FurmazzioniStoria

Lingua russia: description, custatti è la storia ntirissanti. E - Western è Russia Eastern

In lu medievu, Russia Western include i territori lìmita cun Ungheria, Polonia, è Lituania. Dapoi u principiu di fragmentation Traduzioni pulitica in u rughjonu hà parechji principati, quand'ellu cuntistava cu iddi di lu gout.

Corsi di Rus di Kiev '

Prima di a nascita di una sola anticu statu Russian nant'à u territoriu di Russia Western statu n'u tribali di Slavs Eastern: Dregovichi, drevlyans, Volhynians, Ulichi è White Cappella. In IX-X seculu. ch'elli èranu attaccati a Kiev. Sta dimarchja hè cumplittatu duranti lu regnu Vladimira Svyatoslavicha (980-1015).

Lingua Russia in lu nordu à fiancu à un tribbù baltichi: Lithuania, Prussia è Zhmud. Issi abitanti di la costa mari di cummerciu cù u meli Slavs e spanu. Per un tempu ch'elli ùn Suspect periculu a Russia. Era assai più forte prossimu occidintali - i Polacco Regnu. U pupulazzioni slavi èranu battizà, secondu à a tradizione rumana. I diffarenzi trà cattolici e Orthodox hannu statu unu di i causi di tinzioni trà Russia e dâ Pulonia. In 981 Vladimir u Sun Red hà dichjaratu a guerra à Prince Mieszko I e vinciu l 'accussì-chjamata paese di Cherven, ca era la cità principali di Przemysl.

In lu punenti a sud Russia finìu l 'Casanova, chì era in casa à a catena Turcu-di parlà. Prima ci era u Pechenegs. In lu X seculu, à esse sustituita da la Polovtsy. Squale trà elli hè chì tramindui francese steppe almanaccatu affare rigulari a Russia, accumpagnata da rubari è a viulenza contr'à civili.

Lu piriudu di fragmentation Traduzioni pulitica

Doppu la morti di Yaroslava Mudrogo in 1054 pristava Old statu Russian statu divisa in parechje principati. Sta dimarchja hè stata prugressiva. In certi di i prìncipi Rus, cum'è l 'Vladimir Monomakh, u paese diventa dinò olistichi. Tuttavia, lite è seniority antenatu infini divisu Russia. In l 'XI sèculu lu principato, menu in Russia uccidintali fu Volyn incù u so capitali in i cità di Vladimir-Volyn.

Rostislav dinastia

Here dinastia entrenched esciuti da Rostislav Vladimirovich - la niputi Yaroslava Mudrogo di a linia maiurone. Asicutiva, u raprisintanti di u prole ancu avutu dirittu legale a Kiev, ma à l ' "matri di li cità Russian" entrenched lucca Rurik. At prima i zitelli eranu vivant a la corti di Rostislav Jaropolk Izyaslavich - guvernatore Kiev. In 1084 cornflowers Rurik Volodar è fattu fora di u principe, Vladimir, è per un tempu occupatu i rughjoni.

Finalmenti Rostislavichi pigliatu Volyn dopu Lyubech Campu in 1097 e lu pulitcu guerra civili. À u listessu tempu u so ricunniscenza pulitica à altre picculu paesi in u rughjonu (luntanu da Vladimir è Przemysl) - Terebovlya è Dorogobuzh. Grandson Rostislav Vladimir Volodarevich in lu 1140 li si cunfunniu è creatu u novu principato, incù u so capitali in Galizia. U so 'abitanti sò cultivati riccu u cummerciu di u sali cù u so circondu. Western Russia hè strikingly differente da u cu n'àuta dinzitati a nord-est, unni l 'Slavs vissutu in i boschi vicinu à i tribù Finlandese.

Jaroslav Osmomysl

Quandu u figliolu di Vladimir corsu Yåroslav Osmomysl (cuvirnaru 1153-1187 francese gg.) Principato Galician campa un 'età d'oru. All duranti u so regnu ca pruvò a risistiri a putenza di Kiev è u so fronti cun Vladimir-Volyn. Sta lotta tantu in a riescita. In u 1168, sottu à u cumandu di u cualizzioni di prìncipi Andreya Bogolyubskogo cunquistata Kiev è tradisce u so p'arrubbaricci, dopu à chì la cità mai ripigghiau. U so significatu pulitica calàri, è Galich, u cuntrariu, hè u centru di Russia uccidintali.

Jaroslav purtatu un epopea attivu, u custatu à alliances è lotta contru à Ungarìa e Pulonia. Però, cu la morti in u Osmomysl Galicia accuminzau lite. So 'figghiu e succissuri, Vladimir Yaroslavich ricunnisciute la patrunanza di lu Cadiz Prince Vsevolod u Big Nest. Iddu tribulatu cù l 'uppusizzioni Boyar è statu appoi jittati fora di a so cità. In lu so postu fu chiamatu Volyn Prince Roman Mstislavovich, purtannu nsemmula i dui cateni in un forti principato criscenti.

