FurmazzioniStoria

Figliola di Zeus - la dea di la morti e la musa

Ancu à a scola, a maiò parti di noi cunnosce u nome di u diu grecu di Zeus. A grossa numeru di miti e liggenni assuciata cù stu grande Thunderer. A grossa numaru di filmi è gata basatu nantu à evenimenti da a vita di Diu. A vita di l'abitanti di lu Munti Olimpu hè sempre attrattu murtali. Comu sò iddi? Cosa ùn si manghjà? Cosa vìviri? Cosa hè u nomu di figliola di Zeus? Perchè Perseus Paulina u so babbu? È ci sò sempre assai di e quistione. Stu articulu hà da pruvà à capisce how much tutti li stissi figghi fimmini fu lu gran Re di Olimpu.

u travagliu famosu "Iliadi" Homer u populu corsu di a bellezza di Afroditi, ca, comu l 'auturi rici, - la figghia di Zeus e Dioni. Hè bè u idiali di bellezza femminile, slanciatu, dea, drittu è bedda Venus stata chjamata da li Rumani. Ci hà cridutu chì a donna fù fora di lu mari - sciuma da u so prufundità. U cultu di Afrodite fù circulava unn'è gghiè: l 'biddizza e amore - sti sò i veri valori, chì era in manu. U so putere ùn si stindia solu a mera murtali - ancu i dii, ùn pudia risistiri a incantu di i beddi Venus.

Afroditi hà una ragiunevule diretta à a guerra di Troia. Era sta signura Beauty fattu una prumessa di Paris, chì ellu hà da avè a so moglia, figliola di Zeus è Leda, u più bellu a morte - Elena. Stu dea hà aiutu cu la custruzzioni di na navi a visita Sparta. Hè nant'à stu bastimentu, è s'imbarcò da a bellezza-Grecu Menelaus.

In i so numarosi opari di Homer si cuntaru ca Afroditi hè u moglia di Efestu (u figliolu di Zeus è Hera). Però, l 'dea, d' amuri tutti i so vita solu Adonis.

Un altru figliola di Zeus - Atena. Lu secunnu nomu - Pallas. Mitu diri ca lu sommu diu di Olimpu, hè statu prividiri chi so figghiu avissi a pigghiari a so moglia Metis auturità di u so babbu. So quandu a so moglia era in una pusizioni, Zeus a so agghiuttiu. Pagamentu per era Gianfrancesco pressione è excruciating. In Pà a guariri di l 'k à l' ordine di Efestu babbu, si tagghiau la testa, a medità. E iddu nascìu la figghia di Zeus - Ateni, cù un cascu nantu à u so capu, incù un asperge à una manu, è un scudu à l 'altru. Chì hè quantu si chidi in parechje opere.

In a mitulugia, si hè pinsatu chì Athena hè a saviezza, è ghjustizia. Hè statu pinsatu chì aiuta i miti chì prutezzione di e cità è paesi. Li Greci cridevanu ca sulu pi menzu figliola di Zeus si hannu la cità di Ateni e di l 'arburi sacra chì porta frutti diliziosi - à l'alivu. Tra l 'àutri cosi, non mi po' fari l 'dea, di primura è i travagliadori strasurdinariu. Artighjani, ziua, re e MANISCALCHI - tutti i so timia.

Numerosi fonte sustennu ca Athena hè la matri di lu curaggiu e lu beddu u diu di Olimpu - Apollo.

In più, in a mitulugia greca, u fussini sò prisenti, chi, comu lu scritturi diri la data, hè dinù la figghia di Zeus. I fimmini eranu patroni d 'arti. U più impurtante di sti hè Kleo (Ortolani). Storia e puisia epupea sò i so sugetti. puisia Sinfunia hè sottu u duminiu di Sibyl. Castità - figliola di Zeus - hè u terzu francese muse. Idda patronized u piacè è cummedia. Hè dinù pinsatu chì hà avutu u cuntrollu di i pianti u cuntrollu è i fiori. I nomi di lucca ramintà: Erato, Urania, Terpsichore, Melpomene, Calliope, Polyhymnia.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.