Funzione di schiavi esiliu hè chì si pudia esse qualchì pruprietà. Sè un pruprietariu schiavu avìa i zitelli di i so servitori, ch'elli (cu lu cunsensu di u babbu) pussutu assai ancu esse u so erede ufficiali pi dari lu statu senza di la pirsuna. Simply mette, in cuntrastu à u listessu anticu India, à servitori Babylon pussutu speru di seriu migliurà a so statutu suciale. A joint chì hè ghjuntu à cumpiimentu u turnu diventa dinò senza. lamentu di u prigiuneru u valori di a guerra pudia cumprà a so libertà. Peggiu era lu briganti chì, incù uni pochi eccezzioni, diventa schiavi di a vita.

struttura di statu

Lu Re, ca era la testa di Statu, avianu putiri assulutu "divinu". Iddu pirsuna appartenant circa 30-50% di tutti i paese in u paese. Lu Re si primura di a so usu è pussutu louer. Duranti l 'esicuzzioni di n'edittu di u rè di e lege deve esse a corte di u rè.

Di cullezzione impositi agenzia emi Cerca Francese. Sò carcu d 'argentu, oltri i prudutti naturali - com'è a grana. Braley taxes banda, i prudutti rilighjosi. À ricunnoscia i pòpuli SURTITRAGE di putere reale, u statu unità di guirreri pisanti e lume, e redum bairum usatu. Dipoi i furmazioni hè regnu di esiliu, a cità di Babilonia hè sempre attrattu da suldati prufessiunale: sò favurutu, fùbbenu datu l 'onori è u rispettu. U Populu ùn hè stupente chì ancu in u periodu di dicadenza di armata l 'l'statu rinisciu a tèniri la longa caduta di u paese.

Di serviziu à u bon suldatu Per I putissi passari rintra 'na casa, cù un ortu, un nutevuli pezzu di terra, è a materia prima. Paghendu di hè solu un serviziu di travagghiatura. Babylon datti da u principiu addivintò na burucrazzìa giganti, li cui rapprisintanti monitored u esicuzzioni di ordini di u rè in u campu. Capi shakkanakku suvranu avìa a urganizzari lu diffusion azioni amministrazione tsarist e cullettività territuriale. L'ùrtima prividia cuncili cumunità è cartilluna anziani, rabianumy.

Religione tesu à ACCIACCAVA: a cumpetizione di l 'asistenza di dii differente-screnu, ci hè unu capu di diu - Marduk, chì fù stimatu comu lu criaturi di tutte e cose, hè incaricatu di u destinu di persone, animali è i pianti, di tutte e lu regnu di Babilonia.

prima goccia

Duranti lu regnu di u figliolu di Sphinx, Samsu-iluna (1749-1712 francese gg. AC. E.), Avemu digià cuminciatu à fà cresce drammaticamènti u cuntraddizzioni nterni. Da u meziornu, u guvernu si messe à limità i Elàmiti, chi accuparu la cità di u Sumerians, unu dopu à un altru. Yixing City dichiaratu la ndipinnenza e lu Re Ilumailu addivintau lu funnaturi di una nova la dinastia. In l 'ovest, ci hè dinù un novu statu - di Mitanni.

Era un colpu pisanti, dipoi Babylon fù chjosa da i più impurtanti Routes cummerci chi purtau a l 'Asia Minori e la costa Mediterraniu. Finalmenti addivintau nu rigulari tribù militanti capiau na Kassites. In generali, tutta a storia di u regnu di esiliu dimostra chì u Statu ha appuculita gira 'istante vicini preda più forte è più furtunati.

Point in 1595 aC. E. Mittemu lu Hittite, chi scunfiggìu l 'esercitu e pigghiaru di Babilonia. Cusì finì a Old piriudu esiliu, chi durò trè centu anni. Prima dinastia hà cessatu a raghjone. Accuminciau la criazzioni "campionu Kassite" di u regnu di esiliu.

Kassite dinastia

iddi Kassits fora di i parechje tribù, collina, chì sò cuncintratu subitu dopu à a morti di Sphinx. In ghjiru à 1742 aC. E. u so 'capu Gandash occupatu u territoriu di u regnu, è subitu iddu addichiarau "rè di i quattru scorni di u mondu." Ma in a rialità, a subjugate lu regnu nteru di kassits accadutu solu dopu à u successu campagna di u Hittite. Iddi subitu purtatu assai à a duttrina militare di Babilonia, si messe aduprà a primura u cavalleria. Ma qualchi stagnated in agricultura. Cunquistatura accettatu rimesse riccu è anticu a cultura esiliu.