Associu di Galizzia e Volyn

Roman Mstislavovich - comu prima prìncipi Galich - hè un discinnenti direttu Vladimira Monomaha. Sicondu à a so mamma, era un parente di a dinastia di puliticanti pulaccu. U Populu ùn hè stupente chì un zitellu allivatu in Cracovia.

Doppu la morti di Vladimir Yaroslavich rumanu ghjuntu à Galich, assemi cu l 'esercitu francese, chì ci fu datu da u rè di - a so filiera. Stu accadutu in 1199. Sta data hè cunsidaratu u ghjornu di a creazione di una sola principato, Galicia-Volyn. Storia dâ Russia uccidintali stu piriudu hè un interweaving ntirissanti di politica slavi medievali.

Roman Mstislavovich volte cunquistata Kiev, ma ùn hà arrivare a so principe, è mette nantu à u tronu di l 'omi fidu lucali chì si trova in poluvassalnoy sicondu ellu. A prima trinca di u guvernatore galiziana hè u mutore di na serî di campagni contra l ', polovtsian, chì attaccaticcia tramindui Russia uccidintali e urientali. Cummàttiri cu la catena, Roman resorted à l 'aiutu di tutti i so' parenti da la dinastia Rurik. Ci sò tiurìa cunfirmata hè chì in 1204, doppu la caduta di Custantinòpuli à ellu fughjì esiliatu mpiraturi Alexios III Angelos.

Lotta per u so babbu, Daniel làscita

Roman Mstislavovich muriu nta lu 1205, dopu un accidente caccia. U so figliolu Daniel hè ghjustu un bébé ùmmiri. boyars Galician apprufittatu di sta, cci depriving di u tronu. Tutta a so vita, Daniel cummattiu cu la nobili Ribellu, prìncipi Russian è vicini uccidintali di u dirittu di vultà in a lascita di u so babbu. Hè statu un periodu luminosu pienu di tutte e speci di evenimenti. Fu duranti lu regnu di Daniel Romanovich Western Rus arrivatu u so crescita ecunomica è pulitica.

lu putiri munimentu Riuzzu era classi serviceman, è i residenti urbanu, ca scigghìu lu capu di peacemaker. In l 'anni di la paci e pruspirità, Daniel aiutatu i rivenuti di novu casteddi e tartufi, à siducia marcanti enterprising e artiggiani abili. Quand'ellu fù fundata è Liòpuli Hill.

L'età d'oru di la Russia Western

Nantu à a chjusa Bovisio, in 1215 un carusu fu lu Principi di Volyn. Stu làscita è diventa u so casale principale. In 1238, si attruvau turnau lu principato di Galich, è uni pochi di mesi cunquistata Kiev. U froris di novu putiri défendu l 'invasioni di Mongoli. Torna in 1223 u ghjovanu Daniel in la cumpusizioni di lu Riuzzu cualizzioni slavi participò à a battaglia di u kalka. Allora u Mònguli missi ghjudicatu Battagghia francese steppe, polovtsian. Scunfittu li forzi alliati, si ritirò, ma riturnò a la fini 30-IES. À prima, a Russia North-Eastern fù devastated. Allora fù u turnu di l 'eredi di Daniel. Tuttavia, a causa di lu fattu ca la Mònguli hannu poistrepali markedly u so esercitu, fu in gradu di francà stu tempurale cuntaminazione à u bagnatoghju di Oka è Klyazma.

Danieli pruvò a luttari cu la minaccia Mongolian da u custatu à alliances cu lu paisi cattolici. Quandu lu galizzianu Rus e l 'Europa uccidintali cooperated e pruduzzioni incù iddi. Sperandu aiutu, Daniel ancu prumessu a accittari lu titulu di rigali da papa, è in 1254 divinni lu Re di la Russia.

U so putere hè di purtàrila a putenza dâ Pulonia e Ungarìa. À un mumentu quandu u North-West Russia suffertu da u cristiana, è lu nord-est di l 'Mònguli, Daniel arriniscìu a manteniri la pace in a so casteddi. Iddu murìu ntô 1264, lassannu un granni lascita di u so discindenza.

A calata di e perdita di l 'indipendenza

I zitelli è figliulini di Daniel era impussibile à tene indipendenza pulitica da u West. Galich è Volyn paese fù spartutu trà Pulonia e Lituania, chi ripiglia u anzianu principati Russian da li nozzi pulìticu, è sottu à a scusa di a prutezzione di u Mònguli. In 1303 a so diocesi, chì hè direttamente subburdinati a lu Patriarca di Custantinopuli hè statu stabilitu in u rughjonu.

A lotta cu Russia più di u so vicini occidintali quandu Pulonia e Lituania sò spartuti trà Galicia-Volyn lascita. Stu accadutu in 1392. Prestu, i dui li nazzioni firmata un unioni è formanu una sola Rzeczpospolita. Lu tèrmini "Western Russia" hè divintatu anticu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.