FurmazzioniStoria

Brusilov Georgiy Lvovich - Russian espluratori Indianu: un cortu biografia

À u principiu di l 'ultimu seculu, unu di i più impurtanti à tematiche riguardanti lu studiu di l' oceanu, hè u sviluppu di a Route Sea Northern, chì permette à minimize la strada a navigazioni di robba trà a parti European di u nostru paese è u Far East. À mezu à quelli chì dete a so vita per i stuvigli di stu prugrammu hè u viaghjatore Russian Brusilov Georgiy Lvovich (1884-1914), chjamatu hè sempre in a storia di a scienza Russian.

Scion degnu di u coru famigghi Russian

Future Indianu espluratori era natu 19 di maiu, 1884 a Odessa a la famigghia di l 'ufficiali di u tarra russa, l' avvene Admiral Lev Alekseevich Brusilov. U so nomu pigghia 'orgogliu di locu in a storia di u paese, ci hè abbastanza à rammentu chì ziu George L. - Alexei - canusciutu comu l' eroi di l 'Prima Guerra Munniali, purtonu u famosu avanzà di e milizie francese.

Enrolling in 1903 à u Naval Cadet Corps, dui anni dopu, u ghjuvanottu era prumessa à annullò ufficiali, è durante u serviziu War Russian-Japanese purtatu nantu à i battelli di u squatrone di u Far East. Perciò, a so vera vucazioni hè micca u stradellu beta, è attività di a ricerca.

A prima sperienza di ricerca

Brusilov Georgiy Lvovich prima affaccatu in u Circle Indianu in 1910, addivintannu un membru di a spidizioni idrugrafica, quale compitu hè u sviluppu di a Route Sea Northern. At a dispusizioni di scentifichi ùn ci eranu dui icebreaker "Taimyr" è "Vaigach". S'o chjodu da a est a ovest longu à a costa di l'Uceanu Indianu, i spidizioni piglia una quantità impurtante di dati scentifichi, tantu ca, la Indianu u mappa replenished tanti unknowns davanti à l 'ìsuli e straits of. George L. participazione munumentu in stu travagghiu difficiule fù chjamatu in la so 'onuri di l' faro, mette in u Capi Dezhnev - à u puntu cuntinentali di Russia è u tuttu di Eurasia.

pianu audacious

Edizione Puglia circa la spidizioni di circadori straniera fisizianu, cum'è l 'Norwegians Raul français è Fridtjof Nansen, comu puru l' American Robert Piri è Englishman Robert Scott, stati scontra in Russia cun gran interessu. Nun vulennu pi dari l 'onda di u sviluppu di u Nordu à i furesteri, è cum'è una vera marina Russian, aching arma di lu putiri dû pristiggiu, TREND Brusilov, doppu l 'esempiu di altre dui budget G. Sedov è Rusanov, dicisi à urganizà a so spidizioni.

Unu di u più grande poste à u realisazione di u prugettu fù anch'ella, comu spissu succèri, in identificà i surghjenti di u so Cusi, cum'è i fondi nicissarii nutevuli è parsunali Georgiy Lvovich nun hannu li. Tuttavia, una manera fora statu trovu.

In u 1912, pigliò una parmissioni ufficiali, Brusilov annunciatu u stabilimentu di un impresa Stock giuntu, quale prufitti sò sicuru di esse ripigghiau da u caccia mammal, chi avia a fari cu longu a strada di l 'avvene i membri di a spidizioni. Nun truvannu la risposta di u publicu, a bruciare foglio rinisciu, parò, à u fracicume di i so parenti à diventà u so issued.

A Major Investisseur era u so ziu Boris Alekseevich Brusilov - grande patrone di Russia, è a so moglia, Cuntissa Anna Nikolaevna, Donate à stu assai dubitandum da un puntu ecunomicu di vista, u prugettu è 90 mila rubles -. A summa tempurale in quelli ghjorni.

