FurmazzioniStoria

Bernar Arno: biografia, statu

Unu di i populi cchiù riccu di France - Bernar Arno, quale statu, da u puntu di vista di a rivista Forbes stimati à trenta-sette miliardi eurò - à stu successu fù camminare purposefully. Dapoi u 1989, ch'ellu cunduce u Taranto (Moet Hennessy Louis Vuitton), la cumpagnia hè un capu in la pruduzzione è vendita di bè di lusso.

principiu

Babbu Arno hà una piccula impresa custruzzioni, è ancu s'è ùn hè l 'ambizioni di u so figliolu, dete à u ghjuvanottu di vinti-cincu. Bernar Arno avelli cu la custruzioni u più prestu pussibule, cum'è dui anni dopu, u so babbu mette dinù nanzu u fattu di vendita dopu à cumpiimentu di u transazzione. Next quattru anni, u ghjuvanottu era u valore in i los US è raprisenta fusions è Espazo studiatu, pigghiannu metudi American di takeover cumbatte.

In France, stu sapè fà hè prestu girava in un mistieru. Soldi da i venta di i famiglia hè capaci à invistiscia di più chè riesciuta. Si accussì succedi ca li bancarutta Boussac - conglomerate roba chi purtava misa, frà altre cose, è a famosa casa di Christian Dior moda. U guvernu hè cherche un cumpraturi, à mezu à caccia nant'à stu tidbit. Bernar Arno minàvanu tutti, ancu Louis Vuitton. I pigliò i soldi in banca, comu avìa 80 miliuna di euru, è ch'ellu era 15 è compru sparti di l 'impresa di prima cu parenti, chì eranu i patroni, e poi lu guvernu.

lusso

Ripigliu di cumpagnii burette Boussac, in principiu, era micca prevista. Arnaud fù vendita bè, cum'è luntanu pussibuli. Assai, però, passò sottu u pesu di u mondu di moda, Christian Dior decisu à tene te è di creà a pruduzzione è vendita di bè luxe a liveddu di difesa di u mondu. Certu, da a terra ùn hè pussibuli, è Bernar Arno in 1988 accuminzau accattu su sparti di l 'impresa appena furmata Taranto. Era un cuntestu periculosa: u champagne, "Moot" cognac & "Hennessy" è i so cumpagni, célèbre-mondu "Louis Vuitton".

Però, l 'idea unificanti sempre statu: i sfarenti marche appartenini à i classi di lussu. Econumia in u mondu hè suvitatu cundizioni di mundializazioni, lingual mucosa è tene ogni sìngulu marca hè caru, è una sola Portfolio ùn hè micca tantu pisanti. Si girò fora ancu palumbo in bè lussu, hè pussibili à salvà, è prumessa di Bernar Arno. Photos di stu pirìudu mostra cumu seria una persona, è cum'è self-cunvinta.

imperu

Stu Tactic purtatu quasi subitu, frutta. Moet Hennessy Louis Vuitton (Taranto) hè in lu cuntrollu di oghje tali marche di moda sonorous cum'è Christian Lacroix, Givenchy, Kenzo, Lulu Castagnette, Corsico, Guerlain, Celine, Lucchetti Fred è Swiss Cochon Tag Heuer.

marche alcolu dinù cresce - un Dom Perignon, Veuve Clicquot, Krug, Pommery. Empire teni crescente, è Bernar Arno, quale biografia - una biografia di unu di i los spiccatu hè sempre unu di i judicial più attiva in u mondu sanu.

Micca senza scunfitti

Unu di li hè accadutu quandu facia à aghjunghje à i cumuni attuali a so parte di Gucci tutti l 'àutri, in ordine per divintà u solu patrone. Rignanti a famiglia di i vechji è i studi di lusso forti quarreled - apparentimenti stancu di ogni altru dipoi u 1923. By u 1980ini, la cumpagnia hè ghjuntu à una standstill cumpleta. Tuttavia, pensu, Bernar Arno hà ricusatu accidente per via di u appals trascuratizza di tutti i casi. Allora I Girmania sta decisione, ma dumandatu per a sucetà hè troppu cari. I pruvatu di cunvince u capu da apre ci un pisata degnu di stu passu. Iddu balked.