Oltri a chistu, lu re fu capaci di vultà Agum seconda statua di u diu Marduk, è un lettu sarpanit chì èranu cunquistata da i Hittite. Kassits iddi nna Sognu magistrati, in cui attivamenti custruitu è di mantene tempii, cultura, scienza viloci-rapida. Quickly fùbbenu cumplitamenti assimilated da u Babylonians.

Tuttavia, puliticanti è suldati ch'elli ùn era troppu bè. L'anticu regnu di Babilonia diventa prestu dipinnenza di l 'Egittu, è prestu - e lu statu di Mitanni cu lu regnu Hittite. Rapidità sviluppà Assiria, quale e milizie sò digià in lu XIII seculu aC, Kassite Babylon causari un numeru di scunfitti adduluratu. In 1155 l 'cunquistatura dinastia dinù cessatu a raghjone, avìannu pirdutu lu Assyrians.

piriudu à interim, u regnu di First l'Nebuchadnezzar

U Assyrians, chi cuntìnua fighjulava u so prossimu, décrépit, ùn curanu di dispone di u so crescita dibulezza. Avemu li aiutatu, è lu disìu di lu Elàmiti, chì sempri sò cuminciatu à già p'accupari lu tirritoriu di Babilonia. Digià in lu mezzu di lu XII sèculu AC, iddi erani capaci di rumpiri vasciu a so risistenza, è l 'ùrtimu re di l' Kassites, Enlil-nadin-Ahi, si ne fora per esse arrinata. Elàmiti a ddu tempu cuntinuau a rimettu campagni a guerra in altri lochi di u paese.

L'anzianu di qualchi tempu una cità nnipinnenza di Yixing a ddu tempu riniscìu a salvà a so putenza, è dunque pigghiò lu modu naturali in la lotta contru à un 'invasioni nimicu. U massimu di a so putenza hè u regnu di u rè Nebuchadnezzar di I (1126-1105 francese gg. AC. E.) Quale hè chì una volta dinò purtatu a l 'froris di lu putiri (cortu-parolla). Vicinu à a furtezza, una so truppe nfriggìu pisanti scunfitta di u Elàmiti, è tandu cupartu Elam, ellu enslaved francese.

lotta Arameans

In ghjiru à u mezu di u XI seculu aC Aramaic tribù numadi sò divintatu u Bane di u Babylonians è Assyrians. In u visu di stu piriculu parechje volte amara Baia riuniti, furmendu una forte à alliances militari. Nunustanti chistu, l 'enterprising Aramaeans doppu tri seculi successi in ripete à campà in li cunfini nord-uccidintali di lu regnu di Babilonia.

Tuttavia, micca tutti li famigghi purtatu assai prublemi. At circa u listessu tempu à a vita di u statu si messe à ghjucà un rolu impurtante populu Chaldean. In quelli sèculi si campava nantu à i costi di u Golfu, in la zona cchiù vascia di lu Euphrates e lu Tigri. Digià in lu IX seculu AC, iddi eranu prisenti occupatu i costi di u regnu di Babilonia e accuminciò a mossa à u meziornu, falsi assimilating à l 'Babylonians. Like a Kassites in u passatu ricenti, si megliu à impegnà in muntagnera è a caccia. Agricultura ghjoca un rollu assai curtu in a so vita.

In quelli anni, u paese fù spartutu in 14 distretti. Dapoi lu XII seculu aC, Babylon diventa dinò u capitale. Cum'è nanzu, i rè avianu u so mani u vastu cantieri paese, ca datu i suldati di u so serviziu. In l 'esèrcitu, in più di u RI tradizziunali, si messe à ghjucà un tempurale rolu di cavalleria e carri dipartimentu, chi a ddu tempu era assai diffusion nant'à u campu di battagghia. Ma i cunfini di u regnu di Babilonia avianu digià iniziatu à attaccà vechji nemici ...

invasioni di poi

Dapoi a fine di u IX seculu, di i so sunari-pigghiò lu Assyrians, sò sempri affranchi in u paese. Assiria stissa falsi acquistatu u prughjettu di nu statu putenti e forti. In u mezu di VII seculu aC, e so rè Tiglath-Pileser terza invades scentifichi u nordu di Babilonia, pruvucannu inghjulia maiò à l 'Chaldeans. In 729, lu regnu havi la nomina girava fora per esse cumplitamenti cunquistata.

