FurmazzioniStoria

Figliola di Zeus, o ghjovanu è bedda signura di Olimpu

Mitulugia hà sempre umanità interessatu, perchè tutti i scunnisciutu è u scunnisciutu basa iniziu populu calamita. In issu articulu noi vi pinghje lu beddu e donne di a mitulugia greca cum'è figlia Zeus fatti ùn menu cuntribuzione à a storia di l 'omu a mane è Olimpu. Hè ùn sicretu chì i zitelli da u capu di u diu fù stabilitu, è parechji di quelli ancu diffirìanu assai sfarente nascita manera.

Cusì, da Themis, la secunna muggheri di Zeus, nasciu Adrastea - la dea di la justizzia, sempre ragazza vindictive, da chi nuddu putissi scappari. Giniralmenti, in la mitologia di guasi tutte e di la figghia di Zeus sò parsoni arquantu vindictive, ma Adrastea frà altri inghjenghi dinù ghjustizia.

Da a prima moglia di u sommu diu di Olimpu nasciu Lintzoain - la figghia di Zeus, era u donu di a prutezzione di ghjuventù. Eternamente ghjovani dea sirvutu altri dii, arricchisci refilling li nettaru. doppu idda addivintò la muggheri di Hercules, chì deified dopu mprisi.

L'altra figliola di Zeus, era u nomu Eileithyia, è hà dinù hè natu à a prima moglia Hera. Idda hè a patrona di nàscita sò spessu nova data di aiutu, ma spissu rapprisintatu è forza à cumbatte. Per un longu tempu era micca a aiutari l 'umanità indipendente perchè Eileithyia hè u assistanti di Artemis, o Hera, ma dopu à un tempu, tuttu ciò hà cambiatu.

Figliola di Zeus, terrifying l 'altri, si chjamava Déjà. Idda nasciu di Demetra, ma in a so ghjuventù arrubbatu fratellu di Zeus '- sughjornu. Si prisintò Déjà è i mezi à gestì u regnu di i morti, siddu nizziarmenti era solu l 'dea di lu nascìri. Ci hè una cridenza chì a figliola di Demetra statu arrubatu in l 'inguernu, chì hè per quessa inguernu hè micca terra fertili, perchè l' picciotta micca pussutu guvernà cù u so rispunsabilità diretta, mentri suvitatu u distaccu da a so mamma. Allura lu sughjornu pigliò pena è u dirittu di vultà à u so carìssimu Demetra na vota un annu à un tempu.

U famosu figliola di Zeus - la dea Diana caccia. Ch'ella hà un fratellu, sand, chì hè per quessa ch'ella hè dinù u patronu di tutti i sureddi à mezu à a ghjente. Quandu ella hè natu, la maggiuranza di i dii, accuminciò a paura di u furore di u moglia permessu di Zeus - Hera, Artemis hè natu per via di titanidy Summer. Perciò, u babbu, rinfurzà figghia, dicennu a so chì hè ùn hè micca necessariu di esse a paura di vindicà si di a so moglia. Prestu, si datu un figlia tutti i rigali ch'ella vi pare, è u so dà u dirittu di sceglie u so patruciniu.

A storia più maravigghiusu hè a nascita di u mitu di a nascita di Athena. U fattu chì hà avutu ùn madre - ella hè natu da u capu di Zeus chì Fonte tagghiau lu putenti piola. Inoltre, a dea di a guerra, a saviezza è a vittoria era micca ziteddu, idda subitu ghjunse a luci è hè cumplettamente dutatu cun arme militari. U trattu distintivu di Ateni hè chì aiuta micca solu a morte, ma dinù à i dii, chì à spessu vene à u so di cunsigli.

È infini, u più attrattiva, la figghia di Zeus - la dea di bellezza Afroditi. A so mamma hè Dion, natu di a sciuma di mare, favurèvuli à te u so nomu. In cumpetizione di u matrimoniu (u so maritu hè Fonte), Afroditi purtau na vita assai a salvatica, prubbabbirmenti "geni influinzatu" di u so babbu. It S'avissi a nutari ca a maghjina di a dea, hè spessu usatu in una varietà di òpiri, ma in li si hè à spessu chjamatu Venus (chi si chiamava di la dea di biddizzi à mezu à i Rumani, chì, in fatti, piglia u web PANTHEON di dii cu li Greci).

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.