Arnaud dunque, si pò dì, biting à u pocu è prisintatu un bisticcio contru à i Paesi Bassi ( "Gucci" arregistrati in Amsterdam cum'è un enti legale) circa maladministration da i so cumpagni. Litturali (De Sole) troppu micca natu eri: a los squadra legale US realizatu u schema di mmiscallu ghjustizia, cocia vinti millioni sparti. A parte di u Arno in la fini fù ridutta da medità. Allora De Sole hà vindutu quaranta centu palu in rivali Arnaud - Fransua Pino, incù i quali ùn era longa fà cunfruntatu à chjassi los.

Ma micca senza furtuna

In aghjunta à u sopra, Bernar Arno patrone aux enchères cù Philips, u listessu. si faci "Square Black" by Malevich di dece millioni di euru. Hà dinù a so cumunicazione: pubbricazzioni finanziariu Investir e Tribune The, rivista di amanti arte Connaissances Des Arts, radio classique, oltri dece € per palu centu in u pruprietariu di u canali TV TF1 - un curpurazzioni Bouigue. In più, u sempri in crescita Finca in cumpagnii di sissanta sfera Internet tenue - Europatweb.

U sicretu (è micca un sicretu digià!) Scis affari Bernara Arno - l 'acquistu di muriri di cumpagnii famosu, chì sò dunque listessu nant'à u livellu di Squarzafici-prufitti. State Cresce vertiginously. istintu Business da un affari à un livellu stringhjendu lu in i prudutti furtunatu, è di lusso sempre in alta dumanda. It S'avissi a nutari chi si tratta bè cunnisciutu-e più carità. Arno - épargnant Gallerie d'arte, favurendu tutti i populi cun disabilities Accademia di Beddi Arti, ca insignatu ci, assai di passanu in ricerca di talenti in l 'arti e los.

sumiglia

Bernar Arno è a famiglia pusseda un attore tutalità di i dipinti Renaissance, si amore musica classica. U babbu è ellu stessu ghjoca u piano, bè, è moglie di un famosu Pianist da Canada Elen Merse, chì u Letteratura straziatu. Cum'è guasi tutti i Frenchmen, Bernar Arno - gastronomia. Si ama a bistecca cun sangue e cioccolatu, torta. Ma familiarità ùn ricunnosce chì ancu quelli chì cchiù vicinu a iddu tu duni à voi, è assai spessu - un sussurru. Publicu ùn piace à parlà, da lu Salentu nun. Quasi mai a pling, ridìannu e ancu i so parenti sò mai vistu. Dici pocu. A assai di lu pinzeru. Chì hè tuttu Bernar Arno.

i zitelli

I zitelli hannu assai di (nantu à u corsu sfarente), ma di u Fesch - l 'imperu Francese di Taranto - lotta dui figlia Delphine è figliolu Antoine. U bè chjave di l 'Portfolio Group - Louis Vuitton, hè u so morsa presidente hè stata pocu numinatu Delfina Arno-Hans. Pusizzioni di respunsabilità, perchè sta marca rende più di a mità di u mondu prufitti imperu. Antoine vapi dinù un altru cumpagnia, Attore - Corsico.

Delfinu hà una assai bona educazione, chì hà permessu à fà subitu una carriera: li Business School Francese è u School British di ecunumia. Digià in u 2003 ch'ella era in l 'Board di Directors Taranto. Cinque anni, cum'è sustitutu diritturi di Christian Dior Couture, durante stu tempu crescita di vendita tepmy hè sopra à mediu in l 'industria avviò. Hè pussibili ca idda vi lascita di l 'imperu creatu da u so babbu. Mentre parechji cuntinuà à Epargne su Antoine. Nimu sà ciò ch'ellu pensa di tuttu stu mmia 'patri, ca havi di più di trè zitellu è tanti nephews.