Prublemi à bordu di l ' "Santa Maria Anna"

Cusì risolviri u prublema finanziariu, Brusilov Georgiy Lvovich si n'andò à l 'Inghilterra, unni acquistatu una seconda-manu, si, ma sempri assai forti schooner vapuri navigazione. Hè statu chjamatu "Blenkatra", ma essendu sottu la bannera russa, fù tandu rinuminata in onuri di lu Investment principali di a spidizioni - Cuntissa Anna Nikolayevna è chjamatu "Santa Maria Anna".

Da l 'St. Petersburg Pier schooner "Santa Lucia Anna" si n'andò August 10, 1912, è si stalla à u cantu di u mari di Barents, induve u so prima riparu vinni chianificatu vicinu à u picculu accumudamentu di Alexandrovsk-u-Murman (oghje Polar). Ddà, aspittava di a prima urganizata di a spidizioni in priculu seriu. Quandu u battellu sbarcaru 'ncapu la spiaggia, una grande parte di u ghjallu - uni pochi di marinari, dutturi l'nave, è, cchiù di tutti, u navigatori - ricusatu di cuntinuà natari.

A situazione hè critica. Di tutti i firmati in u bordu di a nave, solu cinque persone, senza cuntari la assai Brusilov è seconda navigatori Albanova (u so foto hè pubblicatu sottu), eranu marinari prufissiunali, e lu dutturi accittò à fà lu duviri, hè accadutu à esse incù elli nutrice. Parò, in a cumpetizione di tuttu, 10 September, porta un nutevuli supply of food, "Santa Maria Anna" chjassu cuntinuatu.

In i prigiuneri di ghiaccio

A settimana dopu, arrivannu a lu mari Kara, u battellu si vutau a striscia di ghiaccio masiv a terra move mezu ch'elli eranu capaci ancu à un 'epica di dece ghjorni, da u risponde stretta è acqua, aperta. Ma tandu, cumpritamenti Jammed cu Ghiaccio, espluratori persu avvena pà a upirari lu vasu. So, October 10, 1912 accuminzau a so guasi dui-annata ricupartu. By la voluntati di lu ventu e currenti, vmorzshee in nave, ice, invece di u corsu prevista in una direzzione girmanisi, muvimenti à u nordu è a nord ovest.

In ghjugnu di u 1913 u prossimu bastimentu era ghjustu a nord di Novaya Zemlya, è pudia vede chjaramente anticipu di l 'rùbbrica senza-Ghiaccio, di u mare, ma tutti i so sforzi pè ottene à traversu à ellu era in vanu, è u inevitability di una seconda inguernu addivintau subitu. Dopu à un altru sei mesi a nave fù messu nantu à a cuntrata, Franz Josef Land.

A porta di a morte

By issu tempu, nunustanti lu fattu ca alimentariu sò parti capaci di cumpona à u dannu di a caccia, ogni ghjornu si 'ntisi di più chjaramente a mancanza di elli. Sopra à u ghjallu minacciati da a caristia. À u listessu tempu u bordu corse fora di benzina, chì Brusilov spidizioni usatu di parchi e cucina.

In l 'attuali situazioni, si dicideru a tilatica equipaggiu à lascià u battellu è pruvà à marchjà nantu à i Ghiaccio, po lompi a terra abitata. U listessu Brusilov Georgiy Lvovich firmati in u "Saint Anne". Cosa fatta ellu piglià sta dicisioni pèssimi di elli, ferma scunnisciutu. Forsi comu un ufficiale francese, è, dunque, un omu d 'onuri, ch'ellu ùn pudia purtà la virgogna assuciata incù Investisseur càrica. Forsi era viria da u sapè fà chì a so azzione cunnannatu a morti genti chi cci seguita. In ogni casu, u ghjallu, suvita, senza ellu.

