FurmazzioniStoria

L'attaccu di militanti in Beslan - a taliallu chì vi mai esse dimenticatu

Russia accupa una geolocation particulari, sempri cunzidiratu la lutta contra lu tirrurismu una chjave. Hè in issu paese più di l 'anni passatu aghju vistu u cchiù granni nùmmiru di tragedies, à destabilize u statu. È più prubbabbirmenti la cchiù tinta à mezu à elli hè l 'attaccu di militanti in Beslan.

L'annu 2004, u primu di settembre di ... u numeru a scola 1, chì agrotta a riunioni cùarpu di prima-graders è un capu, didicata à u primu ghjornu di a scola, di colpu, assartaru i militanti. À quelli chì era statu capaci di a curriri, su, ma altri, soprattuttu i studienti più chjucu, i so maestri è genitori, i banditi di farru di la palestra. Cum'è un risultatu di u scambiu di pupi di u focu cù i guardia a scola, di trè travagliadori stati sparà. Quessi sò i primi vittimi, chì pratindia ch'eddu lu attaccu di militanti in Beslan.

Sicondu à nantu à u corsu ricevutu, solu attaccu intarvena circa trenta militanti, frà elli - chiddi chi hannu statu cintura succidu. Dopu à duie ore di palazzi a scola u Populu publicata una donna cù una nota chi dumandava a chiamari u parra, trà u Nordu Ossetia è Ingushetia.

L'attaccu di militanti in Beslan, ca lu risurtatu in u paese amparatu circa lu heroism di tanti pirsuni, qualchi guardà unu di i più viulenti in lu la storia di la Russia. À neguzià cù i banditi ghjunse Dzasokhov, Zyazikov è u duttore Roshal, li cui prisenza hè dinù una cundizione di guerilla ceceno.

Ci hè una seconda di sittèmmiru, ma ùn hà arrivare a so pirmissu attaccu di militanti in Beslan. Tinzioni hè crescia da u minutu. I banditi fattu a so dumanni: la libbirtati di tutti li so 'accomplices criminali, chì participò à l' attaccu di u Nazran, dui mesi nanzu l 'attaccu vinni chianificatu in la scola Beslan.

In ordine à determinà u seriousness di i so scopi, l 'àutri ribbelli, rimessu nantu à a cassetta cun Vidéo circa ciò chì hè accadutu in u palestra. U ritrattu hè frantumazione: in u caldu di quaranta-gradu eranu zitelli dintra lu palazzu, senza manghjà è acqua, parechji di li suffocated. U Populu riclamatu Specialista, manciari e piante, pappajaddu di rimpiazzà i zitelli à generale.

L'attaccu di militanti in Beslan, in e parolle di u presidente di Russia, era solu una compitu priurità - a libbirari la hostages à tutti i spesi.

Ci hè 3 di settembre. In l 'ora di u ghjornu fù intesu parechje splusioni, gunfire s'hè cuntinuta in u quartieru la scola. Di colpu, u hostages accuminciò a curriri fora di u bastimentu. Sottu la cruci-focu, di li surdati, sciu u si tenienu la scola. Qualchi aiutu a scappari, ma parechji zitelli chì sò tutti di sti inglese agonizing trè ghjorni, i militari purtatu nantu à e mani.

Doppu la libbirazzioni di più di u hostages accuminzau SWAT Petru cun banditi. Tenu paralleli à u évacuation di quiddi chì erani sempri in u bastimentu. In ghjiru à a scola uspitali tilatica sò stata messa in opera, in cui sempri purtatu i zitelli a fame è cchiù. Parechje di li avia micca panni.

Pocu in u bastimentu ùn firmavanu di un minutu, shot thundering tempu.

Parechji militanti riniscìu a scappari e asconde in una casa vicina, chì fù subitu cordoned Murat.

ottu Solu a guerilla "Alpha" è "Vympel" fu capaci di liberallu l 'ultimu di i hostages. Da a scola minutu di cunduce luntanu una macchina emergenza di cui lu militari e polizia sò state furmate corridors "vivu".

L'attaccu di militanti in Beslan, piglià a vita di 186 zitelli è dece forze speciali diciassette Dipoi sempre la scola e centu vinti € per persona, cumpresi cullaburatori di Mes. Solu vinti-ottu militanti stati tombi durante una Petru, unu fu capaci di piglià u vivu. Iddu fu cunnanatu a ergàstulu.

I pigliò piena rispunsabilità di u attu militanti in Beslan, unu di i guerilla ceceno più brutali, chi cchiù appressu arrinisciutu a lampà, - Guglieri Basayev.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.