Figliolu di l'Bernara Arno

Delfinu - introvert, tutti in u so babbu. Comu si pò dì di a so buffu Francese, "l 'industria Napoleon lussu", o "lupu in cappotto, vicuna." Strètte, serii è laconic. Parechje credi chi, di sicuru, ùn vi trovanu in l 'Imperu na granni e mpurtanti articulu qualcosa riguardanti Ardu, o l' chairmanship di u bordu di Directors. Ma Antoine - linguistisch, pusizioni di capu è pò ancu divintatu u visu di u vastu gruppu. Culleghi nn'era cuntentu di i so pusizioni cumpetenze di cumunicazioni. Era ellu chì era in gradu di cunvince Gorbachev a stella in annunci Louis Vuitton, ricevutu u "Cannes Lions".

Pirmanenti colonne caratteru mali, Antoine face ogni passu, cerca di u travagliu. Rumanzi cu mudellu Nataley Vodyanovoy nutriscia solu interessu in a marca. Bernar Arno è Vodianova liata da u fattu chì ci hè a moglia di u so figliolu è u so bisfigliolu mamma l'Maxim. Antoine incù tutti i so Canaliculatus sempre arricugghiutu nternamenti - un ragiuni iddu eni cunzidiratu lu jocaturi lu poker più spirienza (cù un premiu tutali di sei centu mila euru) per sta testa tocca assai di più chè a furtuna. È ch'ellu ùn stò fora a pussibilità chì rimpiazza ghjornu u so babbu in ufficiu. Ma micca prestu.

Spivakov è Louis Vuitton

Cum'è una vera amante di musica classica è u famosu philanthropist, Bernar Arno firmata è hè in amicizia incù parechji musicanti fina. Vladimir Spivakov è Bernar Arno scontra à u listessu postu. L'ùrtima ancu fattu un donu assai interessante à u cantanti nant'à u so anniversariu - Case di Stradivari. Vergogna à chi era còmuda micca solu Violin, ma dinù à i cantanti nantu à a strada mai. U casu iddu ha fattu, Patrick-Louis Vuitton.

À pienu micca solu i soldi e un passaportu, ma littri dinù preziosu, cuntratti, filu, uni pochi di milli, si stendini, ritratta di figlioli, a so mòglia, qualchi Specialista, sculari è assai di più. U casu duru di sacchetti di tutti di stu ùn succede. In issu donu, ùn era sacchetti ancu e ranu tiranu-fora cun dividers, cum'è essayer. luxuries unicu per una ghirlanda chì, in principiu, ogni facci di lussu. Tuttavia, in stu casu, lu girò fora micca solu ùnicu, ma dinù còmuda.

maravigghiusa nave

Parisians chiamari sta casa, una nave cristallo e veni cunziddiratu unu di l 'attrazioni di lu capitali Francese, mudernu maravigghiari architetturale. L'iniziativa di creà u Center di arte cuntempuraneu hè sanu appartenant da Bernaru Arno. Stu decidi à dà Paris un locu particulari induve si vi maestre 'arti e la cultura. A custruzzioni di l 'architettu F. Gehry girava in un stile futuristic, assai assai cum'è un bastimentu cu vele piena di ventu.

Quì in sta bedda casa di Francesca Lui Vuitton hè un spettaculu di platea càmmara "Moscow Virtuosi" sottu à u modu di Vladimir Spivakov, cantanti di fama munnu, li cui viulinu cù un nomu difficile ancu cunnisciutu-, brilliantly dopu à ghjucà di Bach è Donizetti, arripusatu in u so casu, si travaglia micca menu abili è e mani menu famosu. E cose, dopu à chì la vita stessa diventa un travagliu di l 'arti.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.