A tragedia di u ghjallu di "Santa Maria Anna"

Di sicuru, u tentativu po lompi a parti centru di la costa statu cunnannatu a fallimentu è statu cunsideratu da i participanti cum'è u solu casu Nni. Comu appi urrìggini Brusilov spidizioni micca pussutu creda chì marchja risponde, ùn ci hè nudda usato tonu mancu per elli. Cum'è un risultatu, s'elli, sleds è panni AUSTRIA avutu à fà custì, senza avè la spirienza e mistieru vole.

Però, no alternativa ùn hè, è 23 di aprili, 1914 l 'equipaggiu manca u bastimentu. Biography Brusilov, in fattu, in stu episodiu drammatica, è chjosa cum'è più nimu viva ùn hà vistu. Comu pi l 'àutri espunenti di a spidizioni, u distinu di più di elli, ci era micca menu tragicu.

stradellu Mondu in u Ghiaccio

Fate degne assirvazzioni astronomical è comparing i so risultati cù i risorsi di a so hè capace, espluratori trovu chì u stabilimentu sû ch'elli vi passà per 160 km. Tuttavia, fr itinerariu, si tirò falà in u sensu di Ghiaccio, c'arrivava, è comu un risultatu di stu luntanu hè cresce i tempi dui è una mità.

In più, a cumplessità di passaggiu e aggravated Malnutrition estremi, per via di tutti i vechji scorta avia solu un picculu numeru di viscotta, hè chjaramente insufficient di casci di l 'energia cunsumà.

Cum'è un risultatu, u numeru di quelli chì manca u bastimentu, quasi tutte e muriu u modu. By destinu firmati vivi purtava solu l 'squatra Albanov navigatori è marin Conrad. Ad elli, frostbitten e stentu vivu da exhaustion, chjappi in u battellu "St. Foka", parte di a spidizioni Gy Sedov.

ricerca happi

Cum'è un risultatu di u fattu chì da u principiu di u 1914 persone manca stati arregistrati sùbitu trè spidizioni pulari Russian - Gy Sedov, VA Rusanov, è quellu guidatu da Brusilov Georgiy Lvovich, lu casu te cusì seriu resonance nel la sucitati ca l 'nfurmazzioni di l' urganizzazzioni immediata di a ricerca fu datu direttamente à u Cabinet. Ragione di sta un mese di quattru navi exploratory fora à mari.

By u tempu l 'oceanu nantu à i mappa hè stata prisentata a tecnica cusì chì u dirittu ripetuta di log zoni più prubabile stari lu espluratori manca. In più, per a prima volta in a storia di u mondu à u funziunamentu di dàricci fù cuntrattu civile pulari. Seaplane Isnard MF.11, piloted da voli i ghjorni pilotu Yanom Nagurskim facevanu supra la costa di Novaya Zemlya è u so lochi sa crèsia.

A ricerca cuntinua di trè anni è fu ruttu solu in cunnessione cù l evenimenti pulitichi di l 'annu 1917. Truvà u schooner "Santa Lucia Anna", o almenu ciò chì fù manca di quessa, ùn hè pussibili. Solu assai più tardi, in u 2010, fù urganizata u cumandu di a spidizioni National Park "Onega Pomorie" à Franz Josef Land, chì era in gradu di detect scanzari umanu cumpariri a si scrivenu à unu di i membri di u gruppu Albanova.

afterword

Nunustanti lu tràggicu risultatu di u viaghju, Brusilov Georgiy Lvovich, un cortu biografia ca era la basi di stu articulu, ci hà fattu una certa cuntribuzione à u studiu di l 'oceanu. Duvuta a la materia chì sò trasmissa à l 'Académia d' Sciences diaspro Albani gestiti largamente à systematize i dati chì esiste digià nant'à i currenti custeri, à clarify u ritagliu di u largu cuntinentali, oltri mette nantu una carta cateratta 'acqua, chiamata "Santa Maria Anna".

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.