Però, l 'Assyrians (cuntrariu à i so Priore) mantinutu un statutu di Babilonia siparati. Ma in u tempu di Sargon II, ch'elli di qualchi tempu persu u cuntrollu di i novi terri cunquistati. Quissa hè duvuta à u fattu chì u Tsar Chaldean Marduk-apla-iddin stissu chiamau solu rè di u paese, clientella u so capitale. iddu si 'alliati cù l' Elàmiti, i so ricenti nimici. At prima alliati era successu, ma prestu Sargon assai ferita è infuriatu mannu, mandò i so migliori e truppe di livari la rivolta, e poi vinni ncurunatu in Babilonia, infini rinfurzatu u so statutu di Riali.

In i primi anni di legs 700-703 Marduk-apla-iddin pruvatu torna à andà contru à Assiria, ma sta vota lu so 'idea di qualcosa bè per u paese ùn hè più. In u 692 aC. E regnu cunchiùdiri un fronti militare cù i Aramà è Elàmiti. À a battaglia di Halule Assyrians è Babylonians suffertu perditi smetti pisanti, lu successu apparenti ùn hè unu di i partiti.

Ma dui anni dopu, u rè di Assiria detti Sinanhherib assediu di Babilonia. Un annu dopu, a cità cascò è si messe una nuttata stirpera. Maiò parti di i residenti era statu tombu, altri sò divintatu schiavi. A volta magnifica capitali fù cumplitamenti ruvinatu è assai. A ddu tempu lu regnu di Babilonia hè una mappa pocu, u statu hà cessatu a raghjone. Ma micca per longu.

A risturazione di Babylon

Prestu nant'à u tronu succissuri Sinanhheriba, Esarhaddon, chì ùn hè micca troppu accoltu u "eccessi" di u so udiatu. U novu rè micca solu cumandava à risturà la cità ruvinatu, ma dinù libbirau parechji di i so abitanti, è li dete à vultà in casa.

Addivintau re Shamash-Shum-ukin ca rignava nantu à i diritti di u guvernatore. Ma in 652, è ch'ellu avissi un putere universale, pi scuntrarisi cu l 'Àrabbi, li Aramaeans, è Elàmiti, è tandu rici torna a guerra in u Assiria. Battle dinò hè accadutu à u Der furtezza dinò vittoria cunvinciri micca pussutu vince unu. U Assyrians andò à u prighjuneru: Teoria un corpu d'État a Al, si purtò na putenti a filiera di u Babylonians curanu. Allora hà cuminciatu assediu a Babylon in 648 BCE missi un scumpientu dilittu di tutti l 'abbitanti sopravviventi.

A caduta di Assiria è New Babylon

Nunustanti chistu, u laziu di perde u oppressioni crudeli di u Assyrians nun cèdiri. Environ N.626 aC, spizzò altru insurrezzione, chì èranu à u capu di Chaldean Nabopolassar (Nabu-apla-usur). Iddu dinò fattu pi scuntrarisi cu Elam, hà ripigghiau dopu à l 'Wiles di u Assyrians, doppu ca li forzi alliati sempre sappiutu à aduprà un nimicu cumuni un numeru di gravi seriu. In October N.626, l 'esiliu Nabopolassar ricunnisciutu sapè, è dopu ch'ellu fu ncurunatu a la città, ca funnaru un novu dinastia.

Ma a pigghiari lu primu granni cità - Uruk - l 'àutri ribbelli, hè solu 10 anni. Pruvaru subitu a catturari l 'poi Ashur, ma ùn pudia farimi onuri. Aiutu ghjunse da ùn aspetta. In 614 Assiria pruvinci catturaru accuminzau Medi, Babylonians quali appena furmata n'allianza. Digià in 612, iddi, Medi e Scythians assediata Nineveh, u capilocu di u nimicu. A cità cascò, è tutti i so abitanti eranu tumbera. Dapoi u regnu cunfini esiliu incù Sphinx seconda hè di allargamentu di carti.

In N.609 aC, fu scunfittu restu di l 'esercitu poi. The 605th Babylonians chì hè cunquistata Siria e la Palistina, unni nta ddu pirìudu si vantava in Egittu. À u listessu tempu u tronu di Babilonia, Nebuchadnezzar II. By 574 aC. E iddu era capaci di pigghiari di Ghjerusalemme è piene. L'èbbica di pruspirità. Hè statu tandu stabilitu u famosu Giardini dona, una scenza ncridibilmenti sviluppati, architettura, è a pulitica. Cusì, u regnu di Babilonia 605 furmò in la seconda annata.

Tuttavia, la pruspirità di l 'èbbica hè più abbastanza prestu. Supra lu cunfini di u Statu ùn ci era altri nemichi, i Persiani. Impussibile pi sustiniri la esercitu cun elli in 482 Babylon infini divintatu unu di i satrapies persiana.

Avà sapete quandu furmati regnu di Babilonia. Avemu speru chi la articulu hè intarissanti.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.